"Niech nam żyje!" śpiewają stuletniemu jubilatowi goście wystawnego przyjęcia urodzinowego w Wilczej Paszczy. W swoim długim życiu Amar Croakjoy zgromadził fortunę mogącą budzić ludzką zazdrość. Był jednym z założycieli Białego Hotelu przy porcie lotniczym, a po szybkim zmarginalizowaniu znaczenia wspólników odegrał kierowniczą rolę w rozprzestrzenieniu marki na cały glob. Jest więc co dzielić, ale także kolejka do podziału jest długa. Senior dochował się wielu dzieci z różnymi kobietami, obecnie jest już dziadkiem, pradziadkiem, a nawet prapradziadkiem. Bankiet to pierwszy od ponad dekady zjazd całej familii Croakjoy, administrującej zwykle franczyzowymi hotelami rozrzuconymi po świecie. Licznie zebrani przyjaciele, krewni i najbliżsi partnerzy biznesowi mają nadzieję, że zgodnie z krążącymi plotkami w noc sylwestrową matuzalem wskaże wreszcie dziedzica majątku i kolejną głowę rodziny. Co ambitniejsi potomkowie biznesmena zamierzają wszelkimi dostępnymi środkami zwiększyć swoje szanse na przejęcie spadku.
Zostałeś/aś wynajęty/a z wyprzedzeniem, by znaleźć kompromitujące fakty na temat jednego z rywali twojego zleceniodawcy. Czas dostarczenia informacji jest kluczowy dla powodzenia misji. Niestety dochodzenie się przeciągnęło, przylot twojego samolotu znacznie się opóźnił, a sieć jest przeciążona życzeniami noworocznymi. Będziesz musiał nawiązać bezpośredni kontakt z klientem, już w trakcie przyjęcia urodzinowego. Odbywa się ono na jednej z wysp Wilczej Paszczy, w całości zamkniętej na ten czas dla turystów uczestniczących w zabawie sylwestrowej. Nie ma prawa przebywać na niej nikt poza obsługą i zaproszonymi gośćmi, prywatności imprezy strzeże bardzo profesjonalna ochrona Białego Hotelu. Aby przekazać dowody, musisz odnaleźć swojego mocodawcę i wywabić go z tłumu. Nie zapłaci ci, nim nie zapozna się z twoimi ustaleniami w ustronnym miejscu, z dala od ciekawskich oczu.
Wymagania:
• Sporządź opowiadanie, w którym realizujesz zadanie i zamieść je w jednej z wypisanych lokacji. Tekst musi liczyć co najmniej 8,000 znaków. Personalia celu otrzymasz następnego dnia po zamknięciu listy kandydatów do tego Ninmu.
• Dowolna ilość bohaterów na wszystkich poziomach może podjąć się tego Ninmu. Zamiast zwyczajowego postu o treści "zamawiam", zgłaszający zamieszczą ukryty pod bbcodem [group=Generałowie] skrótowy biogram i charakterystykę swego zleceniodawcy, jednego z potomków/potomkiń Amara Croakjoya. Opis musi także zawierać paragraf "Obciążające fakty". Przykład:
Spoiler:
Narendra Croakjoy - najstarszy syn Amara Croakjoya, dumny ojciec czwórki dzieci. Mocno przygarbiony, wysoki mężczyzna o ciemnych oczach i siwych, wełnistych włosach. Cichy, pracowity człowiek, który wiele wymaga od siebie i od innych. Bez reszty oddany firmie. Przez dekady uczestniczył w budowaniu jej pozycji na rynku. Cierpliwie oczekiwał na dzień przejęcia kontroli nad imperium hotelarskim, uważając to za oczywistość. Z upływem lat zaczął wątpić w swe szanse na sukcesję, ale dopiero ogłoszenie rodzinnego zjazdu popchnęło go do radykalnych kroków. Po prostu nie może znieść myśli, że mógłby zastąpić go ktoś niegodny tego wielkiego zaszczytu i jeszcze większego obowiązku.
Obciążające fakty: ojciec piątki dzieci. Pośród jego rodzeństwa jedno jest owocem krótkotrwałego romansu Narendry z macochą. Ujawnienie tego faktu wstrząsnęłoby Amarem i prawdopodobnie doprowadziłoby do wydziedziczenia Narendry oraz podrzutka wraz z potomkami.
• Zgłoszenia do Ninmu przyjmowane są do 11 stycznia włącznie.
• Cele będą rozlosowane między uczestnikami spośród zamieszczonych w zgłoszeniach biogramów 12 stycznia o godzinie 20.00.
• Od czasu zamieszczenia szczegółów Ninmu obowiązuje termin 7 dni na wystawienie własnego wpisu.
• Jeśli nikt się nie zgłosi lub teksty kandydatów nie pojawią się w ciągu 7 dni od podania szczegółów misji, Ninmu zostanie utracone.
Za lekceważenie prawdziwej urody, tej nieopisanej przez zwykłe zwierciadło
Zgromieni przez lepszą, aż łzy z gniewu trwonią
W sedno trafiło stare porzekadło
Mądrość, nie seksapil jest straszliwszą bronią.
I. Przed zakończeniem zapisów zakwalifikowali się do udziału w ninmu następujący uczestnicy:
1. Hes
2. Naoko
3. Sorata
4. mablung
II. Kolejność zgłoszeń jest również kolejnością w jakiej rzucać będą kostką k10 (wpisując na sb komendę "losuj={k10}"), na znak prowadzącego (więc bez samowolki proszę).
III. Nieobecność podczas losowania automatycznie skutkuje utratą miejsca w kolejce i przesunięciem na jej koniec. W razie nagłego pojawienia się uczestnika w trakcie trwania losowania, może skorzystać z prawa do rzutu, gdy ponownie nadejdzie jego kolej. W innym przypadku, po rzucie kością przez wszystkich obecnych uczestników to prowadzący rzuci kością za nieobecnych.
IV. Zgłoszone biogramy zostały losowo uszeregowane. Wyrzucenie na kości 1-3 oznacza pierwszy, 4-6 drugi, 7-9 trzeci w kolejności biogram stworzonego przez innego gracza. 10/0 oznacza przekazanie prawa do rzutu kolejnej w kolejności osobie.
V. Nie można wylosować stworzonego przez siebie biogramu, w konsekwencji rzut rozstrzygany jest automatycznie w przypadku pozostania w puli jedynie dwóch biogramów, w tym stworzonego przez siebie.
V. Losowanie trwa do momentu przyporządkowania wszystkim uczestnikom wszystkich biogramów.
VI. Biogramy nie zostaną podane do publicznej wiadomości. Zostaną przekazane przez prowadzącego na skrzynkę prywatnych wiadomości uczestników. Wedle woli mogą je następnie upublicznić lub nie. Wszelkie niedoprecyzowania np. nie wymienione miejsce stałego pobytu opisywanej postaci lub jej wyglądu zewnętrznego uczestnik powinien uzupełnić wedle własnej fantazji, jak długo nie stoją w sprzeczności z otrzymanym biogramem.
VII. Od otrzymania prywatnej wiadomości uczestnicy mają 7 dni na opisanie procesu zbierania kompromitujących informacji oraz finalnego przekazania na przyjęciu w Wilczej Paszczy.
VIII. Ktokolwiek nie zamieści w lokacji Wilcza Paszcza stosowanego wpisu do końca 19 stycznia, bezpowrotnie utraci ninmu.
Za lekceważenie prawdziwej urody, tej nieopisanej przez zwykłe zwierciadło
Zgromieni przez lepszą, aż łzy z gniewu trwonią
W sedno trafiło stare porzekadło
Mądrość, nie seksapil jest straszliwszą bronią.
Ostatnio zmieniony przez Lorgan 20-01-2018, 19:09, w całości zmieniany 1 raz