Tenchi PBF   »    Rekrutacja    Generator    Punktacja    Spis treści    Mapa    Logowanie »    Rejestracja


Centrum NPC
 Rozpoczęty przez *Lorgan, 30-04-2009, 21:38

123 odpowiedzi w tym temacie
*Lorgan   #41 
Administrator
Exceeder


Poziom: Joutei
Stopień: Taichou
Posty: 3209
Wiek: 37
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa


Nazwa: Mia Shirabata
Rasa: Nadczłowiek (Generacja 2)
Wiek: 36 l.
Kraj: Sanbetsu (Yami)

Wystąpiła:
Ninmu: Liberator, Tomb Raider, Skarb z Nieba; Idziesz ze mną!; Wilki i owce III

Biografia: Dla urodzonej w 1588 Mii, dzieciństwo skończyło się szybko, kiedy jej rodzice kroczący drogą shinobi zostali zamordowani. Z przekazanego wcześniej polecenia jej matki, dziewczyna została przyjęta do Dojo Obserwującego Jastrzębia. Szybko przyswoiła sobie sposoby wydobywania informacji, sztukę pozostawania w cieniu, jak również style walki bronią białą i miotaną. Osiągając wiek piętnastu lat, uniezależniła się od mistrza i ruszyła w świat, szukając na własną rękę pracodawców. W wieku siedemnastu lat odkryła prawdę o tym, że to pion egzekutorów Sanbetsu postanowił usunąć jej rodzinę, gdyż stali się zbyt niebezpieczni. Przeklęła swój kraj, stając się wyrzutkiem i morderczynią. Wykonując kolejne zabójstwa, nauczyła się wzbudzać strach wśród swoich ofiar. W 1608 związała się na krótko z Czerwonym Frontem, ugrupowaniem terrorystycznym działającym na całym świecie. Szybko opuściła ich szeregi, kiedy rok później, podczas akcji na platformie wiertniczej, kluczowi członkowie organizacji zostali zabici przez Kaeru Araraikou, agenta Sanbetsu. Ona sama z ledwością uszła wtedy z życiem, poprzysięgając zemstę na młodym nadczłowieku. To uczucie z czasem wyparowało, kiedy oboje spotykali się jeszcze dwukrotnie, walcząc w śmiertelnych starciach nie dochodząc jednak do żadnej konkluzji. Później Mia pracowała jako łowczyni nagród, formując własną frakcję, złożoną z wolnych strzelców i wyrzutków.
W roku 1615 dołączyła do formującego się właśnie Syndykatu i stała się jednym z bardziej prominentnych liderów bojowych.

Opis: Mierząca 180 cm kobieta o czarnych, przyciętych do ramion włosach, których kosmyki luźno opadają na czoło, przysłaniając czasem owalne, ciemne oczy. Najczęściej ubrana jest w czarny, obcisły strój ninja i wyciszające kroki buty. Na plecach dumnie nosi katanę, do pasa przypina shurikeny, a za uda wsuwa noże kunai, których z ochotą używa. Nie oszczędza się, co widać w postaci otarć i blizn, kryjących jej ciało.

Umiejętności Niebojowe:
    • Koneksje [Sanbetsu, Nag] (2)
    • Przetrwanie (2)
    • Psychologia (2)
    • Taktyka (2)
Uzbrojenie:
Majątek: 190,000 KUA
• Katana
• Shuriken (x6)
• Noże Kunai
• Proszek ninja (substancja silnie gryząca lub trucizna, którą Mia umieszcza w bombach lub wystrzeliwuje ze specjalnych rurek)
• Garota

Batsu:
Syndykat (Grande Capo)

Statystyki:
Ten: 5
Shageki: 0
Kenjutsu: 2
Hakuda: 1
Fuketsugei: 2
Chi: 5
Siła: 2
Szybkość: 3
Witalność: 0
_____________________________________________________

Moc: Kage no Gekijou (Theater of Shadows) - wpływanie na psychikę innych.

Typ: Shouzuru

Kijunhou:
- Mia jest w stanie zamroczyć zmysł ofiary i na małym obszarze wywołać w nim jeden ze stanów negatywnych lub pozytywnych, jeśli jest to sprzymierzeniec. Efektem tego będzie np.: odczuwanie stanu lękowego, błądząc po lesie. Znane są też przypadki w których kobieta rozbudzała w ofierze stan błogości lub nawet podniecenia, by go zauroczyć.

Gensoku: Ninjuu (Submission)
- Mia, poprzez kontakt wzrokowy lub dotyk, jest w stanie nagiąć umysł ofiary, by ta wykonała jej rozkaz. Nie może on bezpośrednio zagrażać życiu ofiary, ani być dłuższy niż zdanie proste. Każdy punkt przewagi Ten (liczone z Douriki) poprawia efekt i wydłuża działanie mocy.

Eisai:
Ippogyaku (Reverse Step) - technika pracy stóp, pozwalająca wykonywać gwałtowne uniki (przestawienia całego ciała) niemalże w momencie, gdy cios styka się ze skórą, bądź ubraniem.
Hakuen (White Smoke) - zdolność toczenia walki bez użycia wzroku. Doskonała w sytuacjach, gdy widoczność jest ograniczona lub przeciwnik posługuje się iluzją.
_____________________________________________________

Poziom: 1

Douriki: 1800

Trudność: 6,25

Styl walki: Mia długo pozostaje w ukryciu, starając się zlikwidować cel tak, by ten nie wiedział nawet, z której strony padł cios. Rozbudza w swojej ofierze strach, sieje zamęt poprzez używanie Teatru Cieni. Często posługuje się broniami dystansowymi, jak shurikeny i noże kunai. Zastawia także pułapki. Walka w zwarciu jest ostatecznością, ale nawet wtedy, jeśli tylko się da, Mia używa zdolności Ninjuu.

Bilans: [1/1]


Hit dirt, shake tree, split sky, part sea.

Poprawna polszczyzna | Wiedza dla ludu | Odpowiedź na Twoje pytanie
   
Profil PW Email WWW Skype
 
 
*Lorgan   #42 
Administrator
Exceeder


Poziom: Joutei
Stopień: Taichou
Posty: 3209
Wiek: 37
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa


Nazwa: Asagi
Rasa: Człowiek (Zjednany z Mahou)
Wiek: Nieznany
Kraj: Babilon (Yami)

Wystąpił:
Ninmu: Nadchodzą II; Nadchodzą IV

Opis: Asagi jest bardzo tajemniczą postacią. Nie dość, że praktycznie nic nie wiadomo o jego przeszłości, swój wygląd skrywa za licznymi bandażami i białą maską. Prawdopodobne dane na jego temat to: wzrost (ok. 185 cm), waga (nie większa niż 70 kg), kolor skóry (jasny) i włosy (czarne, długie).
Nosi ciemną kurtkę zapinaną na guziki, krótkie spodnie ze ściągaczami i wspomnianą już białą maskę. Resztę jego ciała pokrywają niemal zupełnie zwoje bandażu.
Ma łagodny głos i dość spokojny charakter. Niełatwo wytrącić go z równowagi i oszukać. Wydaje się być elokwentną osobą, choć nader rzadko mówi więcej niż kilka zdań. W komunikacji często zastępuje go Hari.

Umiejętności niebojowe:
    • Aktorstwo (2)
    • Taktyka (2)
Szkoły Walki (Sei):
    • Sejou: Jiten Subeta-ryuu (1)

    1. Dostrojenie - postać posługująca się formami Jiten Subeta-ryuu otrzymuje modyfikator +1 do Szybkości kosztem -1 do Siły oraz może wykorzystywać poziom szkoły do podnoszenia Kenjutsu.
Uzbrojenie:
Majątek: 0 KUA

Batsu:
Poszukiwacze (Członek)

Frakcja:
• Hari - mówiący, inteligentny wróbel.

Statystyki:
Ten: 3
Shageki: 0
Kenjutsu: 2
Hakuda: 1
Fuketsugei: 0
Chi: 3
Siła: 1
Szybkość: 2+1
Witalność: 0
_____________________________________________________

Szkoła: Encender

Typ: Origen

Krąg 1:
Hikarikata
- Kiedy czar zostaje aktywowany, zealotę spowija niewyraźna poświata, która przez następne pół godziny konsekwentnie likwiduje zmęczenie i wielokrotnie przyspiesza regenerację organizmu. Umożliwia tym samym praktycznie ciągłe działanie na najwyższych obrotach, bez utraty tchu, zakwasów, opadnięcia z sił i innych negatywnych konsekwencji.
Asahizan
- Zealota formuje świetlistą klingę o długości między metrem a półtora metra. Jest to bardzo ostry magiczny oręż nie posiadający własnej wagi. Asahizan może pojawić się w dłoni czarującego (w tym trybie ostrość broni jest największa) lub w odległości do 25 metrów od niego (jest wtedy sterowana siłą woli, w związku z czym porusza się mniej precyzyjnie). Czar przestaje działać na życzenie twórcy, lub gdy straci on przytomność.

Eisai:
Vista (Vision) - bohater obdarzony tą techniką jest w stanie na pierwszy rzut oka rozpoznać, czy ktoś jest człowiekiem, czy nadczłowiekiem.
Medrar (Thrive) - magia na stałe zwiększa Siłę lub Szybkość postaci o 1 punkt (nie ma to wpływu na wartość Chi i zapisuje się na zasadzie cecha+1). Raz dokonanego wyboru nie można zmienić.
_____________________________________________________

Poziom: 1

Douriki: 1440

Trudność: 6,75

Styl walki: Asagi jest znamienitym szermierzem i kiedy zostaje zmuszony do walki, daje przeciwnikowi poznać, co to oznacza. Jako że nie nosi przy sobie broni, niemal od razu przystępuje do czarowania. Pomimo sporego doświadczenia i umiejętności, uprawia tradycyjną szermierkę, bez wykorzystywania wielu zalet otoczenia.

Bilans: [1/0]


Hit dirt, shake tree, split sky, part sea.

Poprawna polszczyzna | Wiedza dla ludu | Odpowiedź na Twoje pytanie
   
Profil PW Email WWW Skype
 
 
*Lorgan   #43 
Administrator
Exceeder


Poziom: Joutei
Stopień: Taichou
Posty: 3209
Wiek: 37
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa


Nazwa: Dokuro
Rasa: Człowiek (Zjednany z Mahou)
Wiek: 38 l.
Kraj: Babilon (Yami)

Wystąpił:
Ninmu: Nadchodzą III; Nadchodzą IV; Ciemność kontra światło

Opis: Postawny, umięśniony i zawzięty. Dokuro mierzy ponad 190 cm i jest uosobieniem siły. Pod skórą na szerokich ramionach grają mięśnie i zgrubiałe żyły. Jego doskonale wyrzeźbiona sylwetka nie skrywa niemal tłuszczu. Codziennie, wieloletnie treningi doprowadziły do tego, że jest zawsze gotów do działania na najwyższych obrotach. Jest przy tym inteligentny, dobrze wykształcony i silny psychicznie. Tylko ktoś o jego profilu mógłby stworzyć i utrzymać taką organizację, jak Poszukiwacze.

Umiejętności niebojowe:
    • Chemia (3)
    • Detektywistyka (2)
    • Ekonomia (1)
    • Historia (4)
    • Medycyna (2)
    • Okultyzm (4)
    • Okultyzm [Magiczne artefakty] (4)
    • Psychologia (4)
    • Taktyka (2)
Szkoły Walki (Sei):
    • Madou: Kouteiken (2)

    1. Dostrojenie - postać posługująca się formami Kouteiken otrzymuje modyfikator +1 do Siły.
    2. Genroumaoken - skoncentrowana fala uderzeniowa wydobywa się z pięści, trafia w głowę ofiary i kompletnie paraliżuje, zakłócając pracę mózgu. Efekt utrzymuje się około 10 sekund.
Uzbrojenie:
Majątek: 450,000 KUA

Batsu:
Poszukiwacze (Skarbnik)

Statystyki:
Ten: 2
Shageki: 0
Kenjutsu: 0
Hakuda: 2
Fuketsugei: 0
Chi: 5
Siła: 3
Szybkość: 2
Witalność: 0
_____________________________________________________

Szkoła: Polvo

Typ: Alumno

Krąg 1:
Puerta de la carnicería
- Moc zaklęcia wpływa bezpośrednio na ciało zealoty. Mięśnie znacznie nabrzmiewają, żyły zaczynają szybciej pompować krew, a ścięgna stają się mocne jak okrętowe liny. Powoduje to zwiększenie Douriki o 2000 pkt. Niestety, cena za to jest bardzo wysoka: po sekundzie, na każdy posiadany punkt Witalności (licząc od zera), organizm staje się kompletnie wyczerpany i niemal niezdolny do ruchu.
Puerta de hierro
- Czar transmutacyjny, który czyni skórę zealoty twardą niczym stal. Dzieje się tak, ponieważ zmienia się jej skład chemiczny (nabiera faktycznych właściwości stali). Działa do odwołania, nawet jeśli jest się nieprzytomnym.
Puerta de la ruina
- Zaklęcie, które zmienia strukturę dotkniętego obiektu tak, że staje się on kruchy. Nie działa na organizmy żywe i przedmioty pod wpływem mocy (np. magiczne).

Krąg 2:
Puerta de la vida
- Círculo de la vida me limita - potężne zaklęcie transmutacyjne, które przez 30 minut przetwarza zmęczenie w dodatkową energię. Im bardziej powinno się być wyczerpanym, tym więcej energii się otrzymuje. Ponowne użycie może mieć miejsce dopiero po półgodzinnym odpoczynku.

Eisai:
Arreglar (Patch up) - dzięki wykorzystaniu surowej, magicznej energii, bohater potrafi szybko zamykać własne rany. Efekt jest zbliżony do tego, jakby miało się pozakładane profesjonalne opatrunki. Skuteczność tej techniki potęgowana jest przez znajomość medycyny.
Innato (Inborn) - część zealotów podczas swojego szkolenia odkrywa, że stać ich na więcej niż pozostałych. Posiadacz Innato potrafi rzucać dodatkowe zaklęcie pierwszego kręgu.
Sonido (Sound) - wspomagana magią technika ruchowa, sprawiająca, że atakujący może "zniknąć" sprzed oczu obserwatora i pojawić się nawet kilka metrów dalej. Jej skuteczność zależy od Szybkości.
_____________________________________________________

Poziom: 2

Douriki: 3200

Trudność: 7,25

Styl walki: Dokuro jest niezrównanym wojownikiem, specjalizującym się w walce wręcz. O ile to możliwe, rozbraja przeciwnika, zanim przystąpi do ataku. Często urządza również zasadzki, mające skończyć walkę, zanim na dobre się zacznie. Jeżeli mu się nie powiedzie, używa "Puerta de la carnicería", "Puerta de la vida" i robi wszystko, żeby zmieścić się w 30-minutowym limicie czasu. W ostateczności woli się wycofać, niż pozostać na placu boju bez swoich "magicznych sterydów".

Bilans: [1/1]


Hit dirt, shake tree, split sky, part sea.

Poprawna polszczyzna | Wiedza dla ludu | Odpowiedź na Twoje pytanie
   
Profil PW Email WWW Skype
 
 
*Lorgan   #44 
Administrator
Exceeder


Poziom: Joutei
Stopień: Taichou
Posty: 3209
Wiek: 37
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa


Nazwa: Ilamar Lunario
Rasa: Człowiek (Zjednany z Mahou)
Wiek: 35 l.
Kraj: Babilon

Wystąpił:
Ninmu: Wieża Babel
Tankyuu: 6

Opis: Ilamar ma 175 cm wzrostu i waży 70 kg. Jego srebrne włosy zlewają się z oczami w tym samym kolorze. Na młodej i gładkiej twarzy widnieją tatuaże emanujące magiczną mocą.
Zazwyczaj ma na sobie idealnie białą koszulę garniturową o barokowo długich i szerokich rękawach, spiętych obcisłymi mankietami. Na nią zakłada czarną kamizelkę ze stójką. Czarne spodnie uzupełniają zestaw.
Szczerze nienawidzi khazarskich szamanów, których obwinia o zamordowanie rodziny. W sprawach wiary jest dość zdystansowany i małomówny. Uchodzi za osobę ciepłą, serdeczną, zabawną i dość przebojową. Raczej stroni od kolegów z wojska, woląc integrować się ze zwykłym, nieświadomym społeczeństwem.

Umiejętności niebojowe:
    • Aktorstwo (1)
    • Detektywistyka (1)
    • Historia (1)
    • Medycyna (2)
    • Taktyka (2)
Uzbrojenie:
Majątek: 550,000 KUA
• Rewolwer typu Singer (x2)

Batsu:
Babilon Inpu (Samurai)

Statystyki:
Ten: 3
Shageki: 2
Kenjutsu: 0
Hakuda: 1
Fuketsugei: 0
Chi: 4
Siła: 0
Szybkość: 3+1
Witalność: 1
_____________________________________________________

Szkoła: Tormenta

Typ: Alumno

Krąg 1:
Sola Chispa
- Czar działa tylko za pośrednictwem pistoletów i rewolwerów. Pozwala napełniać naboje energią błyskawicy, co znacznie zwiększa ich szybkość i siłę.
Elettrico Sfera
- Zealotę na krótką chwilę otacza niebieska, energetyczna bariera w kształcie kuli. Chroni ona przed otrzymaniem obrażeń i razi tych, którzy wejdą z nią w kontakt fizyczny.

Krąg 2:
Rayo Tigre
- Buscar y destruir - zaklęcie powoduje, że w wybrane przez zealotę miejsce (w promieniu maksymalnie 50 metrów od niego) uderza potężna błyskawica. Zamiast się rozproszyć, przybiera ona formę dużego tygrysa utkanego z wyładować elektrycznych i atakuje wskazany cel (porusza się z szybkością 4 + modyfikator wynikający z Douriki zealoty). Tygrys może utrzymać kształt maksymalnie kilka sekund, więc ofiara nie może znajdować się zbyt daleko. Rayo Tigre można wykorzystać do jednoczesnego przyzwania aż czterech błyskawic, które po transformacji mogą podążać za różnymi celami.

Eisai:
Vista (Vision) - bohater obdarzony tą techniką jest w stanie na pierwszy rzut oka rozpoznać, czy ktoś jest człowiekiem, czy nadczłowiekiem.
Medrar (Thrive) - magia na stałe zwiększa Siłę lub Szybkość postaci o 1 punkt (nie ma to wpływu na wartość Chi i zapisuje się na zasadzie cecha+1). Raz dokonanego wyboru nie można zmienić.
Sonido (Sound) - wspomagana magią technika ruchowa, sprawiająca, że atakujący może "zniknąć" sprzed oczu obserwatora i pojawić się nawet kilka metrów dalej. Jej skuteczność zależy od Szybkości.

Specjalne:
Tatuaże Tao - pokrywają twarz i zwiększają zdolność kumulowania magii. Zealota nimi naznaczony dwukrotnie wolniej męczy się od rzucania zaklęć.
_____________________________________________________

Poziom: 2

Douriki: 2440

Trudność: 6,5

Styl walki: Wszystko co kojarzy się z rewolwerowcami dzikiego zachodu. Ilamar uwielbia biegać miedzy przeciwnikami, co krok posyłając im zabójcze kule i uskakując przed atakami za każdą osłonę jaką znajdzie. Najlepszych ze swych oponentów zostawia na koniec by zwierzyć się z nimi jeden na jednego, bardzo często polegając na szybkości, z jaką sięga bo broń.

Bilans: [0/0]


Hit dirt, shake tree, split sky, part sea.

Poprawna polszczyzna | Wiedza dla ludu | Odpowiedź na Twoje pytanie
   
Profil PW Email WWW Skype
 
 
*Lorgan   #45 
Administrator
Exceeder


Poziom: Joutei
Stopień: Taichou
Posty: 3209
Wiek: 37
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa


Nazwa: Tenma
Rasa: Nadczłowiek (Generacja 2)
Wiek: 40 l.
Kraj: Nag (Yami)

Wystąpił:
Ninmu: Nadchodzą IV; Intruz III; Mni III; Na końcu tęczy; Ciemność kontra światło

Biografia: O przeszłości Tenmy wiadomo tylko tyle, że ukończył prestiżową Cesarską Akademię Taktyczną trochę wcześniej niż Lorgan Gravier. Jest więc jego Senpai.

Opis: 180 cm wzrostu, czarne włosy obcięte dość krótko (nie licząc grzywki), proporcjonalna budowa ciała. Tenma nie bierze udziału w bezpośredniej walce, w związku z czym brak mu regularnych treningów. Nie zmienia to jednak faktu, że jako nadczłowieka, stać go i tak na bardzo wiele.
Zakłada na siebie obszerny, nagijski mundur, symbolizujący pozycję kapitana pionu wojskowego o jakiejś nieznanej specjalizacji. Podobnie jak Lorgan, na lewym ramieniu ma opaskę z napisem "czystka".
Z natury jest spokojny i zdystansowany. Rzadko kiedy osobiście bierze udział w biegu wydarzeń. Nawet jako członek Poszukiwaczy niechętnie bierze na siebie zobowiązania. Współpracuje praktycznie wyłącznie z Dokuro, chociaż ciężko to nazwać relacją szef-podwładny.

Umiejętności niebojowe:
    • Detektywistyka (2)
    • Koneksje [Nag] (1)
    • Medycyna (2)
    • Psychologia (2)
    • Taktyka (3)
Uzbrojenie:
Majątek: 310,000 KUA
13mm A-TG "Door Knocker" - Jedyny na świecie pistolet przeciwczołgowy (Anti-Tank Gun), ładowany pojedynczym nabojem o średnicy 13 milimetrów. Można spokojnie powiedzieć, że to najpotężniejsza broń krótka na świecie, zdolna z przyłożenia przebijać pancerz najnowszych maszyn wojennych. Door Knocker stosowany jest głównie przez Inpu wspomagające regularne wojsko. Tylko osoba o nieprawdopodobnej sile jest w stanie prawidłowo z niego korzystać (Siła 4 - liczone z Douriki).

Batsu:
Poszukiwacze (Członek)

Statystyki:
Ten: 6
Shageki: 2
Kenjutsu: 2
Hakuda: 2
Fuketsugei: 0
Chi: 6
Siła: 0
Szybkość: 3
Witalność: 3
_____________________________________________________

Moc: Igamitsurugi - władanie ostrzami pustki przy pomocy woli.

Typ: Nouryoku

Kijunhou: Kakikiru
- Podstawowa manifestacja mocy, pozwalająca władać w obrębie 5 metrów pojedynczym ostrzem pustki, którego wyłącznymi właściwościami są: siła (równa wartości Ten), szybkość (równa Szybkości +1), ostrość (porównywalna do katany) i długość (powierzchnia tnąca może mieć od milimetra do metra długości). Nie ma więc wagi, szerokości, wyglądu, zapachu, ani innych właściwości fizycznych. To jakby samo cięcie, bez tego co tnie. Można nim parować, ale tylko poprzez próbę przecięcia wskazanego przedmiotu.

Gensoku: Hakuraku
- Moc powołuje do istnienia setki milimetrowych ostrzy pustki, które szatkują wszystko w obszarze działania, czyli pół metra sześciennego w dowolnym punkcie przestrzeni, położonym nie dalej niż 10 metrów od użytkownika. Hakuraku może bez problemu przecinać metale (np. ołowiane kule, stalowe ochraniacze itp.).

Ousei: Bunpaki
- Powołuje do istnienia szczególne ostrze pustki, które jest w stanie odciąć przeciwnika od jego mocy. Dosłownie rozcina połączenie między użytkownikiem a Haki, magią, Manitou lub Ten. Przykładowo, cięcie Bunpaki między kulą ognia a zealotą, który ją przywołał powoduje, że czar się rozprasza (ponieważ traci dostęp zasilającej go magii). Zasięg mocy wynosi 20 metrów.

Shouri: Eiboufuu
- Zasadniczo rozszerza działanie Kakikiru, Hakuraku i Bunpaki. Zwiększa zasięg do 30 metrów oraz pozwala przyzwać i efektywnie kontrolować tyle ostrzy pustki, ile wynosi wartość Ten.

Eisai:
Kan (Sixth Sense) - rzadko spotykana zdolność wyczuwania czyhającego niebezpieczeństwa. Jej działania nie da się niestety odróżnić od zwykłego przeczucia, które może być mylne. Innymi słowy, postać nieustannie polegająca na Kan wpędzi się w paranoję.
Yokan (Premonition) - metoda bezprzyrządowego wykrywania poziomu Douriki u osób, które właśnie go używają.
Soru (Warp) - zaawansowana technika ruchowa, sprawiająca, że atakujący może "zniknąć" sprzed oczu obserwatora i pojawić się nawet kilka metrów dalej. Jej skuteczność zależy od Szybkości.
Haoshoku (Conqueror) - bierna manifestacja perfekcyjnie wytrenowanej woli, pozwalająca przezwyciężać różnorodne ataki psychiczne oraz strach. Na potrzeby obronne przyjmuje się, że Ten użytkownika jest większe o 3 pkt.
_____________________________________________________

Poziom: 3

Douriki: 4400

Trudność: 6,5

Styl walki: W walce okazuje się szalenie niebezpiecznym przeciwnikiem. Doskonale wykorzystuje swoje moce i umiejętności, żeby utrzymywać ofiary na dystansie. Jako ostatni cios preferuje jednak bezpośredni strzał z pistoletu.

Bilans: [1/3]
Bilans (vs NPC): [1/0]


Hit dirt, shake tree, split sky, part sea.

Poprawna polszczyzna | Wiedza dla ludu | Odpowiedź na Twoje pytanie
   
Profil PW Email WWW Skype
 
 
*Lorgan   #46 
Administrator
Exceeder


Poziom: Joutei
Stopień: Taichou
Posty: 3209
Wiek: 37
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa


Nazwa: Cannon
Rasa: Nadczłowiek (Generacja 2)
Wiek: 44 l.
Kraj: Sanbetsu (Yami)

Wystąpił:
Ninmu: Terror; Sale nienawiści; Wielka ucieczka II
Tankyuu: 5

Biografia: Jego prawdziwą tożsamość zna niewiele osób. Dla większości to "Cannon", gość uderzający z siłą armatniej kuli. Typowo dla nadludzi z Shah’en, jest bękartem, spłodzonym przez jakiegoś agenta. Już od dziecka wykorzystywał swoją moc do zastraszania innych. W wieku 13 lat był przywódcą lokalnego gangu, grasującym po jednym z większych osad Shah’en. Pięć lat przesiedział w więzieniu o zaostrzonym rygorze, skąd uciekł. Po tym incydencie trafił w szeregi Krwawych Szakali, gdzie szybko zyskał wysoką pozycję i przychylność wodza. Ze względu na sanbetańskie rysy, oddelegowany został do organizacji komórek terrorystycznych w Ishimie.

Opis: Cannon jest potężnie zbudowanym mężczyzną o imponującej muskulaturze. Ubiera się w typowy, wojskowy strój - bojówki, ciężkie buty oraz kamizelka taktyczna. Głowę ogoloną ma na łyso z wytatuowanych na lewej skroni łbem kojota. Twarz pokrywa mu gęsta, długa broda.

Umiejętności niebojowe:
    • Aktorstwo (1)
    • Przetrwanie (3)
    • Taktyka (2)
Uzbrojenie:
Majątek: 0 KUA
Nosi przy sobie Desert Eagle, ale w "prawdziwej walce" polega tylko na pięściach. Poza tym, wyposażony jest w energetyczny pancerz i dwa specjalne karwasze, pod którymi zamontowane są małe wyrzutnie rakiet.

Batsu:
Krwawe Szakale (El Fandari)

Statystyki:
Ten: 3
Shageki: 1
Kenjutsu: 0
Hakuda: 2
Fuketsugei: 0
Chi: 7
Siła: 5
Szybkość: 1
Witalność: 1
_____________________________________________________

Moc: Okotta Kamigami no Ken - zwiększanie własnej siły energią Haki.

Typ: Nouryoku

Kijunhou:
- Zielona poświata spowija ręce użytkownika, znacznie zwiększając siłę zadawanych ciosów (Siła +2).

Gensoku:
- Na tym poziomie następuję dalsza eskalacja morderczej mocy. Pole energii Kijunhou może się rozszerzyć, trzykrotnie powiększając rozmiar ramion. Mają one normalny kształt, lecz są zielone i częściowo transparentne. Daje to dodatkowy zasięg i siłę uderzeniom (Siła +3). Ponadto, zielona energia chroni prawdziwe ręce, jakby była twardą stalą.

Eisai:
Kogasu (Incinerate) - metoda gwałtownego przyspieszania własnego metabolizmu, dzięki której można łatwo oczyścić organizm ze wszelkich toksyn, które nie mają natychmiastowego i permanentnego działania. Skutkiem ubocznym jej zastosowania, jest osłabienie wywołane spaleniem potrzebnych kalorii.
Hakuen (White Smoke) - zdolność toczenia walki bez użycia wzroku. Doskonała w sytuacjach, gdy widoczność jest ograniczona lub przeciwnik posługuje się iluzją.
_____________________________________________________

Poziom: 1

Douriki: 1300

Trudność: 5,5

Styl walki: Cannon nie jest zbyt finezyjny. Polega wyłącznie na swoich naładowanych mocą ramionach.

Bilans: [1/1]


Hit dirt, shake tree, split sky, part sea.

Poprawna polszczyzna | Wiedza dla ludu | Odpowiedź na Twoje pytanie
   
Profil PW Email WWW Skype
 
 
*Lorgan   #47 
Administrator
Exceeder


Poziom: Joutei
Stopień: Taichou
Posty: 3209
Wiek: 37
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa


Nazwa: Asgeir vel Schatten
Rasa: Nadczłowiek (Generacja 2)
Wiek: 37 l.
Kraj: Nag (Yami)

Wystąpił:
Ninmu: Sale nienawiści
Tankyuu: 6

Biografia: Nadczłowiek drugiej generacji, porwany jeszcze z kołyski przez nieznaną osobę i wyszkolony na mordercę. Przez lata ktoś utrzymywał jego istnienie w tajemnicy, przygotowując do wielkiej misji. Asgeir większość życia spędził w Sanbetsu, jednak nauczył się swych rodowych Eisai. Nie posiada żadnych hobby, jedynie oddanie wobec obowiązków i żelazną dyscyplinę, przynajmniej takie sprawia wrażenie.
1612 - Tankyuu #6: Zaatakował i prawie pozbawił życia Arcybiskupa Tiziano Milaniego w celu pozyskania informacji o zelotce Naoko. Następnie odnalazł i uprowadził dziewczynę, by postawić ją przed obliczem swego mistrza.

Opis:
Opis: wzrost: 179 cm; włosy: krótkie, czarne, sprężyste; oczy: zielone, złowrogie spojrzenie.
Charakter: żelazna dyscyplina, brak litości, skrupulatny, cierpliwy, cichy, opanowany.
Znaki szczególne: wiele blizn na ramionach i plecach - ślady po morderczym treningu.
Ubiór: czarna zbroja samurajska pokrywająca całe ciało razem z twarzą (maska przedstawia smutnego człowieka) lub wojskowe spodnie i czarna kamizelka taktyczna z materiałową maską w tym samym kolorze.
Specjalizacja: Asgeir jest doskonałym zabójcą i świetnym sabotażystą. Potrafi otworzyć każdy zamek i dostać się nawet do niedostępnego miejsca. Jest diabelnie cierpliwym tropicielem i znawcą magii.

Umiejętności niebojowe:
    • Detektywistyka (1)
    • Fizyka (1)
    • Materiały wybuchowe (2)
    • Mechanika [Samochody osobowe] (2)
    • Okultyzm (2)
    • Przetrwanie (2)
    • Taktyka (1)
    • Zabezpieczenia (4)
Szkoły Walki (Dou):
    • Sejou: Chuuten no Chimi-ryuu (1)

    1. Dostrojenie - postać posługująca się formami Chuuten no Chimi-ryuu neguje u przeciwników dostrojenie zwiększające Szybkość oraz może wykorzystywać poziom szkoły do podnoszenia Kenjutsu.
Uzbrojenie:
Majątek: 290,000 KUA
• Katana
• Kusari-fundo

Batsu:
Mitsukai (Zabójca)

Statystyki:
Ten: 5
Shageki: 0
Kenjutsu: 2
Hakuda: 1
Fuketsugei: 2
Chi: 5
Siła: 3
Szybkość: 2
Witalność: 0
_____________________________________________________

Moc: Douteki - pozwala przyswajać i wykorzystywać energię kinetyczną.

Typ: Nouryoku

Kijunhou: Douteki Hikin
- Walcząc z kimś na miecze, wręcz lub przy użyciu innej broni, użytkownik mocy pochłania szczątkową energię kinetyczną ciał, z którymi się zderza. Gdy uzbiera jej wystarczająco wiele, może wytworzyć rozpędzoną (niewidzialną) falę energii. Siła ataku zależy od przejętej energii. Słaba fala może rzucić przeciwnikiem o ścianę lub przewrócić meble w pokoju. Silna fala zrodzona z setki zablokowanych ciosów może zgnieść ciężarówkę.

Gensoku: Douteki Ihyou
- Użytkownik może wykorzystać pochłoniętą energię do zwiększania swojego Douriki. Dwuminutowa intensywna walka wręcz lub przy pomocy broni białej powinna zapewnić mu minutową premię +1000 pkt. Odpowiednio, czterominutowa walka zapewnia dwuminutową premię i tak dalej. W trakcie wykorzystywania premii nie można gromadzić nowej energii.

Eisai:
Kan (Sixth Sense) - rzadko spotykana zdolność wyczuwania czyhającego niebezpieczeństwa. Jej działania nie da się niestety odróżnić od zwykłego przeczucia, które może być mylne. Innymi słowy, postać nieustannie polegająca na Kan wpędzi się w paranoję.
Nagarekihi (Flow Evasion) - technika pozwalająca wyrwać się z rytmu uderzeń przeciwnika, poprzez ekstremalne zwiotczenie własnego ciała.
_____________________________________________________

Poziom: 1

Douriki: 1515

Trudność: 6,5

Styl walki: Asgeir jest zabójcą, który woli wykańczać przeciwników jednym ciosem. Najczęściej z zaskoczenia. Potrafi dostać się niemal wszędzie, jednak najbardziej zależy mu na pozostaniu niewykrytym. Jest cierpliwy i dokładny. Nie boi się konfrontacji z kilkoma przeciwnika i jeśli to możliwe, nie zostawia ich przy życiu.

Bilans: [0/0]


Hit dirt, shake tree, split sky, part sea.

Poprawna polszczyzna | Wiedza dla ludu | Odpowiedź na Twoje pytanie
   
Profil PW Email WWW Skype
 
 
*Lorgan   #48 
Administrator
Exceeder


Poziom: Joutei
Stopień: Taichou
Posty: 3209
Wiek: 37
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa


Nazwa: Lemuel Frostwind
Rasa: Człowiek (Zjednany z Manitou)
Wiek: 39 l.
Kraj: Khazar

Wystąpił:
Ninmu: Próba odwagi; Co cię nie zabije II; Agresja II; Wilcza klatka

Biografia: Frostwind jest bardzo skrytym człowiekiem. Posunął się nawet do tego, by wymazać wszystkie informacje o swym życiu przed szkoleniem. W wieku 15 lat jako jeden z przymusowych rekrutów rozpoczął morderczy trening w szeregach "Umarłych". Ta eksperymentalna, elitarna jednostka specjalizowała się w niemożliwych misjach na wrogim terenie. Po przypadkowym odkryciu, że młodzi komandosi wbrew własnej woli poddawani byli emocjonalnemu i chemicznemu praniu mózgu, jednostka, mimo niezaprzeczalnych sukcesów, została zlikwidowana, a wszyscy szkoleni przeszli w stan spoczynku. Po roku psychoterapii Lemuel odzyskał ludzkie odruchy i rozpoczął starania o przywrócenie do czynnej służby. Ze względu na potencjalną niestabilność umysłową nigdy nie awansował.

Opis: Wysoki (1,90 m) i masywny mężczyzna, nie przywiązujący specjalnej wagi do ubioru. Jedynie podczas misji zakłada klasyczny wojskowy mundur bez oznaczeń. Krótko ogolone czarne włosy sterczą jak małe kolce we wszystkich kierunkach. Blizna po kuli przecina prawą stronę czaszki. Zwykle łagodna, uśmiechnięta twarz, zamienia się podczas walki w beznamiętną maskę.

Umiejętności niebojowe:
    • Koneksje [Khazar] (1)
    • Przetrwanie (2)
    • Psychologia (2)
    • Taktyka (3)
Uzbrojenie:
Majątek: 400,000 KUA
Wbrew pozorom, Lemuel zazwyczaj nie nosi broni. Jedyną wojskową częścią ekwipunku, z którą praktycznie nigdy się nie rozstaje, jest Tarcza Fotonowa. Uzbraja się w zależności od misji, korzystając z bogatego arsenału pistoletów, karabinów szturmowych i kusz magnetycznych. Praktycznie na każdą misję zabiera przynajmniej po jednej sztuce tych broni.

Batsu:
Khazar Seikigun (Gunjin)

Statystyki:
Ten: 4
Shageki: 2
Kenjutsu: 0
Hakuda: 2
Fuketsugei: 0
Chi: 3
Siła: 2
Szybkość: 1
Witalność: 0
_____________________________________________________

Moc: Ursus (Niedźwiedź polarny)

Typ: Zwierzęcy

Shuusei: Ciało Frostwinda znacznie się rozrasta, zatracając proporcje ludzkiej sylwetki. Zmianę wyjątkowo wyraźnie widać na kończynach. Nienaturalnie zgrubiałe, zdeformowane palce wieńczą potężne, tępe pazury, uniemożliwiając strzelanie z większości klasycznych broni. Włosy zmieniają barwę na białą. Skóra szamana staje się wyjątkowo szorstka i gruba. W tym stadium Lemuel uodparnia się na działanie wszelkich efektów zmiennej temperatury.
Modyfikacja statystyk: Witalność +4

Toukai: Niedźwiedź to najstraszliwszy rodzaj drapieżcy - niezależnie od klimatu zawsze stoi na szczycie łańcucha pokarmowego. Dzięki wsparciu Manitou, Frostwind zyskuje kontrolę nad temperaturą dłoni. Momentalnie może punktowo rozgrzać (do 500°C) lub ochłodzić (- 250°C) każdą powierzchnię, której dotyka.

Henkei: Na całym ciele Lemuela wyrasta krótka biała sierść, którą na życzenie może zamienić w tysiące niewielkich, lodowych szpikulców. Mogą one wydłużać się do 3 metrów. Twarz zatraca człowiecze rysy stając się przerażającym pyskiem niedźwiedzia. Oczy jakby wykute z górskiego kryształu, emanują białą aurą.
Modyfikacja statystyk: Witalność +4; Siła +2

Eisai:
Josa (Inquiry) - zdolność pozwalająca podczas pełnego skupienia przeczesać wzrokiem i słuchem całą okolicę, odkrywając najdrobniejsze detale.
Ulhwa (Wrath) - technika pozwalająca wprowadzić własne ciało w stan kilkuminutowej odporności na wszelki ból. Może być używana w co najmniej godzinnych odstępach.
Boho (Protection) - Manitou utwardza skórę użytkownika do tego stopnia, że tworzy się z niej pancerz chroniący przed atakami. Im wyższa Witalność, tym skuteczniejsza ochrona.
_____________________________________________________

Poziom: 2

Douriki: 2600

Trudność: 6,25

Styl walki: We wszystkich starciach Frostwind stara się najpierw ocenić przeciwnika. Podczas misji preferuje walkę dystansową, polegając na latach wojskowego doświadczenia. Transformuje się tylko w konieczności. Zaatakowany na ojczystej ziemi natychmiast się przemienia i uderza przeciwnika całą swoją mocą. Zawsze walczy z pełną determinacją i poświęceniem, często doprowadzając do sytuacji potencjalnie zagrażających jego życiu.

Bilans: [0/1]


Hit dirt, shake tree, split sky, part sea.

Poprawna polszczyzna | Wiedza dla ludu | Odpowiedź na Twoje pytanie
   
Profil PW Email WWW Skype
 
 
*Lorgan   #49 
Administrator
Exceeder


Poziom: Joutei
Stopień: Taichou
Posty: 3209
Wiek: 37
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa


Nazwa: Samuel Noah
Rasa: Nadczłowiek (Generacja 2)
Wiek: 31 l.
Kraj: Nag (Yami)

Wystąpił:
Ninmu: Wilki i owce II

Biografia: Uwikłany w skandal i w konsekwencji wyklęty członek jednego z najbardziej wpływowych rodów szlacheckich cesarstwa Nag. Swoimi machinacjami znacznie wzmocnił wpływy Gangu Czterech Smoków.

Opis:
Młody, piękny, szlachetny. Pod tą wspaniałą maską kryje się maniakalny rasista, stawiający nadludzi na piedestale dziejów. Pozostałych traktuje gorzej niż zwierzęta.
Jest szczupły i dość wysoki (178 cm). Ubiera się nienagannie, zgodnie z trendami mody wyższych sfer.

Umiejętności niebojowe:
    • Aktorstwo (1)
    • Ekonomia (2)
    • Koneksje [Nag, Babilon] (2)
    • Psychologia (1)
Uzbrojenie:
Majątek: 180,000 KUA
• Skrin
• Crucix

Batsu:
Gang Czterech Smoków (Kobun)

Statystyki:
Ten: 5
Shageki: 2
Kenjutsu: 1
Hakuda: 1
Fuketsugei: 1
Chi: 5
Siła: 1
Szybkość: 2
Witalność: 2
_____________________________________________________

Moc: Kirai Gagen - hipnotyzowanie mową.

Typ: Shouzuru

Kijunhou: Han'i
- Słowa użytkownika są w stanie na dwie sekundy zakłócić u przeciwnika władzę nad ciałem. Istnieją trzy warianty tej mocy: "prawa lewa" - prawa ręka przeciwnika zachowuje się jak lewa i odwrotnie; "ślepy spust" - żeby ścisnąć spust palcem wskazującym, przeciwnik musi zamknąć oko; "spokój" - wyprowadza przeciwnika z dostrojenia do szkoły walki.

Eisai:
Kan (Sixth Sense) - rzadko spotykana zdolność wyczuwania czyhającego niebezpieczeństwa. Jej działania nie da się niestety odróżnić od zwykłego przeczucia, które może być mylne. Innymi słowy, postać nieustannie polegająca na Kan wpędzi się w paranoję.
_____________________________________________________

Poziom: 0

Douriki: 420

Trudność: 5,5

Styl walki: Samuel nie jest typem pojedynkowicza. Stara się walczyć wtedy, kiedy posiada jakąś przewagę. Prawie cały czas pozostaje ostrożny. Wyjątkiem są sytuacje, kiedy oddaje się przyjemności znęcania nad zwykłymi ludźmi.

Bilans: [0/2]


Hit dirt, shake tree, split sky, part sea.

Poprawna polszczyzna | Wiedza dla ludu | Odpowiedź na Twoje pytanie
   
Profil PW Email WWW Skype
 
 
*Lorgan   #50 
Administrator
Exceeder


Poziom: Joutei
Stopień: Taichou
Posty: 3209
Wiek: 37
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa


Nazwa: Reppo
Rasa: Człowiek (Zjednany z Manitou)
Wiek: 49 l.
Kraj: Khazar

Wystąpił:
Ninmu: Intruz II

Biografia: Reppo poświęcił większość życia budowaniu statusu w swoim plemieniu. Szybko przeszedł od bycia łowcą, do bardziej administracyjnych funkcji. Od roku 1608 zajmuje miejsce w starszyźnie.

Opis: Brązowowłosy szaman, przeciętnego wzrostu i postury. Ubiera się zazwyczaj w obszerne szaty. Jest lekko podstarzały, ale trudy życia w plemieniu utrzymują go w dobrej kondycji. Nigdy nie był typem wojownika, ale w razie zagrożenia wie jak o siebie zadbać. Jego największymi zaletami jest rozwaga i doświadczenie. Dla plemienia zrobi wszystko.

Umiejętności niebojowe:
    • Historia (2)
    • Koneksje [Khazar] (1)
    • Okultyzm (1)
    • Przetrwanie (4)
    • Taktyka (1)
Uzbrojenie:
Majątek: 260,000 KUA
• Khazarskie Szpony nasączone Jadem Niebieskich Os.

Batsu:
Diksha (Nowicjusz)
Hilagang Aso Angkan (Matanda)

Statystyki:
Ten: 4
Shageki: 1
Kenjutsu: 1
Hakuda: 1
Fuketsugei: 1
Chi: 2
Siła: 0
Szybkość: 0
Witalność: 2
_____________________________________________________

Moc: Lykantropia

Typ: Zwierzęcy

Shuusei: Mięśnie Reppo znacznie się rozrastają, a ciało pokrywa grafitowa sierść. Jego rysy stają się bardziej dzikie, a kły wydłużają się tak bardzo, że wystają nawet przez zamknięte usta.
Modyfikacja statystyk: Siła +4

Eisai:
Josa (Inquiry) - zdolność pozwalająca podczas pełnego skupienia przeczesać wzrokiem i słuchem całą okolicę, odkrywając najdrobniejsze detale.
_____________________________________________________

Poziom: 0

Douriki: 660

Trudność: 4,5

Styl walki: Reppo unika walki, jeśli nie jest ona absolutnie konieczna. Gdy musi kogoś pokonać, stara się zrobić to jak najszybciej, wykorzystując swoją monstrualną siłę i zatrute szpony. Przeciąganie w czasie działa zwykle na jego niekorzyść.

Bilans: [0/1]


Hit dirt, shake tree, split sky, part sea.

Poprawna polszczyzna | Wiedza dla ludu | Odpowiedź na Twoje pytanie
   
Profil PW Email WWW Skype
 
 

Temat zablokowany  Dodaj temat do ulubionych



Strona wygenerowana w 0.26 sekundy. Zapytań do SQL: 13