44 odpowiedzi w tym temacie |
*Lorgan |
#1
|
Administrator Exceeder
Poziom: Joutei
Stopień: Taichou
Posty: 3209 Wiek: 38 Dołączył: 30 Paź 2008 Skąd: Warszawa
|
Napisano 19-04-2009, 14:53 Siłownia
|
Cytuj
|
Nie ma (nad)ludzi równych. Jedni są równiejsi, inni wyrównani, a jeszcze inni mają całkiem nierówno pod... nieważne. Niniejszy temat ma na celu mierzenie, obliczanie i kontrolowanie poziomu siły wszystkich bohaterów w grze.
..::Ranking::..
Sprawa czysto statystyczna, mająca większe znaczenie w świadomości graczy, niż w fabule gry. Ranking uwzględnia średnią ocen uzyskanych przez bohatera w pięciu ostatnich walkach. Udział w nim nie jest obowiązkowy.
Żeby być uwzględnionym, wystarczy zamieścić w tym temacie post z linkami do wyników wszystkich walk, w których brało się udział (włącznie z tymi, które oddało się walkoverem - mimo, że nie będą one brane pod uwagę przy wyliczaniu średniej).
OGÓLNY RANKING SIŁY:
- Lorgan (8,5944) - 3 walki / 0 walkowerów
- Sorata (7,9733) - 12 walk / 0 walkowerów
- Tekkey (7,7031) - 11 walk / 0 walkowerów
- Rooster (7,6041) - 2 walki / 1 walkower
- Curse (7,3726) - 14 walk / 1 walkower
- Genkaku (7,3339) - 16 walk / 0 walkowerów
- Kalamir (7,0041) - 15 walk / 0 walkowerów
- Drax (6,8875) - 4 walki / 0 walkowerów
- Hes (6,6916) - 2 walki / 0 walkowerów
- Pit (6,6325) - 20 walk / 0 walkowerów
- Maestro (6,625) - 1 walka / 0 walkowerów
- Tsurugiseigi (6,5) - 1 walka / 0 walkowerów
- Dann (6,4735) - 6 walk / 0 walkowerów
- Coltis (6,45) - 1 walka / 0 walkowerów
- Coyote (6,3857) - 13 walk / 0 walkowerów
- Machu (6,25) - 1 walka / 0 walkowerów
- Naoko (6,2308) - 4 walki / 0 walkowerów
- mablung (6,2291) - 4 walki / 0 walkowerów
- oX (6,1489) - 10 walk / 0 walkowerów
- Shiro Kumori (6,0833) - 1 walka / 0 walkowerów
- Insoolent (5,9375) - 4 walki / 1 walkower
- Grochu (5,9) - 2 walki / 1 walkower
- Zo (5,6) - 1 walka / 0 walkowerów
- Shadow (5,4821) - 3 walki / 0 walkowerów
- Mistic (5,475) - 2 walki / 2 walkowery
- Twitch (5,4166) - 1 walka / 0 walkowerów
- Matheo (5,3383) - 4 walki / 1 walkower
- Cichy (5,125) - 1 walka / 0 walkowerów
- Kimen (4,875) - 2 walki / 1 walkower
- Altor (4,8437) - 4 walki / 0 walkowerów
- Noize (4,5) - 1 walka / 0 walkowerów
- Necros (4,1458) - 2 walki / 0 walkowerów
- David (3,7857) - 2 walki / 0 walkowerów
- Equa (3,3) - 2 walki / 0 walkowerów
RANKING SIŁY SANBETSU:
Wygranych/przegranych łącznie: 41/30
- Tekkey (7,7031) - 11 walk / 0 walkowerów
- Rooster (7,6041) - 2 walki / 1 walkower
- Pit (6,6325) - 20 walk / 0 walkowerów
- Tsurugiseigi (6,5) - 1 walka / 0 walkowerów
- Coltis (6,45) - 1 walka / 0 walkowerów
- mablung (6,2291) - 4 walki / 0 walkowerów
- Shiro Kumori (6,0833) - 1 walka / 0 walkowerów
- Necros (4,1458) - 2 walki / 0 walkowerów
RANKING SIŁY NAG:
Wygranych/przegranych łącznie: 34/14
- Lorgan (8,5944) - 3 walki / 0 walkowerów
- Curse (7,3726) - 14 walk / 1 walkower
- Dann (6,4735) - 6 walk / 0 walkowerów
- oX (6,1489) - 10 walk / 0 walkowerów
- Matheo (5,3383) - 4 walki / 1 walkower
- Noize (4,5) - 1 walka / 0 walkowerów
RANKING SIŁY BABILONU:
Wygranych/przegranych łącznie: 24/24
- Hes (6,6916) - 2 walki / 0 walkowerów
- Maestro (6,625) - 1 walka / 0 walkowerów
- Naoko (6,2308) - 4 walki / 0 walkowerów
- Insoolent (5,9375) - 4 walki / 1 walkower
- Kimen (4,875) - 2 walki / 1 walkower
RANKING SIŁY KHAZARU:
Wygranych/przegranych łącznie: 25/17
- Coyote (6,3857) - 13 walk / 0 walkowerów
- Grochu (5,9) - 2 walki / 2 walkowery
- Zo (5,6) - 1 walka / 0 walkowerów
- Mistic (5,475) - 2 walki / 2 walkowery
- Cichy (5,125) - 1 walka / 0 walkowerów
RANKING SIŁY YAMI:
Wygranych/przegranych łącznie: 19/9
- Sorata (7,9733) - 12 walk / 0 walkowerów
- Genkaku (7,3339) - 16 walk / 0 walkowerów
- Kalamir (7,0041) - 15 walk / 0 walkowerów
- Drax (6,8875) - 4 walki / 0 walkowerów
- Machu (6,25) - 1 walka / 0 walkowerów
- Shadow (5,4821) - 3 walki / 0 walkowerów
- Twitch (5,4166) - 1 walka / 0 walkowerów
- Altor (4,8437) - 4 walki / 0 walkowerów
- David (3,7857) - 2 walki / 0 walkowerów
- Equa (3,3) - 2 walki / 0 walkowerów
RANKING SIŁY POSTACI UŚMIERCONYCH:
- RESET_Drax (7,325) - 7 walk / 0 walkowerów
- RESET2_Drax (7,1607) - 2 walki / 0 walkowerów
- RESET_Coltis (6,83) - 7 walk / 1 walkower
- RESET2_Coltis (6,8110) - 8 walk / 0 walkowerów
- RESET_Naoko (6,1520) - 4 walki / 0 walkowerów
- RESET_Shadow (5,6142) - 7 walk / 0 walkowerów
- RESET_Twitch (5,2414) - 6 walk / 1 walkower
!!! UWAGA !!!
Wyliczenia średnich w nawiasach robię SAMODZIELNIE. PROSZĘ NICZEGO NIE LICZYĆ, TYLKO PODAWAĆ LINKI DO WYNIKÓW WALK!!! |
Hit dirt, shake tree, split sky, part sea.
Poprawna polszczyzna | Wiedza dla ludu | Odpowiedź na Twoje pytanie |
|
|
|
*Lorgan |
#2
|
Administrator Exceeder
Poziom: Joutei
Stopień: Taichou
Posty: 3209 Wiek: 38 Dołączył: 30 Paź 2008 Skąd: Warszawa
|
Napisano 19-04-2009, 14:54
|
Cytuj
|
..::Douriki::..
Douriki (道力), to nic innego, jak stary, dobry poziom mocy. Nie zależy bezpośrednio od pisarskich umiejętności gracza, lecz oddaje, jak w świecie gry dopakowana jest postać. Posiada ogromny wpływ na cechy poboczne, oparte na Chi. Każdy zgromadzony 1000 punktów powoduje, że należy je traktować, jakby były o 1 punkt wyższe. Innymi słowy, mając 2 Siły i 1100道力, można podnieść taki sam ciężar, jak osoba mająca 3 Siły i 100道力.
Początkowa wartość Douriki wynosi:
• u ludzi z Babilonu i Khazaru 300;
• u nadludzi z Sanbetsu i Nag 100.
Zwiększać je można na kilka różnych sposobów:
• awansując na wyższe poziomy (na każdym, za wyjątkiem Joutei, Douriki rośnie o 600);
• biorąc udział w walkach (z każdą wygraną Douriki rośnie o 200, z przegraną o 100 - wyjąwszy oczywiście walkowery);
• trenując (czyli wymieniając punkty na Douriki w proporcji 1:2);
• otrzymując specjalne bonusy za wyczyny w jakichś Tankyuu i Ninmu.
RANKING DOURIKI:
- Sorata - 10000道力
- Lorgan - 9000道力
- Pit - 7547道力
- Genkaku - 7201道力
- Kalamir - 5565道力
- Coyote - 5550道力
- Tekkey - 5000道力
- Curse - 4615道力
- oX - 3800道力
- Naoko - 2500道力
- Dann - 2300道力
- Insoolent - 1528道力
- Drax - 1500道力
- Matheo - 1400道力
Shadow - 1400道力
- Mistic - 1321道力
- Altor - 1300道力
- Grochu - 1200道力
- Rooster - 1100道力
Cichy - 1100道力
Twitch - 1100道力
Maestro - 1100道力
- mablung - 860道力
- Hes - 700道力
- Kimen - 500道力
Zo - 500道力
Equa - 500道力
- Necros - 400道力
Selim - 400道力
Bakushin - 400道力
Ziken - 400道力
Mikael - 400道力
Suisei - 400道力
Nakinagara - 400道力
- Machu - 300道力
Tsurugiseigi - 300道力
David - 300道力
Corvus - 300道力
Zero - 300道力
Coltis - 300道力
- Shiro Kumori - 250道力
- Noize - 200道力
Eksporter - 200道力
Ronzel - 200道力
- Boul - 108道力
RANKING DOURIKI (MARTWI):
- RESET2_Coltis - 2900道力
- RESET_Drax - 2870道力
- RESET_Coltis - 1925道力
- RESET_Starke - 1850道力
- RESET_Twitch - 1800道力
- RESET_Naoko - 1535道力
- RESET2_Drax - 1200道力
- RESET_Shadow - 800道力
Rzeczy możliwe dzięki Douriki:
- Aura - postać posiadająca co najmniej 3000道力 może na życzenie rozniecić wokół siebie nikłą poświatę. Poza wizualną demonstracją potęgi, zwiększa ona siłę grawitacji wobec wszystkich wokół, których poziom Douriki jest niższy o minimum 50%. Osobom takim ciężej się poruszać, a nawet oddychać. Istoty całkowicie pozbawione Douriki (np. maszyny) są odporne na działanie tej mocy.
Kolor aury zależny jest od nastroju:→ Wściekły/Morderczy - czerwona aura
→ Opanowany/Zdeterminowany - niebieska aura
→ Niesprecyzowany - biała aura - Wyciszenie aury - postać posiadająca 5000道力 zyskuje zdolność całkowitego lub częściowego wymazywania swojej prezencji. Może przez to ograniczyć emitowanie własnego Douriki, żeby zmylić wrogów lub się przed nimi ukryć. Zdolność nie działa w trakcie walki, ponieważ energia musi być wówczas aktywnie używana.
- Magan - postać posiadająca 7000道力 wykształca umiejętność dostrzegania oraz ranienia Manitou, które nie są związane energią życiową konkretnego szamana. Pozwala ona także neutralizować Borg wokół Akuma i tym samym realnie ich ranić.
- Kekkei Genkai - postać z 9000道力 osiągnęła naturalny limit Douriki. Od tej pory rozwija się dwukrotnie wolniej, otrzymując jedynie połowę 道力 przysługującego za walki, poziomy i trening. Ograniczenie nie dotyczy członków Frakcji bohaterów graczy.
- Shin Aura - postać posiadająca 10000道力 może używać swojej aury do wpływania nie tylko na osoby o niższym Douriki, ale również materię nieożywioną. Efekt spotęgowanej grawitacji działa więc na ziemię, pobliskie przedmioty, maszyny itp.
|
Hit dirt, shake tree, split sky, part sea.
Poprawna polszczyzna | Wiedza dla ludu | Odpowiedź na Twoje pytanie |
|
|
|
*Lorgan |
#3
|
Administrator Exceeder
Poziom: Joutei
Stopień: Taichou
Posty: 3209 Wiek: 38 Dołączył: 30 Paź 2008 Skąd: Warszawa
|
Napisano 19-04-2009, 14:55
|
Cytuj
|
Potęga Chi
Cechy poboczne, pobieżnie opisane w tematach dla agentów, rycerzy, zealotów i szamanów, zostały rozwinięte i uzupełnione w poniższych tabelach. Podczas korzystania z nich należy wziąć pod uwagę modyfikatory wynikające z posiadanego Douriki.
Siła:
0-4 - siła mięśni normalnego człowieka. Wartość 0 odpowiada możliwościom osoby, która niczego nie ćwiczy, zaś 3 możliwościom granicznym strongmana lub boksera.
5-9 - wartości "nadzwyczajne". Są powyżej ludzkich możliwości, jednak nie budzą w cywilach paniki. Do tej kategorii kwalifikuje się rozerwanie kajdanek, uniesienie samochodu osobowego, przebicie się ręką przez drewniane drzwi.
10-14 - wartości "heroiczne". Pozwalają min. bez wysiłku wyginać żelazne pręty, wgniatać lub przebijać metalowe powierzchnie, a także wyrywać samochodowe drzwi, jakby były z kartonu.
15-19 - wartości "epickie". W tym przedziale nie dziwi zdolność zatrzymywania rozpędzonego autobusu, swobodnego wymachiwania kulą do burzenia budynków, czy kruszenia w dłoniach kamieni.
20-24 - wartości "legendarne". Staranowanie i roztrzaskanie rozpędzonego spychacza, przebicie się przez litą skałę, wywołanie odczuwalnego w okolicy drżenia po uderzeniu w ziemię.
25-29 - wartości "mityczne", przypisywane demonom i półbogom. Umożliwiają burzenie budynków, wyrywanie pasów asfaltu, rozrywanie samochodów ciężarowych itp.
30-34 - wartości "boskie", praktycznie nieznane na Tenchi. Wiążą się z przebijaniem się przez grubą warstwę ziemi (np. z poziomu ulicy do metra), podniesieniem nagijskiej lokomotywy, a nawet wywoływaniem nieznacznych trzęsień ziemi. Szybkość:
0-4 - prędkość i refleks normalnego człowieka. Wartość 0 odpowiada możliwościom osoby, która niczego nie ćwiczy, zaś 3 możliwościom mistrza karate lub doświadczonego boksera.
5-9 - wartości "nadzwyczajne". Są powyżej ludzkich możliwości, jednak nie budzą w cywilach paniki. Do tej kategorii kwalifikuje się chwytanie w locie noży, bieganie ~60 km/h i wyłapanie kilkunastu spadających naczyń.
10-14 - wartości "heroiczne". Pozwalają min. na ściganie się z samochodami, złapanie strzały, czy efektywne unikanie postrzelenia w oparciu o ruch lufy i spustu.
15-19 - wartości "epickie". W tym przedziale nie dziwi bieganie po wodzie, reagowanie w kilka milisekund, czy wykonywanie ruchów tak szybkich, że umykają wzrokowi normalnego człowieka.
20-24 - wartości "legendarne". Fenomenalny czas reakcji, pozwalający na uniknięcie kuli pistoletowej na dystansie od kilkunastu metrów, rozpędzenie się do ~300 km/h, a nawet przemieszczania się po pionowej ścianie.
25-29 - wartości "mityczne", przypisywane demonom i półbogom. Umożliwiają poruszanie się z prędkością ~600 km/h, autentyczne widzenie i unikanie kul pistoletowych itp.
30-34 - wartości "boskie", czyli uchodzące za maksymalne dla istot humanoidalnych. Wiążą się z osiąganiem prędkości dźwięku, lawirowaniem w gradzie pocisków, a nawet reagowaniem szybszym, niż zaawansowane, mechaniczne czujniki. Witalność:
0-4 - odporność i kondycja normalnego człowieka. Wartość 0 odpowiada możliwościom osoby, która niczego nie ćwiczy, zaś 3 możliwościom maratończyka lub zawodowego kaskadera.
5-9 - wartości "nadzwyczajne". Są powyżej ludzkich możliwości, jednak nie budzą w cywilach paniki. Do tej kategorii kwalifikuje się wytrzymanie upadku z czwartego piętra, zachowanie sprawności mimo znacznej utraty krwi i zdolność do przebiegnięcia kilku maratonów pod rząd.
10-14 - wartości "heroiczne". Pozwalają min. wytrzymać zderzenie z samochodem bez większych obrażeń i przezwyciężać wpływ ekstremalnych temperatur (ok. 80°C więcej, żeby poparzyć, połowę tego mniej, żeby wymrozić).
15-19 - wartości "epickie". W tym przedziale nie dziwi zdolność natychmiastowego podniesienia się po oberwaniu kafarem w głowę, przetrwanie wielokrotnego postrzelenia i kontynuowanie walki, czy nawet wytrzymanie godziny bez powietrza.
20-24 - wartości "legendarne". Układ immunologiczny, zdolny zwalczyć prawie wszystkie choroby, ciało wielokrotnie wytrzymalsze, niż normalnie (kule pistoletowe przestają zadawać ciężkie obrażenia, wbicie się w skałę nie połamie kości), organy wewnętrzne o wielkiej wydolności (wątroba odfiltrowuje większość trucizn i regeneruje się w ciągu minut itp.).
25-29 - wartości "mityczne", przypisywane demonom i półbogom. Zapewniają pełną odporność na większość trucizn, znoszenie wielu potencjalnie krytycznych zranień bez szwanku, niemal niewyczerpalną kondycję itp.
30-34 - wartości "boskie", czyli uchodzące za maksymalne dla istot humanoidalnych. Wiążą się z niezwyciężonym układem immunologicznym, odpornością na obrażenia równą zombie oraz niewrażliwością na efekty naturalnego zmęczenia. |
Hit dirt, shake tree, split sky, part sea.
Poprawna polszczyzna | Wiedza dla ludu | Odpowiedź na Twoje pytanie |
|
|
|
^Curse |
#4
|
Komandor
Poziom: Genshu
Stopień: Shinobi Bushou
Posty: 551 Wiek: 36 Dołączyła: 16 Gru 2008 Skąd: Lublin/Warszawa?
|
Napisano 19-04-2009, 14:59
|
Cytuj
|
Walki ze starego Gotei 13:
Walka 1: Kuyicha Lee (31,5:5=6,3)
Walka 2: Zero (31:4=7,75)
Walka 3: Raptor (Freeza-sama) (29:5=5,8)
Walki z Tenchi PBF:
Walka 1: Coyote (13:3=4,3333)
Walka 2: NPC (Cryo) (34,5:5=6,9)
Walka 3: Coltis (35,5:5=7,1)
Walka 4: Insoolent (26,5:4=6,625)
Walka 5: Coyote [2] (walkower)
Walka 6: NPC (Damien Lockheart) (59:9=6,5555)
Walka 7: Coltis [2] (45,5:6=7,5833)
Walka 8: Tekkey (49,5:7=7,0714)
Walka 9: Drax (46,5:6=7,75)
Walka 10: Coyote [3] (40,5:6=6,75)
Walka 11: Sorata (49:6=8,1666)
Walka 12: Pit (28,5:4=7,125) |
Ostatnio zmieniony przez Lorgan 18-03-2018, 09:40, w całości zmieniany 13 razy |
|
|
|
*Lorgan |
#5
|
Administrator Exceeder
Poziom: Joutei
Stopień: Taichou
Posty: 3209 Wiek: 38 Dołączył: 30 Paź 2008 Skąd: Warszawa
|
Napisano 19-04-2009, 15:08
|
Cytuj
|
Walki ze starego Gotei 13:
Walka 1: Cyclops (84,5:10=8,45)
Walka 2: Fistashi (50:6=8,3333)
Walki z Tenchi PBF:
Walka 1: NPC (Widmowy Jack) (45:5=9) |
|
|
|
^Coyote |
#6
|
Komandor
Poziom: Genshu
Stopień: Shinobi Bushou
Posty: 669 Wiek: 35 Dołączył: 30 Mar 2009 Skąd: Kraków
|
Napisano 20-04-2009, 16:26
|
Cytuj
|
Walka 1: Altor (19:3=6,3333)
Walka 2: Curse (18,5:3=6,1666)
Walka 3: Coltis (29:5=5,8)
Walka 4: Insoolent (38:8=4,75)
Walka 5: Kalamir (36:5=7,2)
Walka 6: Kalamir [2] (25,5:4=6,375)
Walka 7: Pit (24,5:4=6,125)
Walka 8: NPC (Hagen Pustynny Wiatr) (7,5:1=7,5)
Walka 9: Curse [2] (46:8=5,75)
Walka 10: NPC (Lemuel Frostwind) (13:2=6,5)
Walka 11: Pit [2] (45:7=6,4285)
Walka 12: Curse [3] (40,5:6=6,75)
Walka 13: NPC (Pang) (6,5:1=6,5) |
Ostatnio zmieniony przez Lorgan 25-02-2018, 13:36, w całości zmieniany 19 razy |
|
|
|
»Altor |
#7
|
Yami
Poziom: Wakamusha
Posty: 73 Wiek: 34 Dołączył: 11 Kwi 2009 Skąd: Gdańsk
|
Napisano 09-05-2009, 19:36
|
Cytuj
|
Walka 1: Coyote (16,5:3=5,5)
Walka 2: Selim (20,5:4=5,125)
Walka 3: NPC (Melgar Kane) (18,5:4=4,625)
Walka 4: Kalamir (16,5:4=4,125) |
Ostatnio zmieniony przez Lorgan 09-05-2017, 10:37, w całości zmieniany 4 razy |
|
|
|
»Kalamir |
#8
|
Yami
Poziom: Genshu
Posty: 1033 Wiek: 36 Dołączył: 21 Lut 2009
|
Napisano 08-07-2009, 13:25
|
Cytuj
|
Walka 1: Rivil (29,5:4=7,375)
Walka 2: Kimen (28:4=7)
Walka 3: Altor (31:4=7,75)
Walka 4: NPC (Bane) (14,5:2=7,25)
Walka 5: Coltis (33,5:4=8,375)
Walka 6: Naoko (40,5:5=8,1)
Walka 7: Mistic (25:4=6,25)
Walka 8: NPC (Arn Tallgrass) (25,5:4=6,375)
Walka 9: Coyote (36,5:5=7,3)
Walka 10: Drax (27,5:4=6,875)
Walka 11: NPC (Hans Kelt) (7:1=7)
Walka 12: Coyote [2] (24,5:4=6,125)
Walka 13: NPC (Szary Smok) (15:2=7,5)
Walka 14: NPC (Tenma) (56,5:8=7,0625)
Walka 15: NPC (Margaret Maxim) (22:3=7,3333) |
Ostatnio zmieniony przez Lorgan 13-10-2014, 18:26, w całości zmieniany 16 razy |
|
|
|
RESET_Twitch |
#9
|
Poziom: Wakamusha
Stopień: Gunjin
Posty: 23 Dołączył: 27 Maj 2013
|
|
|
|
»Machu |
#10
|
Yami
Poziom: Keihai
Posty: 19 Wiek: 35 Dołączył: 07 Lut 2009
|
Napisano 20-08-2009, 19:50
|
Cytuj
|
Walka 1: Kimen (25:4=6,25) |
Ostatnio zmieniony przez Lorgan 20-08-2009, 20:21, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|