Śledztwo, do którego zostałeś/aś przydzielony/a zaprowadziło Cię do ukrytej osady gdzieś w khazarskiej puszczy. Próbowałeś odszukać tam ślady bezczelnych złodziei, którzy uprowadzili kilka, odrobinę zbyt ważnych, egzemplarzy eksperymentalnej broni powodującej niemal niemożliwe do zatamowania krwawienie. Niestety, kiedy byłeś/aś już blisko celu, lokalny przywódca rozgryzł Twoją tożsamość i nasłał Ci na głowę całą masę kłopotów w postaci swojego najmłodszego syna z obstawą dwunastu twardzieli.
Wymagania:
• Sporządź walkę z Kour’Qanem w Har, podczas której pozbędziesz się pościgu i odzyskasz skradzione przedmioty. Los złodziei jest dla Twoich mocodawców obojętny.
• Tożsamość i losy złodziei i prototypów nie są dokładnie określone. Stwórz je wedle potrzeb.
• Tylko jeden bohater 0 lub 1 poziomu może podjąć się tego Ninmu. Obowiązuje zasada "kto pierwszy, ten lepszy".
• Od czasu zgłoszenia do Ninmu obowiązuje termin 7 dni na wystawienie wpisu (oczywiście w podforum "Walki").