Tenchi PBF   »    Rekrutacja    Generator    Punktacja    Spis treści    Mapa    Logowanie »    Rejestracja


Centrum NPC
 Rozpoczęty przez *Lorgan, 30-04-2009, 22:38

123 odpowiedzi w tym temacie
*Lorgan   #11 
Administrator
Exceeder


Poziom: Joutei
Stopień: Taichou
Posty: 3209
Wiek: 37
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa


Nazwa: Mari Lemereo
Rasa: Człowiek (Zjednany z Manitou)
Wiek: 33 l.
Kraj: Khazar

Wystąpiła:
Ninmu: Wilcza klatka; Agresja

Biografia: O przeszłości Mari nie wiele wiadomo. Po pierwsze z racji tego, że nigdy o niej nic nie mówiła, a po drugie ze względu na to kim była jeszcze do niedawna. Dziewczyna bowiem jest ex-członkinią Jizamurai i co więcej była jedną z najlepszych w swoim fachu. Postanowiła jednak szybko wspiąć się w górę i aby to osiągnąć próbowała zamordować jednego z własnych przełożonych. Zakończyło się to niestety fiaskiem. Cudem unikając śmierci znalazła schronienie w wilczej klatce. Teraz pracuje wytrwale nad swoimi umiejętnościami i zbiera kolejne doświadczenia w walkach szykując się do rewanżu na byłych przełożonych.

Opis: Mari to ciemnoskóra, piękna kobieta o ciemnych oczach, zawsze delikatnie podkreślonych czarnym tuszem do rzęs. Jej duże, zawsze umalowane szminką w kolorze szkarłatu usta są pierwszą rzeczą na którą zwracają uwagę mężczyźni. 170cm wzrostu, długie nogi i duże piersi dodają jej jeszcze więcej seksapilu i tworzą ten niesamowity, tajemniczy wizerunek. Posiada długie, kruczoczarne dredy, zwieńczone małymi nożykami, których używa w walce.
Choć nie należy już do Jizamurai ma na sobie długi, ciemny płaszcz, a pod nim czerwoną sukienkę do kolan i sznurowane, lekkie buty sięgające do łydek. Raczej kiepsko pasują one do eleganckiego stroju noszonego wyżej, ale dla niej nie ma to znaczenia.
Kokietka. Tak ją można określić jednym słowem. Bez względu na okoliczności, na to czy jest to walka czy nie, zawsze stara się wykorzystać swoją urodę i pozostałe atuty. Jest przebiegła i błyskotliwa, zawsze stara się mącić przeciwnikowi w głowie. Jest szalenie inteligentna choć nie daje tego poznać.

Umiejętności niebojowe:
    • Aktorstwo (2)
Uzbrojenie:
Majątek: 125,000 KUA
Prócz ostrzy znajdujących się na końcu dredów w jej arsenale znajduje się cała gama noży, które ulokowane są na płaszczu, przy udach oraz na plecach. Dodatkowo uzbraja się także w szpony, które zakłada na obydwie dłonie.

Statystyki:
Ten: 3
Shageki: 0
Kenjutsu: 0
Hakuda: 1
Fuketsugei: 2
Chi: 3
Siła: 0
Szybkość: 2
Witalność: 1
_____________________________________________________

Moc: Guerlain Idylle (Żaba)

Typ: Zwierzęcy

Shuusei: Skóra na ciele dziewczyny zaczyna zielenieć delikatnie. Mięśnie nóg stają się jeszcze mocniejsze i umożliwiają wysokie i dalekie skoki. Dodatkowo język Mari staje się znacznie dłuższy i lepki, typowy dla żab.
Modyfikacja statystyk: Szybkość +3

Toukai: Mówi się, że kobiety potrafią przyciągnąć każdego mężczyznę zaledwie spojrzeniem, a zniewalają go potem uśmiechem i prostym ruchem bioder, ale czy na pewno? Mari posiada umiejętność emanowania z siebie silnego feromonu, którego nie sposób ani wyczuć, ani zauważyć. Wpływa on na umysł i organizm przeciwnika (na mężczyzn znacznie mocniej). Oponent staje się bardziej podatny na wpływy i mniej oporny. Dodatkowo występujące problemy z koncentracją i racjonalnym myśleniem mogą powodować trudności w korzystaniu z własnych mocy. Feromon przeniesiony wraz ze śliną działa jeszcze mocniej i ma silne właściwości odurzające.

Eisai:
Josa (Inquiry) - zdolność pozwalająca podczas pełnego skupienia przeczesać wzrokiem i słuchem całą okolicę, odkrywając najdrobniejsze detale.
Soyu (Possession) - dzięki tej zdolności można używać swojego Toukai, pozostając w ludzkiej formie.
_____________________________________________________

Poziom: 1

Douriki: 1340

Trudność: 6

Styl walki: Prócz swojego seksapilu w walce Mari wykorzystuje całe swoje uzbrojenie, łącząc ataki z akrobatycznymi pokazami. Dodatkowo często odgrywa jakieś sceny, wykorzystując umiejętności aktorskie, a więc udaje, że skręciła kostkę, że ma coś niebezpiecznego w zanadrzu, albo że za chwilę stanie się coś nieprzewidywalnego. Nie waha się też stosować ciosów poniżej pasa, w przenośni jak i dosłownie.

Bilans: [0/1]


Hit dirt, shake tree, split sky, part sea.

Poprawna polszczyzna | Wiedza dla ludu | Odpowiedź na Twoje pytanie
   
Profil PW Email WWW Skype
 
 
*Lorgan   #12 
Administrator
Exceeder


Poziom: Joutei
Stopień: Taichou
Posty: 3209
Wiek: 37
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa


Nazwa: Kour'Qan
Rasa: Człowiek (Zjednany z Manitou)
Wiek: 40 l.
Kraj: Khazar (Yami)

Wystąpił:
Ninmu: Pot i krew; Pot i krew II: Mniej potu, więcej krwi; [Ninmu] Pot i krew III: Powrót byka

Biografia: Kour’Qan jest najmłodszym synem aktualnego wodza Aka'Che, Kour'Bana, który rządzi osadą Har. Urodzony w roku 1584, nie doczekał się jeszcze żadnego potomstwa. Dawniej jeździł po świecie z grupą najemników. W lutym 1610 roku powrócił do Har, gdzie za przyzwoleniem ojca objął wysoką funkcję w grupie militarnej oraz zdobył tytuł mówcy areny. Był zamieszany w handel bronią oraz terroryzm na terytorium Sanbetsu, przez co jest poszukiwany listem gończym. Ma powiązania z mafią babilońską jak również przemytnikami z Nag. Niewykluczone, że to właśnie on pilnuje większości niebezpiecznych transakcji w Har.

Opis: Wysoki, bo mierzący ponad 180 cm, dobrze zbudowany facet. Zawsze w ciężkich spodniach z ramoneską narzuconą na gołą klatę. Czasami nosi kamizelkę kuloodporną, którą zabrał jednej ze swych ofiar. Z charakteru porywczy i nieostrożny. Wulgarny gbur, który wierzy tylko w swoją siłę.

Umiejętności niebojowe:
    • Koneksje [Khazar] (1)
    • Prowadzenie [Motocykle] (1)
Uzbrojenie:
Majątek: 550,000 KUA
• Młot oburęczny – ciężka i niezwykle destrukcyjna broń.
• Kusza – mała kusza przypięta w futerale do uda, może strzelić trzy razy bez przeładowania. Bełty są wymazane jakimś paskudztwem, które wywołuje silną infekcję ran.
• Pałka teleskopowa - składana, noszona przy pasku.
• Rękawice bojowe – działają jak połączenie kastetów i karwaszy.
• Motor - zbudowany z części wielu różnych maszyn. Bak i najbardziej wrażliwe części zasłaniają pancerne płyty. Koła wyposażono w kolce po obu stronach, żeby patroszyły uciekających w popłochu wrogów.

Batsu:
Aka'Che (Kapitan "Orlich skrzydeł")

Statystyki:
Ten: 3
Shageki: 0
Kenjutsu: 0
Hakuda: 1
Fuketsugei: 2
Chi: 3
Siła: 1
Szybkość: 1
Witalność: 1
_____________________________________________________

Moc: Kamienny Byk

Typ: Zwierzęcy

Shuusei: Skóra Kour’Qana ciemnieje, mięśnie się powiększają i napinają. Na głowie pojawiają się też niewielkie lecz twarde różki.
Modyfikacja statystyk: Siła +3

Eisai:
Josa (Inquiry) - zdolność pozwalająca podczas pełnego skupienia przeczesać wzrokiem i słuchem całą okolicę, odkrywając najdrobniejsze detale.
_____________________________________________________

Poziom: 0

Douriki: 2700

Trudność: 6

Styl walki: Agresywny, dziki, niekonsekwentny. Kour’Qan to brutal, który nigdy nie pobierał prawdziwych nauk związanych z walką. Wszystkiego co umie, nauczył się sam, niejednokrotnie płacąc za lekcje bliznami. O ile może, stosuje nieczyste zagrania.

Bilans: [2/1]


Hit dirt, shake tree, split sky, part sea.

Poprawna polszczyzna | Wiedza dla ludu | Odpowiedź na Twoje pytanie
   
Profil PW Email WWW Skype
 
 
*Lorgan   #13 
Administrator
Exceeder


Poziom: Joutei
Stopień: Taichou
Posty: 3209
Wiek: 37
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa


Nazwa: Arn Tallgrass
Rasa: Człowiek (Zjednany z Manitou)
Wiek: 36 l.
Kraj: Khazar

Wystąpił:
Ninmu:

Biografia: Arn przyszedł na świat w Khazarze, lecz wywodzi się z rodziny konwertytów z Kotii.
Od dziecka cierpiał z powodu swoich korzeni i każdy sukces okupował ogromnymi wyrzeczeniami. Jednym z jego rywali w młodości był Mistic. Do tej pory zdarza im się sporadycznie kontaktować ze sobą w różnych sprawach.
Arn ubóstwia życie żołnierza. Zaraz po opanowaniu szamańskich mocy zaciągnął się do regularnej armii, gdzie usiłował piąć się po drabinie hierarchii. Zwierzchnicy z pogardą patrzyli na jego nieustające próby wykazania się i wysyłali go na coraz głupsze i mniej istotne misje. W końcu młody wojownik doszedł do wniosku, że marnuje czas i powinien spróbować czegoś innego. Wtedy w jego życiu pojawił się Falkor, wpływowy acz tajemniczy szaman. Zaproponował zrezygnowanemu Arnowi ciekawą alternatywę: zignorowanie problematycznych korzeni w zamian za pracę w warunkach pełnego odizolowania od społeczeństwa.
Po wyrażeniu zgody, młody wojownik trafił do Sermory, gdzie szybko awansował na stanowisko szefa "zewnętrznego kręgu ochrony". Ze swoimi ludźmi patrolował dżunglę wokół miasta-laboratorium i usuwał stamtąd wszelkie zagrożenia. Wszystko zaczęło wyglądać dobrze, jednak jak powszechnie wiadomo, apetyt rośnie w miarę jedzenia...

Opis: Ten nietypowy, bo de facto nagijski, szaman jest postawnym (180 cm i 96 kg) blondynem o niebieskich oczach. Jego włosy są długie i zaczesane do tyłu. Na twarzy nosi przeważnie kilkudniowy zarost, pod którym kryje srogą minę. Jest relatywnie szlachetny i bardzo ambitny. Ubiera się w podkoszulki i czarne bojówki, które wpuszcza w solidne, wojskowe buty.
Próbował uczyć się walki różnymi rodzajami broni, lecz wrodzony talent do miecza zniszczył jego marzenia o byciu "mniej nagijskim". Nie jest osobą wylewną, ale wie jak używać języka w ustach.

Umiejętności niebojowe:
    • Historia (1)
    • Przetrwanie (3)
    • Taktyka (1)
Uzbrojenie:
Majątek: 525,000 KUA
• Dwie szable noszone krzyżem na plecach.

Batsu:
Khazar Seikigun (Fukutaichou)

Statystyki:
Ten: 3
Shageki: 0
Kenjutsu: 2
Hakuda: 1
Fuketsugei: 0
Chi: 4
Siła: 2
Szybkość: 2
Witalność: 0
_____________________________________________________

Transformacja: Toraneko (Dziki kot)

Typ: Zwierzęcy

Shuusei: Pod skórą pojawiają się kostne zgrubienia, które nadają wrażenia dzikości i siły. Nowa tkanka chroni 95% witalnych punktów i innych miejsc, które łatwo uszkodzić. Ponadto, przetransformowana postać 10krotnie szybciej leczy wszelkie obrażenia.
Modyfikacja statystyk: Witalność +3

Toukai: Podskórne narośli zaczynają w błyskawicznym tempie zwiększać swoje rozmiary, aż w końcu zmieniają się w czarne stworzenia, przypominające wyglądem i możliwościami pumy z kolcami na całej długości kręgosłupów. Znajdują się one pod kontrolą umysłu szamana i bez wahania wykonują wszelkie jego polecenia. W jednym czasie można ich posiadać do dziesięciu.

Henkei: Szaman na tym etapie zmienia się nie do poznania. Rośnie o jakieś 50 centymetrów, skórę pokrywa mu czarne, kocie futro, zaś narośle z poziomu Shuusei zmieniają się w pumie łby (z kłami, oczami itd.). Każda z nich poszerza pole widzenia i słuchu oraz umożliwia gryzie i aktywowanie Toukai. Podobnej przemianie ulega "standardowa" głowa. Ponadto, szkielet i wszystkie inne kości (w tym zęby) stają się wytrzymałe jak skały. Regeneracja wciąż jest na tym samym poziomie, jednak dodatkowo pozwala na hodowanie utraconych kończyn.
Modyfikacja statystyk: Witalność +3; Siła +2

Eisai:
Geomi (Spider) - umiejętność poruszania się po najtrudniejszym terenie, pozwalająca wykonywać manewry znacznie bardziej karkołomne niż parkour.
Ulhwa (Wrath) - technika pozwalająca wprowadzić własne ciało w stan kilkuminutowej odporności na wszelki ból. Może być używana w co najmniej godzinnych odstępach.
Boho (Protection) - Manitou utwardza skórę użytkownika do tego stopnia, że tworzy się z niej pancerz chroniący przed atakami. Im wyższa Witalność, tym skuteczniejsza ochrona.
_____________________________________________________

Poziom: 2

Douriki: 2640

Trudność: 7

Styl walki: Wprawna szermierka połączona z elementami walki wręcz i wsparciem pum. Arn rzadko kiedy się wycofuje, wierząc że utrata pozycji na rzecz przeciwnika niechybnie prowadzi do przegranej.

Bilans: [1/0]


Hit dirt, shake tree, split sky, part sea.

Poprawna polszczyzna | Wiedza dla ludu | Odpowiedź na Twoje pytanie
   
Profil PW Email WWW Skype
 
 
*Lorgan   #14 
Administrator
Exceeder


Poziom: Joutei
Stopień: Taichou
Posty: 3209
Wiek: 37
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa


Nazwa: Cryo Kreydon
Rasa: Człowiek (Zjednany z Manitou)
Wiek: 36 l.
Kraj: Khazar

Wystąpił:
Ninmu: Wilcza klatka

Opis: Dobrze zbudowany młody mężczyzna. Ma ok. 180 cm wzrostu, średniej długości białe włosy splątane z tyłu w warkocz i ciemną cerę. Najbardziej umięśnioną partią jego ciała są plecy, co pozwala mu zadawać bardzo potężne ciosy i wykonywać niewiarygodne wręcz rzuty.
Nosi specjalnie zaprojektowany skafander ochronny, który wtapia się w jego ciało podczas transformacji. W ten sposób nic nie ulega podarciu i nie ma potrzeby ciągłego zakładania nowych ubrań.

Umiejętności niebojowe:
    • Medycyna (1)
    • Przetrwanie (2)
    • Taktyka (2)
Uzbrojenie:
Majątek: 600,000 KUA

Batsu:
Khazar Inpu (Samurai)

Statystyki:
Ten: 3
Shageki: 0
Kenjutsu: 0
Hakuda: 2
Fuketsugei: 1
Chi: 4
Siła: 3
Szybkość: 0
Witalność: 1
_____________________________________________________

Transformacja: Gyokuei (Kryształowy golem)

Typ: Mityczny

Shuusei: Knykcie, kolana i łokcie pokrywa warstwa błękitnego kryształu. To samo dzieje się z okolicą oczu, które stają się całkowicie białe.
Modyfikacja statystyk: Siła +3

Toukai: Z wewnętrznych części dłoni szamana, może wyłonić się dowolna ilość błękitnego kryształu. Substancja w momencie powstania daje się formować i posiada wytrzymałość zbliżoną do kwarcu. Najczęściej wytwarzanymi rzeczami są oszczepy i tarcze, chociaż wachlarz możliwości jest praktycznie nieograniczony.

Henkei: Całe ciało zmienia się w błękitny kryształ znany z poprzednich poziomów transformacji. W tej postaci szaman jest w stanie modyfikować kształt swoich kończyn przy pomocy Tokuai oraz na tej samej zasadzie odtwarzać utracone fragmenty ciała. Czynności te wywołują jednak zmęczenie, które w wysokiej dawce może zmusić do powrotu w naturalną formę.
Modyfikacja statystyk: Siła +3; Witalność +2

Eisai:
Josa (Inquiry) - zdolność pozwalająca podczas pełnego skupienia przeczesać wzrokiem i słuchem całą okolicę, odkrywając najdrobniejsze detale.
Ulhwa (Wrath) - technika pozwalająca wprowadzić własne ciało w stan kilkuminutowej odporności na wszelki ból. Może być używana w co najmniej godzinnych odstępach.
Boho (Protection) - Manitou utwardza skórę użytkownika do tego stopnia, że tworzy się z niej pancerz chroniący przed atakami. Im wyższa Witalność, tym skuteczniejsza ochrona.
_____________________________________________________

Poziom: 2

Douriki: 2640

Trudność: 6,5

Styl walki: Bardzo planowy. Cryo w najmniejszym stopniu nie polega na spontaniczności i stosuje tylko ułożone wcześniej taktyki.

Bilans: [2/0]


Hit dirt, shake tree, split sky, part sea.

Poprawna polszczyzna | Wiedza dla ludu | Odpowiedź na Twoje pytanie
   
Profil PW Email WWW Skype
 
 
*Lorgan   #15 
Administrator
Exceeder


Poziom: Joutei
Stopień: Taichou
Posty: 3209
Wiek: 37
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa


Nazwa: Zakręcona Kimiko
Rasa: Człowiek
Wiek: 35 l.
Kraj: Sanbetsu (Yami)

Wystąpiła:
Ninmu:
Tankyuu:

Opis: Niska dziewczyna o kasztanowych, często miejscami splecionych w warkocze włosach, sięgających po rozpuszczeniu do ramion. Z racji miejsca zamieszkania (Pustynia Rozpaczy) ubiera się w króciutkie spodenki, top bez ramiączek i wysokie buty. Często też ma na sobie pas z amunicją i szelki na broń. W zębach przeważnie ściska antyczną fajkę, którą otrzymała kiedyś w prezencie od jednego z handlarzy.
Kimiko jest zakręcona jak nagijski termos, stąd jej przydomek. Często zachowuje się nieodpowiedzialnie i niedojrzale. Uwielbia stroić głupie żarty z każdego, kto sobie na to pozwala. Wykorzystuje swoją świetną znajomość pustyni do oprowadzania pracodawców po ciekawych miejscach... zwykle bez ich zgody. Pomimo tego jest jedną z najlepszych przewodników po Pustyni Rozpaczy od strony Sanbetsu. Drogę do Akuto Hora zna niemal na pamięć i doprowadzi tam każdego, kto odpowiednio zapłaci. Jest skrajnie apolityczna i równie dobrze może współpracować z agentem Sanbetsu, co babilońskim zealotą.

Umiejętności niebojowe:
    • Historia (2)
    • Medycyna (1)
    • Prowadzenie (2)
    • Przetrwanie (4)
Uzbrojenie:
Majątek: 10,000 KUA
• Beretta (x2) i kilka zapasowych magazynków


Hit dirt, shake tree, split sky, part sea.

Poprawna polszczyzna | Wiedza dla ludu | Odpowiedź na Twoje pytanie
   
Profil PW Email WWW Skype
 
 
*Lorgan   #16 
Administrator
Exceeder


Poziom: Joutei
Stopień: Taichou
Posty: 3209
Wiek: 37
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa


Nazwa: Hans Kelt vel Pan pola bitwy
Rasa: Nadczłowiek (Generacja 1)
Wiek: 88 l.
Kraj: Nag

Wystąpił:
Ninmu: Koloseum

Opis: Hans jest na wpół legendarnym rycerzem, utytułowanym wieloma orderami. Należy do pierwszej generacji nadludzi. Po wielu dekadach służby jego włosy posiwiały, a twarz poryły zmarszczki. Mierzy ok. 175 cm i waży 70 kg. Jest szczupły i niezbyt atletycznie zbudowany. Nosi druciane okulary pomimo braku wady wzroku, oficerski mundur i ciężki płaszcz, pod którym skrywa broń.
Jest rozsądny, ale zdeterminowany w swojej służbie cesarstwu. Prywatnie okazuje się dość zgryźliwy i szorstki, choć mimo tego wielu młodszych rycerzy obiera go sobie za wzór. Potrafi być dobrym mentorem, lecz nie dla byle kogo. Wypracował sobie dobrą pozycję w strukturach armii i jego słowo często znaczy więcej niż typowego porucznika.

Umiejętności niebojowe:
    • Historia (2)
    • Materiały wybuchowe (2)
    • Przetrwanie (3)
    • Taktyka (3)
Uzbrojenie:
Majątek: 470,000 KUA
• Karabin powtarzalny - stary, jednak doskonale utrzymany, w magazynku 5 naboi, z odpinanym bagnetem.
• Przezroczysta linka
• Granaty (kilka sztuk)
• Okute metalem rękawice

Batsu:
Nag Seikigun (Fukutaichou)

Statystyki:
Ten: 5
Shageki: 2
Kenjutsu: 0
Hakuda: 1
Fuketsugei: 2
Chi: 6
Siła: 1
Szybkość: 3
Witalność: 2
_____________________________________________________

Moc: Gyakujun - moc odwracania biegu rzeczy.

Typ: Nouryoku

Kijunhou: Gyakukoosu
- Każdy przedmiot dotknięty przez Hansa zostanie momentalnie zawrócony. Nie następuje przy tym żadna utrata siły ani prędkości. Można zawracać pociski (o ile trafią w dłoń), ataki wręcz (pięść/kopniak zostanie wykręcona/y o 180 stopni, wraz z całym ciałem) oraz wszelkiego rodzaju energie (obowiązuje to samo ograniczenie, co w wypadku pocisków).

Gensoku: Shin Gyakukoosu
- Obszar działania Gyakukoosu zostaje zwiększony do płaszczyzny o promieniu metra wokół dłoni Hansa (tworząc swoistą tarczę). Wersji Shin, w przeciwieństwie do normalnej, można używać jedynie z pięciosekundowymi przerwami.

Ousei: Toujo
- Moc pozwalająca naginać czasoprzestrzeń. Dzięki niej, Hans pojedynczym dotknięciem własnego/cudzego ciała może wymazać z niego wszelkie obrażenia otrzymane w ciągu ostatniej godziny. Kolejnym zastosowaniem Toujo jest kasowanie pamięci w sposób analogiczny do ran (można usunąć od sekundy do godziny najświeższych wspomnień).

Eisai:
Kan (Sixth Sense) - rzadko spotykana zdolność wyczuwania czyhającego niebezpieczeństwa. Jej działania nie da się niestety odróżnić od zwykłego przeczucia, które może być mylne. Innymi słowy, postać nieustannie polegająca na Kan wpędzi się w paranoję.
Yokan (Premonition) - metoda bezprzyrządowego wykrywania poziomu Douriki u osób, które właśnie go używają.
Soru (Warp) - zaawansowana technika ruchowa, sprawiająca, że atakujący może "zniknąć" sprzed oczu obserwatora i pojawić się nawet kilka metrów dalej. Jej skuteczność zależy od Szybkości.
_____________________________________________________

Poziom: 2

Douriki: 3550

Trudność: 7

Styl walki: Hans brał udział w prawdziwej wojnie. Zna setki sztuczek i taktyk pozwalających zatryumfować nad wrogiem. Może stracić rezon tylko i wyłącznie w wyniku czegoś, z czym nigdy się nie spotkał, a jest tego bardzo niewiele. O ile to możliwe, stara się trzymać przeciwnika na dystans, ostrzeliwując go karabinem i obmyślając pułapkę z wykorzystaniem granatów i niewidocznej linki. Lubi się ukrywać w celu przeładowania broni i zmiany punktu do strzelania. W zwarciu walczy głównie bagnetem, jednak jeśli ma do czynienia z wprawnym szermierzem, posługuje się metalowymi rękawicami, żeby unieruchomić jego broń.

Bilans: [1/1]
Bilans (vs NPC): [0/1]


Hit dirt, shake tree, split sky, part sea.

Poprawna polszczyzna | Wiedza dla ludu | Odpowiedź na Twoje pytanie
   
Profil PW Email WWW Skype
 
 
*Lorgan   #17 
Administrator
Exceeder


Poziom: Joutei
Stopień: Taichou
Posty: 3209
Wiek: 37
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa


Nazwa: Taylon
Rasa: Człowiek (Zjednany z Mahou)
Wiek: 31 l.
Kraj: Babilon (Yami)

Wystąpił:
Ninmu: Sale nienawiści

Biografia: Taylon jest babilońskim dezerterem, oskarżonym o zamordowanie dziesięciu cywili i dwóch współpracowników podczas jednej z rutynowych misji na terenie prowincji Urukil, w roku 1609. Od tamtego czasu ukrywa się w sanbetańskim Higure gdzie dorabia, biorąc udział w nielegalnych walkach.

Opis: Ma blisko 185 cm wzrostu, 95 kg wagi i solidną posturę. Ciemnobrązowe włosy średniej długości stawia sobie na sztorc przy pomocy mocnego żelu. Ubiera się w opinające tors longsleeve'y i jeansy.
Jest najczystszej krwi sadystą, który znęca się nad słabszymi przy każdej nadarzającej się okazji. Właśnie za to ciążą na nim zarzuty z Babilonu. Kiedy pastwił się nad informatorem, który go zawiódł, nakryli go pozostali członkowie zespołu. Nie dał się aresztować i podczas ucieczki zdołał zabić dwóch z nich.

Umiejętności niebojowe:
    • Historia (1)
    • Przetrwanie (1)
Uzbrojenie:
Majątek: 0 KUA
• Pistolet typu Ares.

Statystyki:
Ten: 2
Shageki: 1
Kenjutsu: 0
Hakuda: 1
Fuketsugei: 0
Chi: 4
Siła: 2
Szybkość: 0+1
Witalność: 2
_____________________________________________________

Szkoła: Tormenta

Typ: Alumno

Krąg 1:
Elettrico Sfera
- Zealotę na krótką chwilę otacza żółta, energetyczna bariera w kształcie kuli. Chroni ona przed otrzymaniem obrażeń i razi tych, którzy wejdą z nią w kontakt fizyczny.
Elettrico Caduta
- Pstryknięcie palcami powołuje do istnienia rozjarzoną na żółto kulę elektryczności. Może ona unosić się w powietrzu, w obrębie 30 metrów od twórcy oraz emitować we wskazane miejsca błyskawice. Taylon może posługiwać się maksymalnie dwiema kulami na raz. Kontroluje je przy pomocy woli.

Eisai:
Arreglar (Patch up) - dzięki wykorzystaniu surowej, magicznej energii, bohater potrafi szybko zamykać własne rany. Efekt jest zbliżony do tego, jakby miało się pozakładane profesjonalne opatrunki. Skuteczność tej techniki potęgowana jest przez znajomość medycyny.
Medrar (Thrive) - magia na stałe zwiększa Siłę lub Szybkość postaci o 1 punkt (nie ma to wpływu na wartość Chi i zapisuje się na zasadzie cecha+1). Raz dokonanego wyboru nie można zmienić.
_____________________________________________________

Poziom: 1

Douriki: 1150

Trudność: 6

Styl walki: Taylon przez większość czasu stoi nieruchomo, koncentrując się wyłącznie na poruszaniu i atakowaniu swoimi kulami (lub kulą, jeśli sytuacja nie jest na tyle poważna, by musiał używać obu) i szydzeniu z wroga. W razie zagrożenia zasłania się Elettrico Sfera lub ucieka. Kiedy jego ofiara jest na wykończeniu torturuje ją osobiście, przy pomocy pistoletu i dostępnych w okolicy przedmiotów. O ile to możliwe, stara się unikać walki wręcz, pokładając znacznie większe zaufanie w magii niż w sile własnych mięśni.

Bilans: [0/0]


Hit dirt, shake tree, split sky, part sea.

Poprawna polszczyzna | Wiedza dla ludu | Odpowiedź na Twoje pytanie
   
Profil PW Email WWW Skype
 
 
*Lorgan   #18 
Administrator
Exceeder


Poziom: Joutei
Stopień: Taichou
Posty: 3209
Wiek: 37
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa


Nazwa: Katan Ukire
Rasa: Nadczłowiek (Generacja 2)
Wiek: 37 l.
Kraj: Sanbetsu

Wystąpił:
Ninmu: Podziemny krąg; Zapomniane skarby

Biografia: Katan jest starszym bratem obecnego lidera dojo Pędzących Chmur z Doliny Wiśni, Sentomaru. Upokorzony i wygnany, poprzysiągł nie obcinać grubego pukla włosów do czasu, aż zmyje z siebie hańbę. Na początku roku 1611 zawędrował do Higure, gdzie związał się z podziemnym kręgiem. Siedem lat później został zwerbowany przez rząd w szeregi elitarnej grupy, RG-109. Nowa praca i chęć ostatecznego rozliczenia z bratem skłoniły go do zerwania więzi z Nazo Gekidan.

Opis: 170 cm wzrostu i 60 kg wagi. Katan jest szczupły i ma wiecznie poważną minę. Ubiera się luźno, w samurajskim stylu. Jest dumny i małomówny. Nie lubi gawędzić w czasie walki, a i poza nią robi to rzadko. Interesuje go przede wszystkim dobro wykonywanych misji, jednak nie zapomniał o pragnieniu pokonania brata. Gdyby miał okazję, byłaby to jedna próżność, na którą sobie pozwoli.

Umiejętności niebojowe:
    • Historia (2)
Szkoły Walki (Sei):
    • Sejou: Jiten Subeta-ryu (2)

    1. Dostrojenie - postać posługująca się formami Jiten Subeta-ryuu otrzymuje modyfikator +1 do Szybkości kosztem -1 do Siły oraz może wykorzystywać poziom szkoły do podnoszenia Kenjutsu.
    2. Fureru - wojownik korzystający z tej techniki może bez problemów odbijać kule pistoletowe i karabinowe (jednak nie takie, które z racji ogromnego kalibru, siły wystrzału, etc. doprowadziłyby do zniszczenia wykorzystywanej broni).
Uzbrojenie:
Majątek: 80,000 KUA
• Daisho Meitou (katana o imieniu Omega i wakizashi o imieniu Sigma).

Batsu:
RG-109 (Członek)

Statystyki:
Ten: 2
Shageki: 0
Kenjutsu: 2
Hakuda: 0
Fuketsugei: 0
Chi: 9
Siła: 2
Szybkość: 4
Witalność: 3
_____________________________________________________

Moc: Kyomou - moc projekcji złudzeń do umysłu ofiary.

Typ: Nouryoku

Kijunhou: Enzai
- Katan może wywołać w dowolnej osobie znajdującej się nie dalej jak 15 metrów, wrażenie trafienia w jego ciało. Ofiara czuje np. że jej miecz zagłębił się w trzewiach, widzi krew i słyszy jęki. Złudzenie trwa zaledwie sekundę, jednak jest tak wyraźne, że nawet u najczujniejszego wojownika wywoła lekkie rozprężenie. W tym momencie zwykle następuje niespodziewana riposta.
Enzai może być używane wielokrotnie podczas jednej walki, chociaż efektywność spada, kiedy ofiara zaznajomi się z jego działaniem.

Gensoku: Ikken
- Uaktywnia się w momencie, kiedy ofiara sparuje/uniknie atak użytkownika i sprawia, że sądzi ona, iż cios okazał się celny. Widzi krew, czuje ból, ma trudności z poruszaniem. Dokładnie jakby wszystko zdarzyło się naprawdę. Osoby postronne mogą uzmysłowić, że nic się nie stało, co rozprasza iluzję. Zwykle nie ma jednak pewności, czy kolejny cios będzie fałszywy, czy prawdziwy, więc każdorazowy wpływ Ikken trzeba negować oddzielnie. Moc wyłącza się samoistnie po minucie mącenia myśli.

Ousei: Kanpeki no Jikan
- Potężna iluzja aktywowana na dystansie nie większym niż dwa metry. Omamiona ofiara przez kolejne trzy sekundy pozostaje zamknięta w pozornej pętli czasowej pod kontrolą użytkownika. W ich umysłach rozgrywają się wydarzenia, które nie miały jeszcze miejsca. Jeżeli nie przebiegną zgodnie z oczekiwaniami, iluzjonista może je cofnąć (maksymalnie dziesięć razy) i powtórzyć scenę, tym razem zachowując się zupełnie inaczej, a więc prowokując nowe reakcje u ofiary. Kiedy osiągnie najlepszy dla siebie rezultat, rozprasza moc, zmuszając oba ciała do odegrania tego samego, co zostało zainscenizowane w głowach. Całe zajście wygląda zupełnie naturalnie, bo inscenizacje odbywają się w mgnieniu oka. Osoby trzecie, które pozostawały poza zasięgiem Kanpeki no Jikan w chwili aktywacji oraz wydarzenia z otoczenia, których nie przewidział użytkownik, mogą zakłócić przebieg scenariusza z "myślowej symulacji", pomimo że dla nich samych nie dzieje się nic niezwykłego. Nie ma ograniczenia dotyczącego ilości osób jednocześnie poddanych tej iluzji.

Eisai:
Ippogyaku (Reverse Step) - technika pracy stóp, pozwalająca wykonywać gwałtowne uniki (przestawienia całego ciała) niemalże w momencie, gdy cios styka się ze skórą, bądź ubraniem.
Hakuen (White Smoke) - zdolność toczenia walki bez użycia wzroku. Doskonała w sytuacjach, gdy widoczność jest ograniczona lub przeciwnik posługuje się iluzją.
Soru (Warp) - zaawansowana technika ruchowa, sprawiająca, że atakujący może "zniknąć" sprzed oczu obserwatora i pojawić się nawet kilka metrów dalej. Jej skuteczność zależy od Szybkości.
_____________________________________________________

Poziom: 2

Douriki: 1900

Trudność: 7,25

Styl walki: Najczystsze możliwe Kenjutsu. Katan jest kultywatorem tradycji dojo Pędzących Chmur i za żadne skarby jej nie skala. Z nadludzkich mocy, które zawdzięcza matce, korzysta tylko w walkach z wymagającymi oponentami.

Bilans: [1/0]


Hit dirt, shake tree, split sky, part sea.

Poprawna polszczyzna | Wiedza dla ludu | Odpowiedź na Twoje pytanie
   
Profil PW Email WWW Skype
 
 
*Lorgan   #19 
Administrator
Exceeder


Poziom: Joutei
Stopień: Taichou
Posty: 3209
Wiek: 37
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa


Nazwa: Kurokari
Rasa: Człowiek (Zjednany z Mahou)
Wiek: 33 l.
Kraj: Babilon

Wystąpił:
Ninmu: Wieża Babel

Biografia: Niewiele wiadomo o przeszłości tego zealoty. Jedyne pewne dane dotyczą tego, że ukończył naukę magii w Zigguracie Płaczu oraz brał udział w wielu potyczkach z agentami Sanbetsu, którym zresztą zawdzięcza swój aktualny pseudonim.

Opis: Kurokari liczy sobie 160 cm wzrostu, 48 kg wagi i jest prawdopodobnie płci męskiej. Prawdziwe oblicze skrywa pod białym płaszczem i zaklęciem ochronnym, więc nie sposób go dostrzec. Jest ponadto niemową lub go udaje. Nie przejawia żadnych wyrazistych cech charakteru: zdarza mu się żartobliwy gest i bywa poważny.

Umiejętności niebojowe:
    • Fałszowanie (1)
    • Psychologia (2)
    • Taktyka (2)
Uzbrojenie:
Majątek: 110,000 KUA

Batsu:
Babilon Seikigun (Gunjin)

Statystyki:
Ten: 2
Shageki: 0
Kenjutsu: 0
Hakuda: 2
Fuketsugei: 0
Chi: 4
Siła: 0
Szybkość: 3+1
Witalność: 1
_____________________________________________________

Szkoła: Sombra

Typ: Alumno

Krąg 1:
Manto de Muerte
- Kurokari utrzymuje to zaklęcie wiecznie aktywne. Spowija ono ciało warstwą nieprzeniknionej ciemności, która znacznie osłabia bądź w całości niweluje skutki wymierzonych w nią ataków fizycznych.
Oscuro Niebla
- Czar sprawia, że obszar 20 metrów wokół użytkownika spowija całun nieprzeniknionej ciemności, której nie da się w żaden sposób rozpędzić. Oscuro Niebla przypomina trochę pajęczą sieć, ponieważ dostarcza twórcy informacji o położeniu wszystkich rzeczy w niej zatopionych.

Eisai:
Arreglar (Patch up) - dzięki wykorzystaniu surowej, magicznej energii, bohater potrafi szybko zamykać własne rany. Efekt jest zbliżony do tego, jakby miało się pozakładane profesjonalne opatrunki. Skuteczność tej techniki potęgowana jest przez znajomość medycyny.
Medrar (Thrive) - magia na stałe zwiększa Siłę lub Szybkość postaci o 1 punkt (nie ma to wpływu na wartość Chi i zapisuje się na zasadzie cecha+1). Raz dokonanego wyboru nie można zmienić.
_____________________________________________________

Poziom: 1

Douriki: 1300

Trudność: 5,5

Styl walki: Wejście w krótki dystans i próba szybkiego wyeliminowania przeciwnika, przy wsparciu magii i odpowiednich strategii ataku z zaskoczenia.

Bilans: [0/2]


Hit dirt, shake tree, split sky, part sea.

Poprawna polszczyzna | Wiedza dla ludu | Odpowiedź na Twoje pytanie
   
Profil PW Email WWW Skype
 
 
*Lorgan   #20 
Administrator
Exceeder


Poziom: Joutei
Stopień: Taichou
Posty: 3209
Wiek: 37
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa


Nazwa: Hagen Pustynny Wiatr
Rasa: Człowiek (Zjednany z Manitou)
Wiek: 46 l.
Kraj: Khazar

Wystąpił:
Ninmu: Wilcza klatka

Opis: Hagen liczy sobie 170 cm wzrostu i waży niespełna 60 kg. Sięgające do ramion, czarne włosy nosi rozpuszczone i nieuczesane. Rzadko też przystrzyga swoją bródkę. Ubiera się zwykle w znoszony płaszcz z wyprawionej, brązowej skóry, jeansy i koszulę piaskowego koloru.
Jest typem samotnika, chociaż doskonale odnajduje się wśród ludzi. Zwykle bywa elokwentny i dowcipny - nawet wobec przeciwników. Rzadko pozostaje dłużej w jednym miejscu.

Umiejętności niebojowe:
    • Detektywistyka (1)
    • Koneksje [Khazar] (1)
    • Muzyka [Gitara] (2)
    • Przetrwanie (2)
Uzbrojenie:
Majątek: 200,000 KUA
• Gitara klasyczna, we wnętrzu której ukryty jest bicz.

Batsu:
Khazar Inpu (Samurai)
Silangang Aso Angkan (Łowca)

Statystyki:
Ten: 4
Shageki: 0
Kenjutsu: 0
Hakuda: 2
Fuketsugei: 2
Chi: 3
Siła: 0
Szybkość: 3
Witalność: 0
_____________________________________________________

Moc: Lykantropia (Wilk)

Typ: Zwierzęcy

Shuusei: Hagenowi wyrastają kły i pazury. Poza tym, rośnie ok. 5 cm i nabiera kilka kilogramów masy mięśniowej. Jego zmysł węchu wyostrza się do tego stopnia, że może zastąpić wzrok i umożliwia tropienie nawet po trzech dniach.
Modyfikacja statystyk: Siła +4

Toukai: Wolf Burst
- Hagen ugina się na nogach, po czym wyrywa do przodu z prędkością o ponad tysiąc kilometrów większa, niż normalnie - tak szybko, że ledwie go widać. Akceleracja może trwać maksymalnie sekundę, więc wykorzystywana jest przede wszystkim do druzgoczących szarż. Mankamentem zdolności jest możliwość poruszania się tylko i wyłącznie w liniach prostych.

Henkei: Ostateczna forma, jakiej dostarcza hagenowa Lykantropia. Ciało rośnie do 190 cm i robi się monstrualnie umięśnione. Nogi i głowa zmieniają się w wilcze, zaś pazury u rąk wydłużają się do ok. 20 centymetrów. Całość pokrywa gęste, szare futro, które zapewnia lepszą ochronę niż kamizelka kuloodporna. Jeśli moc używana jest w świetle księżyca, dodatkowo zwiększa Douriki o 1000 punktów.
Modyfikacja statystyk: Siła +4; Witalność +2

Eisai:
Geomi (Spider) - umiejętność poruszania się po najtrudniejszym terenie, pozwalająca wykonywać manewry znacznie bardziej karkołomne niż parkour.
Ulhwa (Wrath) - technika pozwalająca wprowadzić własne ciało w stan kilkuminutowej odporności na wszelki ból. Może być używana w co najmniej godzinnych odstępach.
Boho (Protection) - Manitou utwardza skórę użytkownika do tego stopnia, że tworzy się z niej pancerz chroniący przed atakami. Im wyższa Witalność, tym skuteczniejsza ochrona.
_____________________________________________________

Poziom: 2

Douriki: 2796

Trudność: 6,5

Styl walki: W ludzkiej postaci, Hagen stawia na swoją szybkość i biegłość we władaniu biczem. Lubuje się w utrzymywaniu średniego dystansu i pętaniu przeciwnika. Kiedy uaktywnia się moc Lykantropii, wszystko się zmienia. Ataki są dzikie, spontaniczne i bez zamysłu taktycznego. Żadna broń poza pazurami i kłami nie wchodzi w rachubę.

Bilans: [0/2]


Hit dirt, shake tree, split sky, part sea.

Poprawna polszczyzna | Wiedza dla ludu | Odpowiedź na Twoje pytanie
   
Profil PW Email WWW Skype
 
 

Temat zablokowany  Dodaj temat do ulubionych



Strona wygenerowana w 0.31 sekundy. Zapytań do SQL: 12