Tenchi PBF   »    Rekrutacja    Generator    Punktacja    Spis treści    Mapa    Logowanie »    Rejestracja


Zealoci
 Rozpoczęty przez *Lorgan, 22-12-2008, 16:41

23 odpowiedzi w tym temacie
»Miyuki   #21 
Yami


Poziom: Keihai
Posty: 4
Wiek: 29
Dołączyła: 20 Gru 2015
Cytuj
Imię / Nazwisko / Kryptonim:
Yuki (幸, "szczęście") / - / Miyuki (美雪, "piękny śnieg")

Wiek:
Nieznany.

Biografia:
Urodzona jako jedna z bliźniaczek ze związku zakonnika i zakonnicy obdarzonych magią Encender i specjalizujących się w magii leczniczej. Wychowywana razem z siostrą według rygorystycznych zasad na terytorium Sanbetsu. W momencie osiągnięcia pełnoletniości postanowiła zacząć aktywnie działać jako członek organizacji swoich rodziców.

Opis:
Mierzy około stu sześćdziesięciu centymetrów, przy czym jest wyjątkowo atletycznie zbudowana - od najmłodszych lat ćwiczy gimnastykę, i choć nie waży specjalnie dużo, na jej ciele zarysowane są lekkie mięśnie. Co może rzucać się w oczy, to fakt, że Miyuki ma... białe włosy i podobnego, bo srebrno-białego koloru duże oczy. Posiada prosty, mały nos i pełne usta. Ma wyjątkowo lekki chód, co jest raczej normalne dla kogoś, kto długo trenował akrobatykę.
Ubiera się zazwyczaj na biało, jednak bywa i tak, że włoży coś ciemniejszego, tak dla zachowania równowagi pomiędzy Yin i Yang. Na misję zazwyczaj założy wytrzymały biało-czarny jednoczęściowy opinający ciało kombinezon, buty na lekkim obcasie i długie rękawiczki. Długie włosy zepnie.

Powiadają, że kobieta zmienną jest, ale w tym przypadku ta zasada nie znajduje potwierdzenia. Miyuki jest kobietą niezwykle sumienną. Dąży do wypełnienia przydzielonej jej misji za wszelką cenę: nawet jeśli będzie musiała poświęcić kogoś ze swojej własnej drużyny, aby tego dokonać. Jest osobą nieśmiałą, toteż konwersacje nie są jej mocną stroną i woli ich unikać. Cele aktualnej organizacji są jej celami, a na każdym zadaniu skupia się maksymalnie. Nie pozostaje obojętna względem ludzkiej krzywdy i pomoże skrzywdzonym osobom, jeśli nie będzie to sprzeczne z jej celami. Jej największą wadą jest słabość do kotków i lizaków.

Uzbrojenie:
Majątek: 800,000 KUA
• Sztylet - Pięknie wykonany, czarny, długi, z wygrawerowanym napisem "Guardian Angel", do którego jest niezwykle przywiązana.

Batsu:
Absolutorium Umbrarum (Akolita)

Statystyki:
Ten: 2
Shageki: 0
Kenjutsu: 0
Hakuda: 2
Fuketsugei: 0
Chi: 2
Siła: 0
Szybkość: 2
Witalność: 0
Punkty frakcji: 2
_____________________________________________________

Szkoła: Escarcha

Typ: Origen

Krąg 1:
Acus
- Zealotka tworzy ruchem dłoni igły z lodu (wiele wielkości normalnej igły, bądź jedną wielkości strzały), które po wypuszczeniu lecą w kierunku celu z dużą prędkością. Przy zetknięciu z dowolną przeszkodą "rozlewają się" pokrywając ją lodem. Powoduje to ograniczoną możliwość ruchową (o ile trafiły w staw), a przy długim pobycie na ciele, nawet odmrożenia.

Eisai:
Vista (Vision) - bohater obdarzony tą techniką jest w stanie na pierwszy rzut oka rozpoznać, czy ktoś jest człowiekiem, czy nadczłowiekiem.


Śnieżek!
Ostatnio zmieniony przez Lorgan 09-06-2017, 00:45, w całości zmieniany 7 razy  
   
Profil PW Email
 
 
»Maestro   #22 
Zealota


Poziom: Wakamusha
Stopień: Gunjin
Posty: 20
Wiek: 26
Dołączył: 01 Mar 2016
Cytuj

Imię / Nazwisko / Kryptonim:
Julian / Carax / Maestro

Wiek:
33 l.

Aktywność:
Ninmu: Boska interwencja

Biografia:
Brak.

Opis:
Wygląd: Mężczyzna mierzący na oko sto osiemdziesiąt centymetrów wzrostu. Sylwetka nienaganna, wyprostowana, jednakże bez przesadnej muskulatury. Mięśnie są zarysowane dosyć wyraźnie, jednak nic po za tym. Włosy krótsze, zaczesywane do tyłu, co jednak nie przeszkadza by co jakiś czas jakiś niesforny kosmyk włosów opadał z powrotem na czoło. Niemniej jednak fryzura utrzymywana jest w granicach nienagannej. Twarz zdobi niewielki zarost, góra trzydniowy. Nie mniej, nie więcej. Zupełnie tak, jakby mężczyzna codziennie dbał o to, aby jego zarost sprawia właśnie takie wrażenie.
Zatrzymując się jeszcze przy twarzy, nie sposób nie zwrócić uwagi na oczy. Jasne, o przenikliwym, nieco ostrym spojrzeniu. Przez większość czasu towarzyszy mu niewielki, zadziorny uśmieszek, który skutecznie skrywany jest przez papierosa. One z kolei rzadko kiedy znikają z ust lub/i palców mężczyzny.
W skład ubioru zealoty wchodzą wysokie, wojskowe buty czarnego koloru. Wyjątkowo wytrzymałe, przy czym posiadają także metalowe wykończenia. Bardziej dla ozdoby niż ochrony. Ciemnozielone bojówki, których to kieszenie często wypchane są różnymi drobiazgami. Spodnie przepasane są szerokim, skórzanym pasem, na którym zawieszone są niewielkie ładownice i dłuższa kabura na rewolwer. Dodatkowym elementem jest bordowy materiał, który równie dobrze może być określany mianem “szmaty”, który to obecny jest pod pasem, by w końcu zwisać wzdłuż spodni, po lewej stronie. Szara bluza, z tych bardziej przylegających do ciała, a na niej przewieszone są dwie kabury, po obu bokach. Kurtka z ciemnego materiału, z postawionym niewielkim kołnierzem. Warto wspomnieć, że w wewnętrznej kieszeni kurty, znajduje się futerał z okularami. Albowiem mężczyzna - chociaż się nie przyznaje - ma drobne problemy ze wzrokiem. Na szyi kilka naszyjników, na palcach dłoni kilka sygnetów.

Charakter: Cyniczny dupek. Tak mówi o nim część ludzi, a czy jest w tym prawda? Oczywiście. Ale też zamykając go w ramach cynika i dupka, byłoby wielkim niedopowiedzeniem, bowiem mężczyzna ma do zaoferowania zdecydowanie więcej. Nie stroni co prawda od złośliwych komentarzy, czy perfidnych zachowań, które mają na celu dokuczyć drugiej osobie, ale potrafi też rzucić jakimś żartem czy komplementem. Bardzo muzykalny z niego typ. Lubi grać na instrumentach, pogwizdywać sobie i nucić piosenki, które wpadły mu w ucho. Chociaż jego praca nie należy do najprzyjemniejszych, stara się aby zawsze znaleźć w niej odrobinę przyjemności i nie była ona tylko przykrym obowiązkiem. Niemniej jest wyjątkowo okrutny, chociaż on woli określenie “koniecznie nieprzyjemny”. Nie waha się poświęcać innych osób, by osiągnąć swój cel. Rzadko jednak jest to ktoś, kto gra po jego stronie. Przeważnie są to przypadkowi przechodnie, osoby, które zwyczajnie pojawiły się w złym miejscu o złej porze.

Umiejętności niebojowe:
    • Koneksje [Babilon] (1)
    • Psychologia (1)
Uzbrojenie:
Majątek: 25,000 KUA
• Dragoon - obecny w kaburze przypiętej do pasa spodni.
• Beretta (x2) - para pistoletów w kaburach zawieszonych pod kurtą.
• Senryuu - postrzelenie pociskiem z tej broni może na życzenie Maestra naznaczyć ofiarę zaklęciem Detache.
• Crucix
• Jad PP

Batsu:
Babilon Seikigun (Gunjin)
Archidiecezja arkadyjska (Członek)

Statystyki:
Ten: 2
Shageki: 2
Kenjutsu: 0
Hakuda: 0
Fuketsugei: 0
Chi: 4
Siła: 1
Szybkość: 3
Witalność: 0
_____________________________________________________

Szkoła: Encender

Typ: Alumno

Krąg 1:
Coda
- Zaklęcie leczące z rodzaju pasożytniczych, polegające na uzdrawianiu siebie samego, kosztem innych osób. Poprzez dotyk i chwilę pełnej koncentracji użytkownik jest w stanie zabrać energię życiową od drugiej osoby, by się wyleczyć, przekazując jej jednak rany z własnego ciała. Proces zajmuje zwykle kilkanaście sekund.
Detache
- Rozwinięta forma zaklęcia Coda, polegająca na uleczaniu ran kosztem innych. Różnica polega na tym, że niepotrzebny jest stały kontakt z ciałem osoby, od której pobierana jest energia życiowa. Wystarczy przelotny dotyk, by ofiara została naznaczona. Samo zaklęcie może zostać na niej użyte jednorazowo w ciągu następnych 30 minut. Skuteczny zasięg wynosi 15 metrów.
Elizja
- Zaklęcie pozwalające na leczenie innych osób. Umożliwia ono "zabranie" obrażeń od sojusznika i przekazanie ich istocie trzeciej (lub sobie samemu, jeżeli w pobliżu nie znajduje się żadna żywa istota). Trwa dwukrotnie dłużej niż Coda i współdziała z Detache.

Eisai:
Vista (Vision) - bohater obdarzony tą techniką jest w stanie na pierwszy rzut oka rozpoznać, czy ktoś jest człowiekiem, czy nadczłowiekiem.
Innato (Inborn) - część zealotów podczas swojego szkolenia odkrywa, że stać ich na więcej niż pozostałych. Posiadacz Innato potrafi rzucać dodatkowe zaklęcie pierwszego kręgu.
Ostatnio zmieniony przez Lorgan 20-05-2017, 14:15, w całości zmieniany 9 razy  
   
Profil PW Email
 
 
»Shadow   #23 
Yami


Poziom: Wakamusha
Posty: 251
Wiek: 22
Dołączył: 28 Maj 2015
Skąd: Zagłębie kabaretowe
Cytuj

Imię / Nazwisko / Kryptonim:
Victor / Strozzi / Shadow

Wiek:
Nieznany.

Aktywność:
Ninmu: Biografia; Pot i krew III: Powrót byka; Prawo silnych; Tablica zleceń - Na własną rękę; Biografia [2]; Na tropie; Biografia [3]; Mordercze intencje VIII

Biografia:
Spoiler:

Strozzi to jeden z tych starych babilońskich rodów, które z czasem straciły wpływy i usunęły się w cień. Dalej dumny i o pozornie nieskazitelnej historii, spokrewniony z masą innych, wpływowych rodzin - między innymi Orsini.
Victor został wychowany przez matkę i babkę, które uczyły go tak, by był gotów przejąć miano głowy rodu. Przeszedł pełne szkolenie z manier,
opanowania i wydobywania informacji - przypominające nieco obozy przygotowawcze dla szpiegów. Od kilku lat prowadzi antykwariat, pozostając w cieniu i manipulując informacjami o rodzinie, które docierają do uszu wysoko postawionych urzędników.

Opis:
Wygląd: Przede wszystkim - wyglądaj jak przystało na człowieka którym aktualnie jesteś. Masz być żebrakiem? Obserwuj, ucz się, następnie stań się nim. Masz iść na przyjęcie do arystokraty? Pamiętaj o dobrze skrojonym garniturze i manierach. Wysyłają Cię do walki? Niech spadają. Jesteś szpiegiem, a nie wojownikiem.
Victor żongluje swoją garderobą, stylem uczesania i karnacją tak często, że ciężko opisać jak go obecnie można spotkać. Jednak kiedy nie pracuje lubi ubrać luźne, czarne jeansy, wysokie buty, szeroki, skórzany pas z ciężką klamrą i czarną koszulę, na którą czasami nakłada jeszcze kamizelkę. Kapelusz również znajdzie się na jego głowie. Szczególnie w wietrzne dni.
Oryginalnie jest ciemnym blondynem, o prostych, prawie sięgających ramion włosach. Szczupła budowa ciała, nieznacznie zarysowane mięśnie. Średni wzrost.
Charakter: Kochaj rodzinę, myśl o sobie, dbaj o służbę, szanuj państwo - proste zdanie, które Victor może recytować obudzony o drugiej w nocy. Swego rodzaju rodzinne motto zostało mu wbite zaraz jak nauczył się mówić. Z zasady opanowany, w głębi duszy pewny siebie, choć trochę cyniczny. Spogląda na świat racjonalnie, z każdym krokiem zastanawiając się "jak to zrobić, żeby się nie narobić". Ostrożny, zimny, wobec obcych podchodzi z rezerwą. Rozsiewa wokół siebie aurę charyzmy. Utalentowany rysownik, który może uchodzić za artystę-odludka.
Stroni od walki, którą uważa za niepotrzebny pokaz siły. Woli rozwiązywać sprawy bardziej subtelnymi metodami.
Choroba: Mało kto wie, że Victor jest chory na glejaka mózgu stopnia I. Nie leczony może prowadzić do szybkiej śmierci.

Umiejętności niebojowe:
    • Aktorstwo (1)
    • Chemia (1)
    • Detektywistyka (2)
    • Koneksje [Babilon, Khazar] (2)
Uzbrojenie:
Majątek: 200,000 KUA
Nieruchomości: Malutki antykwariat w Isztar (50,000 KUA)
• Karabin snajperski, kaliber 0.5 cal, z wyrytym Miglioramento: Arma.
• Colt (x2). Jeden standardowy, z którym Victor praktycznie się nie rozstaje, drugi z wyrytym Miglioramento: Arma.
• Rękawiczki wykonane z odpornego na cięcia materiału, posiadające charakterystyczne metalowe płytki na wierzchu, z wyrytym symbolami Miglioramento: Arma.
• Paracord - 3,6 metra mocnej i wytrzymałej linki, zaplecionej w zgrabną i oryginalną bransoletę. W zapięciu znajduje się krzesiwo, gwizdek ratunkowy oraz blaszka, która może spełnić rolę małego ostrza.
• Nóż - mały, składany.
Często w jego arsenale pojawiają się różne urozmaicenia, zależnie od potrzeby.

Batsu:
Biała Róża (Zabójca)

Statystyki:
Ten: 4
Shageki: 2
Kenjutsu: 0
Hakuda: 2
Fuketsugei: 0
Chi: 2
Siła: 1
Szybkość: 2
Witalność: -1
_____________________________________________________

Szkoła: Tormenta

Typ: Alumno

Krąg 1:
Miglioramento: Arma (Ulepszenie: Broń)
- Podstawowy czar w arsenale Victora. Polega na wyrysowaniu (wyszyciu, wyryciu) kręgu magicznego o średnicy 2 cm na broni (bądź przedmiocie używanym jako broń). Powoduje to nadanie jej elementu błyskawicy, gdy jest dzierżona przez użytkownika zaklęcia. W przypadku broni palnej pozwala napełniać naboje energią błyskawicy, co znacznie zwiększa ich szybkość i siłę, a w przypadku broni kontaktowej, wywołuje wyładowania elektryczne przy uderzeniu, które nie ranią użytkownika.
Miglioramento: Corpo (Ulepszenie: Ciało)
- Magiczny krąg o średnicy 2 cm, który naniesiony na człowieka zjednanego z Mahou, potrafi usprawnić przepływ impulsów w jego układzie nerwowym, dzięki czemu prędkość reakcji drastycznie wzrasta (Szybkość +2). Ilość jednocześnie aktywnych Miglioramento: Corpo równa jest połowie wartości Ten użytkownika (zaokrąglane w górę). Zaklęcie samoistnie wyczerpuje się po 5 minutach i jeżeli ma zostać ponownie użyte, użytkownik musi je włączyć, dotykając magicznego kręgu. Victor ma ten znak wytatuowany za prawym uchem.
Miglioramento: Mente (Ulepszenie: Umysł)
- Magiczny krąg o średnicy 2 cm, który naniesiony na dowolnego człowieka zjednanego z Mahou odblokowuje w jego mózgu dodatkowe możliwości. Sprawia, że staje się on zdolny wykrywać ludzkie fale mózgowe, a co za tym idzie określać położenie pobliskich osób oraz ich stan (czy są nieprzytomni, spokojni, pobudzeni lub czujni). Promień oddziaływania to 2 metry za każde 1000道力. Drugim, bardziej wyraźnym efektem, jest odciśnięcie w zaczarowanym umyśle formuły zaklęcia Miglioramento: Arma, z którego można korzystać, jakby się je znało. Ilość jednocześnie aktywnych Miglioramento: Mente równa jest połowie wartości Ten użytkownika (zaokrąglane w górę). Zaklęcie samoistnie wyczerpuje się po 5 minutach i jeżeli ma zostać ponownie użyte, użytkownik musi je włączyć, dotykając magicznego kręgu. Victor ma ten znak wytatuowany z tyłu szyi, ukryty pod włosami.

Eisai:
Vista (Vision) - bohater obdarzony tą techniką jest w stanie na pierwszy rzut oka rozpoznać, czy ktoś jest człowiekiem, czy nadczłowiekiem.
Innato (Inborn) - część zealotów podczas swojego szkolenia odkrywa, że stać ich na więcej niż pozostałych. Posiadacz Innato potrafi rzucać dodatkowe zaklęcie pierwszego kręgu.
_____________________________________________________

Frakcja:

1. Tesem
Spoiler:

Biografia: Jeszcze do niedawna jeden z najpoważniejszych graczy babilońskiego podziemnego świata i rywal Eleny Orsini. Po ingerencji Phantom Knights w politykę Babilonu stracił swoją pozycję i wpadł pod ich kontrolę. Z czasem zbuntował się, przez co wylądował na ulicy, gdzie znalazł go Strozzi i zmusił do współpracy.

Opis: Wysoki, potężnie zbudowany mężczyzna, z krótko obciętymi włosami. Posiada kwadratową szczękę, na której zawsze znajduje się krótki zarost. Zwykle ubrany w dopasowany garnitur wygląda niczym wyjęty z filmów ochroniarz.
Z charakteru służbista i perfekcjonista. Swojego szefa darzy zarówno strachem jak i szacunkiem, obawiając się jego połączenia z Mahou. W wolnych chwilach lubi rzeźbić w drewnie jednym ze swoich noży.

Uzbrojenie: Kilka poukrywanych noży.

Statystyki:
Ten: 1
Shageki: 0
Kenjutsu: 0
Hakuda: 0
Fuketsugei: 1
Chi: 0
Siła: 0
Szybkość: 0
Witalność: 0

Douriki: 0 (1)



W więziennej rozpaczy...
Ostatnio zmieniony przez Lorgan 08-05-2018, 09:13, w całości zmieniany 22 razy  
   
Profil PW Email
 
 
»Hes   #24 
Zealota


Poziom: Keihai
Posty: 65
Dołączył: 05 Cze 2017
Skąd: Warszawa
Cytuj
Imię / Nazwisko / Kryptonim:
Jesus / Abreu / Hes

Wiek:
26 l.

Aktywność:
Ninmu: Boska interwencja; Tablica zleceń - Archidiecezja arkadyjska; Tablica zleceń - Archidiecezja arkadyjska [2]; Ośmiornica; Tablica zleceń - Archidiecezja arkadyjska [3]; Niech nam żyje; Tablica zleceń - Archidiecezja arkadyjska [4]; Tablica zleceń - Archidiecezja arkadyjska [5]; Tablica zleceń - Archidiecezja arkadyjska [6]; Infiltracja i eliminacja II

Biografia:
Brak.

Opis:
Średniego wzrostu mężczyzna o latynoskiej karnacji i czarnych, średniej długości włosach w wiecznym nieładzie. Bardzo często się uśmiecha i spontanicznie okazuje uczucia. Ubiera się w białe koszule, najczęściej kiepsko uprasowane, i wygodne płócienne spodnie. Często nosi przewieszoną przez ramię torbę na laptop.
Hes jest z natury pogodny i otwarty. Stroni od otwartej konfrontacji i nie szuka kłopotów. Wiernie służy Lumenowi, ale uważa, że dar od Boga to tylko początek, a do wszystkiego trzeba dojść ciężką pracą. Dopiero zaczyna swoją karierę w służbie Babilonowi.

Umiejętności niebojowe:
    • Aktorstwo (1)
    • Detektywistyka (2)
    • Koneksje [Babilon, Khazar] (2)
    • Okultyzm (1)
    • Psychologia (1)
    • Taktyka (1)
Uzbrojenie:
Majątek: 250,000 KUA
• Laptop
• Profesjonalny dyktafon

Batsu:
Dłoń Opatrzności (Rekrut)
Archidiecezja arkadyjska (Członek)

Statystyki:
Ten: 2
Shageki: 0
Kenjutsu: 1
Hakuda: 1
Fuketsugei: 0
Chi: 3
Siła: 0
Szybkość: 3
Witalność: 0
Punkty frakcji: 1
_____________________________________________________

Szkoła: Viento

Typ: Alumno

Krąg 1:
Kuuki no Akuma no Kankaku
- Hes potrafi do pewnego stopnia manipulować cząstkami powietrza. Zmiany są niewielkie, ale bardzo precyzyjne. Ustawiając cząstki powietrza jak soczewki, potrafi znacząco zwiększyć zasięg swojego widzenia. Dzięki zaklęciu jest w stanie wyczuwać najmniejsze drgania w atmosferze, dzięki czemu słyszy dźwięki zwykłej rozmowy nawet z kilkuset metrów. Jeśli Hes słyszał wcześniej dany odgłos (głos), może wyszukać odpowiednie fale dźwiękowe i zminimalizować efekty zagłuszania, czy przeszkód terenowych. Raz usłyszany odgłos jest w stanie zapamiętać na 36 h.

Eisai:
Vista (Vision) - bohater obdarzony tą techniką jest w stanie na pierwszy rzut oka rozpoznać, czy ktoś jest człowiekiem, czy nadczłowiekiem.
Ostatnio zmieniony przez Lorgan 09-05-2018, 12:40, w całości zmieniany 21 razy  
   
Profil PW Email
 
 

Odpowiedz  Dodaj temat do ulubionych



Strona wygenerowana w 0,09 sekundy. Zapytań do SQL: 16