Tenchi PBF   »    Rekrutacja    Generator    Punktacja    Spis treści    Mapa    Logowanie »    Rejestracja


Centrum NPC
 Rozpoczęty przez *Lorgan, 30-04-2009, 21:38

123 odpowiedzi w tym temacie
*Lorgan   #71 
Administrator
Exceeder


Poziom: Joutei
Stopień: Taichou
Posty: 3209
Wiek: 37
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa


Nazwa: Arcybiskup Leon Merriam
Rasa: Człowiek
Wiek: 72 l.
Kraj: Babilon

Wystąpił:
Ninmu: Tablica zleceń - Archidiecezja arkadyjska

Opis: Jedna z czołowych figur w Babilonie. Zarządza archidiecezją arkadyjską, mającą za serce stolicę państwa, toteż najczęściej ze wszystkich arcybiskupów występuje publicznie, z okazji różnych świąt lub ważnych wydarzeń. Jego kazaniom przyświecają hasła takie jak "kontemplacja", "pokój" i "braterskie pojednanie". Za tą fasadą kryje się wprawny polityk i manipulator. Merriam pasjonuje się historią, którą zresztą wykłada w Złotych Halach. Każdy kto szkolił się właśnie tam, na pewno spotkał go osobiście. To wątłej postury starszy człowiek o pogodnej twarzy i przenikliwym spojrzeniu.

Umiejętności niebojowe:
    • Aktorstwo (3)
    • Ekonomia (3)
    • Historia (4)
    • Koneksje (4)
    • Okultyzm (3)
Uzbrojenie:
Majątek: 90,000,000 KUA

Batsu:
Rząd Babilonu (Arcybiskup arkadyjski)
Archidiecezja arkadyjska (Arcybiskup)


Hit dirt, shake tree, split sky, part sea.

Poprawna polszczyzna | Wiedza dla ludu | Odpowiedź na Twoje pytanie
   
Profil PW Email WWW Skype
 
 
*Lorgan   #72 
Administrator
Exceeder


Poziom: Joutei
Stopień: Taichou
Posty: 3209
Wiek: 37
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa


Nazwa: Draug
Rasa: Nadczłowiek (Generacja 2)
Wiek: Zróżnicowany
Kraj: Nag

Wystąpił:
Ninmu: Podmorski sekret; Intruz IV

Opis: Draug powstał w wyniku reanimacji ciała martwego nadczłowieka, więc może być dowolnego wzrostu, płci i postury. Nieodmiennie przyobleczony jest w czarny kombinezon z niepalnego, kuloodpornego materiału izolacyjnego oraz pancerną maskę, która skrywa "sedno". W zależności od misji, Draug może posiadać dodatkowe elementy ubioru, które umożliwią wtopienie się w tłum (płaszcze, bluzy z kapturami itp.).
Po reanimacji nie pozostaje żaden ślad pierwotnej osobowości postaci, która posłużyła za budulec danego egzemplarza. Jej mózg został chirurgicznie usunięty i zastąpiony nowym, specjalnie dostosowanym i sterowanym przy pomocy sieci neuro-stymulatorów. Umożliwia to efektywne wykonywanie poleceń oraz ograniczone rozumowanie. Draug jest w stanie się uczyć i podejmować samodzielne decyzje w oparciu o okoliczności i doświadczenie, lecz brak mu wolnej woli.

Uzbrojenie: W podstawowej wersji, Draug posiada karabin lub pistolet maszynowy. Jego dłonie zostały ponadto zmodyfikowane w taki sposób, że mogą razić zabójczymi ładunkami prądu (na życzenie da się je zmniejszyć, żeby wywoływały efekt podobny do paralizatora). Maska posiada wbudowany wykrywacz ruchu (w promieniu 5 metrów), termowizor, podczerwień oraz aparat umożliwiający nagrywanie obrazu i robienie zdjęć w wysokiej rozdzielczości (przesyłane są satelitą do centrali sterującej danym Draugiem).

Uwagi:
• Szablonowy NPC, dostępny z przydziału dla Fukutaichou (do trzech jednostek jednocześnie), Taichou (do sześciu jednostek jednocześnie), Bushou (do dziesięciu jednostek jednocześnie) i Shoguna (dowolna ilość jednostek jednocześnie) z cesarstwa Nag. Można go wykorzystywać w Tankyuu (o ile nie ma przeciwwskazań prowadzącego), Ninmu (o ile nie ma ograniczeń w warunkach) i opowiadaniach, jednak nie w normalnych walkach. Nie są w związku z tym traktowani jako część frakcji.

Statystyki:
Ten: 2
Shageki: 1
Kenjutsu: 0
Hakuda: 1
Fuketsugei: 0
Chi: 8
Siła: 2
Szybkość: 1
Witalność: 5
_____________________________________________________

Moc: Geist - wtórna energia życiowa.

Typ: Nouryoku

Kijunhou: Estrum
- Proces reanimacji Drauga sprawa, że zatraca on wszelkie pierwotnie posiadane moce, lecz w zamian wykształca szereg cech, które chronią go przed śmiercią. Przede wszystkim, jego życie reguluje niewidzialna energia Haki, która płynie pozbawionymi krwi żyłami. Zastępuje ona także układ nerwowy, w związku z czym ataki w kręgosłup i inne typowe punkty krytyczne stają się bezużyteczne. Serce Drauga nie bije, ponieważ nie ma już co pompować. Jedynym witalnym punktem w całym organizmie staje się mózg. Wykształca się w nim dodatkowy organ zwany "sednem", który reguluje Haki i przez to kontroluje całe ciało. Zniszczenie mózgu bezpowrotnie niszczy Drauga. Poza tym, przebijanie go, miażdżenie i rozcinanie może tylko ograniczyć jego mobilność. Odcięta kończyna nie może przyjmować dostaw Haki, więc staje się niewładna (chyba, że ktoś ją ponownie przymocuje).
W wyniku zmian biologicznych, dotyczą go następujące zasady: nie musi oddychać (nie ma krwi, nie potrzeba tlenu), nie musi jeść ani pić (podtrzymuje go energia Haki), ból go nie ogranicza (odczuwa go, ale dzięki Haki, a nie układowi nerwowemu), polega na zmysłach (w tym zakresie traktowany jest jak zwykły człowiek), żyje (nie jest zombie ani maszyną), posiada sprawny mózg (można go więc zmylić, omamić itp.), przyjmuje rozkazy (z centrali, poprzez satelitę prosto do mózgu lub werbalnie, od wyznaczonych przełożonych).

Eisai:
Ikusaiji (Battle Spirit) - rycerze znani są z niebywałej odporności na obrażenia. Znoszą efekty ran, jakby ich Witalność była wyższa o 1.
_____________________________________________________

Poziom: 0

Douriki: 100

Trudność: 5

Styl walki: Draug posiada pełne szkolenie z zakresu walki wręcz i broni palnej. Brakuje mu jednak inwencji wynikającej z wolnej woli, dlatego nigdy nie wejdzie na poziom geniusza. Walczy pewnie, nie zważając na własne bezpieczeństwo, chyba że dostanie konkretny rozkaz. Dzięki bardzo wysokiej Witalności i Ikusaiji jest niesamowicie odporny na próby zranienia.

Bilans: [2/0]


Hit dirt, shake tree, split sky, part sea.

Poprawna polszczyzna | Wiedza dla ludu | Odpowiedź na Twoje pytanie
   
Profil PW Email WWW Skype
 
 
*Lorgan   #73 
Administrator
Exceeder


Poziom: Joutei
Stopień: Taichou
Posty: 3209
Wiek: 37
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa


Nazwa: Veno Saunder
Rasa: Człowiek (Zjednany z Mahou)
Wiek: 46 l.
Kraj: Babilon

Wystąpił:
Ninmu: Wieża Babel; Ciemność kontra światło

Biografia: Veno wychował się rodzinie babilońskiego żołnierza, jednocześnie będąc w bardzo serdecznych kontaktach ze swoim wujem, duchownym Kościoła. Inspirowany przez nich obydwu wykształcił głęboki patriotyzm oraz poczucie obowiązku wobec kraju. W wieku dziesięciu lat zamanifestowały się jego nadprzyrodzone moce, toteż wtajemniczony wujek natychmiast zgłosił fakt w Archidiecezji Semphyrskiej. Chłopaka wzięto pod skrzydła zealockiej akademii i wyszkolono na jednego z lepszych dowódców w pionie wojskowym. Dziś prowadzi swoją jednostkę do walki o lepsze jutro Babilonu.

Opis: Veno to średniej postury mężczyzna o zaczesanych do tyłu blond włosach i ciemnej koziej brodzie. Ubiera się zwykle w czarno-srebrną wersję płaszcza zealotów z Seikigunu, a w cywilu zakłada koszulkę polo, gruby dziany sweter z golfem i niebieskie jeansy. Na lewej ręce widoczne są blizny po poparzeniach, z czasów gdy uczył się zapanować nad zaklęciami.
Pomimo zaciętego spojrzenia jest w gruncie rzeczy sympatyczny, emanuje aurą mentora i przewodnika. Gdy komuś się przysłuchuje, mruży swoje niebieskie oczy z zaciekawieniem, gdy mówi – rozbłyskują zapałem. Cechuje go głęboka wiara i patriotyzm, dalekie jednak od skrajnego fanatyzmu. Można powiedzieć, że jest człowiekiem mocno uduchowionym. Jego pracę dla Seikigunu, oprócz oddania, wyróżnia pełen profesjonalizm - na polu bitwy rzadko daje się ponieść emocjom i woli się przegrupować, niż dać zaskoczyć w ślepej ofensywie.

Umiejętności niebojowe:
    • Fizyka (1)
    • Historia (2)
    • Kulturoznawstwo (1)
    • Przetrwanie (2)
    • Taktyka (3)
Uzbrojenie:
Majątek: 600,000 KUA
• Sporo ukrytych noży do rzucania

Batsu:
Babilon Seikigun (Fukutaichou)

Statystyki:
Ten: 2
Shageki: 2
Kenjutsu: 0
Hakuda: 0
Fuketsugei: 0
Chi: 5
Siła: 1
Szybkość: 3+1
Witalność: 1
_____________________________________________________

Szkoła: Encender

Typ: Origen

Krąg 1:
Daybreak Archery
- Użytkownik przywołuje świetlisty łuk do lewej ręki, a na prawej pojawia się trójpalczasta rękawica łucznicza, która jest kluczem do naciągnięcia niematerialnej cięciwy. Za pomocą tej broni mag jest w stanie miotać energetyczne pociski, znacznie szybsze niż zwykłe strzały. Po uderzeniu, poza poparzeniami celu, nie pozostaje po nich żaden ślad.
Twilight Guard Dogs
- Czar defensywny, przywołujący trzy świetliste kule krążące wkoło użytkownika. Gdy przeciwnik zbliży się na 15 metrów, zaczynają ostrzał świetlistymi pociskami. Magicznych strażników można zniszczyć używając mocy nadprzyrodzonej, zaklętej lub przeklętej klingi, albo bardzo wysokiej temperatury. Pękają wtedy jak bańka mydlana w nikłym rozbłysku światła. Przywołanie kolejnego zestawu możliwe jest dopiero po zniszczeniu wszystkich trzech i zajmuje kilka cennych sekund.

Krąg 2:
Advent of the Dawn
- May the Light forge these arrows, to make it's Dawn victorious! - broń przywoływana w zaklęciu pierwszego kręgu zmienia się w pięknie rzeźbiony dwumetrowy łuk emanujący światłością. Puszczając jego niematerialną cięciwę wystrzeliwuje się potężny promień energii, który w locie rozszczepia się na siedem strzał ścigających cel. W przeciwieństwie do energetycznych pocisków z pierwszego czaru, te przyjmują fizyczną formę i wyglądają bardziej jak dwumetrowe rycerskie lance wykonane z platyny, niż zwykłe łucznicze strzały. Zaklęcie jest bardzo celne, chociaż w odpowiednich warunkach możliwe do przynajmniej częściowego uniknięcia.

Eisai:
Vista (Vision) - bohater obdarzony tą techniką jest w stanie na pierwszy rzut oka rozpoznać, czy ktoś jest człowiekiem, czy nadczłowiekiem.
Medrar (Thrive) - magia na stałe zwiększa Siłę lub Szybkość postaci o 1 punkt (nie ma to wpływu na wartość Chi i zapisuje się na zasadzie cecha+1). Raz dokonanego wyboru nie można zmienić.
Sonido (Sound) - wspomagana magią technika ruchowa, sprawiająca, że atakujący może "zniknąć" sprzed oczu obserwatora i pojawić się nawet kilka metrów dalej. Jej skuteczność zależy od Szybkości.
_____________________________________________________

Poziom: 2

Douriki: 2600

Trudność: 7

Styl walki: Dzięki swojemu doskonałemu zmysłowi taktycznemu i zwinności, Veno nieustannie utrzymuje odpowiedni dystans, by maksymalnie wykorzystać przewagę zasięgu, jaką daje jego magiczny łuk. Gdy przeciwnik zdoła się zbliżyć, jest natychmiast ostrzeliwany przez Twilight Guard Dogs i zasypywany gradem noży. Zealota pozostaje przez większość czasu bezpieczny, sprytnie wykorzystując Sonido.
Podczas większych operacji dowodzi jednostką wiernych żołnierzy. Wydaje rozkazy i osłania ich swoją magią. Jeśli zajdzie taka potrzeba, rusza w ogień bitwy razem z nimi.

Bilans: [0/0]


Hit dirt, shake tree, split sky, part sea.

Poprawna polszczyzna | Wiedza dla ludu | Odpowiedź na Twoje pytanie
   
Profil PW Email WWW Skype
 
 
*Lorgan   #74 
Administrator
Exceeder


Poziom: Joutei
Stopień: Taichou
Posty: 3209
Wiek: 37
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa


Nazwa: Yoh Aotaro
Rasa: Nadczłowiek (Generacja 2)
Wiek: 59 l.
Kraj: Sanbetsu

Wystąpił:
Ninmu: Wielka Ucieczka

Biografia: Po misji w Khazarze, podczas której jego ciało zostało znalezione i zabrane przez tubylców, pół roku błąkał się jako duch po dżungli nim je odnalazł oraz dalszy rok nim zdołał pokonać atrofię mięśni i opuścić plemię o własnych siłach. Na własny wniosek przeniósł się do służby za biurkiem. Za wszelką cenę stara się nie dopuścić do podobnej sytuacji, dlatego doprowadził swoje ciało do szczytowej formy i używa jedynie bezpieczniejszej części swoich potężnych mocy. Wychowany w Higure, spędza tam większość czasu, twierdząc że w mieście jest coś, co przyciąga kłopoty jak magnes i ktoś musi mieć na to oko.

Opis: Sylwetkę tego nadczłowieka znaczą wyrzeźbione węzły mięśni, wypakowany biceps i absolutny brak szyi. Od łysej głowy, aż po same stopy jego skórę pokrywają wzory tradycyjnego irezumi. Szczególnie wyróżniają się dwa wytatuowane, złoto-błękitne węgorze, owinięte wokół ramion. Zdawałyby się mieć w okrągłych oczach żądzę mordu, płonącą zupełnie niczym u ich nosiciela. Wizerunek twardziela mącony jest nieco przez niewielki wzrost. Mimo to, jeśli tylko tego chce, Yoh potrafi budzić strach we wrogach i przyjaciołach.

Umiejętności niebojowe:
    • Detektywistyka (2)
    • Kulturoznawstwo (3)
    • Medycyna [Sportowa] (2)
    • Taktyka (1)
    • Zabezpieczenia (3)
Szkoły Walki (Dou):
    • Sejou: Orochi no Kyouki (3)

    1. Dostrojenie - postać posługująca się formami Orochi no Kyouki otrzymuje modyfikator +1 do Siły kosztem -1 do Witalności oraz może wykorzystywać poziom szkoły do podnoszenia Hakudy.
    2. Ketsugou Haaku - użytkownik koncentruje energię w czubkach palców, następnie szybkim ruchem posyła ją po ziemi, w kierunku przeciwnika. Im więcej posiada Douriki, tym szybszy jest pocisk. Gdy technika dosięgnie ofiary, wiązka białej energii wystrzela pionowo w górę, paraliżując ją na około 2 sekundy i zakłócając przepływ Douriki, efektywnie zmniejszając je o połowę na kolejne 5 sekund.
    3. Ya Otome - użytkownik zadaje osiem morderczych ciosów, szarpiąc ciało przeciwnika aż do kości, po czym chwyta go za szyję i uwalnia w gwałtownym wybuchu zgromadzoną w rękach moc, która odrzuca pokiereszowane ciało na kilka metrów.
Uzbrojenie:
Majątek: 1,000,000 KUA
Yoh zwykle nie nosi ze sobą żadnej broni.

Batsu:
Sanbetsu Shinobi (Jounin)
Shinsengumi (Starszy doradca)

Uwagi:
• Ze względu na traumę sprzed lat, Yoh obawia się wykorzystywania swoich własnych mocy na poziomie Ousei i Shouri. Z tego powodu nie walczy z nikim na poziomie 2 lub 3, jeśli nie jest przyparty do muru.

Statystyki:
Ten: 6
Shageki: 0
Kenjutsu: 2
Hakuda: 2
Fuketsugei: 2
Chi: 6
Siła: 3
Szybkość: 1
Witalność: 2
_____________________________________________________

Moc: Seikitai - moc tworzenia projekcji astralnych na bazie własnego Ten.

Typ: Nouryoku

Kijunhou: Fukkatsu Suru
- Tatuaże Yoha zostały przygotowane tuszem zawierającym rozdrobnione fragmenty prawdziwych zwierząt i roślin. Dzięki Fukkatsu Suru można wzmocnić ich astralną esencję, żeby otoczyć własne ciało transparentnym pancerzem, który ochroni nawet przed bezpośrednim strzałem z pistoletu. Kiedy moc jest aktywna, tatuaże wydają się wić i przesuwać po ciele użytkownika.

Gensoku: Shinpi-tekina Muchiuchi
- Yoh skupia całość mocy potrzebnej do użycia Fukkatsu Suru w dwóch wytatuowanych, złoto-błękitnych węgorzach, owiniętych wokół ramion. Dzięki temu przyjmują one właściwości długich na trzy metry macek zakończonych mocnymi szczękami. Składają się one z energii Ten i Haki, przez co są niemal zupełnie przezroczyste, giętkie i twarde niczym stal. Można walczyć nimi jak biczami, przyciągać odległe przedmioty, a nawet wykorzystywać jako dodatkowe kończyny. W wypadku przecięcia lub uszkodzenia, zregenerują się w ciągu kilku najbliższych minut. Shinpi-tekina Muchiuchi i Fukkatsu Suru nie mogą być używane jednocześnie.

Ousei: Taigairidatsu
- Zdolność pozwalająca całkowicie opuścić własne ciało i przemieszczać się jako niematerialny byt astralny. W tej formie można przenikać ściany, latać i unikać wykrycia przez pięć zmysłów. Jest się ponadto całkowicie odpornym na obrażenia i niepodatnym na zmęczenie. Nie ma limitu działania tej mocy, chociaż opuszczone ciało musi mieć zaspokojone podstawowe potrzeby fizjologiczne (odżywianie, odpoczynek, załatwianie się itp.), inaczej najzwyczajniej w świecie umrze, przerywając tym samym działanie Taigairidatsu. Użytkownik mocy może na życzenie zrobić się widzialny i słyszalny, a żeby przerwać jej działanie bez konieczności własnej śmierci, musi jako projekcja na powrót wniknąć w ciało.
- Rin'ne: Drastyczna wariacja Taigairidatsu, polegająca na zasiedleniu ciała innego niż własne w celu zakończenia działania mocy. Żeby odniosła skutek, ofiara (koniecznie człowiek) musi być w stanie wegetatywnym lub w inny sposób nie posiadać duszy. W efekcie przejmuje się jej statystyki Chi, wygląd, głos i wszystko inne, co wynika z powłoki cielesnej. Nie można w ten sposób przywłaszczyć umiejętności niebojowych, zaklęć zealoty, ani zająć ciała szamana, ponieważ mieszka w nim Manitou. Rin'ne nie przełamuje żelaznej zasady: jeżeli oryginalne ciało użytkownika umrze, ginie także projekcja astralna, nawet jeżeli zasiedla inne ciało.

Shouri: Gongen
- Ostateczna manifestacja Seikitai. Użytkownik opuszcza własne ciało jako projekcja astralna, jednak w przeciwieństwie do Taigairidatsu, może bez trudu wpływać na świat materialny. W tej formie jest niemożliwy do zniszczenia (odtworzy uszkodzone części ciała w ciągu kilu minut), potrafi latać i na życzenie robić się niewidzialnym. Nieustannie emituje delikatną, srebrzystą poświatę. Może także korzystać z Fukkatsu Suru oraz Shinpi-tekina Muchiuchi jednocześnie. Moc kończy swoje działanie kiedy użytkownik wniknie we własne ciało lub zostanie ono zabite.

Eisai:
Kogasu (Incinerate) - metoda gwałtownego przyspieszania własnego metabolizmu, dzięki której można łatwo oczyścić organizm ze wszelkich toksyn, które nie mają natychmiastowego i permanentnego działania. Skutkiem ubocznym jej zastosowania, jest osłabienie wywołane spaleniem potrzebnych kalorii.
Hakuen (White Smoke) - zdolność toczenia walki bez użycia wzroku. Doskonała w sytuacjach, gdy widoczność jest ograniczona lub przeciwnik posługuje się iluzją.
Tekkai (Iron Body) - napięcie mięśni w taki sposób, że tworzy się z nich naturalny pancerz chroniący przed atakami. Im wyższa Witalność, tym skuteczniejsza ochrona.
Bunshin (Clone) - dzięki tej skomplikowanej technice można tworzyć własny powidok, czyli formować ruchome iluzje siebie, które istnieją najdłużej kilkadziesiąt sekund i ulegają zniszczeniu przy pierwszej próbie kontaktu fizycznego. Ich ilość zależna jest od Douriki (każde 500 punktów pozwala na stworzenie pojedynczej iluzji).
_____________________________________________________

Poziom: 3

Douriki: 5900

Trudność: 5 (normalnie 7)

Styl walki: Yoh preferuje stosowanie Orochi no Kyouki, które w trudnych chwilach wspomaga mocą Shinpi-tekina Muchiuchi, zapewniając sobie dwie dodatkowe kończyny do ataku i obrony. Jego popisowym atakiem jest podwójne Ya Otome, które zabija większość przeciwników na miejscu.

Bilans: [0/0]


Hit dirt, shake tree, split sky, part sea.

Poprawna polszczyzna | Wiedza dla ludu | Odpowiedź na Twoje pytanie
   
Profil PW Email WWW Skype
 
 
*Lorgan   #75 
Administrator
Exceeder


Poziom: Joutei
Stopień: Taichou
Posty: 3209
Wiek: 37
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa


Nazwa: Damien Lockheart
Rasa: Nadczłowiek (Generacja 2)
Wiek: 34 l.
Kraj: Nag (Yami)

Wystąpił:
Ninmu: Mordercze intencje V

Biografia: Damien Lockheart został obłożony infamią na terenie całego cesarstwa Nag w roku 1613. W wyniku podłych manipulacji i łamania kodeksu rycerskiego doprowadził do walki z Szarym Smokiem, najmłodszym mistrzem szkoły Dokiryuuken i zarazem kolegą z pionu. Wygrał w sposób tak brutalny i jednoznaczny, że pomimo najlepszej opieki medycznej, ofiara dopiero po roku zdołała wyjść o własnych siłach ze szpitala. W 1614-stym stworzył i rozbudował grupę zrzeszającą głodnych krwi wojowników, którzy wyznawali podobną filozofię i kultywowali siłę. W ciągu zaledwie kilku miesięcy przemienił tę bandę niezorganizowanych morderców i degeneratów w międzynarodową organizację zabójców na zlecenie, która zdołała poważnie zaszkodzić interesom takich potęg, jak Zakon Muspelheimu, czy korporacja Verona.

Opis: Bardzo wysoki i szczupły mężczyzna, ubierający się w powyciągane koszule z lnu i skórzane spodnie. Blond włosy ma podgolone od karku, a młodą twarz zwykle wykrzywioną w wyrazie niezadowolenia i pogardy.
Damien jest wyjątkowy nawet jak na nadczłowieka. Posiada ogromny talent do szermierki, który w połączeniu z trenowaną od najmłodszych lat leworęczną wariacją szkoły walki tworzy zabójczą kombinację. W czasach, kiedy służył cesarstwu miał opinię niedoścignionego w boju porucznika Inpu. Teraz, kiedy prowadzi grupę sobie podobnych odchyleńców, nie cofnie się przed niczym, żeby przetestować wyuczone umiejętności. Bez zmrużenia oka dopuści się tortur, szantażu i ohydnych zbrodni, jeśli tylko umożliwi mu to walkę z silnymi przeciwnikami.

Umiejętności niebojowe:
    • Psychologia (3)
Szkoły Walki (Sei):
    • Sejou: Hiten Mitsurugi-ryuu (2)

    1. Dostrojenie - postać posługująca się Hiten Mitsurugi-ryuu otrzymuje modyfikator +1 do Szybkości kosztem -1 do Witalności.
    2. Kuzu-ryuusen – dziewięć błyskawicznych, skoordynowanych uderzeń w witalne punkty na ciele przeciwnika. Technika zastosowana na pojedynczym celu ma ogromną moc, zaś rozłożona na kilka celów, uniemożliwia wszelkie kontry.
Uzbrojenie:
Majątek: 850,000 KUA
• Katana Meitou o imieniu Kusanagi.

Batsu:
Phantom Knights (Lider)

Statystyki:
Ten: 2
Shageki: 0
Kenjutsu: 2
Hakuda: 0
Fuketsugei: 0
Chi: 9
Siła: 1
Szybkość: 5
Witalność: 3
_____________________________________________________

Moc: Kagahasaki - tworzenie luster.

Typ: Shouzuru

Kijunhou: Gazou Hansha
- Użytkownik mocy sprawia, że jest widziany w innym miejscu, niż się faktycznie znajduje. Przesunięcie ma miejsce nie dalej, niż o trzy metry w dowolną stronę i dotyczy wyłącznie wrażeń wzrokowych.

Gensoku: Kasuka ni Hikaruken
- Ruch dłonią lub trzymaną w niej bronią przywołuje falę ledwo widocznych (a przez to trudnych do uniknięcia) lustrzanych odłamków złożonych z czystej Haki. Kiedy przestają się poruszać (np. gdy upadną lub poszatkują cel), rozpraszają się tak szybko, jak powstały.
- Idai Hahen: Użytkownik zbiera moc, tworząc wielki lustrzany okruch, który zadaje znacznie poważniejsze obrażenia za cenę bycia prostszym do uniknięcia.

Ousei: Mirachen
- Dzięki potędze luster, użytkownik jest w stanie dowolnie zmieniać, przestawiać i wypaczać wszystko w obszarze dwudziestu metrów wokół siebie. Efekt jest potężną iluzją, która co prawda rozprasza się pod wpływem dotyku (wywołując efekt pękającej szyby), ale za to potrafi oszukać wszystkie zmysły niewymagające fizycznego kontaktu. Innymi słowy, Damien jest w stanie sprawić, że dźwięk wydobywa się z innego miejsca niż powinien, stworzyć wiarygodne kopie siebie i innych, przestawiać, zwiększać lub pomniejszać elementy otoczenia, a nawet zniekształcić odbiór Douriki w taki sposób, że ofiara będzie przekonana o wykrywaniu go z innego miejsca, niż ma to miejsce w rzeczywistości. Mirachen manipuluje realnymi bodźcami, przez co iluzje obejmują także urządzenia mechaniczne, zwierzęta itp.

Eisai:
Kan (Sixth Sense) - rzadko spotykana zdolność wyczuwania czyhającego niebezpieczeństwa. Jej działania nie da się niestety odróżnić od zwykłego przeczucia, które może być mylne. Innymi słowy, postać nieustannie polegająca na Kan wpędzi się w paranoję.
Yokan (Premonition) - metoda bezprzyrządowego wykrywania poziomu Douriki u osób, które właśnie go używają.
Soru (Warp) - zaawansowana technika ruchowa, sprawiająca, że atakujący może "zniknąć" sprzed oczu obserwatora i pojawić się nawet kilka metrów dalej. Jej skuteczność zależy od Szybkości.
_____________________________________________________

Poziom: 2

Douriki: 2500

Trudność: 7,25

Styl walki: Damien Lockheart jest pewny siebie, lecz nie zaślepiony. Uwielbia konfrontować się z silnymi przeciwnikami, których omamia przy pomocy iluzji i wykańcza swoją kataną. Będzie pod wrażeniem, jeśli przeciwnik zdoła walczyć z nim jak równy z równym, a nie przerażona ofiara bez pojęcia na temat sytuacji, w której się znajduje.

Bilans: [1/0]


Hit dirt, shake tree, split sky, part sea.

Poprawna polszczyzna | Wiedza dla ludu | Odpowiedź na Twoje pytanie
   
Profil PW Email WWW Skype
 
 
*Lorgan   #76 
Administrator
Exceeder


Poziom: Joutei
Stopień: Taichou
Posty: 3209
Wiek: 37
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa


Nazwa: Kaito
Rasa: Człowiek (Zjednany z Mahou)
Wiek: 38 l.
Kraj: Babilon

Wystąpił:
Ninmu: Na końcu tęczy

Biografia: Mało kto wie, że Kaito i Taiko to rodzeni bracia, których dzieli sześć lat. Ten drugi jest starszy. Od dzieciństwa funkcjonowali w odrębnych światach: Taiko manipulował i piął się po szczeblach kariery politycznej w Babilonie, a Kaito... Cóż. Kaito nie robił w zasadzie nic. Pomimo podejrzeń o bycie najbardziej utalentowanym zealotą w historii, brakowało mu skupienia i determinacji, żeby przekuć to w sławę i szacunek u innych. Jego życie sprowadziło się do wykonywania prostych poleceń przełożonych. Z biegiem czasu zaczął nienawidzić brata, któremu wszystko przychodziło z ogromną łatwością. Jak to możliwe, skoro był słabszy i mniej zdolny? Kiedy dowiedział się, że ten wymówił wierność papieżowi, wpadł w prawdziwą furię. Po raz kolejny został pominięty i nieuwzględniony w jego planach. Miarka się przebrała. Po raz pierwszy w życiu zapragnął czegoś na tyle mocno, żeby się postarać. Chciał zabić brata i tym samym przekreślić wszystkie jego osiągnięcia. Zimą 1603 roku awansował ze stopnia Jizamurai na Daimyo. Uprawnienia, które dzięki temu zdobył umożliwiły mu swobodne poszukiwania członków Absolutorium Umbrarum. Wybija ich sukcesywnie, nie przejmując się zbytnio wydarzeniami na świecie. Jego ignorancja jest tak daleko posunięta, że zapewne nie rozpoznałby nawet prezydenta Sanbetsu.
W roku 1615, niedługo po walce z Genkaku, został ogłoszony babilońskim członkiem Magi. Siłą już dawno przewyższył podstarzałego Lancelota Arturisa.
W lutym 1618 roku rozpoczął romans z Naoko d'Arce. Para poznała się przypadkiem w Wilczej Paszczy, gdzie spędziła upojnie kilka dni i nocy. Od tamtej pory Kaito starał się nakłonić Naoko do zmiany pionu wojskowego na egzekutorski. Uważał, że jej potencjał byłby tam lepiej wykorzystany i chciał mieć ją nieco bliżej siebie. Próbom przekonywania towarzyszył charakterystyczny gest zabawy kosmykiem włosów partnerki. Ów zwyczaj szybko zamienił się w nawyk.

Opis: Młodo wyglądający mężczyzna o wiecznie znudzonym spojrzeniu. Jest wysoki (chociaż nieco niższy od brata), atletycznie zbudowany i ubiera się w luźne szaty, które zaprojektowano na specjalne zamówienie z wytrzymałych, ale także doskonałych jakościowo materiałów. Ma złote oczy i średniej długości blond włosy, których nigdy nie czesze. Ich odcień jest identyczny z włosami Taiko.
Kaito jest bystry, ale niesamowicie rozpuszczony. Nudzi go większość obowiązków, które zostały nałożone przez Babilon, dlatego urozmaica je jak tylko może. Często urządza gierki jako alternatywę dla fizycznej konfrontacji z przeciwnikiem (nie dotyczy to oczywiście członków Absolutorium). Pomimo statusu i ogromnych umiejętności, łatwo daje się sprowokować o byle drobnostkę. Nazywany jest "problematycznym dzieciakiem z Inpu", co mocno kłóci się z faktem bycia najsilniejszym zealotą na usługach papieża. Z powodu trudnego charakteru i niezdolności do pracy w grupie, zwykle wykonuje jednoosobowe i ściśle tajne misje. Jest przez to mało znany i często niedoceniany.

Umiejętności niebojowe:
    • Psychologia (4)
    • Taktyka (2)
Szkoły Walki (Sei):
    • Madou: Kouteiken (3)

    1. Dostrojenie - postać posługująca się formami Kouteiken otrzymuje modyfikator +1 do Siły oraz może wykorzystywać poziom szkoły do podnoszenia Hakudy.
    2. Genroumaoken - skoncentrowana fala uderzeniowa wydobywa się z pięści, trafia w głowę ofiary i kompletnie paraliżuje, zakłócając pracę mózgu. Efekt utrzymuje się około 10 sekund.
    3. Genmaken - przerażająca technika, pozwalająca niszczyć ludzkie umysły. Użytkownik atakuje ofiarę z rozpędu przy pomocy pięści. Prędkość, jaką wówczas osiąga, przewyższa nawet Eisai Soru, a więc umyka przeciętnemu zmysłowi wzroku. Nie powoduje fizycznych obrażeń, jednak ze względu na to, że wymagany jest kontakt pięści z czołem, może uszkadzać hełmy i inne okrycia głowy (wybija w nich dziurkę wielkości monety). Prawdziwa potęga Genmaken tkwi w impulsie, który wysyła bezpośrednio do mózgu trafionej ofiary. Wymusza tym samym przerażający koszmar, który miażdży ducha walki i czyni z niej niemal warzywo. Tylko wyjątkowa stanowczość i chęć zwycięstwa jest w stanie uchronić umysł przez kompletnym załamaniem.
Uzbrojenie:
Majątek: 1,200,000 KUA

Batsu:
Babilon Inpu (Daimyo)
Maga (Babilon)

Frakcja:
• Felix - czarny kot, który reaguje na polecenia Kaito.

Statystyki:
Ten: 4
Shageki: 0
Kenjutsu: 0
Hakuda: 2
Fuketsugei: 2
Chi: 4
Siła: 1
Szybkość: 2
Witalność: 1
_____________________________________________________

Szkoła: Viento

Typ: Origen

Krąg 1:
Ten-za
- Czarodziej jest w stanie teleportować dotykany przedmiot nie cięższy ilość posiadanego przez siebie Douriki wyrażona w kilogramach do dowolnie wybranego miejsca w promieniu jednego kilometra. Nie trzeba znać dokładnego przeznaczenia, chociaż jest to pomocne. Zaklęcie nie może umieścić przedmiotu w żadnym ciele stałym, ani wewnątrz jednolitego zbiornika wodnego, w związku z czym dokona automatycznej korekty ukierunkowanej na najbliższą wolną przestrzeń.
Jiko Ten-za
- Wariacja oryginalnego zaklęcia Ten-za, polegająca na przemieszczeniu czarodzieja, który je rzucił. Zasięg równy jest ilości posiadanego Douriki wyrażonej w metrach. Reguły dotyczące miejsca docelowego pozostają bez zmian.
Chiratsuki
- Użytkownik zaklęcia zaczyna gwałtownie teleportować się w to samo miejsce kilkanaście razy na sekundę, przez co wygląda, jakby migotał. W tym stanie nie może aktywować innej magii, ale jego Szybkość rośnie o 2 (ponieważ każdy wykonywany ruch ulega skróceniu dzięki błyskawicznym przemieszczeniom), a w duchu zasady niemożności pojawienia się wewnątrz ciała stałego, nie może go zranić żaden atak, który będzie niewystarczająco szybki i wstrzeli się w mignięcie (czarodziej zwyczajnie pojawi się obok niego).

Krąg 2:
Setsudan-sen
- Hit dirt, shake tree, split sky, part sea - czarodziej zyskuje możliwość tworzenia portali w formie rozpiętych między palcami dłoni nici o grubości jednego milimetra. Obiekt stały, w tym żywa tkanka, który dostanie się w przestrzeń działania portalu zostanie przeniesiony kilka metrów dalej. Można więc dosłownie wycinać w celach paski grubości jednego milimetra, szatkując je przy tym w drobny mak. Zaklęcie posiada dwie reguły. Według pierwszej, użytkownik może wyłączyć z działania portali konkretne obiekty, na przykład własne ciało i wyposażenie. Według drugiej, maksymalna długość pojedynczej nici rozpiętej między palcami wynosi sto metrów (można więc tworzyć pętle do niszczenia ogromnych celów), a liczba nici możliwych do użycia jednocześnie to trzy. Jeżeli portal natrafi na przeszkodę niezniszczalną lub w inny sposób niemożliwą do rozdzielenia, zaczepia się na niej i nie może przemieścić się dalej.
Okoggekai
- Embrace the essence of life - zealota teleportuje dotykane zwierzę bezpośrednio w swoje ciało, imitując szamańską transformację. Poza przejęciem części fizycznych cech zwierzęcia, zaklęcie wzmacnia najważniejszą dla niego podcechę Chi o 3 punkty. Najczęściej używa go na własnym kocie, zyskując +3 do Szybkości, ogon poprawiający równowagę, włochate uszy na górze głowy umożliwiające znacznie lepsze słyszenie, złociste oczy doskonałe do widzenia w ciemności oraz ostre pazury. Okoggekai zakończy działanie wyłącznie na życzenie użytkownika, który z premedytacją będzie musiał "wyteleportować" z siebie zwierzę.

Krąg 3:
Ikai Jigen
- It's another world, one that few have seen, at times wild and brutal, at times so serene. A place where life abounds in every shape and size, where miracles seem to happen right before our eyes. - Zealota rozcina palec i wypowiada formułę zaklęcia. Za jego plecami otwiera się przepastny portal do innego wymiaru, który natychmiast pochłania wszystkie istoty żywe w promieniu stu metrów. Jeżeli ktoś posiadający materialną postać znajduje się w obszarze działania Ikai Jigen w chwili jego aktywowania, zostanie objęty wspomnianym efektem. Nie pomoże żadne unikanie, teleportowanie się i blokowanie. Wyjątek stanowią moce ochronne, które w racjonalny sposób uniemożliwiają teleportację i były uruchomione zawczasu.
Zealota i wszystkie jego ofiary pojawiają się w świecie przypominającym miejsce, które właśnie opuścili z kilkoma różnicami. Przede wszystkim, ma on zaledwie kilometr średnicy (na krańcach otacza go lustrzana, niezniszczalna bariera) i jest nieudolną imitacją (urządzenia elektryczne nie działają, książki posiadają bazgroły zamiast tekstu itd.). Co więcej, wszystkie istoty, poza zealotą odpowiedzialnym za rzucenie zaklęcia (oraz tymi, nad którymi roztoczy ochronę), tracą Douriki w tempie 1000 punktów na minutę. Gdy spadnie ono do zera, zapadają w śpiączkę, a ich ciała momentalnie powracają do normalnego świata. Istnieją dwa sposoby, żeby przerwać wyczerpujący efekt i wrócić bez szwanku: dobrowolne odesłanie przez użytkownika, albo pozbawienie go przytomności. Sam użytkownik może opuścić Ikai Jigen tylko kiedy nie będzie już w nim nikogo innego.

Eisai:
Vista (Vision) - bohater obdarzony tą techniką jest w stanie na pierwszy rzut oka rozpoznać, czy ktoś jest człowiekiem, czy nadczłowiekiem.
Innato (Inborn) - część zealotów podczas swojego szkolenia odkrywa, że stać ich na więcej niż pozostałych. Posiadacz Innato potrafi rzucać dodatkowe zaklęcie pierwszego kręgu.
Sonido (Sound) - wspomagana magią technika ruchowa, sprawiająca, że atakujący może "zniknąć" sprzed oczu obserwatora i pojawić się nawet kilka metrów dalej. Jej skuteczność zależy od Szybkości.
Indizar (Index) - dzięki wyczerpującym studiom i trenowaniu umysłu, bohater posiadł umiejętność rzucania kolejnego zaklęcia drugiego kręgu.
_____________________________________________________

Poziom: 3

Douriki: 7100

Trudność: 8,5

Styl walki: Kiedy przychodzi co do czego, Kaito odrzuca maskę luzaka. Dzięki niezwykłej przenikliwości szacuje umiejętności przeciwników i w razie potrzeby wybija ich pojedynczo przy pomocy Ikai Jigen. Nie krępuje się tam używać pełni swoich umiejętności, ponieważ nie musi się martwić, że pozna je ktoś niepożądany. Lubuje się w zrzucaniu na przeciwników ciężkich przedmiotów (Ten-za), a kiedy spróbują uniku teleportuje się w ślepy punkt i dobija ich Genroumaoken lub Genmaken. Gdy pada ofiarą ostrzału, albo schodzi z linii ognia (Jiko Ten-za), albo blokuje ją solidną przeszkodą (Ten-za). Jeśli walczy z kimś szybkim, łączy Sonido z Jiko Ten-za z nieprzewidywalnym skutkiem: niby kieruje się dzięki technice ruchowej w jedno miejsce, ale faktycznie pojawia się w innym dzięki teleportacji. Jego ostateczna (i relatywnie rzadko używana) kombinacja mocy wygląda następująco: stosuje Ikai Jigen, żeby uniemożliwić ofierze ucieczkę, następnie aktywuje Okoggekai na Feliksie, żeby poprawić swoje fizyczne możliwości, później przychodzi kolej na Setsudan-sen i Chiratsuki. Jeżeli ktoś będzie na tyle głupi, żeby pozwolić mu użyć wszystkich tych zaklęć, jego szanse na przeżycie są bliskie zeru.

Bilans: [0/1]


Hit dirt, shake tree, split sky, part sea.

Poprawna polszczyzna | Wiedza dla ludu | Odpowiedź na Twoje pytanie
   
Profil PW Email WWW Skype
 
 
*Lorgan   #77 
Administrator
Exceeder


Poziom: Joutei
Stopień: Taichou
Posty: 3209
Wiek: 37
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa


Nazwa: Hirame Sondai vel Demolka
Rasa: Nadczłowiek (Generacja 2)
Wiek: 44 l.
Kraj: Sanbetsu

Wystąpił:
Ninmu:
Tankyuu: 2; 7

Biografia: Od najmłodszych lat uczył się podstaw żołnierskiego fachu. Przetrwał lata, hartując w boju swoją duszę i ciało. Nowoczesna wojna nie miała przed nim żadnych tajemnic. Niedługo po 18 urodzinach dostał się do niewoli bojowników z terenów Shah'en. Poznał wszelkie formy bólu i strachu. Po trzech latach cierpień wyzwolono go. Wrócił do czynnej służby po trzech miesiącach przerwy. Od tamtej pory stawał się już tylko silniejszy. Świetny strateg, acz z każdym dniem coraz bardziej zgorzkniały. Mimo swej zimnej postawy, ma wielkie serce dla podwładnych.

Opis: Hirame to wysoki, szczupły mężczyzna w okolicach czterdziestki. Jego włosy do ramion mają kolor purpury. Czasem zawiązuje je w kok, by nie przeszkadzały podczas zadań. Na twarzy widać już pierwsze zmarszczki, choć nadal znać, że w młodości musiał podobać się wielu kobietom. Najczęściej nosi ciemnobrązową kurtkę z szarymi naramiennikami, ciemne spodnie oraz porządne wojskowe buty okute metalem na nosach i obcasach.

Umiejętności Niebojowe:
    • Detektywistyka (1)
    • Ekonomia (1)
    • Historia (2)
    • Koneksje [Sanbetsu] (1)
    • Kulturoznawstwo (2)
    • Prowadzenie [Samochody sportowe] (3)
    • Taktyka (3)
Uzbrojenie:
Majątek: 1,100,000 KUA
Cztery noże do rzucania, rękawica nadgarstkowa "Ryoushi" (załadowana strzałkami poddanymi działaniu mocy Messatsu, w kieszeni posiada stalową linkę na zmianę), MonoOstrze, kilka granatów i min akustycznych.

Batsu:
Sanbetsu Seikigun (Taichou)

Statystyki:
Ten: 6
Shageki: 0
Kenjutsu: 2
Hakuda: 2
Fuketsugei: 2
Chi: 6
Siła: 1
Szybkość: 4
Witalność: 1
_____________________________________________________

Moc: Haretsu - nadawanie swojej Haki wybuchowych właściwości.

Typ: Nouryoku

Kijunhou: Ryuudan
- Moc umożliwiająca przekształcenie części własnej Haki w rozjarzoną, wybuchową sferę o średnicy kilkudziesięciu centymetrów, którą można cisnąć w przeciwnika. Znalezienie się w bezpośrednim zasięgu eksplozji zwykle oznacza poważne poparzenia, złamania i być może także utratę przytomności. Jeżeli ma się czas i warunki niezbędne do koncentracji, można zwiększyć rozmiar i siłę pocisku tylokrotnie, ile wynosi Ten użytkownika. Ryuudan może zostać wytworzony w taki sposób, że eksploduje tylko w określonym kierunku i/lub nie przy pierwszym zetknięciu z przeszkodą, a przy którymś z kolei.
- Washi Satsuei: Hirame tworzy Ryuudan, które programuje na co najmniej jedno bezpieczne zetknięcie, po czym posyła je w kierunku przeciwnika potężnym kopnięciem swojego okutego metalem buta. Dzięki zwiększonej prędkości, staje się znacznie trudniejsze do uniknięcia.
- Chikaku ni Eikyou: Hirame tworzy sferę kilka centymetrów od swojej otwartej dłoni zaledwie moment przed tym, jak zaatakuje nią przeciwnika. Ukierunkowana eksplozja wzmacnia w ten sposób obrażenia w walce wręcz.
- Saiha: Użytkownik tworzy sferę eksplodującą kierunkowo pod własnymi stopami, dla uzyskania rozpędu podczas inicjowania Soru.

Gensoku: Tsuibi Ryuudan
- Rozwinięta forma Ryuudan pozwala na tworzenie lewitujących, wybuchowych sfer, którymi można sterować przy pomocy myśli. Efektywny zasięg wynosi 30 metrów. Moc można wzmacniać w ten sam sposób, co wersję podstawową lub alternatywnie wytworzyć do tylu sfer jednocześnie, ile posiada się Ten. Każdą z nich można sterować indywidualnie.
- Fudou Keimusho: Hirame tworzy sześć sfer w pierścieniu wokół ofiary, efektywnie ograniczając jej swobodę. W przypadku próby ucieczki poprzez schylenie się lub przeskoczenie nad nimi, natychmiast eksplodują. Takie "więzienie" można przemieszczać, zgodnie z regułami dotyczącymi Tsuibi Ryuudan.
- Rensa Bakuhatsu: Dzięki doświadczeniu taktycznemu, Hirame rozmieszcza swoje sfery w taki sposób, że eksplozja jednej z nich wywołuje eksplozję kolejnej i tak dalej. Umożliwia to między innymi atakowanie wrogów biegłych w unikaniu.

Ousei: Messatsu
- Zdolność naładowania dowolnego niemagicznego przedmiotu energią Haki (nie cięższego niż 100 kg na każdy 1,000 punktów posiadanego Douriki), czyniąc z niego silną niczym granat bombę o zapalniku czasowym lub takim, który wywoła eksplozję przy zetknięciu z dowolną przeszkodą. Żeby nałożyć lub usunąć Messatsu, konieczny jest kontakt fizyczny. Nie ma limitu bomb istniejących jednocześnie, jednak trzeba je tworzyć pojedynczo.
- Jibakusouchi: Hirame dotyka ubrania ofiary, czyniąc z niego brutalne narzędzie samozniszczenia z zapalnikiem czasowym.
- Jiraigen: Jeżeli Hirame dysponuje dostateczną ilością czasu, zmienia wiele z rozmieszczonych na ziemi przedmiotów (np. kamieni, śmieci, płyt chodnikowych) w bomby, które eksplodują, gdy się ich dotknie. Utworzone w ten sposób "pole minowe" często wykorzystywane jest jako przestrzeń do walki.

Shouri: Denryoku no Sharin
- Dzięki najpotężniejszej manifestacji Haretsu, użytkownik zyskuje zdolność przekierowywania eksplozji przez własne ciało. Innymi słowy, wybuch wnika w niego nie czyniąc żadnej krzywdy, lecz musi zostać natychmiast wydalony z dowolnej części ciała. Nie ma ograniczenia co do siły wchłoniętego ładunku.
- Yubi no Bakudan: Najbardziej destrukcyjna forma Denryoku no Sharin kompresuje całą energię wybuchu w opuszce palca. Siła i zasięg ataku zależą oczywiście od wchłoniętej eksplozji.
- Bakuhatsuken: Siła eksplozji zostaje uwolniona z kantu dłoni i przemieniona w tnącą falę o kształcie miecza.
- Sanpu: Ciało Hirame wyzwala energię wybuchu z całej swojej powierzchni.

Eisai:
Ippogyaku (Reverse Step) - technika pracy stóp, pozwalająca wykonywać gwałtowne uniki (przestawienia całego ciała) niemalże w momencie, gdy cios styka się ze skórą, bądź ubraniem.
Hakuen (White Smoke) - zdolność toczenia walki bez użycia wzroku. Doskonała w sytuacjach, gdy widoczność jest ograniczona lub przeciwnik posługuje się iluzją.
Soru (Warp) - zaawansowana technika ruchowa, sprawiająca, że atakujący może "zniknąć" sprzed oczu obserwatora i pojawić się nawet kilka metrów dalej. Jej skuteczność zależy od Szybkości.
Ipporyuu (Dragon Step) - metoda poruszania się po wszelkich powierzchniach. Nie ważne, czy to woda, pionowa ściana, a nawet spadające na ziemię dachówki - dopóki bohater pozostaje w ruchu, traktuje je jako stabilne i nieruchome przedmioty, po których z łatwością może się przemieszczać. Dzięki Ipporyuu można nawet odbijać się od samego powietrza, żeby dotrzeć na dużą wysokość.
_____________________________________________________

Poziom: 3

Douriki: 6000

Trudność: 7,25

Styl walki: Hirame stara się możliwie najbardziej efektywnie wykorzystywać swoje moce w walce. Z racji tego, że niespecjalnie nadają się do użytku wśród cywilów, nie przepada za gęsto zaludnionymi obszarami. Jest ostrożny i metodyczny. Bardziej skory do polegania na taktyce niż emocjach.

Bilans: [0/0]


Hit dirt, shake tree, split sky, part sea.

Poprawna polszczyzna | Wiedza dla ludu | Odpowiedź na Twoje pytanie
   
Profil PW Email WWW Skype
 
 
*Lorgan   #78 
Administrator
Exceeder


Poziom: Joutei
Stopień: Taichou
Posty: 3209
Wiek: 37
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa


Nazwa: Angela Nariki vel Tengoku
Rasa: Nadczłowiek (Generacja 2)
Wiek: 36 l.
Kraj: Sanbetsu

Wystąpiła:
Ninmu:

Biografia: Rodzina Nariki należy do grona najbardziej prominentnych w Sanbetsu. Wśród jej członków są znani politycy, przedsiębiorcy i aktywiści. Angela wzrastała wśród wygód, ale także ogromnych oczekiwań. Nigdy nie próbowała się wywyższać, ani wykorzystywać wpływów do załatwiania prywatnych spraw. Jest córką Kazukiego Nariki, ministra spraw zagranicznych w rządzie Sanbetsu. Nadludzkie moce odziedziczyła po matce, która zmarła podczas porodu (rycerz-dezerter, Alice Foster). Posiada dwójkę młodszego przyrodniego rodzeństwa, z którym utrzymuje bliską więź (chociaż nie tak bliską, żeby zdradzić im sekret posiadania Senrigana).

Opis: Szczupła, drobna i bardzo ładna kobieta wyglądająca na około 20 lat. Posiada sprężyste blond włosy sięgające za łopatki, duże błękitne oczy i często nieporadny, choć zalotny wyraz twarzy. Mówi miękkim i dość cichym głosem, który słabo nadaje się do krzyczenia. Nosi szary kombinezon bez rękawów, dwa pasy rewolwerowe i czapsy motocyklowe.
W świecie bezwzględnych morderców, psychopatów upijających się mocą i niepoprawnych dowcipnisi, którzy nie potrafią do końca zaakceptować realiów, Angela stanowi spory wyjątek. Nie zatraciła dziewczęcego uroku, nie stała się wyrachowaną suką, a w dodatku wciąż kieruje się sumieniem. Nie jest pacyfistką, słodką idiotką, ani praktykantką jakiejś oderwanej filozofii - po prostu potrafi okazać współczucie, jeżeli ktoś na nie zasługuje i ceni życie cywilów, których ochronę traktuje mniej nominalnie niż większość kolegów po fachu. Pomimo wielkich umiejętności, nie można jej uznać za twardą babkę.
Nie zdziwiło nikogo, że pierwszy kryptonim bojowy, jaki otrzymała brzmiał Tengoku (Niebo). Przylgnął do niej tak dobrze, że korzysta się z niego po dziś dzień.
Prywatnie, Angela uwielbia rajdy motocyklowe i plażowanie. Posiada wielu przyjaciół, którzy nie mają pojęcia o jej pracy i nadludzkich zdolnościach.

Umiejętności niebojowe:
    • Detektywistyka (4)
    • Kulturoznawstwo (1)
    • Mechanika (2)
    • Muzyka [Śpiew] (2)
    • Prowadzenie [Motocykle] (3)
    • Psychologia (2)
    • Taktyka (2)
Szkoły Walki (Sei):
    • Sejou: Okibi Kouryuu Sogeki (3)

    1. Dostrojenie - postać posługująca się formami Okibi Kouryuu Sogeki neguje u przeciwników dostrojenie zwiększające Szybkość oraz może wykorzystywać poziom szkoły do podnoszenia Shageki.
    2. Hayauchi - na potrzeby dobycia broni palnej i oddania zaraz po tym strzału, technika zwiększa Szybkość o 2 punkty.
    3. Gekijou Ryuujin - dzięki tej technice zasypuje się wrogów gradem kul z każdego możliwego kąta. Jest to dziesięć pozycji tak zwanego "smoczego tańca", które pozwalają na kontrolę sytuacji w zakresie pełnego okręgu. Strzały sieja zamęt wśród otaczających strzelca wrogów, a skupione na pojedynczym przeciwniku przerażają liczebnością i gęstością. Dla postronnego obserwatora wydaje się, że kule podążają za celem, niczym ognista fala smoka.
Uzbrojenie:
Majątek: 26,000,000 KUA
• Beeper (wersja szpiegowska)
• Dwa rewolwery Dragoon i kilka zapasowych kartridżów z nabojami.

Batsu:
Sanbetsu Shinobi (Jounin)
Nezumitori (Shikikan)

Statystyki:
Ten: 5
Shageki: 2
Kenjutsu: 0
Hakuda: 2
Fuketsugei: 1
Chi: 7
Siła: 0
Szybkość: 5
Witalność: 2
_____________________________________________________

Moc: Senrigan - moc jasnowidzenia.

Typ: Nouryoku

Kijunhou: Junchou no Eki
- Dzięki tej mocy można poczynić ochronną wróżbę na nadchodzący dzień osobie pozostającej w zasięgu jego wzroku oraz sobie samemu. Nie towarzyszą temu żadne efekty wizualne. Wróżba po prostu pojawia się w umyśle użytkownika. Pojedyncza osoba może mieć odprawione tylko jedno Junchou no Eki na dany dzień. Nie można więc kumulować wskazówek. Wróżba ma zawsze charakter zalecenia, np. "pójdź w lewo, kiedy zobaczysz czerwony samochód", lub "nie walcz z mężczyzną w skórzanej kurtce w samo południe". Zastosowanie się do niej ochroni przed nadchodzącym niebezpieczeństwem lub nieszczęściem - zawsze najpoważniejszym, jakie miałoby się zdarzyć.

Gensoku: Fukou no Eki
- Przeciwieństwo Junchou no Eki, pozwalające poczynić pechową wróżbę na nadchodzące 10 minut komuś pozostającemu w zasięgu wzroku. Mocy można ponownie użyć wobec danej osoby dopiero, kiedy poprzednio przewidziany efekt zaistnieje lub minie. Nie towarzyszą temu żadne efekty wizualne. Wróżba po prostu pojawia się w umyśle użytkownika i zawsze przyjmuje charakter zalecenia, np. "niech wyjdzie na ulicę, kiedy będzie z niej schodzić stara brunetka", lub "niech przejdzie przez próg z wyciągniętym pistoletem". Skala pecha bywa różna, jednak sam z siebie niezmiernie rzadko kiedy prowadzi do śmierci, chociaż obrażenia i oszołomienie zdarzają się z większą częstotliwością.

Ousei: Seishinsokuteigaku
- Jeśli użytkownik mocy utrzymuje fizyczny kontakt z przedmiotem, który przez długi czas znajdował się w posiadaniu ofiary (np. wstążką do włosów, bronią, ulubionym brelokiem), może śledzić oczyma wyobraźni jej poczynania. Widzi w ten sposób samą ofiarę i jej bezpośrednie otoczenie w promieniu trzech metrów. Nie da się w ten sposób ustalić, gdzie dana postać przebywa, ani usłyszeć o czym rozmawia. Co więcej, jeżeli obiekt aktywnego Seishinsokuteigaku znajduje się w promieniu 100 metrów od użytkownika, manifestuje się dodatkowy efekt: pełna, pozazmysłowa świadomość położenia celu i wszystkich, nawet najbardziej skrytych ruchów, które wykonuje. Nie ma ograniczenia dotyczącego ilości jednocześnie inwigilowanych celów, pomijając oczywiście konieczność ciągłego kontaktu ze wszystkimi należącymi do nich przedmiotami.

Shouri: Miraizou
- Moc prosta w działaniu i przez to tym bardziej przerażająca. Użytkownik jest w stanie przewidzieć przyszłość na dwie sekundy wprzód wszystkiemu, co widzą jego oczy. Efekt może być utrzymywany stale i rozciąga się także na ofiary pod wpływem Seishinsokuteigaku. Miraizou nie zapewnia zwykłej premii do Szybkości. Zamiast tego, każdy kto nie przewyższa Szybkością użytkownika o co najmniej 4 punkty (liczone z Douriki), nie jest w stanie za nim nadążyć, trafić, ani skutecznie unikać jego ataków. W ogóle. Zresztą, nawet jeżeli Szybkość przeciwnika jest większa o co najmniej 3, moc wciąż pozostaje ogromnym utrapieniem, które może doprowadzić do przykrego końca.

Eisai:
Ippogyaku (Reverse Step) - technika pracy stóp, pozwalająca wykonywać gwałtowne uniki (przestawienia całego ciała) niemalże w momencie, gdy cios styka się ze skórą, bądź ubraniem.
Hakuen (White Smoke) - zdolność toczenia walki bez użycia wzroku. Doskonała w sytuacjach, gdy widoczność jest ograniczona lub przeciwnik posługuje się iluzją.
Soru (Warp) - zaawansowana technika ruchowa, sprawiająca, że atakujący może "zniknąć" sprzed oczu obserwatora i pojawić się nawet kilka metrów dalej. Jej skuteczność zależy od Szybkości.
Bunshin (Clone) - dzięki tej skomplikowanej technice można tworzyć własny powidok, czyli formować ruchome iluzje siebie, które istnieją najdłużej kilkadziesiąt sekund i ulegają zniszczeniu przy pierwszej próbie kontaktu fizycznego. Ich ilość zależna jest od Douriki (każde 500 punktów pozwala na stworzenie pojedynczej iluzji).

Onten:
Eisai Shinka: Suisei (Evolved Eisai: Comet) - użyteczna technika, polegająca na wybiciu się z ogromną prędkością w celu zwiększenia lub zmniejszenia dystansu. Wizualnie przypomina Soru, jednak zamiast oszukiwać zmysł wzroku, zapewnia niemal natychmiastowe przyspieszenie (przez co użytkownik nabiera dodatkowej siły kinetycznej, jeśli np. szarżuje na wroga).
_____________________________________________________

Poziom: 3

Douriki: 3600

Trudność: 7,25

Styl walki: Tengoku preferuje konfrontację dystansową, gdzie może popisać się pełnym wachlarzem swoich umiejętności i mocy. W razie konieczności walki wręcz, polega na kopnięciach błyskawicznych niczym ruchy bicza. Z racji niewielkiej wagi i masy mięśniowej, nie stoi za nimi duża siła, dlatego stosuje je przede wszystkim do odwrócenia uwagi i oddalenia się na bezpieczną odległość (Soru, Suisei, lub jedno i drugie). Jeśli zauważy, że ktoś za wszelką cenę dąży do zwarcia, do zmylenia używa kombinacji Bunshin i Miraizou, żeby szybko i niespodziewanie zakończyć walkę.

Bilans: [0/0]


Hit dirt, shake tree, split sky, part sea.

Poprawna polszczyzna | Wiedza dla ludu | Odpowiedź na Twoje pytanie
   
Profil PW Email WWW Skype
 
 
*Lorgan   #79 
Administrator
Exceeder


Poziom: Joutei
Stopień: Taichou
Posty: 3209
Wiek: 37
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa


Nazwa: Arthur Desmond
Rasa: Człowiek
Wiek: 49 l.
Kraj: Babilon

Wystąpił:
Ninmu:

Biografia: Rozwój kariery Desmonda był przez lata blokowany przez głównego oponenta na arenie międzynarodowej, Kazuyę Ishiro. Kiedy popadł on w niełaskę, nadszedł czas zrealizowania układanego w tajemnicy planu przejęcia kontrahentów i biznesów, w których zaistniały braki. W zaledwie kilka miesięcy renoma i możliwości Artura zostały zwielokrotnione. Rozpiera się łokciami pośród yakuz i bogatych korporacji, żeby zapewnić sobie miejsce w historii i pośród ukrytych w cieniu władców Tenchi.

Opis: Wysoki mężczyzna w średnim wieku o ciemnych, zaczesanych do tyłu włosach i kilkudniowym zaroście na twarzy. Nosi skrojone na miarę garnitury i dodatki najdroższych marek, które starannie dobiera mu żona, Gizelle.
Jest spokojnym i zdystansowanym do życia dżentelmenem, który za beznamiętnym spojrzeniem i niskim głosem skrywa żądzę władzy i wpływów ponad wszelką miarę.
Pomimo licznych związków z Kościołem Powszechnym, sekretnie gardzi fanatyzmem i samą wiarą. To dla niego przymioty ludzi zbyt słabych, żeby wziąć przyszłość we własne ręce.

Umiejętności niebojowe:
    • Aktorstwo (2)
    • Ekonomia (4)
    • Koneksje (4)
    • Psychologia (2)
    • Taktyka (2)
Uzbrojenie:
Majątek: 460,000,000 KUA


Hit dirt, shake tree, split sky, part sea.

Poprawna polszczyzna | Wiedza dla ludu | Odpowiedź na Twoje pytanie
   
Profil PW Email WWW Skype
 
 
*Lorgan   #80 
Administrator
Exceeder


Poziom: Joutei
Stopień: Taichou
Posty: 3209
Wiek: 37
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa


Nazwa: Hanzo Nobunagaki
Rasa: Nadczłowiek (Generacja 1)
Wiek: 94 l.
Kraj: Sanbetsu

Wystąpił:
Ninmu:

Biografia: Nobunagaki już jako kapitan egzekutorów był obecny przy podpisaniu traktatu pokojowego w Arkadii, w roku 1549. Był jednym z trzech mentorów byłego generała Sanbetsu, Katsu Fuumy. Dowodził nim w czasie wielu misji polowych, pomimo częstych zgrzytów dotyczących przydatności sztuk walki na wojnie.

Opis: Jeden z najstarszych żyjących nadludzi i reprezentant tzw. pierwszej generacji. Wysoki, masywnie zbudowany starzec o siwej brodzie i włosach wymodelowanych w szpikulce. Większość jego ciała pokrywają blizny. Ma surowy wyraz twarzy, który doskonale uzupełnia się z szorstkim, nieprzyjemnym głosem i równie mało atrakcyjnym usposobieniem.
Hanzo jest najbardziej utytułowanym nadczłowiekiem, pozostającym w czynnej służbie Sanbetsu. Większość jego towarzyszy i wrogów z czasów wojny już nie żyje, co uczyniło go bardziej zgorzkniałym.
W codziennym życiu jest słowny i honorowy, lecz trudne życie nauczyło go, że są sytuacje, w których bestialstwo i bezwzględność są konieczne do przetrwania.

Umiejętności niebojowe:
    • Historia (3)
    • Medycyna (3)
    • Taktyka (3)
Szkoły Walki (Dou):
    • Sejou: Ansatsuken (3)

    1. Dostrojenie - postać posługująca się formami Ansatsuken otrzymuje modyfikator +1 do najniższego współczynnika Chi w zamian za -1 do najwyższego. W przypadku równowagi, -1 do Witalności i +1 do Siły. Może wykorzystywać poziom szkoły do podnoszenia Hakudy.
    2. Shouryuu-ken – niszczycielski cios pięścią wymierzoną w podbródek przeciwnika. Często wykonuje się go w połączeniu z wyskokiem i obrotem całego ciała. Jego zadaniem jest przekazanie całej zgromadzonej energii prosto w ofiarę. Technika niemal zawsze kończy się wyrzuceniem ofiary w powietrze.
    3. Dwa sekretne ciosy:
    Tatsumaki-Senpuu Kyaku – niezwykle spektakularne, obrotowe kopnięcie służące do natychmiastowego wyeliminowania nadgorliwego przeciwnika. Sprawia, że użytkownik wygląda w trakcie jego używania jak trąba powietrzna.
    Shinkuu Hadouken – potężna technika, która umożliwia swym adeptom skoncentrowanie monstrualnej ilości Douriki w postaci fali złotych wyładowań wyrzucanej z rąk. Prawidłowo zastosowany atak może zmieść cały budynek.

    • Madou: Satsui no Hadou (3)

    1. Dostrojenie - postać posługująca się formami Satsui no Hadou otrzymuje modyfikator +1 do najniższego współczynnika Chi. W przypadku równowagi, +1 do Siły. Jest zdolny bez ograniczeń wynikających z dostrojenia posługiwać się Shouryuu-kenem oraz Tatsumaki-Senpuu Kyaku ze szkoły Ansatsuken. Może wykorzystywać poziom szkoły do podnoszenia Hakudy.
    2. Kongou Kokuretsu Zan - użytkownik unosi dłoń nad głowę, żeby naładować ją maksymalną ilością skoncentrowanego Douriki, po czym uderza z całej siły w podłoże. Następuje eksplozja i sześć fioletowych fal niszczącej energii rozchodzi się we wszystkie strony na odległość kilku metrów.
    3. Messatsu Gou Hadou – najsilniejsza wersja Shinkuu Hadouken, która sprawia, że Douriki wyrzucane przez dłonie zostaje wypaczone morderczymi intencjami, a przez to niepomiernie wzmocnione. Niepoprawnie zastosowana technika przemieni całe Douriki użytkownika w destrukcyjną energię, zabijając go na miejscu. Użyta we właściwy sposób tworzy ogromną falę fioletowej energii i błyskawic, która zmiata cel z powierzchni ziemi.
Uzbrojenie:
Majątek: 2,000,000 KUA
• Masywna kula z kolcami na łańcuchu.

Batsu:
Sanbetsu Inpu (Daimyo)
Maga (Sanbetsu)
Nazo Gekidan (Daibu)

Statystyki:
Ten: 5
Shageki: 1
Kenjutsu: 0
Hakuda: 2
Fuketsugei: 2
Chi: 7
Siła: 4
Szybkość: 1
Witalność: 2
_____________________________________________________

Moc: Shikkongou - przemiana w diament.

Typ: Tsukau

Kijunhou:
- Moc umożliwia utwardzenie dotykanego przedmiotu (nie przekraczającego wagą 100 kg) niczym diamentu, przez co staje się on niemal niezniszczalny. Transformacja nie zmienia ogólnego kształtu ani wagi i może dotyczyć tylko jednej rzeczy jednocześnie. Zmienia się za to jej wygląd na wzór przezroczystego, ciosanego kryształu. Można utrzymać działanie mocy poprzez zachowanie przytomności i kontaktu fizycznego.

Gensoku:
- Dotykając ofiary, użytkownik jest w stanie utwardzić i unieruchomić jej ciało. Im dłuższy kontakt, tym silniejszy efekt, przy czym przemiana w nieruchomą, kryształową rzeźbę może zająć nawet pół godziny. Podstawowe zastosowanie jest w związku z tym zupełnie inne: poprzez częściowe zwiększenie twardości kosztem giętkości, wywołuje się kruchość. Ciosy zadawane pod wpływem Gensoku powodują zazwyczaj, że trafione miejsce pęka i staje się stwardniałe, a przez to mniej ruchome. Przykładowo, ktoś uderzony pięścią w ramię może zaobserwować, że jego skóra popękała, tworząc krwawe rany, a staw sam w sobie stał się dużo sztywniejszy i mniej przydatny w walce. Moc nie ogranicza swojego działania do żywych tkanek. Jest szczególnie przydatna wobec pancerzy, które niweluje z zadziwiającą łatwością i szybkością. Efekt utwardzenia ustępuje po jednym lub kilku dniach - zależnie od Douriki posiadanego przez ofiarę.
Większość przeciwników Nobunagakiego kończy roztrzaskanych na kawałki, niczym porcelanowe rzeźby.

Ousei:
- Dzięki tej manifestacji mocy, użytkownik jest w stanie za sprawą dotyku przemieniać dowolną materię organiczną i nieorganiczną (za wyjątkiem zwierząt, ludzi i żywych istot im podobnych) w tzw. żywy diament, czyli substancję o odporności zbliżonej do prawdziwego diamentu, którą w dodatku może manipulować i poruszać. Da się w ten sposób wznosić bariery, wytwarzać kolce, broń, a nawet kryształowe macki do smagania wrogów. Zastosowania ogranicza jedynie wyobraźnia. Maksymalna prędkość, z jaką poruszają się twory z żywego diamentu jest równa Szybkości użytkownika. Nie można manipulować tymi, z którymi nie otrzymuje się kontaktu fizycznego. Jeżeli nie zostanie on odnowiony przez minutę za każdy 1000 posiadanego Douriki, żywy diament znika, przywracając zmanipulowaną materię do pierwotnego kształtu i położenia.

Shouri: Sentou Keitai (Battle Form)
- Użytkownik zmienia własne ciało w żywy diament, przybierając tym samym wygląd kryształowej rzeźby. Jego mobilność nie zostaje ograniczona, a Siła rośnie o 3 punkty. Dzięki tej "formie bojowej", jest w stanie z ogromną prędkością przemieszczać się przez materię poddaną działaniu Ousei, zespalać się z nią oraz asymilować (zwiększając tym samym własny rozmiar). Co więcej, staje się praktycznie niewrażliwy na większość ataków wpływających na umysł (kryształowy mózg klasyfikuje go bardziej jako robota, niż człowieka) i niemal niezniszczalny. Największą słabością bycia z diamentu jest, cóż, diament. Ten prawdziwy zupełnie niweluje obronne właściwości Shouri, ale nawet żywy diament, wytworzony przez samego użytkownika, może mu zrobić krzywdę.

Eisai:
Kogasu (Incinerate) - metoda gwałtownego przyspieszania własnego metabolizmu, dzięki której można łatwo oczyścić organizm ze wszelkich toksyn, które nie mają natychmiastowego i permanentnego działania. Skutkiem ubocznym jej zastosowania, jest osłabienie wywołane spaleniem potrzebnych kalorii.
Hakuen (White Smoke) - zdolność toczenia walki bez użycia wzroku. Doskonała w sytuacjach, gdy widoczność jest ograniczona lub przeciwnik posługuje się iluzją.
Tekkai (Iron Body) - napięcie mięśni w taki sposób, że tworzy się z nich naturalny pancerz chroniący przed atakami. Im wyższa Witalność, tym skuteczniejsza ochrona.
Ipporyuu (Dragon Step) - metoda poruszania się po wszelkich powierzchniach. Nie ważne, czy to woda, pionowa ściana, a nawet spadające na ziemię dachówki - dopóki bohater pozostaje w ruchu, traktuje je jako stabilne i nieruchome przedmioty, po których z łatwością może się przemieszczać. Dzięki Ipporyuu można nawet odbijać się od samego powietrza, żeby dotrzeć na dużą wysokość.
_____________________________________________________

Poziom: 3

Douriki: 7800

Trudność: 8,25

Styl walki: Hanzo jest weteranem niezliczonych bitew, dzięki którym nabrał ogromnego doświadczenia bojowego, pokory i niemal pełnej świadomości własnych możliwości. Walczy agresywnie, nie dając przeciwnikowi chwili na pozbieranie sił i myśli. Nie słynie również z delikatności, preferując skuteczne unieszkodliwienie zagrożenia ponad bezpieczeństwo cywilów. Bycie bohaterem Wojny Światowej wiąże się z niebywałą odpornością psychologiczną i fizyczną. Nawet skrajnie wyczerpany i poraniony, nie podda się. Będzie walczył w sytuacji, w której ktoś inny o zbliżonej budowie i silne już dawno leżałby nieprzytomny.
Najpierw adept sztuk walk, później żołnierz. Hanzo zaczyna większość konfrontacji, atakując kulą na łańcuchu, którą (po utwardzeniu Kijunhou) potrafi burzyć mury, rozbijać samochody i bez trudu miażdżyć kręgosłupy. Testuje w ten sposób oponentów i chroni najpotężniejsze techniki ze swojego asortymentu. W sytuacji realnego zagrożenia nie będzie się jednak wzbraniał przed wykorzystaniem Ansatsukena. Swoich nadludzkich mocy używa przede wszystkim jako uzupełnienia wytrenowanych form i technik. Prawie nigdy nie grają one pierwszych skrzypiec w jego strategiach. Zupełnie inaczej wygląda sprawa Satsui no Hadou. Ta szkoła uaktywnia się niejako samoistnie, pod dyktando instynktu. Kiedy do tego dojdzie, nikt nie jest bezpieczny. Głód krwi może zakłócić nawet zdolność rozróżniania dobrych od złych.

Bilans: [0/0]


Hit dirt, shake tree, split sky, part sea.

Poprawna polszczyzna | Wiedza dla ludu | Odpowiedź na Twoje pytanie
   
Profil PW Email WWW Skype
 
 

Temat zablokowany  Dodaj temat do ulubionych



Strona wygenerowana w 0.32 sekundy. Zapytań do SQL: 13