Tenchi PBF   »    Rekrutacja    Generator    Punktacja    Spis treści    Mapa    Logowanie »    Rejestracja


Siłownia
 Rozpoczęty przez *Lorgan, 19-04-2009, 14:53

44 odpowiedzi w tym temacie
*Lorgan   #1 
Administrator
Exceeder


Poziom: Joutei
Stopień: Taichou
Posty: 3209
Wiek: 38
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa
Cytuj
Nie ma (nad)ludzi równych. Jedni są równiejsi, inni wyrównani, a jeszcze inni mają całkiem nierówno pod... nieważne. Niniejszy temat ma na celu mierzenie, obliczanie i kontrolowanie poziomu siły wszystkich bohaterów w grze.

..::Ranking::..

Sprawa czysto statystyczna, mająca większe znaczenie w świadomości graczy, niż w fabule gry. Ranking uwzględnia średnią ocen uzyskanych przez bohatera w pięciu ostatnich walkach. Udział w nim nie jest obowiązkowy.
Żeby być uwzględnionym, wystarczy zamieścić w tym temacie post z linkami do wyników wszystkich walk, w których brało się udział (włącznie z tymi, które oddało się walkoverem - mimo, że nie będą one brane pod uwagę przy wyliczaniu średniej).
    OGÓLNY RANKING SIŁY:
  1. Lorgan (8,5944) - 3 walki / 0 walkowerów
  2. Sorata (7,9733) - 12 walk / 0 walkowerów
  3. Tekkey (7,7031) - 11 walk / 0 walkowerów
  4. Rooster (7,6041) - 2 walki / 1 walkower
  5. Curse (7,3726) - 14 walk / 1 walkower
  6. Genkaku (7,3339) - 16 walk / 0 walkowerów
  7. Kalamir (7,0041) - 15 walk / 0 walkowerów
  8. Drax (6,8875) - 4 walki / 0 walkowerów
  9. Hes (6,6916) - 2 walki / 0 walkowerów
  10. Pit (6,6325) - 20 walk / 0 walkowerów
  11. Maestro (6,625) - 1 walka / 0 walkowerów
  12. Tsurugiseigi (6,5) - 1 walka / 0 walkowerów
  13. Dann (6,4735) - 6 walk / 0 walkowerów
  14. Coltis (6,45) - 1 walka / 0 walkowerów
  15. Coyote (6,3857) - 13 walk / 0 walkowerów
  16. Machu (6,25) - 1 walka / 0 walkowerów
  17. Naoko (6,2308) - 4 walki / 0 walkowerów
  18. mablung (6,2291) - 4 walki / 0 walkowerów
  19. oX (6,1489) - 10 walk / 0 walkowerów
  20. Shiro Kumori (6,0833) - 1 walka / 0 walkowerów
  21. Insoolent (5,9375) - 4 walki / 1 walkower
  22. Grochu (5,9) - 2 walki / 1 walkower
  23. Zo (5,6) - 1 walka / 0 walkowerów
  24. Shadow (5,4821) - 3 walki / 0 walkowerów
  25. Mistic (5,475) - 2 walki / 2 walkowery
  26. Twitch (5,4166) - 1 walka / 0 walkowerów
  27. Matheo (5,3383) - 4 walki / 1 walkower
  28. Cichy (5,125) - 1 walka / 0 walkowerów
  29. Kimen (4,875) - 2 walki / 1 walkower
  30. Altor (4,8437) - 4 walki / 0 walkowerów
  31. Noize (4,5) - 1 walka / 0 walkowerów
  32. Necros (4,1458) - 2 walki / 0 walkowerów
  33. David (3,7857) - 2 walki / 0 walkowerów
  34. Equa (3,3) - 2 walki / 0 walkowerów
    RANKING SIŁY SANBETSU:
    Wygranych/przegranych łącznie: 41/30
  1. Tekkey (7,7031) - 11 walk / 0 walkowerów
  2. Rooster (7,6041) - 2 walki / 1 walkower
  3. Pit (6,6325) - 20 walk / 0 walkowerów
  4. Tsurugiseigi (6,5) - 1 walka / 0 walkowerów
  5. Coltis (6,45) - 1 walka / 0 walkowerów
  6. mablung (6,2291) - 4 walki / 0 walkowerów
  7. Shiro Kumori (6,0833) - 1 walka / 0 walkowerów
  8. Necros (4,1458) - 2 walki / 0 walkowerów
    RANKING SIŁY NAG:
    Wygranych/przegranych łącznie: 34/14
  1. Lorgan (8,5944) - 3 walki / 0 walkowerów
  2. Curse (7,3726) - 14 walk / 1 walkower
  3. Dann (6,4735) - 6 walk / 0 walkowerów
  4. oX (6,1489) - 10 walk / 0 walkowerów
  5. Matheo (5,3383) - 4 walki / 1 walkower
  6. Noize (4,5) - 1 walka / 0 walkowerów
    RANKING SIŁY BABILONU:
    Wygranych/przegranych łącznie: 24/24
  1. Hes (6,6916) - 2 walki / 0 walkowerów
  2. Maestro (6,625) - 1 walka / 0 walkowerów
  3. Naoko (6,2308) - 4 walki / 0 walkowerów
  4. Insoolent (5,9375) - 4 walki / 1 walkower
  5. Kimen (4,875) - 2 walki / 1 walkower
    RANKING SIŁY KHAZARU:
    Wygranych/przegranych łącznie: 25/17
  1. Coyote (6,3857) - 13 walk / 0 walkowerów
  2. Grochu (5,9) - 2 walki / 2 walkowery
  3. Zo (5,6) - 1 walka / 0 walkowerów
  4. Mistic (5,475) - 2 walki / 2 walkowery
  5. Cichy (5,125) - 1 walka / 0 walkowerów
    RANKING SIŁY YAMI:
    Wygranych/przegranych łącznie: 19/9
  1. Sorata (7,9733) - 12 walk / 0 walkowerów
  2. Genkaku (7,3339) - 16 walk / 0 walkowerów
  3. Kalamir (7,0041) - 15 walk / 0 walkowerów
  4. Drax (6,8875) - 4 walki / 0 walkowerów
  5. Machu (6,25) - 1 walka / 0 walkowerów
  6. Shadow (5,4821) - 3 walki / 0 walkowerów
  7. Twitch (5,4166) - 1 walka / 0 walkowerów
  8. Altor (4,8437) - 4 walki / 0 walkowerów
  9. David (3,7857) - 2 walki / 0 walkowerów
  10. Equa (3,3) - 2 walki / 0 walkowerów
    RANKING SIŁY POSTACI UŚMIERCONYCH:
  1. RESET_Drax (7,325) - 7 walk / 0 walkowerów
  2. RESET2_Drax (7,1607) - 2 walki / 0 walkowerów
  3. RESET_Coltis (6,83) - 7 walk / 1 walkower
  4. RESET2_Coltis (6,8110) - 8 walk / 0 walkowerów
  5. RESET_Naoko (6,1520) - 4 walki / 0 walkowerów
  6. RESET_Shadow (5,6142) - 7 walk / 0 walkowerów
  7. RESET_Twitch (5,2414) - 6 walk / 1 walkower

!!! UWAGA !!!

Wyliczenia średnich w nawiasach robię SAMODZIELNIE. PROSZĘ NICZEGO NIE LICZYĆ, TYLKO PODAWAĆ LINKI DO WYNIKÓW WALK!!!


Hit dirt, shake tree, split sky, part sea.

Poprawna polszczyzna | Wiedza dla ludu | Odpowiedź na Twoje pytanie
   
Profil PW Email WWW Skype
 
 
*Lorgan   #2 
Administrator
Exceeder


Poziom: Joutei
Stopień: Taichou
Posty: 3209
Wiek: 38
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa
Cytuj
..::Douriki::..

Douriki (道力), to nic innego, jak stary, dobry poziom mocy. Nie zależy bezpośrednio od pisarskich umiejętności gracza, lecz oddaje, jak w świecie gry dopakowana jest postać. Posiada ogromny wpływ na cechy poboczne, oparte na Chi. Każdy zgromadzony 1000 punktów powoduje, że należy je traktować, jakby były o 1 punkt wyższe. Innymi słowy, mając 2 Siły i 1100道力, można podnieść taki sam ciężar, jak osoba mająca 3 Siły i 100道力.

Początkowa wartość Douriki wynosi:
• u ludzi z Babilonu i Khazaru 300;
• u nadludzi z Sanbetsu i Nag 100.
Zwiększać je można na kilka różnych sposobów:
• awansując na wyższe poziomy (na każdym, za wyjątkiem Joutei, Douriki rośnie o 600);
• biorąc udział w walkach (z każdą wygraną Douriki rośnie o 200, z przegraną o 100 - wyjąwszy oczywiście walkowery);
• trenując (czyli wymieniając punkty na Douriki w proporcji 1:2);
• otrzymując specjalne bonusy za wyczyny w jakichś Tankyuu i Ninmu.
    RANKING DOURIKI:
  1. Sorata - 10000道力
  2. Lorgan - 9000道力
  3. Pit - 7547道力
  4. Genkaku - 7201道力
  5. Kalamir - 5565道力
  6. Coyote - 5550道力
  7. Tekkey - 5000道力
  8. Curse - 4615道力
  9. oX - 3800道力
  10. Naoko - 2500道力
  11. Dann - 2300道力
  12. Insoolent - 1528道力
  13. Drax - 1500道力
  14. Matheo - 1400道力
    Shadow - 1400道力
  15. Mistic - 1321道力
  16. Altor - 1300道力
  17. Grochu - 1200道力
  18. Rooster - 1100道力
    Cichy - 1100道力
    Twitch - 1100道力
    Maestro - 1100道力
  19. mablung - 860道力
  20. Hes - 700道力
  21. Kimen - 500道力
    Zo - 500道力
    Equa - 500道力
  22. Necros - 400道力
    Selim - 400道力
    Bakushin - 400道力
    Ziken - 400道力
    Mikael - 400道力
    Suisei - 400道力
    Nakinagara - 400道力
  23. Machu - 300道力
    Tsurugiseigi - 300道力
    David - 300道力
    Corvus - 300道力
    Zero - 300道力
    Coltis - 300道力
  24. Shiro Kumori - 250道力
  25. Noize - 200道力
    Eksporter - 200道力
    Ronzel - 200道力
  26. Boul - 108道力
    RANKING DOURIKI (MARTWI):
  1. RESET2_Coltis - 2900道力
  2. RESET_Drax - 2870道力
  3. RESET_Coltis - 1925道力
  4. RESET_Starke - 1850道力
  5. RESET_Twitch - 1800道力
  6. RESET_Naoko - 1535道力
  7. RESET2_Drax - 1200道力
  8. RESET_Shadow - 800道力
Rzeczy możliwe dzięki Douriki:
  • Aura - postać posiadająca co najmniej 3000道力 może na życzenie rozniecić wokół siebie nikłą poświatę. Poza wizualną demonstracją potęgi, zwiększa ona siłę grawitacji wobec wszystkich wokół, których poziom Douriki jest niższy o minimum 50%. Osobom takim ciężej się poruszać, a nawet oddychać. Istoty całkowicie pozbawione Douriki (np. maszyny) są odporne na działanie tej mocy.
    Kolor aury zależny jest od nastroju:
      → Wściekły/Morderczy - czerwona aura
      → Opanowany/Zdeterminowany - niebieska aura
      → Niesprecyzowany - biała aura
  • Wyciszenie aury - postać posiadająca 5000道力 zyskuje zdolność całkowitego lub częściowego wymazywania swojej prezencji. Może przez to ograniczyć emitowanie własnego Douriki, żeby zmylić wrogów lub się przed nimi ukryć. Zdolność nie działa w trakcie walki, ponieważ energia musi być wówczas aktywnie używana.
  • Magan - postać posiadająca 7000道力 wykształca umiejętność dostrzegania oraz ranienia Manitou, które nie są związane energią życiową konkretnego szamana. Pozwala ona także neutralizować Borg wokół Akuma i tym samym realnie ich ranić.
  • Kekkei Genkai - postać z 9000道力 osiągnęła naturalny limit Douriki. Od tej pory rozwija się dwukrotnie wolniej, otrzymując jedynie połowę 道力 przysługującego za walki, poziomy i trening. Ograniczenie nie dotyczy członków Frakcji bohaterów graczy.
  • Shin Aura - postać posiadająca 10000道力 może używać swojej aury do wpływania nie tylko na osoby o niższym Douriki, ale również materię nieożywioną. Efekt spotęgowanej grawitacji działa więc na ziemię, pobliskie przedmioty, maszyny itp.


Hit dirt, shake tree, split sky, part sea.

Poprawna polszczyzna | Wiedza dla ludu | Odpowiedź na Twoje pytanie
   
Profil PW Email WWW Skype
 
 
*Lorgan   #3 
Administrator
Exceeder


Poziom: Joutei
Stopień: Taichou
Posty: 3209
Wiek: 38
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa
Cytuj
Potęga Chi


Cechy poboczne, pobieżnie opisane w tematach dla agentów, rycerzy, zealotów i szamanów, zostały rozwinięte i uzupełnione w poniższych tabelach. Podczas korzystania z nich należy wziąć pod uwagę modyfikatory wynikające z posiadanego Douriki.

Siła:
    0-4 - siła mięśni normalnego człowieka. Wartość 0 odpowiada możliwościom osoby, która niczego nie ćwiczy, zaś 3 możliwościom granicznym strongmana lub boksera.
    5-9 - wartości "nadzwyczajne". Są powyżej ludzkich możliwości, jednak nie budzą w cywilach paniki. Do tej kategorii kwalifikuje się rozerwanie kajdanek, uniesienie samochodu osobowego, przebicie się ręką przez drewniane drzwi.
    10-14 - wartości "heroiczne". Pozwalają min. bez wysiłku wyginać żelazne pręty, wgniatać lub przebijać metalowe powierzchnie, a także wyrywać samochodowe drzwi, jakby były z kartonu.
    15-19 - wartości "epickie". W tym przedziale nie dziwi zdolność zatrzymywania rozpędzonego autobusu, swobodnego wymachiwania kulą do burzenia budynków, czy kruszenia w dłoniach kamieni.
    20-24 - wartości "legendarne". Staranowanie i roztrzaskanie rozpędzonego spychacza, przebicie się przez litą skałę, wywołanie odczuwalnego w okolicy drżenia po uderzeniu w ziemię.
    25-29 - wartości "mityczne", przypisywane demonom i półbogom. Umożliwiają burzenie budynków, wyrywanie pasów asfaltu, rozrywanie samochodów ciężarowych itp.
    30-34 - wartości "boskie", praktycznie nieznane na Tenchi. Wiążą się z przebijaniem się przez grubą warstwę ziemi (np. z poziomu ulicy do metra), podniesieniem nagijskiej lokomotywy, a nawet wywoływaniem nieznacznych trzęsień ziemi.
Szybkość:
    0-4 - prędkość i refleks normalnego człowieka. Wartość 0 odpowiada możliwościom osoby, która niczego nie ćwiczy, zaś 3 możliwościom mistrza karate lub doświadczonego boksera.
    5-9 - wartości "nadzwyczajne". Są powyżej ludzkich możliwości, jednak nie budzą w cywilach paniki. Do tej kategorii kwalifikuje się chwytanie w locie noży, bieganie ~60 km/h i wyłapanie kilkunastu spadających naczyń.
    10-14 - wartości "heroiczne". Pozwalają min. na ściganie się z samochodami, złapanie strzały, czy efektywne unikanie postrzelenia w oparciu o ruch lufy i spustu.
    15-19 - wartości "epickie". W tym przedziale nie dziwi bieganie po wodzie, reagowanie w kilka milisekund, czy wykonywanie ruchów tak szybkich, że umykają wzrokowi normalnego człowieka.
    20-24 - wartości "legendarne". Fenomenalny czas reakcji, pozwalający na uniknięcie kuli pistoletowej na dystansie od kilkunastu metrów, rozpędzenie się do ~300 km/h, a nawet przemieszczania się po pionowej ścianie.
    25-29 - wartości "mityczne", przypisywane demonom i półbogom. Umożliwiają poruszanie się z prędkością ~600 km/h, autentyczne widzenie i unikanie kul pistoletowych itp.
    30-34 - wartości "boskie", czyli uchodzące za maksymalne dla istot humanoidalnych. Wiążą się z osiąganiem prędkości dźwięku, lawirowaniem w gradzie pocisków, a nawet reagowaniem szybszym, niż zaawansowane, mechaniczne czujniki.
Witalność:
    0-4 - odporność i kondycja normalnego człowieka. Wartość 0 odpowiada możliwościom osoby, która niczego nie ćwiczy, zaś 3 możliwościom maratończyka lub zawodowego kaskadera.
    5-9 - wartości "nadzwyczajne". Są powyżej ludzkich możliwości, jednak nie budzą w cywilach paniki. Do tej kategorii kwalifikuje się wytrzymanie upadku z czwartego piętra, zachowanie sprawności mimo znacznej utraty krwi i zdolność do przebiegnięcia kilku maratonów pod rząd.
    10-14 - wartości "heroiczne". Pozwalają min. wytrzymać zderzenie z samochodem bez większych obrażeń i przezwyciężać wpływ ekstremalnych temperatur (ok. 80°C więcej, żeby poparzyć, połowę tego mniej, żeby wymrozić).
    15-19 - wartości "epickie". W tym przedziale nie dziwi zdolność natychmiastowego podniesienia się po oberwaniu kafarem w głowę, przetrwanie wielokrotnego postrzelenia i kontynuowanie walki, czy nawet wytrzymanie godziny bez powietrza.
    20-24 - wartości "legendarne". Układ immunologiczny, zdolny zwalczyć prawie wszystkie choroby, ciało wielokrotnie wytrzymalsze, niż normalnie (kule pistoletowe przestają zadawać ciężkie obrażenia, wbicie się w skałę nie połamie kości), organy wewnętrzne o wielkiej wydolności (wątroba odfiltrowuje większość trucizn i regeneruje się w ciągu minut itp.).
    25-29 - wartości "mityczne", przypisywane demonom i półbogom. Zapewniają pełną odporność na większość trucizn, znoszenie wielu potencjalnie krytycznych zranień bez szwanku, niemal niewyczerpalną kondycję itp.
    30-34 - wartości "boskie", czyli uchodzące za maksymalne dla istot humanoidalnych. Wiążą się z niezwyciężonym układem immunologicznym, odpornością na obrażenia równą zombie oraz niewrażliwością na efekty naturalnego zmęczenia.


Hit dirt, shake tree, split sky, part sea.

Poprawna polszczyzna | Wiedza dla ludu | Odpowiedź na Twoje pytanie
   
Profil PW Email WWW Skype
 
 
^Curse   #4 
Komandor


Poziom: Genshu
Stopień: Shinobi Bushou
Posty: 551
Wiek: 36
Dołączyła: 16 Gru 2008
Skąd: Lublin/Warszawa?
Cytuj
Walki ze starego Gotei 13:

Walka 1: Kuyicha Lee (31,5:5=6,3)
Walka 2: Zero (31:4=7,75)
Walka 3: Raptor (Freeza-sama) (29:5=5,8)

Walki z Tenchi PBF:

Walka 1: Coyote (13:3=4,3333)
Walka 2: NPC (Cryo) (34,5:5=6,9)
Walka 3: Coltis (35,5:5=7,1)
Walka 4: Insoolent (26,5:4=6,625)
Walka 5: Coyote [2] (walkower)
Walka 6: NPC (Damien Lockheart) (59:9=6,5555)
Walka 7: Coltis [2] (45,5:6=7,5833)
Walka 8: Tekkey (49,5:7=7,0714)
Walka 9: Drax (46,5:6=7,75)
Walka 10: Coyote [3] (40,5:6=6,75)
Walka 11: Sorata (49:6=8,1666)
Walka 12: Pit (28,5:4=7,125)
Ostatnio zmieniony przez Lorgan 18-03-2018, 09:40, w całości zmieniany 13 razy  
   
Profil PW Email
 
 
*Lorgan   #5 
Administrator
Exceeder


Poziom: Joutei
Stopień: Taichou
Posty: 3209
Wiek: 38
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa
Cytuj
Walki ze starego Gotei 13:

Walka 1: Cyclops (84,5:10=8,45)
Walka 2: Fistashi (50:6=8,3333)

Walki z Tenchi PBF:

Walka 1: NPC (Widmowy Jack) (45:5=9)
   
Profil PW Email WWW Skype
 
 
^Coyote   #6 
Komandor


Poziom: Genshu
Stopień: Shinobi Bushou
Posty: 669
Wiek: 35
Dołączył: 30 Mar 2009
Skąd: Kraków
Cytuj
Walka 1: Altor (19:3=6,3333)
Walka 2: Curse (18,5:3=6,1666)
Walka 3: Coltis (29:5=5,8)
Walka 4: Insoolent (38:8=4,75)
Walka 5: Kalamir (36:5=7,2)
Walka 6: Kalamir [2] (25,5:4=6,375)
Walka 7: Pit (24,5:4=6,125)
Walka 8: NPC (Hagen Pustynny Wiatr) (7,5:1=7,5)
Walka 9: Curse [2] (46:8=5,75)
Walka 10: NPC (Lemuel Frostwind) (13:2=6,5)
Walka 11: Pit [2] (45:7=6,4285)
Walka 12: Curse [3] (40,5:6=6,75)
Walka 13: NPC (Pang) (6,5:1=6,5)
Ostatnio zmieniony przez Lorgan 25-02-2018, 13:36, w całości zmieniany 19 razy  
   
Profil PW Email WWW
 
 
»Altor   #7 
Yami


Poziom: Wakamusha
Posty: 73
Wiek: 34
Dołączył: 11 Kwi 2009
Skąd: Gdańsk
Cytuj
Walka 1: Coyote (16,5:3=5,5)
Walka 2: Selim (20,5:4=5,125)
Walka 3: NPC (Melgar Kane) (18,5:4=4,625)
Walka 4: Kalamir (16,5:4=4,125)
Ostatnio zmieniony przez Lorgan 09-05-2017, 10:37, w całości zmieniany 4 razy  
   
Profil PW Email
 
 
»Kalamir   #8 
Yami


Poziom: Genshu
Posty: 1033
Wiek: 36
Dołączył: 21 Lut 2009
Cytuj
Walka 1: Rivil (29,5:4=7,375)
Walka 2: Kimen (28:4=7)
Walka 3: Altor (31:4=7,75)
Walka 4: NPC (Bane) (14,5:2=7,25)
Walka 5: Coltis (33,5:4=8,375)
Walka 6: Naoko (40,5:5=8,1)
Walka 7: Mistic (25:4=6,25)
Walka 8: NPC (Arn Tallgrass) (25,5:4=6,375)
Walka 9: Coyote (36,5:5=7,3)
Walka 10: Drax (27,5:4=6,875)
Walka 11: NPC (Hans Kelt) (7:1=7)
Walka 12: Coyote [2] (24,5:4=6,125)
Walka 13: NPC (Szary Smok) (15:2=7,5)
Walka 14: NPC (Tenma) (56,5:8=7,0625)
Walka 15: NPC (Margaret Maxim) (22:3=7,3333)
Ostatnio zmieniony przez Lorgan 13-10-2014, 18:26, w całości zmieniany 16 razy  
   
Profil PW
 
 
RESET_Twitch   #9 


Poziom: Wakamusha
Stopień: Gunjin
Posty: 23
Dołączył: 27 Maj 2013
Cytuj
Walka 1: NPC (Karoi Aneki) (19:4=4,75)
Walka 2: Tsurugiseigi (17:4=4,25)
Walka 3: Insoolent (24:4=6)
Walka 4: David (36:7=5,1428)
Walka 5: mablung (walkower)
Walka 6: Matheo (23:5=4,6)
Walka 7: NPC (Gitter) (43,5:7=6,2142)
Ostatnio zmieniony przez Lorgan 21-09-2012, 23:45, w całości zmieniany 7 razy  
   
Profil PW Email
 
 
»Machu   #10 
Yami


Poziom: Keihai
Posty: 19
Wiek: 35
Dołączył: 07 Lut 2009
Cytuj
Walka 1: Kimen (25:4=6,25)
Ostatnio zmieniony przez Lorgan 20-08-2009, 20:21, w całości zmieniany 1 raz  
   
Profil PW Email
 
 

Odpowiedz  Dodaj temat do ulubionych



Strona wygenerowana w 0,11 sekundy. Zapytań do SQL: 19