Tenchi PBF   »    Rekrutacja    Generator    Punktacja    Spis treści    Mapa    Logowanie »    Rejestracja


Centrum NPC
 Rozpoczęty przez *Lorgan, 30-04-2009, 21:38

123 odpowiedzi w tym temacie
*Lorgan   #51 
Administrator
Exceeder


Poziom: Joutei
Stopień: Taichou
Posty: 3209
Wiek: 37
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa


Nazwa: Raphael
Rasa: Nadczłowiek (Generacja 2)
Wiek: 58 l.
Kraj: Nag (Yami)

Wystąpił:
Ninmu:
Tankyuu: 6

Biografia: Bardzo niewiele o nim wiadomo. Dawniej przebywał przez jakiś czas w Sanbetsu, ale z niewiadomych powodów zniknął. Później widziano go w Babilonie, gdzie natychmiast pojawiły się za nim listy gończe.

Opis: Jest nadczłowiekiem. Po tym, od jakiego czasu jest widywany w różnych miejscach można przypuszczać, że ma ponad 40 lat, chociaż wygląd sugeruje najwyżej 30. Ma około 180 cm wzrostu i jest raczej szczupły. Lekko kręcone, ciemne włosy do ramion, często związuje w niechlujny kucyk. Łagodne rysy twarzy sprawiają, że Raphael przypomina nieco dobrego, starszego brata.
Jego cechą charakterystyczną jest niewątpliwie fakt bycia niewidomym. Mglista błona pokrywająca jego oczy sprawia, że zdają się one być pozbawione tęczówek i źrenic. Mimo to, gdy ma się z nim styczność można zauważyć, że zmysł wzroku jest mu zupełnie niepotrzebny do funkcjonowania.
Jego ubiór zależy od dnia i okazji, chociaż preferuje luźny, nie krępujący ruchów. Jedyna rzecz, z którą się nie rozstaje, to noszony na lewej ręce gładki, skórzany karwasz, szczelnie zasłaniający spalone niemal do kości ciało.
Jest typem (nad)człowieka–widmo, nawet jeżeli się gdzieś pojawia, to za chwilę znika. W ostatnim czasie można go zobaczyć jedynie w towarzystwie Curse, ale nawet wtedy stara się uniknąć rozpoznania, ewentualnie wyeliminować świadków. Jest stanowczy i opanowany, ale zawsze łagodny i uprzejmy. Wie czego chce, chociaż z nikim nie dzieli się planami. W sytuacjach zagrożenia na pierwszy rzut oka widać, że Curse jest jego główną, a być może jedyną słabością, ale nie zrobi niczego, czym ryzykowałby swoją śmierć, pojmanie czy rozpoznanie.

Umiejętności niebojowe:
    • Detektywistyka (4)
    • Historia (3)
    • Kulturoznawstwo (2)
    • Psychologia (3)
    • Przetrwanie (2)
    • Zabezpieczenia (4)
Uzbrojenie:
Majątek: 1,200,000 KUA

Statystyki:
Ten: 6
Shageki: 1
Kenjutsu: 2
Hakuda: 2
Fuketsugei: 1
Chi: 6
Siła: 2
Szybkość: 2
Witalność: 2


Hit dirt, shake tree, split sky, part sea.

Poprawna polszczyzna | Wiedza dla ludu | Odpowiedź na Twoje pytanie
   
Profil PW Email WWW Skype
 
 
*Lorgan   #52 
Administrator
Exceeder


Poziom: Joutei
Stopień: Taichou
Posty: 3209
Wiek: 37
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa


Nazwa: Hai Baneman vel Biały Rekin
Rasa: Nadczłowiek (Generacja 2)
Wiek: 36 l.
Kraj: Nag

Wystąpił:
Ninmu: Koloseum

Opis: Wygląd Haia jest dość charakterystyczny: ma wiecznie podkrążone oczy, ostre jak brzytwy zęby oraz zwój bandaża w miejscu nosa. Grzywę czarnych włosów skrywa pod białym kapturem, a szczupłą sylwetkę pod ciemnym trenczem.
Jest sarkastyczny i metodyczny - doskonale sprawdza się w roli cesarskiego egzekutora.

Umiejętności Niebojowe:
    • Fizyka (2)
    • Psychologia (1)
    • Taktyka (1)
Szkoły Walki (Dou):
    • Sejou: Amagumo Ittoryuu (2)

    1. Dostrojenie - postać posługująca się Amagumo Ittouryuu otrzymuje modyfikator +1 do Siły kosztem -1 do Witalności oraz może wykorzystywać poziom szkoły do podnoszenia Kenjutsu.
    2. Hiroi Tenma Zangeki - Zamaszyste cięcie o niezwykłej prędkości, przechodzące przez pancerz i broń przeciwnika, jak przez masło. Technikę rozpoczyna się dość wolno, umieszczając czubek ostrza trzymanego oburącz miecza, przy cofniętej za siebie stopie. W chwili rozpoczęcia ataku kopie się broń, znacznie zwiększając tym samym jej siłę i szybkość.
Uzbrojenie:
Majątek: 610,000 KUA
• Miecz półtoraręczny

Batsu:
Nag Inpu (Samurai)

Statystyki:
Ten: 4
Shageki: 0
Kenjutsu: 2
Hakuda: 2
Fuketsugei: 0
Chi: 7
Siła: 2
Szybkość: 3
Witalność: 2
_____________________________________________________

Moc: Suima – manipulacja wodą.

Typ: Tsukau

Kijunhou: Kappa
- Moc umożliwia doskonałe pływanie, wpływając na nurt i ruchy wody, która zamiast stawiać opór, wspomaga pokonywanie dystansów w krótkim czasie.

Gensoku: Mizutsurugi
- Tworzy wodne ostrze, które pokrywa dłoń lub trzymany w niej miecz. Może mierzyć maksymalnie do 1,5 metra i jest tak ostre, że potrafi ciąć nawet kamienie.

Ousei: Mizubuchi
- Z palców użytkownika wydobywają się wodne strugi, którymi można walczyć jak niezwykle ostrymi biczami. Efektywny zasięg mocy wynosi aż 50 metrów. Bicze mogą wirować, okręcać się wokół siebie, a nawet wzajemnie się przenikać.
- Makankosappo: Dwa bicze, z palca wskazującego i środkowego, splatają się w zabójcze wiertło, które może nawet przeszyć czołg na wylot. Techniki można użyć tylko w momencie aktywacji Mizubuchi, kiedy wodne strugi wytryskują z palców.

Eisai:
Ikusaiji (Battle Spirit) - rycerze znani są z niebywałej odporności na obrażenia. Znoszą efekty ran, jakby ich Witalność była wyższa o 1.
Nagarekihi (Flow Evasion) - technika pozwalająca wyrwać się z rytmu uderzeń przeciwnika, poprzez ekstremalne zwiotczenie własnego ciała.
Soru (Warp) - zaawansowana technika ruchowa, sprawiająca, że atakujący może "zniknąć" sprzed oczu obserwatora i pojawić się nawet kilka metrów dalej. Jej skuteczność zależy od Szybkości.
_____________________________________________________

Poziom: 2

Douriki: 2300

Trudność: 6

Styl walki: Hai za wszelką cenę stara się doprowadzić do walki z jednym przeciwnikiem na niezbyt dużej przestrzeni, gdzie może w pełni zutylizować swoje możliwości. Jeśli ma do dyspozycji zbiornik wody, spróbuje go wykorzystać.

Bilans: [0/0]


Hit dirt, shake tree, split sky, part sea.

Poprawna polszczyzna | Wiedza dla ludu | Odpowiedź na Twoje pytanie
   
Profil PW Email WWW Skype
 
 
*Lorgan   #53 
Administrator
Exceeder


Poziom: Joutei
Stopień: Taichou
Posty: 3209
Wiek: 37
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa


Nazwa: Ermes Romeo
Rasa: Człowiek (Zjednany z Mahou)
Wiek: 38 l.
Kraj: Babilon

Wystąpił:
Ninmu: Agresja III: Konfrontacja

Opis: Ermes jest niezawodnym koordynatorem polowym, który zarządza aktywnymi szpiegami i wspiera ich w razie potrzeby. Z racji swojej profesji rzadko zdarza mu się przebywać w Babilonie - jest więc trochę zapomniany wśród pozostałych zealotów. Nie zawsze tak było. Niegdyś należał do pionu egzekutorów, gdzie wypracował renomę zabójczego maga, z którym tylko głupiec mógł się nie liczyć. Jego umiejętności od tamtej pory tylko wzrosły...
Mierzy 175 cm i waży niecałe 70 kg. Ma czarne, średniej długości włosy i przeważnie poważną minę (o ile nie używa fałszywej tożsamości). Ubiera się różnorodnie, zależnie od sytuacji, jednak jego oficjalny mundur wygląda zawsze tak samo: jasne spodnie, ciemna bluza na suwak i marynarka. Z jego szyi zwisa symbol Lumena na długim łańcuszku.

Umiejętności niebojowe:
    • Aktorstwo (3)
    • Fałszowanie (1)
    • Materiały wybuchowe (1)
    • Psychologia (2)
    • Taktyka (1)
Uzbrojenie:
Majątek: 750,000 KUA

Batsu:
Babilon Shinobi (Chuunin)

Statystyki:
Ten: 2
Shageki: 0
Kenjutsu: 0
Hakuda: 2
Fuketsugei: 0
Chi: 5
Siła: 2
Szybkość: 2
Witalność: 1
_____________________________________________________

Szkoła: Viento

Typ: Alumno

Krąg 1:
Zona di Aria
- Zaklęcie obejmuje powietrze w promieniu trzech metrów od zealoty i pozwala na chwilowe zwiększanie jego oporu. Tworzy to rodzaj niewidzialnej tarczy, która chroni przed obrażeniami. Pociski pistoletowe wymierzone w czar wytracają prędkość i spadają na ziemię, cięcie kataną napotyka na niewidzialną barierę, którą znacznie je spowalnia (jeśli atakujący jest dostatecznie silny, w przeciwnym wypadku całkowicie je blokuje) itp. Słabością tej niezwykłej mocy jest obszar działania: chroni przed atakami tylko z jednego kierunku jednocześnie.
Aria Fresa
- Dłoń zealoty otacza rozszalały wir powietrza, który czyni z niej potężne wiertło.
Volo
- Zaklęcie umożliwia swobodny lot z prędkością ponad 100 km/h, o ile warunki pogodowe są przyzwoite.

Krąg 2:
Inversa Raffica
- Voglio che tu a pezzi - Czar wymaga dotknięcia ofiary podczas aktywacji. Wytwarza przeciwstawne prądy powietrzne o ogromnej sile, które rozrywają jej ciało na kawałki.

Eisai:
Arreglar (Patch up) - dzięki wykorzystaniu surowej, magicznej energii, bohater potrafi szybko zamykać własne rany. Efekt jest zbliżony do tego, jakby miało się pozakładane profesjonalne opatrunki. Skuteczność tej techniki potęgowana jest przez znajomość medycyny.
Innato (Inborn) - część zealotów podczas swojego szkolenia odkrywa, że stać ich na więcej niż pozostałych. Posiadacz Innato potrafi rzucać dodatkowe zaklęcie pierwszego kręgu.
Sonido (Sound) - wspomagana magią technika ruchowa, sprawiająca, że atakujący może "zniknąć" sprzed oczu obserwatora i pojawić się nawet kilka metrów dalej. Jej skuteczność zależy od Szybkości.
_____________________________________________________

Poziom: 2

Douriki: 2600

Trudność: 6,75

Styl walki: Ermes jest "magicznym wojownikiem", co oznacza że w walce polega niemal wyłącznie na swoich czarach. Nie waha się usuwać niewygodnych świadków i kończyć z przeciwnikiem w brutalny sposób.

Bilans: [0/1]


Hit dirt, shake tree, split sky, part sea.

Poprawna polszczyzna | Wiedza dla ludu | Odpowiedź na Twoje pytanie
   
Profil PW Email WWW Skype
 
 
*Lorgan   #54 
Administrator
Exceeder


Poziom: Joutei
Stopień: Taichou
Posty: 3209
Wiek: 37
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa


Nazwa: Taiko
Rasa: Człowiek (Zjednany z Mahou)
Wiek: 44 l.
Kraj: Babilon (Yami)

Wystąpił:
Ninmu:
Tankyuu:

Biografia: Nic nie zdradzało prawdziwych intencji Taiko. W młodości był przeciętnym uczniem i zealotą bez większych aspiracji. W wieku dwudziestu lat udało mu się dostać do pionu wojskowego, gdzie jako Gunjin zupełnie wtopił się w tło. Tylko jego najbliżsi współpracownicy wiedzieli, że ukrywa znaczną część swoich prawdziwych umiejętności.
Wszystko zmieniło się w roku 1602, kiedy ujawniła się frakcja zwolenników uniezależnienia religii od Babilonu. Taiko stał na jej czele, prowadząc żywiołowe pertraktacje z papieżem. Wielu mogło dziwić jego głębokie zaangażowanie w sprawę z góry skazaną na niepowodzenie. Gdyby tylko znali jego prawdziwy plan...
Jesienią roku 1603, miał miejsce nieudany zamach na życie papieża, za który odpowiedzialni byli ludzie związani z ruchem uniezależnienia. Wydarzenie to ostatecznie zerwało i tak nieukładające się pertraktacje i zepchnęło niepokornych zealotów do podziemia. Taiko, w rzeczywistości od początku działający w imieniu Absolutorium Umbrarum, przemówił do rozgoryczonych towarzyszy niedoli i zmienił ich naiwny idealizm w krwiożerczy fanatyzm. Tak narodzili się Schizmaci, nieświadome ramie zbrojne Absolutorium Umbrarum.
Po czterech latach od tamtych wydarzeń, Taiko został powołany na urząd arcymaga ognia, rozciągając swoją władzę również nad macierzystą organizację.

Opis: Taiko jest wysokim i szczupłym mężczyzną, ubierającym się w luźne szaty przypominające strój dawnego kapłana Shintō. Jest przystojny, ma łagodne rysy twarzy, bardzo długie blond włosy, które zaplata w warkocz i wiecznie przymrużone oczy. Wbrew oczekiwaniom, wykazuje łagodne usposobienie i nie odwołuje się do przemocy, jeśli nie ma takiej konieczności. Wielokrotnie wykazał się nadzwyczajną przebiegłością i inteligencją, która w połączeniu ze zdumiewającymi umiejętnościami magicznymi czyni z niego adwersarza największego kalibru.

Umiejętności niebojowe:
    • Historia (2)
    • Okultyzm (4)
    • Psychologia (4)
    • Taktyka (4)
Szkoły Walki (Sei):
    • Madou: Kouteiken (3)

    1. Dostrojenie - postać posługująca się formami Kouteiken otrzymuje modyfikator +1 do Siły oraz może wykorzystywać poziom szkoły do podnoszenia Hakudy.
    2. Genroumaoken - skoncentrowana fala uderzeniowa wydobywa się z pięści, trafia w głowę ofiary i kompletnie paraliżuje, zakłócając pracę mózgu. Efekt utrzymuje się około 10 sekund.
    3. Genmaken - przerażająca technika, pozwalająca niszczyć ludzkie umysły. Użytkownik atakuje ofiarę z rozpędu przy pomocy pięści. Prędkość, jaką wówczas osiąga, przewyższa nawet Eisai Soru, a więc umyka przeciętnemu zmysłowi wzroku. Nie powoduje fizycznych obrażeń, jednak ze względu na to, że wymagany jest kontakt pięści z czołem, może uszkadzać hełmy i inne okrycia głowy (wybija w nich dziurkę wielkości monety). Prawdziwa potęga Genmaken tkwi w impulsie, który wysyła bezpośrednio do mózgu trafionej ofiary. Wymusza tym samym przerażający koszmar, który miażdży ducha walki i czyni z niej niemal warzywo. Tylko wyjątkowa stanowczość i chęć zwycięstwa jest w stanie uchronić umysł przez kompletnym załamaniem.
Uzbrojenie:
Majątek: 186,000,000 KUA

Batsu:
Absolutorium Umbrarum (Arcymag Lumbre)
Schizmaci (Houou)
Kuro Meiyaku (Senshu)

Uwagi:
• Postać zbyt ważna, żeby występowała w wątkach graczy. Istnieje na potrzeby konkretnych Tankyuu i Ninmu.

Statystyki:
Ten: 2
Shageki: 0
Kenjutsu: 0
Hakuda: 2
Fuketsugei: 0
Chi: 6
Siła: 2
Szybkość: 2
Witalność: 2
_____________________________________________________

Szkoła: Lumbre

Typ: Alumno

Krąg 1:
Cross Burner
- Zealota koncentruje niszczycielską magię w jednym punkcie, tuż przed swoją dłonią. Jeżeli akurat trzyma w niej jakiś przedmiot (lub ofiarę), płomienie eksplodują w czterech snopach, na kształt krzyża, doszczętnie go spopielając w miejscu przecięcia. Zaklęcie wymaga chwili do aktywowania, jednak rekompensuje tę niedogodność potworną siłą, zdolną obracać w pył nawet żaroodporne tworzywa.
Artigli di Fiamma
- Czar spowija dłonie użytkownika skoncentrowanymi płomieniami w formie długich, żółto-białych szponów. Ich skuteczność jest tak wielka, jakby miało się do czynienia z palnikami do cięcia stali.
Piume di Fenice
- Ruchem ręki zealota rozrzuca w powietrzu gromadę żarzących się piór. Kiedy zetkną się z dowolną przeszkodą (poza twórcą), eksplodują w snopie płomieni.
La Danza del Fuoco - użytkownik okręca się wokół własnej osi ze sporą prędkością, tworząc falę żarzących się piór.

Krąg 2:
Forza di Fenice
- Guida attraverso le fiamme conduce all'illuminazione - zaklęcie materializuje się w formie trzymetrowego feniksa, utkanego z samych płomieni (jest więc odporny na większość konwencjonalnych ataków, a po rozproszeniu/częściowym wygaszeniu, potrafi się z łatwością odtworzyć). Może latać z Szybkością 5, plus modyfikator z Douriki użytkownika i spowijać wrogów swoim ogniem. Kontroluje się go mentalnie, niezależnie od odległości.
Onda di Fuoco - użytkownik skłania feniksa do przyjęcia formy rozproszonej fali płomieni. Traci przez to możliwość lotu, lecz w zamian pokrywa znacznie większy obszar i zapewnia szerszy wachlarz właściwości (może zmienić się w pionową ścianę ognia, wir, rozwidlić na kilka strumieni itp.).

Krąg 3:
Fenice Salvezza
- Divorare tutta la vita e sostituire con la fiamma di agonia e disperazione. Nutrirmi, come io comando. - Wszystko w promieniu dwustu metrów od czarodzieja staje w płomieniach, a on sam wykształca ogniste skrzydła (na których może swobodnie poruszać się w przestworzach) i dymiące, czerwone oczy. W tej formie jest stale połączony ze swoją magią. Jeśli jego płomienie będą pozbawiały kogoś życia lub zdrowia, proporcjonalna ilość wigoru i mocy zostanie mu przywrócona. Zaklęcie jest tak potężne, że może nawet przywrócić czarodzieja do życia, jeśli wywołane przez niego płomienie strawią kogoś po jego śmierci.
Pioggia di Piume - wykorzystanie ognistych skrzydeł do aktywowania Piume di Fenice powołuje do istnienia setki żarzących się piór jednocześnie.

Eisai:
Vista (Vision) - bohater obdarzony tą techniką jest w stanie na pierwszy rzut oka rozpoznać, czy ktoś jest człowiekiem, czy nadczłowiekiem.
Innato (Inborn) - część zealotów podczas swojego szkolenia odkrywa, że stać ich na więcej niż pozostałych. Posiadacz Innato potrafi rzucać dodatkowe zaklęcie pierwszego kręgu.
Sonido (Sound) - wspomagana magią technika ruchowa, sprawiająca, że atakujący może "zniknąć" sprzed oczu obserwatora i pojawić się nawet kilka metrów dalej. Jej skuteczność zależy od Szybkości.
Guarda (Ward) - moce nadludzi nie są w stanie bezpośrednio zranić posiadacza tego potężnego daru.
_____________________________________________________

Poziom: 3

Douriki: 5200

Trudność: 8

Styl walki: Bardzo ofensywny. Większość ataków Taiko zorientowana jest wokół walki wręcz, jednak dzięki Forza di Fenice może skutecznie walczyć również z dystansu. Jest na tyle spostrzegawczy i inteligenty, że z reguły mistrzowsko kontroluje rytm starcia, nie dając przeciwnikowi szansy na wykazanie się.

Bilans: [0/1]


Hit dirt, shake tree, split sky, part sea.

Poprawna polszczyzna | Wiedza dla ludu | Odpowiedź na Twoje pytanie
   
Profil PW Email WWW Skype
 
 
*Lorgan   #55 
Administrator
Exceeder


Poziom: Joutei
Stopień: Taichou
Posty: 3209
Wiek: 37
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa


Nazwa: Niklas Selkung vel Libertian
Rasa: Nadczłowiek (Generacja 0)
Wiek: 595 l.
Kraj: Nag

Wystąpił:
Tankyuu: 6

Biografia: Drugi Rycerz Zakonu Muspelheimu mieszkał w jego siedzibie od wielu lat. Nikt poza samym mistrzem Acke nie wiedział dokładnie skąd przywędrował. Nigdy nie ruszał do boju ramie w ramie ze swymi braćmi, nie wykonywał żadnych zadań, ani nie podróżował. Jedyne czym się zajmował, to przepisywaniem zbędnych kronik zamkowych i czytaniem starych ksiąg. Podobno zdarzały się sytuację, kiedy dzielił się swoją wiedzą z młodszymi kolegami, szkoląc ich w technikach walki lub wiedzy militarnej.
W roku 1612, podczas niespodziewanej inwazji Garvina, Niklas zdradził swoją tożsamość Fenrisowi Cierń Nocy i pozostałym przy życiu rycerzom z zakonu. To właśnie on jest Nieśmiertelnym Kronikarzem, który od setek lat wędruje po świecie, czekając na powrót Rekonstruktora. Nie wiadomo z jakich powodów przystał na zawsze do Zakonu, jednak to prawdopodobnie on zdradził Blackthrone'a i pomógł Raylanowi Białowłosemu pokonać Mitsukai rzekomo zamienionego w kamień.
W czerwcu roku 1615 przyjął zaproszenie wystosowane przez samego cesarza za pośrednictwem Erica Aksena i dołączył do armii Nag, zajmując pozycję Jounina w pionie Shinobi. Razem z Garanem próbował przywrócić go do chwały sprzed zdrady Kendeissona.

Opis: 191 cm wzrostu, 83 kg wagi, brązowe, krótkie i lekko odstające włosy, jasne oczy.

Umiejętności Niebojowe:
    • Aktorstwo (2)
    • Detektywistyka (1)
    • Ekonomia (1)
    • Historia (4)
    • Medycyna (1)
    • Okultyzm (3)
    • Przetrwanie (2)
    • Psychologia (2)
    • Taktyka (4)
Szkoły Walki (Dou):
    • Sejou: Chuuten no Chimi-ryuu (3)

    1. Dostrojenie - postać posługująca się formami Chuuten no Chimi-ryuu neguje u przeciwników dostrojenie zwiększające Szybkość oraz może wykorzystywać poziom szkoły do podnoszenia Kenjutsu.
    2. Hisen - technika drastycznie wzmacnia siłę cięcia zza głowy. Nawet przy udanym parowaniu, oręż ofiary może ulec zniszczeniu, a ona sama ryzykuje uszkodzeniem stawów i kości.
    3. Asashio - potężniejsza wersja Hisen. Atak z zamachem, który nie tylko doszczętnie druzgocze trafiony cel, ale dodatkowo tworzy wokół pędzącą falę, zdolną przewracać i ogłuszać pobliskich przeciwników.
Uzbrojenie:
Majątek: 4,000,000 KUA
• Miecz

Batsu:
Nag Shinobi (Jounin)
Zakon Muspelheimu (Drugi)

Statystyki:
Ten: 6
Shageki: 0
Kenjutsu: 2
Hakuda: 2
Fuketsugei: 2
Chi: 6
Siła: 3
Szybkość: 2
Witalność: 1
_____________________________________________________

Moc: Konsten Ruinen (Art of Ruin) - nadludzka zdolność pozwalająca niweczyć moce innych.

Typ: Kisei

Kijunhou: Förstöra
- Dotyk Niklasa lub dzierżonej przez niego broni sprawia, że ofiara zostaje "zablokowana", czyli nie jest w stanie użyć żadnej nadludzkiej mocy, zaklęcia, ani korzyści zapewnianej przez transformację. Przerwanie dotyku przerywa efekt. Förstöra nie ma wpływu na już aktywne zdolności (nie chroni przed nimi, ani ich nie rozprasza).

Gensoku: Förstöra Sfär
- Na życzenie, Niklas potrafi rozszerzyć działanie mocy Förstöra tak, żeby obejmowała obszar 3 metrów wokół niego, bez konieczności kontaktu fizycznego.

Ousei: Urarta
- Dowolna aktualnie obserwowana moc, zaklęcie lub właściwość transformacji (do poziomu 2 włącznie) w obrębie dwudziestu metrów od Niklasa, może zostać przez niego skradziona. Przez następne trzy minuty może on ją stosować zamiast oryginalnego użytkownika, korzystając z jego własnego pokładu energii. W tym samym czasie nie może ponownie użyć Urarty.

Shouri: Ruinera
- Dotyk Niklasa lub dzierżonej przez niego broni sprawia, że ofiara traci wszystkie swoje nadludzkie, magiczne, bądź wynikające z transformacji moce. Efekt utrzymuje się, dopóki osoba inicjująca Ruinerę pozostanie przytomna, bądź użyje jej wobec kogoś innego.

Eisai:
Kan (Sixth Sense) - rzadko spotykana zdolność wyczuwania czyhającego niebezpieczeństwa. Jej działania nie da się niestety odróżnić od zwykłego przeczucia, które może być mylne. Innymi słowy, postać nieustannie polegająca na Kan wpędzi się w paranoję.
Yokan (Premonition) - metoda bezprzyrządowego wykrywania poziomu Douriki u osób, które właśnie go używają.
Soru (Warp) - zaawansowana technika ruchowa, sprawiająca, że atakujący może "zniknąć" sprzed oczu obserwatora i pojawić się nawet kilka metrów dalej. Jej skuteczność zależy od Szybkości.
Haoshoku (Conqueror) - bierna manifestacja perfekcyjnie wytrenowanej woli, pozwalająca przezwyciężać różnorodne ataki psychiczne oraz strach. Na potrzeby obronne przyjmuje się, że Ten użytkownika jest większe o 3 pkt.
_____________________________________________________

Poziom: 3

Douriki: 6230

Trudność: 7,25

Styl walki: Niklas zawsze zachowuje spokój czekając na atak przeciwnika. Posługuje się niemal wyłącznie kontrami (jeżeli sytuacja pozwala). Wzbrania się przed zabijaniem przeciwników, niezależnie od ich charakteru.

Bilans: [0/0]


Hit dirt, shake tree, split sky, part sea.

Poprawna polszczyzna | Wiedza dla ludu | Odpowiedź na Twoje pytanie
   
Profil PW Email WWW Skype
 
 
*Lorgan   #56 
Administrator
Exceeder


Poziom: Joutei
Stopień: Taichou
Posty: 3209
Wiek: 37
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa


Nazwa: Rikuto Katagawa vel Niebieski Diabeł
Rasa: Nadczłowiek (Generacja 2)
Wiek: 38 l.
Kraj: Sanbetsu

Wystąpił:
Ninmu: Podziemny krąg

Biografia: Syn Hayate Katagawy, słynnego trenera młodych agentów o rozległych koneksjach. Ze względu na pewne wydarzenia, ma dług wdzięczności wobec Genkaku.

Opis: Rikuto nosi kimono pokryte stylizowanymi wizerunkami fal, Jest szczupły, dość wysoki i niezbyt przystojny, co niejako komponuje się z jego naturą niespełnionego kobieciarza. Ma dwukolorowe, czarno-białe, włosy, które układają się w kształt rogów, niezbyt przyjemny głos i zblazowane spojrzenie. Jest profesjonalistą i niezwykle trudno wyprowadzić go z równowagi. Zanim przystąpi do działania, rozważa wiele możliwości.

Umiejętności niebojowe:
    • Historia (2)
    • Przetrwanie (1)
    • Taktyka (3)
Szkoły Walki (Sei):
    • Sejou: Hiten Mitsurugi-ryuu (2)

    1. Dostrojenie - postać posługująca się Hiten Mitsurugi-ryuu otrzymuje modyfikator +1 do Szybkości kosztem -1 do Witalności oraz może wykorzystywać poziom szkoły do podnoszenia Kenjutsu.
    2. Kuzu-ryuusen – dziewięć błyskawicznych, skoordynowanych uderzeń w witalne punkty na ciele przeciwnika. Technika zastosowana na pojedynczym celu ma ogromną moc, zaś rozłożona na kilka celów, uniemożliwia wszelkie kontry.

    • Sejou: Ludift Youshiki (2)

    1. Dostrojenie - postać posługująca się formami Ludift Youshiki otrzymuje modyfikator +1 do Siły kosztem -1 do Witalności oraz może wykorzystywać poziom szkoły do podnoszenia Kenjutsu.
    2. Hatsu Kihonteki Tai - osiem form dobranych przeciwko każdemu typowi przeciwników. Efektywna Siła i Szybkość ataków przeciwko użytkownikowi Ludift Youshiki jest traktowana jak o 1 niższa.
Uzbrojenie:
Majątek: 500,000 KUA
• Katana Meitou o imieniu Kenzo
• Kilka gwiazdek do rzucania

Batsu:
RG-24 (Omoi Munashi) (Komisarz)
Nazo Gekidan (Budouka)

Statystyki:
Ten: 3
Shageki: 0
Kenjutsu: 2
Hakuda: 0
Fuketsugei: 1
Chi: 8
Siła: 2
Szybkość: 3
Witalność: 3
_____________________________________________________

Moc: Hanji no Tsunami - wymywanie cech i mocy przy pomocy błękitnych fal.

Typ: Nouryoku

Kijunhou: Fudearai (Brush Cleaning)
- Uderzenie otwartą dłonią lub jej przedłużeniem (np. płazem miecza) w ofiarę powoduje, że przepływa przez nią (i wytryskuje po drugiej stronie ciała) strumień niebieskiej cieczy, która wymywa wszelkie nadnaturalne, podtrzymywane efekty.

Gensoku: Chuusuu Fukikesu (Pillar Erase)
- Ruchem kończyny, bądź jej przedłużenia (np. mieczem), powołuje się do istnienia falę niebieskiej cieczy, która na kilka sekund wymazuje wszelką odporność trafionego celu, zmieniając przy tym jego stan skupienia w coś na kształt galarety. Im silniejszy zamach, tym większa fala.

Ousei: Isei Fukikesu (Power Erase)
- Egzekucja tej mocy nie różni się od Chuusuu Fukikesu. Fala niebieskiej cieczy na kilkanaście sekund pozbawia ofiarę dostępu do wszelkich nadludzkich mocy, magii, bądź szamańskiej transformacji.

Eisai:
Ippogyaku (Reverse Step) - technika pracy stóp, pozwalająca wykonywać gwałtowne uniki (przestawienia całego ciała) niemalże w momencie, gdy cios styka się ze skórą, bądź ubraniem.
Nagarekihi (Flow Evasion) - technika pozwalająca wyrwać się z rytmu uderzeń przeciwnika, poprzez ekstremalne zwiotczenie własnego ciała.
Tekkai (Iron Body) - napięcie mięśni w taki sposób, że tworzy się z nich naturalny pancerz chroniący przed atakami. Im wyższa Witalność, tym skuteczniejsza ochrona.
_____________________________________________________

Poziom: 2

Douriki: 2000

Trudność: 6

Styl walki: Niebieski Diabeł to przydomek, na który Rikuto zapracował swoimi przerażającymi mocami, które umiejętnie łączy z fechtunkiem. Jego popisowym atakiem jest Aoi Maou Matsuri, kombinacja Kuzu-ryuusen lub Hatsu Kihonteki Tai i jednej z dostępnych mocy Fukikesu.

Bilans: [0/1]


Hit dirt, shake tree, split sky, part sea.

Poprawna polszczyzna | Wiedza dla ludu | Odpowiedź na Twoje pytanie
   
Profil PW Email WWW Skype
 
 
*Lorgan   #57 
Administrator
Exceeder


Poziom: Joutei
Stopień: Taichou
Posty: 3209
Wiek: 37
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa


Nazwa: Lui Tsuchikawa
Rasa: Nadczłowiek (Generacja 2)
Wiek: 29 l.
Kraj: Sanbetsu (Yami)

Wystąpił:
Ninmu: Ośmiornica

Opis: Średniego wzrostu i postury, odziany w luźny garnitur łajdak. Lui jest przebiegły i stara się pogrywać zarówno przyjaciółmi, jak też wrogami. Jego najsilniejszą stroną są finanse: defrauduje dla swojego gangu niemałe sumy pieniędzy i ze względu na to, jego przełożeni przymykają oczy na skłonność do wpadania w furię i przesadną brutalność, którymi się cechuje, gdy jest zdesperowany.

Umiejętności niebojowe:
    • Ekonomia (1)
    • Psychologia (1)
Uzbrojenie:
Majątek: 15,000 KUA
• Nóż sprężynowy

Batsu:
Gang Czterech Smoków (Kobun)

Statystyki:
Ten: 3
Shageki: 0
Kenjutsu: 0
Hakuda: 1
Fuketsugei: 2
Chi: 7
Siła: 2
Szybkość: 3
Witalność: 2
_____________________________________________________

Moc: Kinsei Tatsujin - mistrzowskie władanie zmysłem równowagi.

Typ: Nouryoku

Kijunhou:
- Moc pozwalająca instynktownie wyczuwać i kontrolować położenie swoje i przeciwnika. Użytkownik nie traci nigdy równowagi, może biegać i skakać po niestabilnym dla innych gruncie, takim jak np. rozwieszone liny lub ruchome podłogi. Dodatkowo instynktownie wyczuwa, jak przy pomocy pojedynczego ataku zachwiać równowagą przeciwnika.

Eisai:
Ippogyaku (Reverse Step) - technika pracy stóp, pozwalająca wykonywać gwałtowne uniki (przestawienia całego ciała) niemalże w momencie, gdy cios styka się ze skórą, bądź ubraniem.
_____________________________________________________

Poziom: 0

Douriki: 400

Trudność: 5

Styl walki: Lui jest tchórzem, w związku z czym unika przemocy, kiedy nie ma bezwzględnej przewagi. Pomimo usposobienia, jest jednak wprawnym nożownikiem, którego dzięki nadludzkiej mocy niełatwo pokonać.

Bilans: [0/2]


Hit dirt, shake tree, split sky, part sea.

Poprawna polszczyzna | Wiedza dla ludu | Odpowiedź na Twoje pytanie
   
Profil PW Email WWW Skype
 
 
*Lorgan   #58 
Administrator
Exceeder


Poziom: Joutei
Stopień: Taichou
Posty: 3209
Wiek: 37
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa


Nazwa: Scarlett Kane vel Najsilniejszy Rycerz
Rasa: Nadczłowiek (Generacja 2)
Wiek: 39 l.
Kraj: Nag

Wystąpiła:
Ninmu: Bez odwrotu II

Biografia: Urodzona w rodzinie jednych z najbardziej prominentnych biznesmenów na świecie. Została nadczłowiekiem z woli ojca, Hektora Kane, który pragnął uczynić swoich potomków godnymi następcami przygotowanego przez niego imperium. Początkowo miała nie przechodzić szkolenia wojskowego i dorastać poza granicami cesarstwa, ale jej charakter okazał się na tyle trudny, że uznano utemperowanie go za konieczne. Trafiła do Cesarskiej Akademii Taktycznej, skąd została skierowana do sekretnej grupy operacyjnej. Nie było od niej żadnych wieści przez dwa lata, a kiedy została uwolniona od tego zobowiązania, przyjęła posadę w korporacji ojca oraz stopień porucznika w armii Nag.

Opis: Urodziwa kobieta drobnej budowy, o blond włosach upiętych w dwa warkocze. Ma błękitne oczy i łagodne, typowo nagijskie rysy twarzy. Wygląda na znacznie młodszą niż jest w rzeczywistości, podobnie brzmi. Ubiera się nietypowo, łącząc elementy stylu gothic lolita i klasycznego munduru wojskowego.
Porzuciwszy młodzieńcze zwyczaje, Scarlett bardzo poważnie podchodzi do swoich obowiązków względem kraju i ojca, szefa megakorporacji TANARI. Jej bratem bliźniakiem jest Melgar Kane. Ze względu na szczególne pokrewieństwo, dzielą nawet tę samą nadludzką moc. Na tym jednak więź się kończy, bo Scarlett nie toleruje słabości i niekompetencji, które tamten przejawia na każdym kroku.

Umiejętności niebojowe:
    • Ekonomia (3)
    • Psychologia (2)
    • Taktyka (2)
Uzbrojenie:
Majątek: 6,500,000 KUA
• Parasol bojowy - zrobiony we wzmocnionej stali i ważący 150 kg. Jego czasza jest tak wytrzymała, że bez trudu chroni przed kulami. W celu ochrony przed porażeniem prądem, rączkę pokrywa gruba warstwa gumy.

Batsu:
Nag Seikigun (Fukutaichou)
TANARI (Dyrektor wykonawczy)

Statystyki:
Ten: 2
Shageki: 0
Kenjutsu: 0
Hakuda: 0
Fuketsugei: 2
Chi: 9
Siła: 5
Szybkość: 2
Witalność: 2
_____________________________________________________

Moc: Bunderbol - manipulacja masą przedmiotów.

Typ: Nouryoku

Kijunhou: Doragan
- Umożliwia zwiększanie (maksymalnie dziesięciokrotnie) lub zmniejszanie (maksymalnie do 10%) wagi dotykanego przedmiotu, jeśli jego objętość nie przekracza 2m³.

Gensoku: Vaul
- Moc zmienia masę powietrza otaczającego użytkownika, umożliwiając mu krótkotrwałą lewitację lub drastycznie spowalniając wymierzone w niego ataki.

Ousei: Torres
- Wokół użytkownika tej mocy tworzy się niewidzialna sfera o promieniu 10 metrów, wewnątrz której może on dwudziestokrotnie zmniejszyć lub zwiększyć masę wybranych (lub wszystkich) obiektów nieożywionych. Torres połączony z Doragan może sprawić, że waga dotykanego przedmiotu nie większego niż 2m³ spadnie do 0,5% lub wzrośnie aż dwieście razy.

Eisai:
Ikusaiji (Battle Spirit) - rycerze znani są z niebywałej odporności na obrażenia. Znoszą efekty ran, jakby ich Witalność była wyższa o 1.
Nagarekihi (Flow Evasion) - technika pozwalająca wyrwać się z rytmu uderzeń przeciwnika, poprzez ekstremalne zwiotczenie własnego ciała.
Tekkai (Iron Body) - napięcie mięśni w taki sposób, że tworzy się z nich naturalny pancerz chroniący przed atakami. Im wyższa Witalność, tym skuteczniejsza ochrona.
_____________________________________________________

Poziom: 2

Douriki: 3200

Trudność: 7,5

Styl walki: Scarlett przeważnie używa mocy Doragan, żeby odpowiednio zmniejszać i zwiększać wagę swojego bojowego parasola, który wykorzystuje jako broń i tarczę. Vaul stosuje do wysokich skoków, wzmacniających jej niszczycielskie ataki. Swojej najpotężniejszej mocy, Torres, używa spontanicznie, kiedy tylko uzna, że jej efekt będzie korzystny. Może maksymalnie przeciążyć przeciwnika i wykończyć go super ciężkim atakiem. Może sprawić, że kule (normalnie ważące ok. 8 gramów) zaczną ważyć przeszło 1,5 kg i zamiast trafić w nią, gwałtownie skręcą na ziemię. Jej największym sprzymierzeńcem jest otoczenie. Dowolnie manipulując wagą napotkanych przedmiotów może zamienić pole walki w prawdziwe piekło.

Bilans: [0/1]


Hit dirt, shake tree, split sky, part sea.

Poprawna polszczyzna | Wiedza dla ludu | Odpowiedź na Twoje pytanie
   
Profil PW Email WWW Skype
 
 
*Lorgan   #59 
Administrator
Exceeder


Poziom: Joutei
Stopień: Taichou
Posty: 3209
Wiek: 37
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa


Nazwa: Nayati Dawnfire vel Mni
Rasa: Człowiek (Zjednany z Manitou)
Wiek: 40 l.
Kraj: Khazar (Yami)

Wystąpiła:
Opowiadania: Mni - Finał

Biografia: Urodzona w całkiem typowej honkańskiej rodzinie z klasy średniej, w młodym wieku zaczęła wykazywać ponadprzeciętne umiejętności. Błyskawicznie ukończyła nauczanie podstawowe i średnie. Pierwszy doktorat (z psychologii) obroniła w wieku 19 lat i rozpoczęła przygotowania do dwóch kolejnych. Niestety, nie przewidziała drastycznych efektów jednego z fakultetów – religioznawstwa.
Zjednanie z Manitou zwykle wymaga wieloletnich przygotowań. U Nayati przebiegło błyskawicznie i doprowadził do długotrwałego amoku. Schwytano ją dopiero po trzech miesiącach. Armię zainteresowały unikatowe zdolności regeneracyjne, które uzyskała w wyniku transformacji. Gdy informacja dotarła wyżej, zdecydowano o nadaniu jej statusu dobra narodowego, czyli de facto więźnia. Od tego czasu była obiektem najwyższej wagi badań medycznych.
Prywatnie, od roku 1606 pozostawała w związku z Fenrisem Cierniem Nocy. Całodobowo strzegł jej trzyosobowy, rotujący oddziałów szamanów. W roku 1613 została uprowadzona na kilka miesięcy. Kiedy powróciła, zerwała z Fenrisem i oznajmiła, że podjęła współpracę z tajemniczym porywaczem o imieniu Gabriel. Od tamtej pory słuch o niej zaginął.

Opis: Wysportowana, śniadoskóra i hojnie obdarowana w krągłości. Bez wątpienia jedna z najbardziej urodziwych Khazarek. Ciemnym włosom pozwala swobodnie opadać na ramiona. Nosi szyty na miarę kostium, składający się z odsłaniającego topu z luźnymi rękawami i dopasowanych spodni z rozcięciami na udach. Po wymówieniu posłuszeństwa Khazarowi stała się bardzo konkretna i odważna. Rzadko się uśmiecha, ale jeśli komuś uda się przejść postawione przez nią mury, odkrywa ciepłą i jak najbardziej skłonną do radości kobietę, która ponad wszystko ceni sobie niezależność.

Umiejętności niebojowe:
    • Aktorstwo (1)
    • Chemia (2)
    • Koneksje [Khazar, Nag] (2)
    • Medycyna [Neurologia] (3)
    • Okultyzm (3)
    • Okultyzm [Manitou] (3)
    • Psychologia (4)
Uzbrojenie:
Majątek: 250,000 KUA

Statystyki:
Ten: 2
Shageki: 0
Kenjutsu: 0
Hakuda: 2
Fuketsugei: 0
Chi: 4
Siła: 0
Szybkość: 1
Witalność: 3
_____________________________________________________

Moc: Venuris (Meduza)

Typ: Zwierzęcy

Shuusei: Pierwszy stopień transformacji przypomina silny albinizm. Pigment w skórze Nayati zanika, a tęczówki oczu stają się intensywnie czerwone. Jej włosy łączą się w przypominające dredy pasma. W tej formie jest w stanie powoli regenerować wszelkie otrzymane obrażenia, włącznie z brakującymi częściami ciała. Przykładowo, odtworzenie utraconej ręki zajmuje ok. 3 dni.
Modyfikacja statystyk: Witalność +2

Toukai: Isama
- Dzięki tej zdolności, użytkownik może poprzez bezpośredni dotyk dosłownie wchłonąć się w dowolny żywy organizm o co najmniej porównywalnej masie, włącznie ze swoim ubraniem i wyposażeniem. Widzi wówczas jego oczami i słyszy jego uszami, jednak nie może w żaden sposób wpływać na świat zewnętrzny. Wygląda to, jakby zamieniał się w półprzezroczystą, galaretowatą formę, która przesącza się przez skórę. Proces zajmuje dosłownie kilka sekund i może zostać na życzenie odwrócony. Isama mistycznie łączy zdrowie użytkownika ze zdrowiem ofiary. Ma to dwojaki efekt: po pierwsze - zranienie jednego wywiera dokładnie taki sam efekt na drugiego, po drugie - właściwości regeneracyjne, wynikające z Shuusei, oddziałują także na nosiciela.

Eisai:
Josa (Inquiry) - zdolność pozwalająca podczas pełnego skupienia przeczesać wzrokiem i słuchem całą okolicę, odkrywając najdrobniejsze detale.
Soyu (Possession) - dzięki tej zdolności można używać swojego Toukai, pozostając w ludzkiej formie.
_____________________________________________________

Poziom: 1

Douriki: 1100

Trudność: 6

Styl walki: Czasy, gdy Nayati brzydziła się walką minęły bezpowrotnie. Odkąd zaczęła życie na własny rachunek, stało się dla niej jasne, jak bardzo niebezpieczny potrafi być świat. Nauczyła się łączyć naturalną smykałkę do samoobrony z mocami, którymi obdarzył ją Manitou. Przenika przez przeciwników, dezorientując ich i atakując z pozycji inaczej niemożliwych. Walcząc wśród postronnych, może swobodnie wchłaniać się w ich ciała, zyskując element zaskoczenia.

Bilans: [0/0]


Hit dirt, shake tree, split sky, part sea.

Poprawna polszczyzna | Wiedza dla ludu | Odpowiedź na Twoje pytanie
   
Profil PW Email WWW Skype
 
 
*Lorgan   #60 
Administrator
Exceeder


Poziom: Joutei
Stopień: Taichou
Posty: 3209
Wiek: 37
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa


Nazwa: King Viper
Rasa: Człowiek (Zjednany z Manitou)
Wiek: 45 l.
Kraj: Khazar

Wystąpił:
Ninmu:

Biografia: Na świat przyszedł w Nan Gar, gdzie wychowywał się i dorastał. Z natury agresywny, nie potrafił znaleźć sobie miejsca w społeczeństwie. Mając niespełna siedemnaście lat uciekł z domu i dołączył do grupy górskich bandytów, z którymi łupił wędrowców i słabo chronione wioski. Podczas jednej z wypraw natknął się szamana-pustelnika o imieniu Shawodan. Ten dostrzegł w chłopaku ogromny potencjał i poskromiwszy jego towarzyszy, zdecydował zabrać go ze sobą na nauki.
King z początku odczuwał przemożną nienawiść, którą z czasem zastąpił podziw dla umiejętności Shawodana i chęć prześcignięcia go.
Mistrz i uczeń doskonalili swoje ciała i umysły wspólnie, przez ponad dziesięć lat. W tym czasie zdarzało im się pracować dla rządu, przez co King zaczął zdobywać sławę.
Od roku 1609 oficjalnie wstąpił do armii Khazaru, z miejsca otrzymując stopień kapitana w pionie wojskowym.
Jego nemesis to Nagi Shiryuu, z którym odbył już tuzin walk, lecz żadnej nie wygrał, ani nie przegrał. Jednym z takich pojedynków przypadkowo przyczynił się do osłabienia wroga przed inną walką, którą przegrał.

Opis: King góruje nad większością wrogów i towarzyszy. Mierzy prawie dwa i pół metra, a dzięki swojej imponującej tuszy i ukrytej pod nią muskulaturze, waży ponad 500 kg.
Ubiera się w dopasowane, skórzane spodnie, rozpiętą lniana koszulę i obszerny płaszcz bez rękawów, ozdobiony wzorem ognia.
Ma paskudny charakter: jest grubiański, źle wychowany i agresywny. Z drugiej jednak strony ma spore doświadczenie w działaniach wojennych (w których brał zresztą udział od najmłodszych lat) i jest bardzo lojalny, głównie wobec swoich podwładnych.
W wolnych chwilach lubi droczyć się z jeńcami (co tylko nazwą odbiega od znęcania się) i obżerać do granic ludzkiego pojęcia. Nie stroni też od alkoholu.

Umiejętności niebojowe:
    • Koneksje [Khazar, Sanbetsu] (2)
    • Okultyzm (1)
    • Przetrwanie (3)
    • Taktyka (3)
Szkoły Walki (Dou):
    • Sejou: La Kendo del Falcone-ryuu (3)

    1. Dostrojenie - postać posługująca się formami La Kendo del Falcone-ryuu otrzymuje modyfikator +1 do Siły kosztem -1 do Szybkości.
    2. Rozpostarcie skrzydeł – to szybki manewr przypominający piruet podczas którego wojownik podąża za siłą swego ramienia i wraz z mieczem robi błyskawiczny obrót z kucnięciem unikając tym samym ciosów zza pleców. Manewr przeznaczony do walki z większą ilością przeciwników.
    3. Opadający szpon – to klasyczne uderzenie wymierzone w odpowiedni punkt ciężkości miecza tak by zniszczyć broń przeciwnika lub wybić mu ją z ręki. Jeżeli przeciwnik się go nie spodziewa i postanawia skorzystać z parowania, nie ma praktycznie możliwości żeby technika zawiodła.
Uzbrojenie:
Majątek: 1,100,000 KUA
• Durendal - miecz Meitou o czarnej klindze i kamieniu wprawionym w rękojeść.

Batsu:
Khazar Seikigun (Taichou)

Statystyki:
Ten: 5
Shageki: 0
Kenjutsu: 2
Hakuda: 2
Fuketsugei: 1
Chi: 3
Siła: 2
Szybkość: 0+1
Witalność: 1
_____________________________________________________

Moc: Kheper (Skarabeusz)

Typ: Zwierzęcy

Shuusei: Sun Armor
- Skóra Kinga staje się połyskliwa, śliska i twardsza od stali. Na jego czole pojawiają się dwa czarne, krótkie i rozszczepione rogi.
Modyfikacja statystyk: Witalność +5

Toukai: Solar Ray
- Dzięki tej mocy, King potrafi skupiać energię słoneczną (nawet tę odbitą od księżyca) w dłoniach i wytwarzać z niej eksplodujące promienie o znacznej sile rażenia.
- Center Point: Energia słoneczna zostaje skupiona w palcu i wypuszczona jako wiązka potężnego lasera.

Henkei: God Shell
- Ciało Kinga pokrywają płyty czarnego pancerza (wygląda jak pełna zbroja samuraja z maską), które pochłaniają wszelkie ciepło (w tym oczywiście ogień), które się z nim zetknie. Może on kondensować zgromadzoną energię i uwalniać w formie Solar Blast, rozgrzewać dotykane obiekty lub regenerować uszkodzenia pancerza.
Modyfikacja statystyk: Witalność +5; Szybkość +2

Saishuuheiki: Rebirthing Flame
- Moc polega na zionięciu snopem białego ognia, którego nie da się ugasić, dopóki nie strawi swojego celu. Użytkownik mocy jest całkowicie odporny na jej działanie i może ją dezaktywować wedle woli.
- White Coating: King zionie na swoją pięść, otaczając ją całunem niszczycielskiego, białego ognia.

Eisai:
Josa (Inquiry) - zdolność pozwalająca podczas pełnego skupienia przeczesać wzrokiem i słuchem całą okolicę, odkrywając najdrobniejsze detale.
Soyu (Possession) - dzięki tej zdolności można używać swojego Toukai, pozostając w ludzkiej formie.
Boho (Protection) - Manitou utwardza skórę użytkownika do tego stopnia, że tworzy się z niej pancerz chroniący przed atakami. Im wyższa Witalność, tym skuteczniejsza ochrona.
Ijeon (Previous) - elitarna metoda medytacji, pozwalająca przez chwilowe skupienie przywrócić umysł do normalnego stanu. Przestają wtedy działać silne emocje, iluzje i wszelkie nadnaturalne wpływy.

Onten:
Zouchoten - zwiększa porozumienie między ludzką a zwierzęcą stroną szamana. Podnosi na stałe statystykę wybraną w Shuusei o 1, jeśli wartość Ten nie wynosi więcej niż 3. W przeciwnym wypadku podnosi na stałe statystykę wybraną w Henkei.
_____________________________________________________

Poziom: 3

Douriki: 5400

Trudność: 7

Styl walki: King walczy jak berserker, nie poświęcając uwagi na uniki i gardy. Poprzez połączenie swojej transformacji i Boho wydaje się praktycznie niezniszczalny. Kiedy używa God Shell, zazwyczaj spowija swój miecz w płomieniach, żeby stał się jeszcze bardziej niszczycielski.

Bilans: [0/0]


Hit dirt, shake tree, split sky, part sea.

Poprawna polszczyzna | Wiedza dla ludu | Odpowiedź na Twoje pytanie
   
Profil PW Email WWW Skype
 
 

Temat zablokowany  Dodaj temat do ulubionych



Strona wygenerowana w 0.26 sekundy. Zapytań do SQL: 13