Tenchi PBF   »    Rekrutacja    Generator    Punktacja    Spis treści    Mapa    Logowanie »    Rejestracja


[Ninmu] Mni III
 Rozpoczęty przez *Lorgan, 08-09-2014, 21:25
 Zamknięty przez Lorgan, 09-10-2014, 15:00

6 odpowiedzi w tym temacie
*Lorgan   #1 
Administrator
Exceeder


Poziom: Joutei
Stopień: Taichou
Posty: 3209
Wiek: 38
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa


Zasady Ninmu



Część pierwsza
Część druga

Streszczenie przygody do tej pory:
W nocy z 23-go na 24-go lipca 1613 roku została uprowadzona Nayati Dawnfire, szamanka o niezwykłych zdolnościach samoleczenia. Jej towarzysz życia, Fenris Cierń Nocy, szalał z rozpaczy i tylko cudem powstrzymał się przed rozszarpaniem trójki nieudolnych ochroniarzy, którzy mieli strzec dziewczyny. Dokładne oględziny pokoju przyniosły następujące informacje: porywacz nie pozostawił odcisków palców; nie było śladów szamotaniny ani walki; nikt niczego nie widział ani nie słyszał; pozostawiono kartę z wydrukowaną informacją, "Nayati żyje. Gabriel" - była ona przesiąknięta charakterystycznym zapachem męskich perfum; pozostawiono także drobną ozdobę - wiatraczek wykonany z drewna i pokryty nieznanymi symbolami.

25 lipca 1613 roku. Żmudne śledztwo, które bez ustanku prowadził Fenris przyniosło pierwsze efekty. Nie udało się wprawdzie ustalić tożsamości tajemniczego Gabriela, lecz z pomocą zaprzyjaźnionego kustosza muzealnego, Vignara Białego, określono że wiatraczek jest tradycyjną zabawką odpustową, którą wyrabia się na niepozornej wysepce należącej do Babilonu. Nosi ona nazwę Sion i leży przy południowo wschodnim wybrzeżu kontynentu. Poza tym, wyróżniające się perfumy zostały zidentyfikowane jako popularny wśród bogaczy zapach o nazwie "Desafair", słowo oznaczające "wyzwanie".

Dzień później Fenris dotarł na Sion, lecz nie znalazł żadnego śladu porywacza ani porwanej. Zrezygnowany, odsunął się od świata na kilka miesięcy. Inni jednak nie próżnowali. Genkaku, do którego zdesperowany szaman także zwrócił się o pomoc, do znudzenia analizował próbki dowodowe i przeczesywał archiwa. W końcu znalazł to, czego szukał - związek. Perfumy okazały się kluczem, który umknął wszystkim. Twórca zapachu "Desafiar", niejaki Alberto DeVillon, dorastał na wyspie, w domu dziecka, który od piętnastu lat stoi opuszczony. Zadał sobie wiele trudu, żeby ukryć ten fakt, dlatego dopiero skrupulatne dochodzenie cokolwiek wykazało.
Nie pozostało nic innego, jak ruszyć tropem pozostawionym przez Gabriela - tajemniczego porywacza Nayati.

27 lutego 1614 roku Fenris ponownie przybył na Sion. Dokładne śledztwo wykazało, że w opuszczonym domu dziecka dokonano transakcji po ostatniej Czarnej Aukcji. Nieznany nabywca wszedł w posiadanie artefaktu zwanego Kokketsu, jednak zostawił po sobie włos i odcisk buta. Kto wie, dlaczego porywacz doprowadził go właśnie tutaj?

DNA z pozyskanego włosa było ważnym tropem. Genkaku szybko udało się ustalić, że w rozliczeniu Czarnej Aukcji brała udział agentka z Sanbetsu, niejaka Kasumi Tora. Kokketsu, które być może wciąż posiadała było jedynym tropem pozostawionym przez Gabriela. Komandor Sanbetsu wyruszył więc na spotkanie z podwładną. Wynikło z niego, że artefakt trafił w ręce Dokuro, wyjętego spod prawa Babilończyka, przywódcy grupy przestępczej o nazwie Poszukiwacze. Podobno ruszył z nim do Lasu Oni...


1 kwietnia 1614 roku
Fenris przeciągnął się w porannych promieniach słońca i sięgnął po zawieszoną na krześle bluzę. Kiedy zaczął ją zakładać, poczuł jak złożona kartka papieru wypada spod rękawa, odbija się od jego brzucha i opada na podłogę. Zaintrygowany, podniósł ją, otworzył i odczytał:

Krew za dziewczynę.
Gabriel

Z konsternacji wyrwał go dzwonek telefonu.
- Tak? - Zaczął, nie wiedząc czego się spodziewać.
- Sorata - w słuchawce rozległ się znajomy głos. - Wiem, gdzie trafiło Kokketsu.

Wymagania:
• Celem Ninmu może być walka lub sporządzenie wpisu do lokacji. Dla każdego uczestnika będzie on określony indywidualnie, w chwili zakończenia przyjmowania zgłoszeń. Uwaga: będzie możliwy wybór jednej z opcji działania.
• Przygoda będzie rozgrywała się w przeszłości, dlatego uczestników obowiązują następujące wartości Douriki:
    - Genkaku (3637道力)
    - Sorata (5122道力)
• W Ninmu może wziąć udział tylko Sorata i Genkaku. Od czasu, kiedy zgłosi się jeden z nich, drugi ma dobę na podjęcie decyzji, czy również się tego podejmie.
• Jeśli teksty nie pojawią się w czasie określonym w późniejszej aktualizacji, Ninmu zostanie uznane za utracone.

Nagroda:
• 50 pkt.


Hit dirt, shake tree, split sky, part sea.

Poprawna polszczyzna | Wiedza dla ludu | Odpowiedź na Twoje pytanie
   
Profil PW Email WWW Skype
 
 
^Genkaku   #2 
Tyran
Bald Prince of Crime


Poziom: Genshu
Stopień: Senshu
Posty: 1227
Wiek: 39
Dołączył: 20 Gru 2009
Skąd: Raszyn/Warszawa

biorę.
   
Profil PW Email Skype
 
 
»Sorata   #3 
Yami


Poziom: Genshu
Posty: 1471
Wiek: 39
Dołączył: 15 Gru 2008
Skąd: TG

Biorę


Kryteria oceny walk: Klimat 4/10 Mechanika 3/10 Warsztat 3/10. W razie wątpliwości - konsultuj. Pomoc: https://tenchi.pl/viewtopic.php?p=17457#17457
   
Profil PW Email
 
 
*Lorgan   #4 
Administrator
Exceeder


Poziom: Joutei
Stopień: Taichou
Posty: 3209
Wiek: 38
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa

Sorata:

W Lesie Oni znajduje się baza Poszukiwaczy. Jest to podziemna budowla, pełna przemyślanych pułapek i ślepych zaułków.
Wraz z Genkaku dostajesz się do środka, gdzie rozdzielacie się, żeby zminimalizować szanse wykrycia.
Kiedy wkraczasz do pomieszczenia, w którym powinno znajdować się Kokketsu, dostrzegasz pochylonego nad księgą Dokuro. Podczas rozmowy z nim dowiadujesz się, że potrzebuje krwi do uratowania świata przed wielkim złem. Prosi cię, żebyś porzucił swoją dotychczasową misję i opuścił to miejsce. Odmawiasz...

Sporządź walkę z Dokuro. Nie możesz natknąć się na Genkaku, ani opuścić/zawalić podziemnej budowli. Zawali się ona bez waszego udziału, pod koniec walki - uwzględnij to we wpisie, wraz z losem twoim i przeciwnika. Nie opisuj wydarzeń po walce - masz zostać na placu boju z uwagi na planowane zakończenie Ninmu ;)

Termin: 14 dni



Genkaku:

Jak ustaliłeś, w Lesie Oni znajduje się baza Poszukiwaczy. Jest to podziemna budowla, pełna przemyślanych pułapek i ślepych zaułków.
Wraz z Soratą dostajesz się do środka, gdzie rozdzielacie się, żeby zminimalizować szanse wykrycia.
W jednym z pomieszczeń oczekuje cię Tenma. W trakcie rozmowy stwierdza, że nie może pozwolić, byś przeszkodził Soracie. Jakkolwiek tajemniczo to brzmi, więcej od niego nie wyciągasz (nawet czytaniem w myślach, ze względu na niedostatecznie wysokie Ten).

Sporządź walkę z Tenmą. Nie możesz natknąć się na Soratę, ani opuścić/zawalić podziemnej budowli przed końcem walki. Na koniec musisz zawalić ją ty lub przeciwnik - uwzględnij to we wpisie, wraz z waszymi losami. Nie opisuj wydarzeń po walce - masz zostać na placu boju z uwagi na planowane zakończenie Ninmu ;)

Termin: 14 dni


Hit dirt, shake tree, split sky, part sea.

Poprawna polszczyzna | Wiedza dla ludu | Odpowiedź na Twoje pytanie
   
Profil PW Email WWW Skype
 
 
»Sorata   #5 
Yami


Poziom: Genshu
Posty: 1471
Wiek: 39
Dołączył: 15 Gru 2008
Skąd: TG


Lorgan: Ninmu zaliczone.


Kryteria oceny walk: Klimat 4/10 Mechanika 3/10 Warsztat 3/10. W razie wątpliwości - konsultuj. Pomoc: https://tenchi.pl/viewtopic.php?p=17457#17457
Ostatnio zmieniony przez Lorgan 29-09-2014, 19:15, w całości zmieniany 1 raz  
   
Profil PW Email
 
 
^Genkaku   #6 
Tyran
Bald Prince of Crime


Poziom: Genshu
Stopień: Senshu
Posty: 1227
Wiek: 39
Dołączył: 20 Gru 2009
Skąd: Raszyn/Warszawa


Lorgan: Ninmu zaliczone.
Ostatnio zmieniony przez Lorgan 01-10-2014, 14:35, w całości zmieniany 1 raz  
   
Profil PW Email Skype
 
 
*Lorgan   #7 
Administrator
Exceeder


Poziom: Joutei
Stopień: Taichou
Posty: 3209
Wiek: 38
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa



Hit dirt, shake tree, split sky, part sea.

Poprawna polszczyzna | Wiedza dla ludu | Odpowiedź na Twoje pytanie
   
Profil PW Email WWW Skype
 
 

Temat zablokowany  Dodaj temat do ulubionych



Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 15