51 odpowiedzi w tym temacie |
*Lorgan |
#21
|
Administrator Exceeder

Poziom: Joutei
Stopień: Taichou
Posty: 3209 Wiek: 38 Dołączył: 30 Paź 2008 Skąd: Warszawa
|
Napisano 29-09-2012, 12:09
|
|
TANARI
Prywatna megakorporacja rodem z Nag, z siedzibą główną w Avalonie. Zajmuje się przemysłem ciężkim, globalnym handlem, produkcją leków, elektroniki i różnorodnej broni. Pomimo silnego uzależnienia od kontraktów z cesarskim dworem, nie boi się sięgać daleko, prosto w ciemność tego świata. Dla nikogo obeznanego z tematem nie jest dziwne, że TANARI aktywnie działa na czarnym rynku, dostarczając broń terrorystom i rywalizując w syntezowaniu nowych narkotyków z Gangiem Czterech Smoków. Niemniej, te interesy nigdy nie odbijają się negatywnie na rodzimym kraju, zupełnie jakby prezydent kierował się wypaczonym poczuciem lojalności i patriotyzmu.
Podległe marki: Solarion (linie lotnicze), NordCare (farmaceutyka, pielęgnacja twarzy)
Zasady członkostwa: Do TANARI może przystąpić dowolny rycerz, niezależnie od tego, czy pracuje dla Nag, czy dla Yami. Jeżeli będzie działał zgodnie z rozkazami wydanymi przez zarząd, może nawet liczyć na ograniczoną protekcję przed nagijską armią. Uzyskanie członkostwa wymaga opublikowania dwóch, dedykowanych organizacji, Ninmu Na własną rękę, w ciągu trzech tygodni (wszystkie powinny być zatytułowane "Demony biznesu", z numerem odpowiednim dla danej części). Nie można pracować jednocześnie dla kilku korporacji ze względu na potencjalny konflikt interesów. Każdy gracz zgłasza się indywidualnie, poprzez napisanie PW do administratora.
Prezydent
- Hektor Kane
Dyrektorzy wykonawczy
- Scarlett Kane
- Akane Miragi
Członkowie
- Melgar Kane
- Matt Brown |
Hit dirt, shake tree, split sky, part sea.
Poprawna polszczyzna | Wiedza dla ludu | Odpowiedź na Twoje pytanie |
|
|
|
*Lorgan |
#22
|
Administrator Exceeder

Poziom: Joutei
Stopień: Taichou
Posty: 3209 Wiek: 38 Dołączył: 30 Paź 2008 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
*Lorgan |
#23
|
Administrator Exceeder

Poziom: Joutei
Stopień: Taichou
Posty: 3209 Wiek: 38 Dołączył: 30 Paź 2008 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
*Lorgan |
#24
|
Administrator Exceeder

Poziom: Joutei
Stopień: Taichou
Posty: 3209 Wiek: 38 Dołączył: 30 Paź 2008 Skąd: Warszawa
|
Napisano 29-09-2012, 12:34
|
|
Hilagang Aso Angkan (Północne plemię psowatych)
Największe plemię zmiennokształtnych w Khazarze. Wydało na świat wspaniałych wojowników i zdolnych strategów. Zrzesza ponadto wielu znanych bokorów, oddających cześć najdawniejszym tradycjom.
Zasady członkostwa: Warunkiem członkostwa jest posiadanie transformacji pasującej do charakteru plemienia (pies, wilk, hiena itp.) oraz wierna służba Khazarowi. Można należeć tylko do jednego plemienia jednocześnie. Każdy gracz zgłasza się indywidualnie, poprzez napisanie PW do administratora.
Matanda (Starszyzna)
- Reppo
Łowcy
- Coyote Blackbone
- Hermin Crust |
Hit dirt, shake tree, split sky, part sea.
Poprawna polszczyzna | Wiedza dla ludu | Odpowiedź na Twoje pytanie |
|
|
|
*Lorgan |
#25
|
Administrator Exceeder

Poziom: Joutei
Stopień: Taichou
Posty: 3209 Wiek: 38 Dołączył: 30 Paź 2008 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
*Lorgan |
#26
|
Administrator Exceeder

Poziom: Joutei
Stopień: Taichou
Posty: 3209 Wiek: 38 Dołączył: 30 Paź 2008 Skąd: Warszawa
|
Napisano 29-09-2012, 12:50
|
|
Biała Róża
Niegdyś najlepiej zorganizowana babilońska grupa płatnych zabójców. Założona i kontrolowana przez wpływowy ród Orsini. W roku 1616 została dotkliwie pokonana przez Phantom Knights i słuch o niej zaginął.
Zasady członkostwa: Do Białej Róży może przyłączyć się dowolny zealota, będący członkiem Yami, który nie należy jawnie do żadnej innej Yakuzy. Uzyskanie członkostwa wymaga wygranej, pierwszej walki arenowej (odbytej w ramach Ninmu "Podziemny krąg", "Koloseum", "Wieża Babel", "Wilcza klatka" lub "Sale nienawiści"). Każdy gracz zgłasza się indywidualnie, poprzez napisanie PW do administratora.
Przywódca
- Elena Orsini
Zabójcy
- Lolita Powers
- Alexander di Angelo
- Salvator Fabris
- ???
- ???
- Victor Strozzi |
Hit dirt, shake tree, split sky, part sea.
Poprawna polszczyzna | Wiedza dla ludu | Odpowiedź na Twoje pytanie |
|
|
|
*Lorgan |
#27
|
Administrator Exceeder

Poziom: Joutei
Stopień: Taichou
Posty: 3209 Wiek: 38 Dołączył: 30 Paź 2008 Skąd: Warszawa
|
Napisano 29-09-2012, 13:02
|
|
Syndykat
Międzynarodowa grupa przestępcza, która zrzesza rozmaite, pomniejsze gangi i organizacje przestępcze. Pojawiła się niespodziewanie w Nag, w roku 1615, rozlewając swoje wpływy przede wszystkim na Sanbetsu i Babilon. Zajmuje się kradzieżami, paserstwem, wymuszeniami, handlem bronią i narkotykami. Do tej pory wchłonęła min. Krąg Geba.
Zasady członkostwa: Do Syndykatu może przyłączyć się dowolny członek Yami, który nie należy jawnie do żadnej innej Yakuzy. Uzyskanie członkostwa wymaga opublikowania dwóch, dedykowanych organizacji, Ninmu Na własną rękę, w ciągu trzech tygodni (wszystkie powinny być zatytułowane "W jedności siła", z numerem odpowiednim dla danej części). Każdy gracz zgłasza się indywidualnie, poprzez napisanie PW do administratora.
Padrino
- ???
Grande Capo
- Mia Shirabata
- Ned Murphy
- Anders
- Daizou Tako
- Blayze Gerber
Capo |
Hit dirt, shake tree, split sky, part sea.
Poprawna polszczyzna | Wiedza dla ludu | Odpowiedź na Twoje pytanie |
|
|
|
*Lorgan |
#28
|
Administrator Exceeder

Poziom: Joutei
Stopień: Taichou
Posty: 3209 Wiek: 38 Dołączył: 30 Paź 2008 Skąd: Warszawa
|
Napisano 29-09-2012, 13:21
|
|
Poszukiwacze
Grupa powołana w roku 1605 przez Dokuro do walki z Akuma. Gromadzi rozmaite magiczne artefakty, żeby w odpowiednim momencie wykorzystać je w charakterze broni. Moralność jest dla jej członków drugorzędna, jako że we własnym odczuciu walczą o przetrwanie całego Tenchi.
Zasady członkostwa: Do Poszukiwaczy może przyłączyć się dowolny członek Yami, który nie należy jawnie do żadnej innej Yakuzy i przekaże coś w geście dobrej woli. Czym ma być ów dar? To już zależy od aktualnych potrzeb grupy i możliwości kandydata. Generalnie musi to być przedmiot magiczny (np. Meitou). Każdy gracz zgłasza się indywidualnie, poprzez napisanie PW do administratora.
Przywódca
- Kito Genkaku
Skarbnik
- Dokuro
Herold
- Gitter
Członkowie
- Asagi
- Tenma
- Fenris Cierń Nocy |
Hit dirt, shake tree, split sky, part sea.
Poprawna polszczyzna | Wiedza dla ludu | Odpowiedź na Twoje pytanie |
|
|
|
*Lorgan |
#29
|
Administrator Exceeder

Poziom: Joutei
Stopień: Taichou
Posty: 3209 Wiek: 38 Dołączył: 30 Paź 2008 Skąd: Warszawa
|
Napisano 29-09-2012, 13:47
|
|
Krwawe Szakale
Krwawe Szakale, czyli Sharan Nargel Auma (co w języku Shah'en oznacza dokładnie "Szakale Krwawego Piasku") to organizacja terrorystyczna, walcząca o wolność i niepodległość Shah'en. Zrzesza głównie tubylców, czyli rodowitych mieszkańców Pustyni Rozpaczy, dokładniej okolic Gór Milczenia. W swoich stronach stanowi realną władzę, kontrolując de facto większość znaczących złóż surowców. Poza narodowowyzwoleńczą walką, Szakale zajmują się czarnorynkowym handlem naturalnymi bogactwami, głównie poprzez sieć "komórek" w czterech wielkich państwach. Są doskonale zorganizowani. Poszczególnymi regionami zarządzają plemiona. Wszystkimi dowodzi niedawno wybrany przywódca o tajemniczym pseudonimie Lis Pustyni. Rzekomo jest on potomkiem legendarnego władcy Dzin Hada'erna, po którym odziedziczył nadprzyrodzone moce.
Wśród Shah'en w ciągu ostatnich dwudziestu lat przyszło na świat kilku nadludzi – są to dzieci sanbetańskich agentów, którzy nie mogli powstrzymać się przed gwałtami, pamiątki po nagijskich rycerzach wykonujących misje w Górach Milczenia lub po prostu dzieci przestępców z Yami, którzy przyłączyli się do któregoś z lokalnych klanów. Szakale Krwawego Piasku chętnie ich rekrutują i nazywają El Fandari (Oddech Boga). Więcej informacji tu.
Zasady członkostwa: Do Krwawych Szakali może przyłączyć się dowolny członek Yami, który nie należy jawnie do żadnej innej Yakuzy. Uzyskanie członkostwa wymaga opublikowania trzech, dedykowanych organizacji, Ninmu Na własną rękę, w ciągu czterech tygodni (wszystkie powinny być zatytułowane "Nowy terror", z numerem odpowiednim dla danej części). Każdy gracz zgłasza się indywidualnie, poprzez napisanie PW do administratora.
Zaeim (Przywódca)
- Zepar
Banat (Córka)
- Mitou
- Leilei
- Vera
Qayid (Kapitan)
- Nazir Wahonov
El Fandari (Oddech Boga)
- Cannon
- Teddy Corsent |
Hit dirt, shake tree, split sky, part sea.
Poprawna polszczyzna | Wiedza dla ludu | Odpowiedź na Twoje pytanie |
|
|
|
*Lorgan |
#30
|
Administrator Exceeder

Poziom: Joutei
Stopień: Taichou
Posty: 3209 Wiek: 38 Dołączył: 30 Paź 2008 Skąd: Warszawa
|
Napisano 02-10-2012, 10:54
|
|
Zakon Muspelheimu
Världsbrand Riddarorden, potocznie znana również jako Zakon Muspelheimu, to sekretna organizacja o tradycji starszej niż samo cesarstwo, zrzeszająca wybitnych rycerzy nadmiernie chętnych do niekończącej się walki ze złem. Jego siedziba to Världsdaborg (Twierdza Varfaine).
Na przestrzeni wieków ów wojownicy pozostawali w cieniu, wkraczając do akcji tylko gdy nie było można liczyć na nikogo innego. Powszechnie wierzy się, że zakon istnieje tylko jako legenda, ewentualnie dopuszcza się myśl o tym, że jest to specjalny oddział na usługach cesarza.
Zasady członkostwa: Do Zakonu Muspelheimu może przystąpić dowolny rycerz z 2 Kenjutsu, który nie należy do innego zakonu i zachował wierność cesarstwu. Członkostwo jest z reguły dożywotnie (wyjątek stanowi oczywiście odejście do Yami). Kapituła może liczyć maksymalnie dwunastu członków włącznie z mistrzem. Nadprogramowi kandydaci nie będą przyjmowani. Każdy gracz zgłasza się indywidualnie, poprzez napisanie PW do administratora.
Mistrz
- Raylan Białowłosy (Pierwszy)
Kapituła
- Niklas Selkung (Drugi)
- Keenan Redilsson (Piąty)
- Sevastian Dann (Jedenasty)
- Kasumi Tora (Dwunasty)
- Kristin Everett (ex-10)
- Conor Themson (ex-11)
- ???
Byli członkowie
- Acke Złote Skrzydła † (Pierwszy)
- Eric Aksen (Trzeci)
- Erlin Gumer (Czwarty)
- Lars Singreed (Szósty)
- Tyberiusz Struck (Ósmy)
- Marcus Schredder † (Dziewiąty)
- Petyr Goldan † (Dziesiąty)
- Osvald Naht † (Jedenasty)
- Kalamir Kendeisson (Dwunasty) |
Hit dirt, shake tree, split sky, part sea.
Poprawna polszczyzna | Wiedza dla ludu | Odpowiedź na Twoje pytanie |
|
|
|
| Strona wygenerowana w 0,23 sekundy. Zapytań do SQL: 12
|