Tenchi PBF   »    Rekrutacja    Generator    Punktacja    Spis treści    Mapa    Logowanie »    Rejestracja


Szamani
 Rozpoczęty przez *Lorgan, 28-01-2009, 15:53

15 odpowiedzi w tym temacie
»Ayami   #11 
Szaman


Poziom: Keihai
Posty: 18
Wiek: 35
Dołączyła: 30 Gru 2010
Skąd: Warszawa
Cytuj

Imię / Nazwisko / Kryptonim:
Ayami / - / -

Wiek:
Nieznany.

Biografia:
Brak.

Opis:
Krew i pot, wysiłek i zmęczenie, ryzyko i rywalizacja… Nieee, to nie dla niej. Nie jest typem wojowniczki. Woli wygodę, spokój i bezpieczeństwo, najchętniej okraszone drobnymi przyjemnościami (lub tymi większymi – to nawet lepiej). Nadzwyczaj rozgadana, ciągle wyrzuca z siebie coraz to nowe stwierdzenia, oceny, opinie (dodajmy, że nierzadko ze sobą sprzeczne), jednak konsekwentnie pomija milczeniem swoje rzeczywiste poglądy.
Zdarza się, że postępuje niehonorowo i wbrew wszelkim zasadom. Dręczą ją wówczas głębokie i szczere wyrzuty sumienia, solennie obiecuje sobie, że nigdy więcej… aż do następnego razu. Wpada w kłopoty z niezwykła łatwością i jeszcze łatwiej udaje jej się z nich wykaraskać, niestety, należy do gatunku ludzi, którzy niekoniecznie stają się mądrzejsi po szkodzie. Czasem - tak…
Uważana za życzliwą i lubiana, biada jednak tym, którzy, jej zdaniem, są nudni (choć sama bywa niewiarygodną nudziarą), zbyt zarozumiali albo natarczywi. Nie skrzywdziłaby nawet muchy… chyba że ta okazałaby się „przygłupim megalomanem”, „złośliwym babochłopem”, „jałowym erudytą” albo „nudną, próżną bździągwą”. Surowa, jeśli chodzi o osąd innych, siebie łatwo rozgrzesza i wybiela.
Jak wygląda? Ano różnie. Ubiera się dość chaotycznie, pojęcie stylu nie ma dla niej wyraźnego sensu. W jej podręcznej walizie znaleźć można prawie wszystko – od kobiecych fatałaszków po męskie, duuużo za duże koszule i kurtki (chyba już nawet ona sama nie pamięta, jak weszła w ich posiadanie). Ku zaskoczeniu wszystkich zdarzyło jej się raz czy dwa założyć jakiś w miarę spójny i schludny strój, należy to chyba jednak uznać za szczęśliwy łut losu.
Płowe, potargane włosy sięgają talii, nierzadko zasłaniając badawcze spojrzenie szarych oczu. Gdzieś między bujną czupryną można dostrzec też lekko zadarty nos, który nasza bohaterka marszczy ilekroć usłyszy coś, co nie przypadnie jej do gustu. Nie uważa się za „klasyczną piękność”, bo w istnienie takich dziwactw jak „klasyczne piękności” nie wierzy. Wystarcza jej wiedzieć, jak olśniewająco wygląda ze swoimi zbyt okrągłymi policzkami i przymrużonymi oczami, kiedy potrząsając lekko włosami przechyla zalotnie głowę i wzrusza ramionami.

Uzbrojenie:
Majątek: 0 KUA

Batsu:
Diksha (Nowicjusz)

Statystyki:
Ten: 3
Shageki: 2
Kenjutsu: 0
Hakuda: 1
Fuketsugei: 0
Chi: 3
Siła: 0
Szybkość: 1
Witalność: 2
_____________________________________________________

Transformacja: Sublimacja (Sylf)

Typ: Mityczny

Shuusei: Cielesne aspekty takie jak kształt czy zapach tracą na intensywności na rzecz władz percepcyjnych. Obecność fizyczna Ayami staje się trudniejsza do wykrycia, ciało pół transparentne, a kroki tak lekkie, że nie pozostawiają po sobie prawie żadnego dźwięku. Wyostrzają się zamiast tego jej własne zmysły – nie tylko widzi, słyszy, wyczuwa więcej, ale zyskuje niemalże pełny wgląd we wszystkie fizyczne przejawy otaczającej rzeczywistości.
Modyfikacja statystyk: Szybkość +3

Toukai:

Henkei:
Modyfikacja statystyk:

Saishuuheiki:

Eisai:
Geomi (Spider) - umiejętność poruszania się po najtrudniejszym terenie, pozwalająca wykonywać manewry znacznie bardziej karkołomne niż parkour.


°
Ostatnio zmieniony przez Lorgan 14-03-2018, 09:01, w całości zmieniany 9 razy  
   
Profil PW Email WWW
 
 
»Sorata   #12 
Yami


Poziom: Genshu
Posty: 1471
Wiek: 38
Dołączył: 15 Gru 2008
Skąd: TG
Cytuj

Imię / Nazwisko / Kryptonim:
Fenris / Cierń Nocy / Sorata

Wiek:
43 l.

Aktywność:
Ninmu: Co cię nie zabije II; Próba odwagi; Agresja II; Nadchodzą IV; Otchłan II; Cień przeszłości II; Rejs; Bez odwrotu; Bez odwrotu II; Tablica zleceń - Kazuya Ishiro; Tablica zleceń - Kazuya Ishiro [2]; Terror II; Tablica zleceń - Kazuya Ishiro [3]; Mni; Brudna robota; Sanbetańska robota; Zagubiona dusza; Wilcza klatka; Wielka ucieczka; Mni III; Tablica zleceń - Kazuya Ishiro [4]; Podmorski sekret; Na ratunek; Tablica zleceń - Yakuza: Poszukiwacze; Biografia; Ecomachia; Niech nam żyje; Biografia [2]; Biografia [3]; Tablica zleceń - Yakuza: Poszukiwacze [2]
Tankyuu: 6

Biografia:

1. Pierwsze kroki:
Spoiler:

Urodzony jako syn Tenryjskiego prokuratora, Fenris Srebrny Kieł już w wieku nastoletnim miał problemy z autorytetami. Mimo wybitnych wyników w nauce, większość czasu marnotrawił na egzekwowanie od rówieśników własnego pojęcia prawa. Naturalną drogą spożytkowania tej energii zdawał się program szkoleniowy dla przyszłych szamanów. Opętanie Fenrisa było bardzo gwałtowne i wywołało wieloletnią amnezję, co doprowadziło do uznania go za zaginionego. Brak umiejętności opanowania wyjątkowo drapieżnego manitou poskutkował zamknięciem w wojsko-wym ośrodku szkoleniowym dla podobnych mu przypadków. Wydawało się, że nie ma nadziei i chłopak na zawsze pozostanie tylko marionetką potężnego ducha. Wtedy na jego drodze po raz pierwszy stanęła Nayati Dawfire, również jedna z podopiecznych ośrodka. Pełnię zmysłów odzyskał dopiero dzięki jej śmiertelnej truciźnie. Efektem ubocznym było osłabienie i cofnięcie się transformacji do pierwotnego stadium. Pamiętający tylko własne imię chłopak przyjął pierwszą w swoim życiu fałszywą tożsamość i zaczął stawiać pierwsze kroki w okopach cichej wojny.

2. Wielkie zmiany:
Spoiler:

Nawet po pozornym "wyleczeniu", Fenrisa wypuszczano tylko pod nadzorem dwóch sza-manów pionu wojskowego, z którymi zaprzyjaźnił się podczas kolejnych misji. Wszystko stopniowo zmierzało ku lepszemu, gdy śmierć jednego z nich - Nigela "Słuchacza" Spearpointa uwolniła na powrót mroczniejszy aspekt osobowości Soraty. Wybrał niezależność Inpu ponad towarzystwo braci w pionie wojskowym i wykorzystując swój związek z Mni jako motywację, skupił się na potajemnym zdobywaniu siły i gromadzeniu funduszy na wspólną ucieczkę spod przymusowej kurateli khazarskiego rządu.

3. Upadek:
Spoiler:

Moment ucieczki Fenrisa i Nayati wydawał się bardzo bliski. Szamanowi udało się zgromadzić znaczne środki na całym świecie i ukryć swoją niezwykłą siłę. Pokonał kobietę odpowiedzialną za śmierć przyjaciela i zaprzyjaźnił się z szybko awansującym sanbetańskim agentem - Kito Genkaku. Podczas gdy wspólnie zwalczali Mitsukai na całym świecie, Mni została porwana. Mimo wielu wysiłków Fenrisowi nie udało się jej odnaleźć. Przełom nastąpił dopiero po wielu miesiącach. Mni wróciła, ale tylko po to, by poinformować Fenrisa o ostatecznym rozstaniu. Załamany i nieufny szaman, wycofawszy się z jakichkolwiek publicznych działań, ukrywa się od tego czasu przed P.L.A.N.T.

Opis:
Oceniając pobieżnie, Fenris to wysoki, szczupły mężczyzna prawdopodobnie około trzydziestki. Siwe, proste włosy opadają mu prawie na ramiona, lekko zakrywając raczej mocno zaciśnięty na szyi stary łańcuch z niewielką przywieszką. Ubrany jest w czarną bluzę z kapturem i wytarte spodnie z niewyprawionej skóry utrzymywane w pasie drugim, bardziej masywnym łańcuchem. Miękkie skórzane buty ułatwiają mu ciche i pewne poruszanie się. Dłonie chroni rękawiczkami bez palców. Dokładniejsze przyglądanie się zdradza obserwatorowi niewielkie wypukłości na ubraniu - na prawej ręce, pod odpinanym rękawem i na plecach w okolicach nerek. Podróżuje z tresowanym krukiem o imieniu Cień.

1600-1609
Spoiler:

Sorata mówi zazwyczaj niewiele. Skupia się raczej na czynach. Można odnieść wrażenie, że popadł w katatonię, kiedy przesiaduje w odosobnieniu bez ruchu i słowa. To celowe działanie. Kontemplacją i odizolowaniem maskuje niewiedzę i dezorientację wywołaną dziurawą pamięcią i początki niezdiagnozowanej schizofrenii. Problemy pogłębia zamieszkująca jego umysł drugą świadomość Wilka.
W nieznanych środowiskach woli udawać kogoś innego. Jego pobudzenie nieomylnie można połączyć z agresją. Staje się wtedy jakby odrębną istotą, skupioną tylko na celu, który z jakiegoś powodu zaistniał w jego umyśle. Pozornie niepowiązane dla postronnych, wędrówki Fenrisa mają określoną przyczynę. Sęk w tym, że nawet on sam wpada na jej trop sporadycznie i tylko w momentach wielkiego podniecenia.

1609-1614
Spoiler:

Fenris zamienił paranoję i nadpobudliwość na pełną świadomość otoczenia. Nadal woli działać niż mówić, ale odzyskana dzięki wysiłkom Nayati pamięć i umiejętności aktorskie przy-wróciły mu wiele pewności siebie. Jest bardziej wygadany i nawiązuje aktywną mentalną walkę ze swoim sublokatorem - co może wydawać się dziwne dla nieświadomych słuchaczy tych dialogów. W walce gwałtownie dąży do dominacji wykorzystując skomplikowane plany oraz znajomość fizyki i anatomii.

1614-1615
Fenris jest bardzo spokojną osobą. Próby nacisku ukazują zgoła inne oblicze. Szaman jest sfrustrowany swoją niemocą i desperacko poszukuje dla siebie celu. Mimo, że preferuje samotność życia w dziczy, nadal bez najmniejszych problemów zakłada maskę światowego człowieka. Czując zagrożenie jest szybki i bezlitosny. Własne i cudze życie nie ma dla niego dużej wartości.

Umiejętności niebojowe:
    • Aktorstwo (3)
    • Fizyka (2)
    • Historia (1)
    • Koneksje [Khazar, Sanbetsu] (2)
    • Kulturoznawstwo (1)
    • Medycyna (1)
    • Medycyna [Anatomia] (1)
    • Przetrwanie (3)
    • Taktyka (4)
    • Zabezpieczania (3)
Szkoły Walki (Dou):
    • Sejou: Ikusen Panchi Isshiki (3)

    1. Dostrojenie - postać posługująca się formami Ikusen Panchi Isshiki otrzymuje modyfikator +1 do Szybkości kosztem -1 do Witalności oraz może wykorzystywać poziom szkoły do podnoszenia Fuketsugei.
    2. Tsuujite – wirowy atak kontrujący i dezorientujący przeciwnika jedną bronią oraz raniący drugą. Prawidłowo wykonana technika wytrąca oponenta z rytmu i uniemożliwia mu sprawną odpowiedź.
    3. Nadare - użytkownik rezygnuje z defensywy zwiotczając ręce i pozwalając im zwisać bezwładnie, zaciskając jednak kurczowo palce na broniach. W chwili ataku, mięśnie doznają potężnych i niezwykle gwałtownych skurczów, przybierając wygląd błyskawic i zadają potworne obrażenia i zatrważającym tempie. Minusem techniki jest relatywnie niska celność.
Uzbrojenie:
Majątek: 1,225,000 KUA
• Nóż (x2) – wykuty z jednego kawałka metalu. Lekko zakrzywione, smukłe ostrze długości 40 cm przechodzi w pierścień zastępujący jelec. Rękojeść owinięta dla wygody farbowanymi na czarno paskami skóry z głownią również w formie pierścienia. Fenris nosi swoje noże w przyszytych do wnętrza bluzy pochwach tak aby w okolicach lędźwi wystawały tylko głownie z częścią rękojeści. Niewielkie kanaliki wyżłobione w ostrzach pozwalają na przechowywanie i aplikację trucizn.
• Gleipnir – dziesięciometrowy zwój prawie przejrzystej linki splecionej z grafenowych nanorurek zakończonej dokładnym odlewem w kształcie rozpostartej dłoni, która może być używana zarówno jako młot jak i hak. Mimo przekroju zaledwie 7 milimetrów Gleipnir jest ponad 100 krotnie wytrzymalszy od stali tej samej grubości i niesamowicie wręcz elastyczny. Linka zazwyczaj jest spleciona na przedramieniu Fenrisa. Dłoń zaczepiona na ostatnich zwojach wygląda jak metalowy pająk wspinający się po ręce szamana.
• Beeper - umieszczony w prawym karwaszu.
• Totemiczna kusza magnetyczna, model ręczny - wbudowana w lewy karwasz.
• Tarcza Fotonowa - w pasku znajduje się skrytka zawierająca trzy ampułki: Jad Niebieskich Os, Czarny Lotos i Tricell.

Batsu:
Poszukiwacze (Członek)

Statystyki:
Ten: 3
Shageki: 0
Kenjutsu: 1
Hakuda: 0
Fuketsugei: 2
Chi: 5
Siła: 0
Szybkość: 3+1
Witalność: 2
_____________________________________________________

Transformacja: Lykantropia

Typ: Zwierzęcy

Shuusei: Lewe oko Fenrisa staje się mroczną plamą z wijącymi się, opalizującymi, niepokojącymi kształtami umożliwiając widzenie obiektów cieplejszych od otoczenia. W tej formie zmysł powonienia Fenrisa dorównuje psiemu. Mięśnie nóg nabierają muskulatury, a parę cali nad butem zaznacza się delikatnie przemieszczona pięta. Stopy ulegają nieznacznej deformacji – stają się krótsze i szersze. Również lekko zdeformowany kręgosłup nadaje całej sylwetce przygarbiony kształt. Wzdłuż kręgów odcinka lędźwiowego pojawia się czarna sierść znikająca pod łańcuchem na pasie.
Modyfikacja statystyk: Szybkość +3

Toukai: Mitakuye Oyas'in (Wszyscy jesteśmy spokrewnieni)
- Większość duchów to wyjątkowi indywidualiści. Mimo tego, opiekun Fenrisa porzucił wiekowe waśnie i pogodził się z większością starych wrogów. Będąc naczyniem jego mocy, szaman uzyskał wsparcie ze strony wszystkich zwierząt. Umożliwia mu to lokalizowanie i określanie stanu naturalnych przedstawicieli fauny oraz mentalne koordynowanie ich ruchów w promieniu 1 cm za każdy punkt Douriki. Wymiana bardziej skomplikowanych bodźców zmysłowych uniemożliwia szamanowi poruszanie się.
- Inyatu Wamakaskan: dzięki połączeniu mocy Toukai i Soyu, Fenris przyobleka się w żywą zbroję, składającą się z niezliczonych drobnych stworzeń. Zazwyczaj ukryta jest pod luźnymi ubraniami, jednak w krótkim czasie może pokryć większość jego ciała.
- Mah^piya-hi: szaman gromadzi latające stworzenia w obrębie swojej mocy, a kiedy będzie ich wystarczająco dużo, skłania wszystkie do pikowania prosto na wroga, niczym zaciskające się kły olbrzymiej bestii.

Henkei: Dahae Extremis (Wilk Dni Ostatecznych)
- Powstrzymywany latami Manitou wyrywa się na wolność. Ciało szamana eksploduje pasmami nieprzenikliwej ciemności, ciasno otulających go kolejnymi warstwami, budując większą i bardziej muskularną sylwetkę wilkołaka. Ostateczny efekt, manifestacja dzikości i nienasyconego głodu pradawnego ducha, wygląda niczym czarna, humanoidalna wyrwa w znanej rzeczywistości.
Dahae Extremis wzmacnia zwierzęta objęte Toukai swoim nadnaturalnym wigorem. Tymczasowo stają się mroczniejszymi, większymi i potężniejszymi wersjami samych siebie. Ich naturalne zalety się wzmagają (szpony stają się dłuższe i ostrzejsze, pancerze masywniejsze i wytrzymalsze), a statystyki Chi rosną o 10% Douriki szamana.
Modyfikacja statystyk: Szybkość +3; Siła +2

Saishuuheiki: Shin'en no Katsubou (Otchłanne Łaknienie)
- Dzięki mocy Wilka, Fenris permanentnie współdzieli energię życiową z tysiącami Otchłańców (nazywanych pierwotnie Czarnymi Wiedźmami), istot na wpół materialnych, na wpół Manitou, których jedynym celem jest łagodzenie niezaspokajalnego głodu. Jawią się one jako czarne, poszarpane sylwetki ciem o długości ok. 20 centymetrów i rozpiętości skrzydeł ok. 40 cm. Nieużywane, wnikają bezpośrednio w smolistą sylwetkę Dahae Extremis i natychmiast zasypiają. Można je zniszczyć, jakby były normalnymi owadami, lecz nie prowadzi to do śmierci, a jedynie tymczasowego przyjęcia niematerialnej formy (po około minucie powracają głodne, jak zawsze). Ich prędkość w powietrzu i zsumowana masa sprawiają, że taranując wroga, zachowują się, jakby miały Siłę 8, wzmocnioną dodatkowo Douriki Fenrisa. Rój da się podzielić na liczbę niezależnie sterowanych części, równą Ten. Każda z nich, choć proporcjonalnie mniejsza, zachowuje pełen potencjał (Siła). Chociaż nie zapewnią wygody ani pełnej mobilności, da się je wykorzystać nawet do unoszenia się w powietrzu. Najgroźniejszą bronią jaką dysponują, jest żarłoczność. Są w stanie pochłonąć wszelką materię: ciało, drewno, a nawet kamień, chociaż bardziej trwałe i masywne substancje konsumowane są dłużej. Jeżeli pełen rój rzuci się na człowieka, po minucie nie będzie już po nim śladu. Umrze już po około dziesięciu sekundach, ponieważ energia życiowa, a dokładniej - energia w ogóle, jest dla nich największym przysmakiem. Wchłaniają ją wielokrotnie szybciej, nawet jeżeli pochodzi od ognia, śmiercionośnego promieniowania, a nawet lasera. Mało tego, moce nadludzi w znakomitej większości bazują na energii Haki, a więc budulcu świata, który zostanie pożarty przez rój tak samo dobrze. Słowem, Otchłańce mogą dosłownie zjadać moce nadludzi oraz ich efekty, o ile są one w jakiś sposób materialne.

Eisai:
Geomi (Spider) - umiejętność poruszania się po najtrudniejszym terenie, pozwalająca wykonywać manewry znacznie bardziej karkołomne niż parkour.
Soyu (Possession) - dzięki tej zdolności można używać swojego Toukai, pozostając w ludzkiej formie.
Sin Dangye (God Step) - wspomagana mocą Manitou technika ruchowa, sprawiająca, że atakujący może "zniknąć" sprzed oczu obserwatora i pojawić się nawet kilka metrów dalej. Jej skuteczność zależy od Szybkości.
Seogsa (Master) - wyjątkowe szkolenie lub nadzwyczajny talent sprawił, że postać potrafi korzystać z technik szkół walki, do których nie jest aktualnie dostrojona.

Onten:
Zouchoten - zwiększa porozumienie między ludzką a zwierzęcą stroną szamana. Podnosi na stałe statystykę wybraną w Shuusei o 1, jeśli wartość Ten nie wynosi więcej niż 3 (nie ma to wpływu na wartość Chi i zapisuje się na zasadzie cecha+1). W przeciwnym wypadku podnosi na stałe statystykę wybraną w Henkei.
Ostatnio zmieniony przez Lorgan 16-03-2018, 20:39, w całości zmieniany 97 razy  
   
Profil PW Email
 
 
»Ziken   #13 
Szaman


Poziom: Keihai
Posty: 6
Wiek: 26
Dołączył: 04 Kwi 2013
Cytuj
Imię / Nazwisko / Kryptonim:
Ziken / Crow / Silent

Wiek:
Nieznany.

Biografia:
Brak.

Opis:
Na pierwszy rzut oka wygląda na niegroźną osobę.Krótkie ciemne włosy, wątła budowa ciała,smutne i puste jak otchłań bez dna, czarne oczy, czynią go wręcz żałosnym cieniem człowieka. Jednak to tylko złudzeni,które wykorzystuje aby zbić wroga z tropu. Każdy swój krok, ruch i słowa w sposób przemyślany, tak żeby coś zyskać. Mimo iż, często gubi się w myślach i często popada w depresje, nadal walczy aby uwolnić się od potoku głosów w głowie. Nie jest typem uwzględniającym cudze potrzeby, zazwyczaj bardziej interesuję się swoimi sprawami, jednakże nie stawia ich wyżej niż dobro narodu. Specjalnie na plecach wytatuował sobie Herb państwa, aby móc czuć się przynależny do czegoś większego od zwykłej grupy ludzi. On kocha swoje państwo, za nie może oddać wspomnienia, duszę i życie. A gdy przyjdzie walka o niepodległość, on pierwszy wystrzeli bełt w stronę wroga.

Uzbrojenie:
Majątek: 0 KUA
Kusza Gorgony - Model średnich rozmiarów kuszy, który poozdabiany jest wężowymi wzorami, namalowanymi podczas tworzenia. Zasięg broni może sięgnąć nawet 50m,więc można bezproblemowo trafić, wroga po drugiej stronie rzeczki bądź domu.
Pokrowiec na kusze - Może pomieścić 100 bełtów.

Batsu:
Diksha (Nowicjusz)

Statystyki:
Ten: 3
Shageki: 0
Kenjutsu: 0
Hakuda: 1
Fuketsugei: 2
Chi: 3
Siła: 1
Szybkość: 2
Witalność: 0
_____________________________________________________

Transformacja: Gorgona (Wąż)

Typ: Zwierzęcy

Shuusei:
- Ramiona, kark i nadgarstki pokrywają się zielono-szmaragdowymi łuskami, które w kontakcie z światłem lśnią. Włosy zmieniają barwę na lekko zielono i powoli unoszą się ku górze, natomiast oczy zmieniają barwę na złoto-żółtą. Ktokolwiek w nie spojrzy, czuje jak jego ciało staje się coraz bardziej odrętwiałe.
Modyfikacja statystyk: Szybkość +3

Eisai:
Geomi (Spider) - umiejętność poruszania się po najtrudniejszym terenie, pozwalająca wykonywać manewry znacznie bardziej karkołomne niż parkour.
Ostatnio zmieniony przez Lorgan 14-03-2018, 09:03, w całości zmieniany 9 razy  
   
Profil PW Email
 
 
»Aquilla   #14 
Szaman


Poziom: Keihai
Posty: 23
Wiek: 38
Dołączył: 27 Maj 2013
Cytuj
Imię / Nazwisko / Kryptonim:
- / - / Aquilla

Wiek:
Nieznany.

Aktywność:
Ninmu: Próba odwagi

Opis:
Długi czarny płaszcz skrywa osobnika o raczej przeciętnej budowie i wzroście. Z natury trochę tajemniczy, ale z drugiej strony kogo interesowałby taki przeciętniak?
Nikt nie zna jego imienia i nazwiska. Trudno też określić dokładnie skąd pochodzi. Niektórzy twierdzą, że on sam nie wie... że uległ jakiemuś wypadkowi. Sądzić tak można po bliźnie ciągnącej się od krótkich ciemnych włosów przechodzącej tuż obok lewego oka w kolorze bezchmurnego nieba, skręcającej przez środek smukłego policzka i znikającej pod ubraniem. Blizn jest więcej i pokrywają prawie cały tors i plecy, jak od wybuchu granatu odłamkowego.
Choć preferuje wykonywanie misji w sposób najmniej fizyczny jest bezkompromisowy i zawsze skupiony na celu.

Umiejętności niebojowe:
    • Przetrwanie (1)
Uzbrojenie:
Majątek: 25,000 KUA
• Ares (x2, często jeden wytłumiony) - w tych chwilach, kiedy po prostu potrzebna jest dodatkowa siła.
• Pancerz energetyczny.

Batsu:
Diksha (Nowicjusz)

Statystyki:
Ten: 2
Shageki: 0
Kenjutsu: 0
Hakuda: 2
Fuketsugei: 0
Chi: 4
Siła: 1
Szybkość: 2
Witalność: 1
_____________________________________________________

Transformacja: ??? (Kruk)

Typ: Zwierzęcy

Shuusei:
- Oczy przybierają aspekt kruka zwiększając widzenie w dal oraz w nocy. Włosy przybierają czarną barwę a z pleców wyrastają niby skrzydła - nie pozwalają latać, ale pomogą w wysokim skoku lub wytrąceniu prędkości podczas spadania.
Modyfikacja statystyk: Szybkość +2.

Eisai:
Josa (Inquiry) - zdolność pozwalająca podczas pełnego skupienia przeczesać wzrokiem i słuchem całą okolicę, odkrywając najdrobniejsze detale.
Ostatnio zmieniony przez Lorgan 14-03-2018, 09:04, w całości zmieniany 9 razy  
   
Profil PW Email
 
 
»Twitch   #15 
Yami


Poziom: Wakamusha
Posty: 1053
Wiek: 34
Dołączył: 08 Maj 2009
Cytuj
Imię / Nazwisko / Kryptonim:
Teddy / Corsent / Twitch

Wiek:
41 l.

Aktywność:
Ninmu: Próba odwagi; Tablica zleceń - Dahon Angkan; Tablica zleceń - Dahon Angkan [2]; Tablica zleceń - Dahon Angkan [3]; Tablica zleceń - Yakuza: Krwawe Szakale; Brudna robota III; Tablica zleceń - Yakuza: Krwawe Szakale [2]; Nocne łowy III

Biografia:
Bliżej nieznana, wiadomo że pojawił się w stolicy w niedługim czasie po incydencie w Sermorze.

Opis:
Wygląd: Teddy to bardzo dobrze zbudowany (ale nie przesadnie umięśniony) i wysportowany facet. Posiada niedbale powycinane, krótkie, postrzępione włosy, które zaczesuje do góry. Ma nieco ciemniejszą karnację, mały spiczasty nos, wydatne kości policzkowe i wąskie usta. Wyróżniają się wyraźnie wiecznie błyszczące kasztanowe oczy, którymi często spogląda z lekkim przymrużeniem. Na rękach, od dłoni do łokci, od wewnętrznej strony posiada nietypowe tatuaże ukazujące połączone w ciągły tekst napisy w nieznanym nikomu języku.
Ubrany jest w klasyczny, lekki strój ludu pustyni, z długim szalem, który służy również do osłony twarzy. Dodatkowo zarzuca na to długi płaszcz z licznymi, małymi kieszonkami, a ponadto skrywa on nieodzowną materiałową torbę na ramię z wzorem w kształcie rozrastającego się drzewa. Na udach nosi również mocowania do sai, których poza misjami nie eksponuje.

Charakter: Szaman bywający czasami zwyczajnie chaotyczny, czasami dziwnie nieobecny, jakby był w innym świecie. Sprawia to, że jest całkowicie nieprzewidywalny i nieobliczalny. Wydaje się być szalonym naukowcem, ale wiadomo, że kryć się za tym może ukryty geniusz i świetne umiejętności wprowadzania w błąd oraz przedstawianiu mylnych intencji. Pytanie brzmi czy tak jest na prawdę, czy to tylko pozory? Bywa czasami nadmiernie gadatliwy i potrafi palnąć coś nie na miejscu. Przebywanie w towarzystwie Krwawych Szakali otworzyło Teddemu oczy. Zrozumiał, że na luzie nie da się wszystkiego zrobić, a otaczający go świat i ludzie czasami nawet nie mają szans na coś takiego. Twitch stał się bardziej świadomy, zarówno swoich mocy jak i celów do jakich dąży.
W krytycznej sytuacji jego nastawienie się nieco zmienia. Zaczyna bardziej kalkulować sytuację, stara się wyzbyć chaosu i podchodzić do działania z większą rozwagą. Nigdy jednak nie popada w złość, z jakiegoś powodu gniew jest mu po prostu obcy.

Umiejętności niebojowe:
    • Aktorstwo (1)
    • Biologia (2)
    • Biologia [Botanika] (1)
    • Chemia (1)
    • Koneksje [Khazar] (1)
    • Medycyna [Toksykologia] (1)
    • Okultyzm [Manitou] (2)
    • Przetrwanie (2)
    • Taktyka (2)
    • Zabezpieczenia (1)
Uzbrojenie:
Majątek: 300,000 KUA
Tarcza fotonowa
- Proca Dostawcy - niedużych rozmiarów proca, ręcznie rzeźbiona, wyjątkowo wytrzymała z dużym zasięgiem i sporą siłą rażenia.
- 2x Sai - dwa czarne sai, wykonane z niezwykle mocnego stopu metali, zdobione złotymi wykończeniami.
- Scyzoryk - niewielkich rozmiarów składany nóż z drewnianą rękojeścią.
- Tsumibito - 1,5m kij teleskopowy, wykonany z wyjątkowo wytrzymałego tworzywa, które nie przewodzi prądu, ani się nie nagrzewa. Przy jednym końcu znajduje się ukryty, mały zbiorniczek na trujący gaz.

Batsu:
Krwawe Szakale (El Fandari)

Statystyki:
Ten: 2
Shageki: 0
Kenjutsu: 0
Hakuda: 0
Fuketsugei: 2
Chi: 4
Siła: 0
Szybkość: 2
Witalność: 2
_____________________________________________________

Transformacja: Duch Lasu

Typ: Mityczny

Shuusei: Tatuaże na rękach szamana delikatnie mienią się szmaragdowym odcieniem. Kolor oczu zmienia się na zielone, a dredy wydają się lekko falować. Po transformacji umysł wycisza się. Manitou daje o sobie znać i po przemianie daje możliwość manipulacji szybkością wzrostu i rozwoju roślin. Szaman jest w stanie z małego ziarenka wyhodować kaktusa, lub też z zaledwie orzeszka gałąź. Można spowodować szybki wzrost trawy, kwiatów lub owoców do nienaturalnych rozmiarów.
Modyfikacja statystyk: Szybkość +2

Toukai: Poprzez fizyczny kontakt z rośliną, ciało użytkownika może nabrać jej spotęgowanych cech. Duch Lasu pozwala zarówno korzystać z dobrodziejstw fotosyntezy, jak ozdobić ciało twardymi kolcami, czy nasycić oddech trucizną. Decyzją szamana jest, którą z cech pożycza, a dowolność jest ograniczona tylko przez jego wiedzę botaniczną. Teddy może korzystać zarówno z ziaren nasion, jak i roślin otaczających go wkoło. Nie ważne czy jest ona słabo, czy dobrze wykształcona. Przy zmianie między poszczególnymi właściwościami flory potrzebna jest krótka przerwa.

Eisai:
Geomi (Spider) - umiejętność poruszania się po najtrudniejszym terenie, pozwalająca wykonywać manewry znacznie bardziej karkołomne niż parkour.
Soyu (Possession) - dzięki tej zdolności można używać swojego Toukai, pozostając w ludzkiej formie.
Ostatnio zmieniony przez Lorgan 04-06-2017, 11:51, w całości zmieniany 38 razy  
   
Profil PW
 
 
»Nakinagara   #16 
Szaman


Poziom: Keihai
Posty: 16
Dołączył: 22 Lip 2017
Cytuj

Imię / Nazwisko / Kryptonim:
Nakinagara / Touichi / Prosząca

Wiek:
22 l.

Aktywność:
Ninmu: Próba odwagi; Biografia

Biografia:
Brak.

Opis:
Młode, jeszcze naiwne i nie znające do końca swego potencjału i celu dziewczę. Jednak jest już w takim wieku, że nastrój może się zmienić lada chwila. Więc no, trzeba uważać. Szczególnie, gdy zadaje pytania. Jednak jak nic się nie dzieje, jest spokojnie, miło i przytulnie - burza nie nadejdzie. W końcu nie ma co się gniewać, smucić, kiedy można czuć się wesoło, świetnie, ogólnie mówiąc.
Wygląd. No nie ma zbytnio wiele do powiedzenia w tym temacie. Próbuje wszystkiego do czego jest dopuszczona, chociaż na ścięcie długich, twardych czarnych włosów jeszcze się nie odważyła. Ale jak to się mówi, świat do odważnych należy. Może kiedyś to zrobi. Jest niewielka, ledwo ponad metr dwadzieścia, tak samo z wagą. Gdyby miała cycki i tyłek, to by z pewnością ważyła nieco ponad normę przy takim wzroście, a tak to nie. Nie ma tego i tego, lecz mimo tego, spogląda wesoło na świat błękitnymi dużymi oczami.
Na plemienne misje zakłada maskę.

Uzbrojenie:
Majątek: 50,000 KUA
• Kastet - na prawą dłoń, wykonany z czarnego tworzywa. Posiada z przodu trzy wypukłości będące porysowane, co pozwala zadać niewielkie obrażenia cięte, porównywalne do podrapań.

Batsu:
Diksha (Nowicjusz)
Dahon Angkan (Kuya)

Statystyki:
Ten: 3
Shageki: 0
Kenjutsu: 0
Hakuda: 2
Fuketsugei: 1
Chi: 3
Siła: 1
Szybkość: 2
Witalność: 0
_____________________________________________________

Moc: Południca

Typ: Mityczny

Shuusei: Duch wstępuje w ciało dziewczynki, przerywając wszystko co robiła dotychczas, sprawiając, że jej skóra nienaturalnie blednie, a usta i oczy zmieniają się w czarne otchłanie. Wypowiada wtedy tylko pytanie, bądź zagadkę, do wybranej przez siebie osoby. Do ponownego zadania pytania, innemu celowi, nie odzywa się w ogóle.
Modyfikacja statystyk: Szybkość +3

Eisai:
Josa (Inquiry) - zdolność pozwalająca podczas pełnego skupienia przeczesać wzrokiem i słuchem całą okolicę, odkrywając najdrobniejsze detale.
Ostatnio zmieniony przez Lorgan 14-03-2018, 09:05, w całości zmieniany 7 razy  
   
Profil PW
 
 

Odpowiedz  Dodaj temat do ulubionych



Strona wygenerowana w 0.13 sekundy. Zapytań do SQL: 19