Tenchi PBF   »    Rekrutacja    Generator    Punktacja    Spis treści    Mapa    Logowanie »    Rejestracja


Zealoci
 Rozpoczęty przez *Lorgan, 22-12-2008, 16:41

23 odpowiedzi w tym temacie
»Bakushin   #11 
Zealota


Poziom: Keihai
Posty: 50
Dołączył: 27 Sty 2009
Cytuj

Imię / Nazwisko / Kryptonim:
Lucjan / Faith / Bakushin; Wieczne dziecko

Wiek:
Nieznany.

Aktywność:
Ninmu: Łowcy duchów; Boska interwencja
Tankyuu: 5

Biografia:
W trakcie wojny wielu czarodziejów badało sprawy dotyczące natury życia. Trudzili się by wynaleźć czar, który pozwoli ludziom żyć wiecznie. Ojciec Lucjana, Franciszek, należał do grupy szanowanych magów, którzy zgłębiali tajniki magii właśnie w tym kierunku. Motyw ich pracy był raczej prosty: zwycięstwo w wojnie bez ponoszenia strat. Grupa Franciszka często odprawiała długie, lecz nieprzynoszące skutku rytuały w domu Faith’ów, gdzie młody Lucjan, pomimo zakazu ojca, nieraz ich obserwował. Mimo że ojciec sam uczył go magii światła, nie pozwalał na obserwowanie swojej pracy. Wszelkie zakłócenia podczas rzucania potężnych czarów mogły przynieść wielce niepożądany efekt. Z uwagi na nieposłuszeństwo syna, Franciszek przeniósł miejsce odprawiania rytuałów do prywatnego zagajnika jednego z członków jego grupy. Dzieciak jednak był cwany i zawsze gdy ojciec wychodził z domu w celu odprawiania rytuału, biegł drogą na skróty, zakradał się na teren lasku, wdrapywał się na najwyższe drzewo i w ciszy obserwował pracę czarodziejów. Pewnego dnia ojciec w środku nocy wybiegł pośpiesznie z domu, co oczywiście nie umknęło uwadze młodziana. Stały motyw: bieg na skróty, wspinaczka na drzewo, siedzenie na gałęzi i obserwacja w ciszy, a raczej tak to powinno wyglądać. Tym razem wydarzenia potoczyły się nieco inaczej. Podczas odprawiania rytuału gałąź pod młodym Faithem pękła i runął w dół, w sam środek kręgu runicznego, co spowodowało ogromną eksplozję. Skład interwencyjny znalazł się na miejscu kilkanaście minut później, lecz nie udało się im uratować nikogo poza Lucjanem. To znaczy, nie było do ratowania nikogo poza nim, reszta magów jakby wyparowała na skutek wybuchu. Malca natychmiast zabrano do szpitala, gdzie okazało się, że jego rana biegnąca wzdłuż klatki piersiowej jest niemożliwa do zaszycia. Mijały dni, a mimo ogromnego bólu i ciągłej utraty krwi, malec wciąż pozostawał przytomny. Wzywano też zealotów, lecz nawet pomimo magii leczenia, rana otwierała się coraz bardziej. Kilka tygodni po nieszczęsnym wypadku obrażenia zasklepiły się same, a chłopak wstał na własne nogi. Całe to zdarzenie pozostawiło jednak rysę na jego psychice, przez co zniknął bez słowa ze swojego miasta na długie lata.
Rok po zakończeniu wojny wstąpił w szeregi zealotów. Uczeni wyjaśnili mu, że rana którą posiada to stygmat będący źródłem jego mocy. Dzięki niemu Lucjan nigdy się nie zestarzeje, jednak kiedy w pobliżu niego uwalniane są duże pokłady mocy magicznej, stygmat zaczyna krwawić i sprawiać ból.

Opis:
Podczas nieszczęsnego wypadku Lucjan miał 7 lat, więc jego wygląd zewnętrzny pozostał do dziś praktycznie niezmienny. Na głowie, rosnące każdy w innym kierunku, znajdują się nie długie, lecz też nie krótkie blond włosy. Przy skroni, trochę dalej jak za bark, zwisa jeden drobny pukiel zwieńczony kolejno patrząc od dołu białym (który jest dwa razy większy od reszty), zielonym, niebieskim i czerwonym koralikiem. Blask jego jasnych włosów podkreśla błękit dużych oczu, które z pewnością widziały za wiele. Mierzy 1.10m i jest szczupły. Trudno wyczytać cokolwiek z jego twarzy. Jedni mówią, że to smutek, inni że co noc śni mu się ten sam koszmar i chodzi niewyspany, jeszcze inni twierdzą, że jest po prostu znudzony tym światem. Ubiera się dosyć normalnie, nie wyróżniając się z tłumu dzieci. Jeśli chodzi o zachowanie, to Bakushin jest zawsze spokojny i opanowany. Chociaż zdarzyło się raz czy dwa, że popadł w berserk i zaczął miotać wszystkim co miał pod ręką, jednak ze względu na jego zdrowie nie trwało to zbyt długo. Szybko opadał z sił i momentalnie się uspokajał. Bywa psychodeliczny, a jego słowa wtrącone w rozmowę czasami nie mają sensu i często budzą niepokój. Wie jak postępować z ludźmi, potrafi wyłudzić współczucie u dorosłych, dosyć często robi to dla samej zabawy, tylko po to, by wtulić się w dorodną pierś kobiety. Jest urodzonym taktykiem i zawsze planuje swoje działania. Kwapi się misjami, w których nie ma bezpośredniego kontaktu z celem, chociaż miewał i takie, że był w samym środku "rozróby". Lubi majsterkować i eksperymentować z substancjami chemicznymi.

Umiejętności niebojowe:
    • Psychologia [pole walki] (1)
    • Taktyka (2)
Uzbrojenie:
Majątek: 50,000 KUA
Zawsze nosi przy sobie dwa pistolety Desert Eagle, jeden włożony za pasek z przodu z prawej strony, drugi z tyłu z lewej. Pod spodniami w kaburze na prawej łydce trzyma Dragoona, natomiast na lewej, jego ulubioną broń – procę. Nieraz zabiera na swoje misje jeden z kolekcji karabinów wyborowych. Do tego dochodzi kilka granatów wybuchowych, oślepiających, bomb dymnych oraz torebeczki z starodawnym prochem.
Jako amunicji do procy używa różnych środków, lecz głownie kulek pozlepianych z trybonitu. Kulki te są mocniejsze od kul pistoletowych, dzięki czemu efekt po zetknięciu z celem jest trochę lepszy.

Batsu:
Dłoń Opatrzności (Rekrut)

Statystyki:
Ten: 4
Shageki: 2
Kenjutsu: 0
Hakuda: 0
Fuketsugei: 2
Chi: 2
Siła: 2
Szybkość: 1
Witalność: -1
_____________________________________________________

Szkoła: Encender

Typ: Origen

Krąg 1:
Alieno Luminis
- Lucjan otwiera 2 portale, nieograniczone wielkością, jednak najczęściej o średnicy 50cm. Pierwszy z nich – wejściowy znajduje się blisko niego, drugi zaś (wyjściowy) w dowolnym miejscu widzianym przez jego oczy. Wrzucony przedmiot w portal wejściowy wyleci wyjściowym, ręka włożona w pierwszy, wyjdzie drugim itd. Nie mogą jednak przez portal przechodzić organizmy żywe inne od Lucjana. Nie może on też przenosić przedmiotu z portalu drugiego do pierwszego, chyba, że miał z nim wcześniej fizyczny kontakt. Czas otwarcia portalu to niecała sekunda, zamkniecie zaledwie jej ułamek a sam czas trwania jest ograniczony tylko i wyłącznie wolą Bakushina. Warunkiem otwarcia portalu jest to, że Faith musi dotykać ciała stałego o wielkości co najmniej 3 razy większej od niego (np. ziemia, drzewo), przez co nie może przejść na drugą stronę w całości. Portal ciężko dostrzec na pierwszy rzut oka, przypomina bowiem falującą, przezroczystą taflę.

Eisai:
Arreglar (Patch up) - dzięki wykorzystaniu surowej, magicznej energii, bohater potrafi szybko zamykać własne rany. Efekt jest zbliżony do tego, jakby miało się pozakładane profesjonalne opatrunki. Skuteczność tej techniki potęgowana jest przez znajomość medycyny.
Ostatnio zmieniony przez Lorgan 14-03-2018, 08:55, w całości zmieniany 18 razy  
   
Profil PW Email
 
 
»Maksymilian De   #12 
Zealota


Poziom: Keihai
Posty: 2
Wiek: 31
Dołączył: 29 Wrz 2012
Cytuj
Imię / Nazwisko / Kryptonim:
Maksymilian / De Wingerion / Wing

Wiek:
42 l.

Biografia:
Dane utajnione.
Ostatnio znana lokacja:
Północny-wschód prowincji Kara - M.I.A.

Opis:
Max to wysoki (192cm), szczupły, acz dość dobrze zbudowany mężczyzna. Kruczo czarne włosy sięgające pasa są związane w luźny kucyk i odsłaniają jego przeciętną twarz. Nienaturalnie jasno zielone bystre oczy przeszywają spojrzeniem. Na jego twarzy zwykle gości delikatny uśmiech dający wrażenie dobrodusznego ojczulka. „Wing” zazwyczaj ubrany jest w ciemne dżinsowe spodnie nasunięte na skórzane, wysokie, brązowe buty o obitych stalą czubkach. Biała lub szara koszula ozdobiona jest zazwyczaj ciemnym krawatem (czarny, granatowy) oraz „szelkami” na rewolwer. Całość przykrywa prosty, brązowy, skórzany płaszcz podszyty kevlarem . W płaszczu znajduje się kilka wewnętrznych kieszeni, a na plecach (po wewnętrznej stronie) wszyta została pochwa na miecz.
Maksymilian spędził większość życia służąc kościołowi i chociaż nie posiadał nigdy wielkich talentów magicznych zawsze był uzdolnionym wojownikiem. Max jest inteligentny, bystry oraz niezwykle spostrzegawczy. Jest niezwykle miły i uprzejmy choć zamknięty w sobie przez co zawsze w problemy z zawiązaniem nowych znajomości czy przyjaźni.

Uzbrojenie:
Majątek: 0 KUA
W kaburach na pasie umieszczone są dwie zmodyfikowane Beretty 92FS poza zmianami w wyglądzie (nieznaczne poprawiającymi celność) dodany został selektor ognia dodając opcję AUTO do standardowej wersji semi i lock. Piętnasto nabojowe magazynki kalibru 9mm mają wysuwane w spodniej części kołki przydatne w trakcie potyczek w zwarciu.
Kabura na szelkach skrywa magnum .44 o wzmocnionej ramie i wymiennym bębenku znacznie przyspieszającym przeładowanie, niestety ta modernizacja uszczupliła zapas naboi z 6 do 5 sztuk.

Na plecach wojownika ukryta pozostaje spaha. Dość prosta klinga została wzmocniona srebrem i osadzona dobrze dopasowanej do ręki Max’a rękojeści.

Batsu:
Dłoń Opatrzności (Rekrut)

Statystyki:
Ten: 4
Shageki: 2
Kenjutsu: 1
Hakuda: 0
Fuketsugei: 1
Chi: 2
Siła: 1
Szybkość: 1
Witalność: 0
_____________________________________________________

Szkoła: Viento

Typ: Alumno

Krąg 1:
Sacra Laminas
- Napełnia broń do walki wręcz boską mocą nadając jej dodatkową ostrość. Zaklęcie nie zadziała na broń palną (chyba że zostanie użyta do walki w ręcz), napełnienie jest możliwe jedynie białej przez użytkownika zaklęcia. Zaklęcie traci efekt w chwili, gdy oręż traci kontakt z użytkownikiem, lub jeśli ten drugi traci siły (zmęczenie, nieprzytomność itp).

Eisai:
Do poprawy.
Św. Teresa - babilońska wersja Ikusaiji. Po wybraniu tego uroku bohater znosi efekty ran, jakby jego Witalność była wyższa o 1.
Ostatnio zmieniony przez Lorgan 14-03-2018, 08:55, w całości zmieniany 7 razy  
   
Profil PW Email
 
 
»Leonard   #13 
Zealota


Poziom: Keihai
Posty: 4
Wiek: 23
Dołączył: 05 Lis 2012
Cytuj
Imię / Nazwisko / Kryptonim:
Leonard / Volotore / Celt

Wiek:
Nieznany.

Aktywność:
Ninmu: Boska interwencja

Opis:
Szesnastoletni, szczupły chłopak średniego wzrostu. Jego włosy są śnieżnobiałe i sięgają kilka centymetrów powyżej ramion. Charakterystycznymi cechami jego twarzy są dobrze widoczne kości policzkowe, wąskie wargi, blada cera oraz soczyście zielone oczy. Ubiera się najczęściej w błękitną koszulę, beżowe spodnie i cienki , długi beżowy płaszcz. Miecz nosi na plecach (jego rękojeść znajduje się nad prawym ramieniem), natomiast pistolet przy boku pod płaszczem.

Umiejętności niebojowe:
    • Psychologia (1)
Uzbrojenie:
Majątek: 25,000 KUA
• Jian
• Beretta

Batsu:
Dłoń Opatrzności (Rekrut)

Statystyki:
Ten: 4
Shageki: 1
Kenjutsu: 2
Hakuda: 1
Fuketsugei: 0
Chi: 2
Siła: 1
Szybkość: 1
Witalność: 0
_____________________________________________________

Szkoła: Escarcha

Typ: Origen

Krąg 1:
???
- Bohater potrafi wypuścić z ust chmurę zimna (na 50 cm), która zamraża to czego dotknie.

Eisai:
Arreglar (Patch up) - dzięki wykorzystaniu surowej, magicznej energii, bohater potrafi szybko zamykać własne rany. Efekt jest zbliżony do tego, jakby miało się pozakładane profesjonalne opatrunki. Skuteczność tej techniki potęgowana jest przez znajomość medycyny.
Ostatnio zmieniony przez Lorgan 14-03-2018, 08:56, w całości zmieniany 12 razy  
   
Profil PW Email
 
 
»xOFFx   #14 
Zealota


Poziom: Keihai
Posty: 2
Wiek: 27
Dołączyła: 23 Lut 2013
Cytuj
Imię / Nazwisko / Kryptonim:
Magdalen / Flarethait / Off

Wiek:
Nieznany.

Biografia:
Obecnie owiane jest całunem tajemnicy.

Opis:
OFF to dowód na to, że można żyć bez serca, a raczej zostać naturalnie przeszczepionym przez kosmiczne siły w niecodziennym wypadku. Po interwencji chirurgicznej stwierdzono, iż serce OFF przestało funkcjonować, a na jej miejscu zaczął rozwijać się odłamek meteorytu, który to jeszcze tej z niezwykłych nocy przeszył jej ciało na służbie. Okruchy kryształu kolejno rozproszyły się po ciele podtrzymując tym samym funkcje życiowe. OFF spogląda teraz na świat z góry swoimi fiołkowymi oczami. Owa brunetka mierzy blisko 196 cm wzrostu mogąc się pochwalić dobrze zbudowaną, chłopięcą, jak na dziewczynę sylwetką i długimi, sięgającymi do kolan włosami. Do ubioru, preferuje krótkie spódniczki i typowe mundurki koniecznie o dużych poduszkach na ramionach. Obuwie musi być solidne, nie przepada za butami na dużym obcasie. Ma tendencje do noszenia okazjonalnie czarnych pończoch. Jej poczucie mody jest staroświeckie, jakby czas dla niej się zatrzymał, dlatego rzadko zmienia swój ubiór względem nowych trendów. Preferuje czystą biel, czerń i różne odcienie szarości. Na co dzień zdarza się, że zawiązuje włosy w warkocz przyozdobiony czarną kokardą.

Uzbrojenie:
Majątek: 0 KUA
• Obrzyn - Prowizoryczna strzelba z skróconą lufą, którą łatwo można ukryć pod płaszczem, czy mundurem. Mimo, że wygląda jakby miała swoje lata, nadal jest niezawodna.
• Rapier - Długie, lekko posrebrzane ostrze bez większych zdobień z koszem typowym dla stylu pappenheimer o krzyżowej tarczce.

Batsu:
Dłoń Opatrzności (Rekrut)

Statystyki:
Ten: 3
Shageki: 2
Kenjutsu: 1
Hakuda: 0
Fuketsugei: 0
Chi: 2
Siła: 2
Szybkość: 0
Witalność: 0
Punkty frakcji: 1
_____________________________________________________

Szkoła: Encender

Typ: Alumno

Krąg 1:
Sacra Needlo
- OFF kumuluje promienie słońca w dłoni tworząc świetlistą kule, która w formie promienia wystrzeliwuje palącą wiązkę w konkretny, będący w zasięgu wzroku cel na dystans do 50 m. Wiązka ma średnice 0.5 cm i wypala na wylot tym samym, rany po wiązce bardzo wolno się regenerują. Dobrze wymierzona wiązka może posłużyć do szybkiego zgładzenia celu, jednakże to wymaga już sporej koncentracji.

Eisai:
Do poprawy.
Św. Teresa - babilońska wersja Ikusaiji. Po wybraniu tego uroku bohater znosi efekty ran, jakby jego Witalność była wyższa o 1.
Ostatnio zmieniony przez Lorgan 14-03-2018, 08:56, w całości zmieniany 12 razy  
   
Profil PW Email
 
 
»Nori   #15 
Zealota


Poziom: Keihai
Posty: 7
Wiek: 24
Dołączył: 30 Paź 2013
Cytuj
Imię / Nazwisko / Kryptonim:
Nori / Momori / Loki

Wiek:
Nieznany.

Biografia:
Brak.

Opis:
Jest oburęczną, niską (164cm) i chudą dziewczyną z gęstymi, blond włosami sięgającymi połowy pleców.

Ubiera się w proste suknie, najczęściej ciemnego koloru. Na to zarzuca pelerynę, a na głowę kapelusz z szerokim rondem. Buty z wieloma metalowymi dodatkami.

Z charakteru jest osobą spokojną i milczącą o powolnym trybie życia. Nie kieruje się żadnym kodeksem czy zasadami. Jest spontaniczna. Zazwyczaj posępnego wzroku, unika okazywania uczuć. Do ludzi odnosi się z dystansem i trudno zawiera nowe znajomości. W walce ma mocne skłonności sadystyczne oraz silną determinację. Walczy nieczysto, zazwyczaj nie posługuje się jedną bronią. Nastawienie do życia raczej pesymistyczne.

Uzbrojenie:
Majątek: 0 KUA
• kuloodporna peleryna
• cztery Dragoony - dwa przy pasie, po jednym na rękę; pozostałe dwa w szerokich kieszeniach wewnątrz peleryny
• sprężynowy pistolet strzałkowy w podeszwach butów na dwa naboje
• dwa dobrze wyważone Jatagany zaraz pod rewolwerami, przy pasie

Batsu:
Dłoń Opatrzności (Rekrut)

Statystyki:
Ten: 4
Shageki: 2
Kenjutsu: 2
Hakuda: 0
Fuketsugei: 0
Chi: 2
Siła: 0
Szybkość: 2
Witalność: 0
_____________________________________________________

Szkoła: Tormenta

Typ: Origen

Krąg 1:
- Potrafi w dowolnej chwili wystrzelić z oczu błyskawicami - na które sama jest odporna - zdolnymi sparaliżować przeciwnika lub "spalić" dowolne urządzenie elektryczne.

Eisai:
Arreglar (Patch up) - dzięki wykorzystaniu surowej, magicznej energii, bohater potrafi szybko zamykać własne rany. Efekt jest zbliżony do tego, jakby miało się pozakładane profesjonalne opatrunki. Skuteczność tej techniki potęgowana jest przez znajomość medycyny.
Ostatnio zmieniony przez Lorgan 14-03-2018, 08:56, w całości zmieniany 6 razy  
   
Profil PW
 
 
»Baltazar   #16 
Zealota


Poziom: Keihai
Posty: 1
Wiek: 32
Dołączył: 03 Kwi 2014
Cytuj
Imię / Nazwisko / Kryptonim:
Baltazar / Blake / Staruszek

Wiek:
Nieznany.

Biografia:
Wszelkie informacje o Baltazarze są nawet nie tyle co utajnione, co prawdziwych po prostu nie ma w żadnej z baz danych.

Opis:
Mężczyzna o posuniętym wieku, bo liczący sobie pięć dekad, nie jest osobą wzbudzającą podejrzenia. Pospolita, pociągła twarz jest trudna do zapamiętania. Mało kto, nawet gdy przygląda się mężczyźnie dłuższy czas, nie potrafi podać jakichś konkretnych szczegółów. Delikatne rysy twarzy, ciemne oczy otoczone niezliczoną ilością zmarszczek, krótkie, przyprószone siwizną i... no właśnie, co dalej? Nie posiada żadnych znaków szczególnych, które mogłyby pomóc w wyłowieniu go z tłumu. Szczupły, mierzący nie więcej jak 175 centymetrów wzrostu i ubrany zwykle w jeansowe spodnie, koszulę i kamizelkę. Głowę przyozdabia kapelusz, a całą sylwetkę skrywa pod wysłużonym płaszczem.

Małomówny i raczej stroniący od ludzi. Spędza dużo czasu dokarmiając ptaki w parkach. Jest mężczyzną oczytanym i wykształconym, ale z pewnością nie zadufanym czy aroganckim, co czasem chodzi w parze. To, co go wyróżnia, to głęboka wiara. Za jej sprawą zdaje się być osobnikiem nie do złamania i to z jej powodu, nie odszedł jeszcze na emeryturę. Mimo że jego umiejętności stępiły się po wielu latach absencji na liniach frontu, to wciąż niejeden młodzieniec może się od niego czegoś nauczyć. Należy jednak zaznaczyć, że nie jest osobnikiem ślepo zapatrzonym w dogmaty wiary i głoszone przez kościół prawdy. Daleko mu do fanatyzmu. Jego największą wadą, jak to uważa większość, jest fakt, że szanuje życie i nie zabija. Nawet wrogów.

Uzbrojenie:
Majątek: 0 KUA
• Beretta
• Dragoon
• Kamizelka energetyczna

Batsu:
Dłoń Opatrzności (Rekrut)

Statystyki:
Ten: 3
Shageki: 2
Kenjutsu: 0
Hakuda: 1
Fuketsugei: 0
Chi: 2
Siła: -1
Szybkość: 0
Witalność: 3
Punkty frakcji: 1
_____________________________________________________

Szkoła: Encender

Typ: Alumno

Krąg 1:
Ujarzmienie
- Zaklęcie pozwala na przejęcie kontroli nad światłem wszelakiego pochodzenia. Latarka, lampa czy promienie słoneczne to żadna różnica. Daje możliwość zwiększenia jego nasycenia, by konkretny obszar lub też cała okolica raziły boleśnie swoim blaskiem czy też wprost przeciwnie, zatonęły w mroku. Poza nasyceniem, użytkownik jest w stanie "wyginać" promienie świetlne, by omijały daną rzecz/osobę czy też się od nich nie odbijały. Co za tym idzie, staje się ona niedostrzegalna lub widać ją w innym miejscu. Oczywiście nadal można ją usłyszeć lub wyczuć. Efekty można zsyłać zarówno na grupę, jak i pojedyncze jednostki.


Eisai:
→ Arreglar (Patch up) - dzięki wykorzystaniu surowej, magicznej energii, bohater potrafi szybko zamykać własne rany. Efekt jest zbliżony do tego, jakby miało się pozakładane profesjonalne opatrunki. Skuteczność tej techniki potęgowana jest przez znajomość medycyny.
Ostatnio zmieniony przez Lorgan 14-03-2018, 08:56, w całości zmieniany 8 razy  
   
Profil PW Email
 
 
RESET2_Coltis   #17 


Poziom: Ikkitousen
Posty: 91
Dołączył: 08 Lis 2015
Cytuj
Gracz nieaktywny

Spoiler:


Imię / Nazwisko / Kryptonim:
Atsushi / Coltis / Blight

Wiek:
Nieznany.

Aktywność:
Ninmu: Chodź ze mną; Wielka ucieczka; Tablica zleceń - Kazuya Ishiro; Boska interwencja; Tablica zleceń - Kazuya Ishiro [2]; Idziesz ze mną; Wielka ucieczka II; Mordercze intencje IV; Tablica zleceń - Kazuya Ishiro [3]; Tablica zleceń - Kazuya Ishiro [4]; Liberator II; Tablica zleceń - Archidiecezja arkadyjska; Podmorski sekret; Tablica zleceń - Archidiecezja arkadyjska [2]; Tablica zleceń - Archidiecezja arkadyjska [3]; Tablica zleceń - Archidiecezja arkadyjska [4]; Brudna robota II
Tankyuu:

Biografia:
Coltis był trudnym dzieckiem z rozbitej babilońsko-sanbetańskiej rodziny. Jego młodzieńcze wybryki wymknęły się spod kontroli. Wskutek orzeczenia niepoczytalności trafił do Szpitala Św. Zygfryda. Przebywając w celi z byłą zealotką doznał objawienia, które pomogło mu się zreformować i odkryć talent do magii. Wtedy przybył po niego Galahad, jeden z przyszłych członków Eirei. Pod jego okiem Atsushi odbył szkolenie i został wcielony do wywiadu. Po latach wiernej służby zwątpił w słuszność działań Babilonu i Kościoła Powszechnego. W obliczu zagrożenia płynącego ze strony Czerwonego Kontynentu postanowił przyłączyć się do Poszukiwaczy.

Opis:
Atsushi to młody pogodny chłopak, wiecznie uśmiechnięty i traktujący życie pół-serio. Ma łagodną twarz, niebieskie oczy i ciemne długie włosy, które nosi swobodnie rozpuszczone lub związane w luźny kuc lub warkocz. Smukła, wysoka (180 cm) sylwetka nie zdradza drzemiących w nim pokładów siły. Najczęściej można spotkać go w dopasowanym grafitowym garniturze uzupełnionym białą koszulą z mankietami na spinki, jasnoróżowym krawatem w ukośne pasy oraz czarnymi skórzanymi rękawicami. Nosi do tego białe pantofle. Czasem przywdziewa również strój inspirowany szatami sanbetańskich kapłanów (niebieską hakamę i biały kaftan).
Pod tą przyjemną fasadą kryje się bardzo niebezpieczny człowiek. Blight jest byłym wychowankiem Szpitala Św. Zygfryda dla psychicznie chorych. Służba w wywiadzie Babilonu przyczyniła się do nawrotu szaleństwa i skłonności psychopatycznych, które wcześniej uznano za wyleczone. Z upadku i zgnilizny ludzkiej duszy uczynił motyw przewodni dla swoich zaklęć. Pociąga go paradoks Lumena, obdarzającego swoimi łaskami grzeszników takich jak on.

Umiejętności niebojowe:
    • Aktorstwo (3)
    • Historia (1)
    • Muzyka [Śpiew] (1)
    • Okultyzm (1)
    • Psychologia (1)
    • Taktyka (2)
Szkoły Walki (Dou):
    • Sejou: Orochi no Kyouki (2)

    1. Dostrojenie - postać posługująca się formami Orochi no Kyouki otrzymuje modyfikator +1 do Siły kosztem -1 do Witalności oraz może wykorzystywać poziom szkoły do podnoszenia Hakudy.
    2. Ketsugou Haaku - użytkownik koncentruje energię w czubkach palców, następnie szybkim ruchem posyła ją po ziemi, w kierunku przeciwnika. Im więcej posiada Douriki, tym szybszy jest pocisk. Gdy technika dosięgnie ofiary, wiązka białej energii wystrzela pionowo w górę, paraliżując ją na około 2 sekundy i zakłócając przepływ Douriki, efektywnie zmniejszając je o połowę na kolejne 5 sekund.
Uzbrojenie:
Majątek: 925,000 KUA
Składany nóż, rękawice ze wzmacnianymi knykciami, kombinezon Tetsubun Washi oraz rękawica nadgarstkowa "Ryoushi".

Batsu:
Poszukiwacze (Członek)

Statystyki:
Ten: 2
Shageki: 0
Kenjutsu: 0
Hakuda: 2
Fuketsugei: 0
Chi: 4
Siła: 2
Szybkość: 0
Witalność: 2
Punkty frakcji: 1
_____________________________________________________

Szkoła: Polvo

Typ: Alumno

Krąg 1:
Sinner's Command: Decay
- Wszystko czego użytkownik dotknie w trakcie działania czaru zaczyna gwałtownie niszczeć: metal utlenia się lub rdzewieje aż do przeżarcia, kamienne mury pękają, materia organiczna zaczyna gnić i rozkładać się. Czar może pokryć stopniowo obszar około 10 metrów kwadratowych rozchodzący się z miejsca dotknięcia, lub utworzyć czterokrotnie dłuższą nić pozwalającą objąć rozkładem przedmiot znajdujący się na jej końcu. wymaga to fizycznego kontaktu wszystkich pośredniczących powierzchni (moc nie działa przez powietrze). Efekt jest trwały z wyjątkiem wpływu na istoty żywe, u których ustępuje w szybkim tempie po przerwaniu kontaktu fizycznego, chyba że ofiara umrze. Zdolność można aktywować lub usypiać wysiłkiem woli. Inkantacja nazwy skupia użytkownika i wspomaga przebudzenie czaru.
Sinner's Command: Tainted Heart
- Za pomocą dotknięcia, w przeciwniku lub obiekcie zostaje umieszczony pierwiastek skażenia. Przez trzy minuty od jego przebudzenia osoba lub przedmiot traktowane są tak jakby były przedłużeniem mocy Blighta - może on wedle swojej woli rzucić zaklęcie Decay w miejscu, z którym zaczarowana rzecz/osoba wchodzi w kontakt. W jednym czasie może być nałożone tylko jedno Tainted Heart. Pozostaje ono w uśpieniu przez jedną godzinę i jeśli nie zostanie aktywowane, przestaje działać.
Sinner's Command: Hands of Guilty
- Z obszaru objętego skażeniem czaru Decay niespodziewanie wychodzą ogromne ręce składające się ze spękanego kamienia, rdzawych prętów, lub gnijącej roślinności, zależnie od zaczarowanej powierzchni. Te magiczne twory naśladują z niewielkim opóźnieniem ruchy rąk Blighta, po czym rozsypują się w proch po paru sekundach, spełniwszy swe zadanie. Skupionym wysiłkiem woli można przedłużyć działanie czaru i na przykład przytrzymać przeciwnika przez kilkanaście sekund. Hands of Guilty nie mogą wyjść z istoty żywej, lecz użycie Tainted Heart rekompensuje tą niedogodność - czar można rzucić na dowolną stykającą się z ofiarą powierzchnię.

Krąg 2:
Sinner's Command: Shatter the Blighted
- Sono taisetsu na sonzai, kuchihateru! - użytkownik uwalnia potężne zaklęcie, które powoduje gwałtowny i natychmiastowy rozpad dotkniętej struktury. Jest tak silne, że potrafi zmienić czołg w kupę rdzawego pyłu. Zastosowane na przeciwniku niszczy tkanki oraz sprawia, że mięso oddziela się od kości i zaczyna gnić. Poruszanie się sprawia ofierze niewiarygodny ból, o ile w ogóle jest możliwe. Dodatkowo zaklęcie powoduje całkowite zniszczenie ekwipunku niemagicznego noszonego przez przeciwnika.

Eisai:
Arreglar (Patch up) - dzięki wykorzystaniu surowej, magicznej energii, bohater potrafi szybko zamykać własne rany. Efekt jest zbliżony do tego, jakby miało się pozakładane profesjonalne opatrunki. Skuteczność tej techniki potęgowana jest przez znajomość medycyny.
Innato (Inborn) - część zealotów podczas swojego szkolenia odkrywa, że stać ich na więcej niż pozostałych. Posiadacz Innato potrafi rzucać dodatkowe zaklęcie pierwszego kręgu.
Hierro (Iron) - magiczna energia tworzy ochronną barierę na skórze zealoty. Im wyższa Witalność, tym skuteczniejsza ochrona.
_____________________________________________________

Frakcja:

1. Lolita "Stingbee" Powers
Spoiler:


Opis: Opłacana przez Blighta najemniczka, urodzona w 1597 roku. Specjalizuje się w broni palnej, zwłaszcza snajperskiej. Na co dzień uczęszcza do jednej ze szkół w Babilońskiej stolicy. Rzeczowa i profesjonalna, czasem złośliwa. Ma blond włosy zwykle związane w dwa ogonki, niebieskie oczy i jak sugeruje pośrednio imię - jest płaska jak deska, co prowadzi do kompleksów. Ubiera się najczęściej w krótkie spodenki, dresowe bluzy z kapturem, lubi nosić podkolanówki i trampki. Wzrost 165 cm. Pochodzi z mieszanej sanbecko-babilońskiej rodziny. Ojciec Sanbeta zamieszany jest w życie półświatka przestępczego.
Ze względu na długotrwałą i owocną współpracę z Blightem uzyskała możliwość korzystania ze zdolności Vista, aby stanowić jeszcze skuteczniejsze wsparcie.

Umiejętności niebojowe:
    • Aktorstwo (1)
    • Ekonomia (1)
    • Fałszowanie (2)
    • Koneksje [Babilon, Sanbetsu, Nag] (3)
Szkoły Walki (Dou):
    • Sejou: Nekokou Sogeki (1)

    1. Dostrojenie - postać posługująca się formami Nekokou Sogeki otrzymuje modyfikator +1 do Szybkości kosztem -1 do Siły oraz może wykorzystywać poziom szkoły do podnoszenia Shageki.
Uzbrojenie: 2 x Glock; 2 x Divine Ecstasy 215; karabin snajperski w walizce; Scouter; kombinezon Kamereon 2X.

Ulepszenia: Doushi, Haburi, Heros (3), Mutant.

Statystyki:
Ten: 2
Shageki: 2
Kenjutsu: 0
Hakuda: 0
Fuketsugei: 0
Chi: 2
Siła: 0
Szybkość: 2
Witalność: 0

Szkoła: Sombra

Typ: Alumno

Krąg 1: Kurayami no Niwa (Garden of Darkness)
- Pociski wystrzelone z broni zealoty uwalniają w miejscu uderzenia kilka czarnych, opalizujących pnącz o średnicy do 4 cm i długości do 1 metra, które natychmiast starają się pochwycić i skrępować wroga. Mogą przytwierdzić nogę do podłoża lub ściany, postrzelone ramię do tułowia itp., jednocześnie coraz bardziej się zaciskając. Wyparowują samoistnie po kilku sekundach.

Eisai:
Vista (Vision) - bohater obdarzony tą techniką jest w stanie na pierwszy rzut oka rozpoznać, czy ktoś jest człowiekiem, czy nadczłowiekiem.

Douriki: 70% Coltisa.

2. Arca Infulentius
Spoiler:

Opis: Krewny Sebastiana Infulentiusa, uznanego za zabitego w akcji. Jako mniej zdolny, wychowywał i szkolił się w odosobnieniu, by nie wchodzić w drogę ambitnemu starszemu bratu. Nie łączyło ich praktycznie nic, poza więzami krwi, choć widywali się od czasu do czasu. Arca został zwerbowany do wywiadu tuż po wielomiesięcznej absencji dawnego "Coltisa", poprzedzającej jego tajemnicze zniknięcie.
Wygląda na dzieciako o łagodnej twarzy i jadowicie zielonych oczach. Długie do łopatek, złote włosy nosi swobodnie rozpuszczone, a od czoła biegnie szerszy bordowy kosmyk, zaczesywany raz na jedną, raz na drugą stronę. Standardowym ubiorem Infulentiusa jest biało-czarno-fioletowa kurtka rajdowca, którą nosi rozpiętą (ukazując biały lub czarny podkoszulek) i dopasowane spodnie w tych samych kolorach oraz sportowe buty.
Niepozorna sylwetka, 170 cm wzrostu, chłopięce rysy twarzy oraz ton głosu sprawiają, że Arca wydaje się młodszy, niż w rzeczywistości jest. Ma bardzo bogatą mimikę, często puszcza oko, szeroko się uśmiecha. Jest wylewny, buńczuczny i dość wulgarny - w przeciwieństwie do stonowanej persony brata.

Umiejętności niebojowe:
    • Aktorstwo (1)
    • Programowanie (1)
    • Taktyka (1)
    • Zabezpieczenia (1)
Uzbrojenie: Det Card; kombinezon Kamereon 2X.

Ulepszenia: Mutant, Heros (3).

Statystyki:
Ten: 2
Shageki: 0
Kenjutsu: 0
Hakuda: 0
Fuketsugei: 2
Chi: 2
Siła: 0
Szybkość: 1
Witalność: 1

Szkoła: Encender

Typ: Alumno

Krąg 1:
Celestial Gate
- Użytkownik umieszcza niewidzialną, magiczną kotwicę w dowolnym miejscu przestrzeni w promieniu 10 metrów od siebie. Jej czas trwania jest nieograniczony. Równocześnie może istnieć tylko jedna taka kotwica, więc stworzenie nowej niszczy poprzednią. W dowolnym momencie, z dowolnego miejsca na świecie możliwy jest powrót użytkownika w zakotwiczone miejsce. Zaczyna on lśnić bardzo jasnym światłem, a jego kontury zdają się rozmywać. Po pięciu sekundach zostaje wessany przez portal i wyrzucony w pobliżu kotwicy. Potrzeba 15 minut na regenerację sił po takim skoku. Czar umożliwia zabranie ze sobą pasażerów w liczbie jednego za każdy punkt Witalności użytkownika powyżej zera, licząc z Douriki. Każdy pasażer generuje ponadto obciążenie blokujące ponowne użycie czaru na dodatkową godzinę. Za "cenę" 2 punktów Witalności można zabrać również obiekt nie większy niż samochód osobowy. W rzadkich przypadkach ekstremalnego zagrożenia możliwa jest podróż z bagażem ponad normę. Każdy nadprogramowy punkt powoduje niebezpieczną śpiączkę na granicy śmierci przez kolejne 24 godziny.

Douriki: 0 (1)

Ostatnio zmieniony przez Lorgan 08-06-2017, 23:46, w całości zmieniany 71 razy  
   
Profil PW Email
 
 
»Naoko   #18 
Zealota


Poziom: Wakamusha
Stopień: Gunjin
Posty: 594
Wiek: 28
Dołączyła: 08 Cze 2009
Skąd: z piekła rodem
Cytuj

Imię / Nazwisko / Kryptonim:
Naoko / d'Arce / Arafel

Wiek:
31 l.

Aktywność:
Ninmu: Kawał sztuki; Śmierć na rzece; Wielka ucieczka; Dzikie duchy; Protekcja; Boska interwencja; Podmorski sekret; Tablica zleceń - Archidiecezja semphyrska; Tablica zleceń - Archidiecezja semphyrska [2]; Z głębi ciemności II; Tablica zleceń - Archidiecezja semphyrska [3]; Tablica zleceń - Archidiecezja semphyrska [4]; Tablica zleceń - Archidiecezja semphyrska [5]; Tablica zleceń - Archidiecezja semphyrska [6]; Tablica zleceń - Archidiecezja semphyrska [7]; Za wszelką cenę II; Próba wiary II; Tablica zleceń - Archidiecezja semphyrska [8]; Tablica zleceń - Archidiecezja semphyrska [9]; Autostrada do piekła III; Niech nam żyje; Tablica zleceń - Archidiecezja semphyrska [10]; Love Story II
Tankyuu:

Biografia:

Opis:
Wygląd: 175 cm wzrostu, złote oczy, włosy białe (zaczesane na prawą stronę, reszta włosów po lewej stronie jest spięta ozdobnymi, delikatnymi spinkami). Posiada znamię pod lewym okiem. Od czasów wstąpienia do osobistej ochrony arcybiskupa Milaniego, Arafel zmieniła swój styl na bardziej profesjonalny. Nosi koszule w neutralnych kolorach, długie marynarki/żakiety, spodnie typu rurki i botki na słupkach. Do paska ma przyczepioną odznakę z symbolem archidiecezji semhyrskiej, która otwiera wiele drzwi i ust. Podczas wykonywania zadań przywdziewa termoizolacyjny, dopasowany czarny kombinezon z szerokim kapturem, pozwalającym schować jej niespotykane włosy. Do paska ma przyczepione różne przedmioty, zależnie od zapotrzebowania.

Charakter: Po zaginięciu i śmierci brata bliźniaka, Arafel stała się bardzo obojętną kobietą. Pozwala jej to na chłodną analizę sytuacji. Nie wdaje się w niepotrzebne rozmowy, unika kontaktu z innymi ludźmi. Czuje, że wraz ze śmiercią brata, jakaś część w niej umarła. Podświadomie szuka sposobu na wypełnienie pustki. Po spotkaniu z Kaito w 1618 roku wchodzi z nim dziwną relację, która pozwala jej zaznać trochę spokoju.
Stara zachowywać się profesjonalnie. Szanuje swoich przełożonych. Jej umiejętności aktorskie, nad którymi cały czas pracuje, pozwalają zmylić wiele osób. Nie czuje niechęci do przeciwników, jednak nie wzdryga się przed drastycznymi działaniami, byleby wygrać/zakończyć misję powodzeniem. Nie sprawia jej to jednak żadnej satysfakcji. Po śmierci brata dalej jest osobą wierzącą. Nie charakteryzuje się powszechnie spotykaną nienawiścią rasową.

Umiejętności niebojowe:
    • Aktorstwo (2)
    • Detektywistyka (2)
    • Fizyka (2)
    • Medycyna (1)
    • Programowanie [Hakowanie] (2)
    • Prowadzenie [Motocykle] (2)
    • Przetrwanie (3)
    • Psychologia (1)
    • Taktyka (2)
Szkoły Walki (Sei):
    • Sejou: Getsuei-kakoudo (1)

    1. Dostrojenie - postać posługująca się formami Getsuei-kakoudo otrzymuje modyfikator +1 do Siły względem nieuzbrojonych przeciwników oraz może wykorzystywać poziom szkoły do podnoszenia Hakudy.
Uzbrojenie:
Majątek: 675,000 KUA

Batsu:
Archidiecezja semphyrska (Członek)
Babilon Seikigun (Gunjin)
Korporacja Verona (Członek)

Statystyki:
Ten: 2
Shageki: 0
Kenjutsu: 0
Hakuda: 2
Fuketsugei: 0
Chi: 4
Siła: 1
Szybkość: 2
Witalność: 1
_____________________________________________________

Szkoła: Sombra

Typ: Alumno

Krąg 1:
Ne'elam
- Arafel, mimo swojego charakterystycznego wyglądu, opanowała do perfekcji umiejętność znikania ludziom sprzed oczu. Wystarczy, że znajdzie się w pobliżu zaciemnionego miejsca, a w ułamku sekundy potrafi stać się niewidzialna w jego obrębie. Może pozostać w tym stanie tak długo, jak tylko chce.
Dodatkowo, nawet w dobrze oświetlonym miejscu, potrafi manipulować konturami swojego ciała (które same rzucają na siebie cień), dzięki czemu wydaje się, że raz jest w jednym miejscu, raz w drugim – ludzkie oko nie może odpowiednio skupić się na jej rozmazanych konturach.
Mitached
– Zaklęcie pozwala na fizyczne połączenie się z cieniem rzeczy nieożywionych (budynków, pojazdów itp.) Oznacza to, że podczas jego działania nie można bezpośrednio zranić użytkownika. Fuzja wygląda niczym zanurzenie się w wodzie (zealota zatapia się w cieniu) – jest przez to idealna do ucieczek z wysokości. Dodatkowo, jeżeli Arafel połączy się z cieniem pojazdu, może z nim podróżować. Utrzymanie czaru i czas odnowienia przed ponownym użyciem jest zależny od ilości posiadanego Douriki:
Spoiler:

<2,000道力 - godzina utrzymania, godzina odnowienia;
<3,000道力 - dwie godziny utrzymania, pół godziny odnowienia;
<4,000道力 - bez ograniczeń czasu utrzymania (dopóki postać pozostaje przytomna), piętnaście minut odnowienia;
≥4,000道力 - bez ograniczeń czasu utrzymania (dopóki postać pozostaje przytomna), natychmiastowe odnowienie.

Hachlafa
- Magia pozwalająca na odsunięcie własnego cienia na dystans nie większy niż 10 metrów. Użytkownik może zamienić się z nim miejscami w ułamku sekundy. Czas odnowienia przed ponownym użyciem zależy od ilości posiadanego Douriki:
Spoiler:

<2,000道力 - 20 minut;
<3,000道力 - 10 minut;
<4,000道力 - 5 minut;
≥4,000道力 - 1 minuta.

Eisai:
Vista (Vision) - bohater obdarzony tą techniką jest w stanie na pierwszy rzut oka rozpoznać, czy ktoś jest człowiekiem, czy nadczłowiekiem.
Innato (Inborn) - część zealotów podczas swojego szkolenia odkrywa, że stać ich na więcej niż pozostałych. Posiadacz Innato potrafi rzucać dodatkowe zaklęcie pierwszego kręgu.


Za lekceważenie prawdziwej urody, tej nieopisanej przez zwykłe zwierciadło
Zgromieni przez lepszą, aż łzy z gniewu trwonią
W sedno trafiło stare porzekadło
Mądrość, nie seksapil jest straszliwszą bronią.
Ostatnio zmieniony przez Lorgan 08-03-2018, 11:16, w całości zmieniany 60 razy  
   
Profil PW WWW
 
 
RESET2_Drax   #19 


Poziom: Wakamusha
Stopień: Jizamurai
Posty: 19
Dołączył: 19 Lis 2015
Cytuj
Gracz nieaktywny

Spoiler:


Imię / Nazwisko / Kryptonim:
Cesare / d'Arce / Drax

Wiek:
Nieznany.

Aktywność:
Ninmu: Wilki i owce II; Boska interwencja; Podmorski sekret

Biografia:
Brak.

Opis:
Wygląd: Cesare jest wysokim ( 190 cm), silnie umięśnionym mężczyzną o długich, sięgających łopatek, białych włosach, złotych oczach. Poza nietypowym kolorem włosów i oczu cechuje go niewielki, wąski zarost na podbródku, a także klips w postaci kła zawieszony na lewym uchu.
Ubiór:Cesare zazwyczaj zakłada biały podkoszulek, odsłaniający silnie umięśnione ramiona, czarne bojówki i tego samego koloru, wysoko sznurowane obuwie wojskowe. Jego garderobę uzupełniają czarne skórzane rękawiczki bez palców oraz czarna bandana zawiązywana na głowie. Gdy jest trochę chłodniej, dochodzi do tego wszystkiego czarna skórzana kurtka.
Charakter:Cesare jest pozytywnie nastawionym do życia człowiekiem. Często towarzyszy mu dobry humor i czysta beztroska w stosunku do wszelkich konwenansów, nawet w bardzo niebezpiecznych sytuacjach jest zdolny do kiepskich żartów, sarkazmu czy drwin z przeciwnika. Jego największą wadą jest przesadna pewność siebie, której w żaden sposób nie ukrywa - nawet jeśli nie potrafi czegoś dokonać, jest w stanie wmówić zarówno sobie, jak i całemu otoczeniu, że poradzi sobie z daną kwestią bez żadnych problemów. Jedyną osobą, wobec której jego zachowanie nieco się zmienia, jest jego siostra bliźniaczka - Arafel.
Stosunek do Babilonu, wiary i obowiązków:Cesare pod tym względem jest typem najemnika. Nie zlekceważy bezpośredniego rozkazu przełożonych i postara się go jak najlepiej wypełnić, jednak nie ma zamiaru wystawiać się na niepotrzebne ryzyko - gdyby podczas czasu wolnego zauważył nadczłowieka lub szamana w Arkadii, czy jakimkolwiek innym miejscu w Babilonie - zaatakuje jedynie w przypadku odniesienia wymiernych korzyści, w innym przypadku prędzej zaprosi takiego osobnika na piwo, czy do burdelu. Bez problemu podejmie się również jakichkolwiek misji zleconych przez prywatne organizacje lub osoby, nawet jeśli byłyby moralnie wątpliwe.
Jeśli chodzi o wiarę w Lumena - Cesare owszem, wierzy, ale nie jest fanatykiem. Dba o jego dobre imię, lecz nie ma zamiaru z jego powodu robić z siebie męczennika.

Umiejętności niebojowe:
    • Koneksje [Babilon] (1)
    • Psychologia (1)
    • Taktyka (1)
Szkoły Walki (Dou):
    • Madou: Hokuto Shinken (1)

    1. Dostrojenie - postać posługująca się formami Hokuto Shinken otrzymuje modyfikator +1 do Siły oraz może wykorzystywać poziom szkoły do podnoszenia Hakudy.
Uzbrojenie:
Majątek: 175,000 KUA
Zazwyczaj Cesare korzysta jedynie z własnych pięści, umiejętności i czarów, w inny sprzęt wyposaża się jedynie, jeśli wymaga tego specyfika misji.

Batsu:
Babilon Inpu (Jizamurai)

Statystyki:
Ten: 2
Shageki: 0
Kenjutsu: 0
Hakuda: 2
Fuketsugei: 0
Chi: 4
Siła: 3+1
Szybkość: 1
Witalność: 0
_____________________________________________________

Szkoła: Encender

Typ: Alumno

Krąg 1:
Aura stellis
- Ciało Cesare spowija nikła świetlista, biała aura. Jest to czysta magiczna energia, którą zealota może dowolnie manipulować samą siłą woli i ma działanie zbliżone do telekinezy, jednak nie jest z nią równoznaczna. Zaklęcie nie wymaga wypowiadania słów i może zostać uaktywnione za pomocą samej myśli. Ilość sposobów na wykorzystanie czaru jest ograniczona jedynie wyobraźnią d'Arce, jednak przeważnie ogranicza się on do trzech zastosowań:
Fornax - aura cały czas przylega do sylwetki maga, tworząc swoistą tarczę przed różnego rodzaju atakami. Nie ochroni może przed pociskiem pistoletu, czy bezpośrednim sztychem, lecz ataki, które normalnie mogłyby spowodować płytkie rany na ciele Cesare nie są już skuteczne. Dodatkową zaletą jest to, iż energia może poparzyć skórę przeciwnika przy bezpośrednim kontakcie.
Taurus - Cesare wysuwa przed siebie rękę, a cała energia skupia się w postaci kuli przed jego otwartą dłonią, emanując niezwykłym światłem, a następnie wystrzeliwuje w określonym kierunku z szybkością pocisku pistoletowego. Siła uderzenia jest uzależniona od poziomu Douriki użytkownika i na podstawowym poziomie zbliżona jest do potężnego ciosu bronią obuchową. Po ataku, energia ponownie spowija ciało, jednak musi minąć kilka minut, by można było ponownie skorzystać z tego ataku.
Spoiler:

<2,500道力 - siła ataku zbliżona do porządnego uderzenia bronią obuchową;
≥2,500道力 - siła ataku zbliżona do uderzenia rozpędzonego samochodu.

Cassiopea - Cesare siłą woli zmusza energię do detonacji. Przez kilka sekund aura stopniowo lśni co raz jaśniej, by nagle eksplodować w niesamowitym blasku. To zastosowanie może na chwilę oślepić każdego w otoczeniu, kto odpowiednio szybko nie zasłonił oczu, a także lekko poparzyć każdy żywy organizm znajdujący się na wyciągnięcie ręki d'Arce.
Centaurus
- Czar wymaga aktywnego zaklęcia Aura stellis, ponieważ modyfikuje jego efekty. Świetlista aura wnika w ciało zealoty, sprawiając, iż wraz z przedmiotami osobistymi (broń, ubranie, ekwipunek) zaczyna intensywnie emanować srebrzystym blaskiem. Będąc pod wpływem tej przemiany można poruszać się z niesamowitą, porównywalną do dźwięku, prędkością. Dodatkowo, na czas owego ruchu uzyskuje się niematerialną formę umożliwiającą "przenikanie" przez różnorakie przeszkody. Minusem zaklęcia jest to, że w jego trakcie nie można w żaden sposób wpłynąć na otoczenie oraz wyczerpanie, które wywołuje - każdy punkt Ten pozwala utrzymać się w tej formie maksymalnie przez sekundę. Po zakończeniu trzeba chwilę odczekać, nim ponownie się z niego skorzysta.

Eisai:
Vista (Vision) - bohater obdarzony tą techniką jest w stanie na pierwszy rzut oka rozpoznać, czy ktoś jest człowiekiem, czy nadczłowiekiem.
Medrar (Thrive) - magia na stałe zwiększa Siłę lub Szybkość postaci o 1 punkt (nie ma to wpływu na wartość Chi i zapisuje się na zasadzie cecha+1). Raz dokonanego wyboru nie można zmienić.

Ostatnio zmieniony przez Lorgan 20-05-2017, 13:13, w całości zmieniany 23 razy  
   
Profil PW Email
 
 
»Mikael   #20 
Zealota


Poziom: Keihai
Posty: 18
Dołączył: 17 Gru 2014
Skąd: Gdynia
Cytuj
Imię / Nazwisko / Kryptonim:
Mikael / Armen / Bagnet

Wiek:
Nieznany.

Aktywność:
Ninmu: Boska interwencja; Tablica zleceń - Kazuya Ishiro; Tablica zleceń - Kazuya Ishiro [2]

Biografia:
Wkrótce zostanie spisana i opublikowana.

Opis:
Mikael należy do typu ludzi, którzy zachowują spokój nawet wtedy, gdy patrzą śmierci prosto w oczy. Zresztą, nawet tak wygląda. Całkiem wysoki młodzieniec (ok. 190 cm i 20-parę lat) o kruczoczarnych włosach, uczesanych na przedziałek po prawej stronie, zielonych, przejrzystych oczach no i oczywiście lekkim zaroście, który zaczyna dopiero "Dojrzewać", ale objął już wszystkie potrzebne "Kategorie" dolnej części twarzy. Rysy jego twarzy są... Po prostu zwyczajne. Nie ma w nich nic ciekawego, co tylko przydaje się do roboty szpiega. Nos i wargi nie są zbyt duże, z czego nos można nawet zaliczyć do małych, podczas gdy usta do średnich.
Ubiera się w dosyć długi, bo sięgający do kostek, czarny płaszcz z materiału. Nosi także czarne spodnie przypominającą fakturą Jeans, no i czarne buty, tak zwane "Garniturowe". Pod płaszczem można zobaczyć kołnierz od białej koszuli i szary sweter, który najprawdopodobniej nie ma rękawów. Czasem zakłada też okulary przeciwsłoneczne typu "Aviator".
Odzywa się dosyć rzadko, choć potrafi odgrywać tak zwanego "Miłego głupka", kiedy musi, choć mu się to niezbyt podoba i w myślach przeklina samego siebie po takim udawaniu. Na misji eliminuje każdą przeszkodę w ten sposób, by nie narobić sobie nowych. Można powiedzieć, że ma pewien rodzaj frajdy z zabijania, lecz woli tego nie okazywać. Nie chce w końcu trafić do psychiatryka. Ostatnią cechą wartą wspomnienia jest jego fanatyzm religijny. Otóż tak, można to wręcz uznać za fanatyzm. Codziennie się modli, trzy razy dziennie, chodzi do świątyń w dni święte, modli się przed posiłkiem i tak dalej... Woli działać sam, mimo że nic nie ma przeciwko "Grze Zespołowej".

Umiejętności niebojowe:
    • Psychologia (1)
Uzbrojenie:
Majątek: 75,000 KUA
Zawsze nosi przy sobie dwa rewolwery Dragoon z dokręcanym tłumikiem, jeden przy pasie po prawej, nieco na widoku, drugi pod płaszczem po lewej, schowany. W kieszeni płaszcza ma też coś, co na pierwszy rzut oka wygląda jak nić dentystyczna w metalowym puzderku, ale tak naprawdę to metalowa żyłka o długości około 0,6 metra. Oczywiście ma także swój bagnet wojskowy o długości łącznej ponad pół metra i czarną rękojeścią, schowany tuż obok pistoletu za płaszczem. Na ostrzu jest wygrawerowany napis po Babilońsku, który brzmi "Za Wiarę i Ojczyznę!".
Warto też wspomnieć o jego swetrze. Bo ten sweter jest... Kamizelką kuloodporną, która tylko wygląda jak sweter. Pewnie dlatego ten "Sweter" jest taki gruby...
Czasem bierze też na misję karabin modułowy kalibru 7,62 x 51 mm, który trzyma w brązowym futerale na gitarę w ustawieniu na karabinek szturmowy z częściami, dzięki którym może szybko rozmontować karabinek i "Przemienić" go w karabin wyborowy o całkiem sporym zasięgu. Karabin w obu wersjach ma celownik laserowy, dokręcany tłumik, kolimator, chwyt przedni (Przy dwóch poprzednich, tylko karabinek.) oraz dwójnóg i lunetę do karabinu wyborowego. Cały system jest w układzie "Bull-Up". Sam karabin jest koloru czarnego i wykonany z wytrzymałych, wodoodpornych tworzyw. Magazynki mieszczą 32 naboje, z czego są przywiązane do siebie w taki sposób, by po obrocie można było załadować następny, przywiązany do tego pustego. Oprócz tego ma też czarny pasek z mocnego materiału, na którym można zawiesić broń po wyjęciu z futerału.

Batsu:
Dłoń Opatrzności (Rekrut)

Statystyki:
Ten:
Shageki: 2
Kenjutsu: 0
Hakuda: 0
Fuketsugei: 1
Chi:
Siła: 1
Szybkość: 2
Witalność: 0
_____________________________________________________

Szkoła: Tormenta

Typ: Alumno

Krąg 1:
Heart Braker
- Po dotknięciu przeciwnika otwartą ręką w jakimkolwiek miejscu ciała, przez jego ciało przepływa prąd o dosyć niskim napięciu, ale dużym natężeniu. W razie zastosowania tej techniki w okolicach serca, może zatrzymać akcję tego organu, co doprowadza do śmierci. Im dalej od serca, tym mniej poważne skutki, jak na przykład chwilowe stracenie przytomności, bądź zwiotczenie mięśni. W razie użycia na maszynie działającej na elektryczność, może ją zniszczyć. Można też tą mocą naelektryzować pociski i ostrza bez szkody dla używającego.

Eisai:
Vista (Vision) - bohater obdarzony tą techniką jest w stanie na pierwszy rzut oka rozpoznać, czy ktoś jest człowiekiem, czy nadczłowiekiem.
_____________________________________________________

Frakcja:

1. Anna Forret
Spoiler:

Opis: Jest okropnie podobna do Mikaela. Mimo, że nie są rodzeństwem, jeśli idzie o krew oczywiście, to nie zmienia to faktu, że bardzo siebie przypominają. Pociągła twarz, kruczoczarne włosy, duży wzrost, (Choć sięga Mikaelowi do czubka nosa) szczupła budowa ciała... Różnią się szczegółami, głównie związanymi z wyglądem kobiet. Jednym z takich szczegółów na pewno nie jest inny kolor oczu, bo u Anny jest błękitny. No i mam również na myśli spory... "Zasób tlenowy". Nie przesadny, ale niektórzy mogą twierdzić, że jak spojrzy w dół, to nie zobaczy własnych stóp.
Zwykle ma na sobie swój czarny habit, choć czasem zakłada też czarną sukienkę na ramiączkach, sięgającą do kolan, eksponującą jej kobiecą figurę. Zawsze ma rozpuszczone włosy, które sięgają jej krzyża.
Dorastała razem z Mikaelem w mieścinie niedaleko Isztar. Zżyli się z sobą tak bardzo, że ona nazywa go "Braciszkiem", a on ją "Siostrzyczką"... Oczywiście widać, że bardzo kocha swojego "Brata", mimo różnic ich dzielących i odwrotnie. Główne różnice to żywiołowość Anny i jej rozmowność. Pomimo "Dziecięcej duszy" potrafi zachować zimną krew w wymagających tego sytuacjach.
Aktualnie chodzi do jednej z akademii dla zakonnic, ma 19 lat i mieszka wraz z bratem w Arkadii.

Uzbrojenie: Jak idzie na misję z "Bratem", nosi na plecach miecz Flamberg w pochwie, gotowy do wyjęcia i poszatkowania wroga.

Ulepszenia: Doushi.

Statystyki:
Ten: 1
Shageki: 0
Kenjutsu: 1
Hakuda: 0
Fuketsugei: 0
Chi: 0
Siła: 0
Szybkość: 0
Witalność: 0

Eisai:
Arreglar (Patch up) - dzięki wykorzystaniu surowej, magicznej energii, bohater potrafi szybko zamykać własne rany. Efekt jest zbliżony do tego, jakby miało się pozakładane profesjonalne opatrunki. Skuteczność tej techniki potęgowana jest przez znajomość medycyny.

Douriki: 0

Ostatnio zmieniony przez Lorgan 14-03-2018, 08:56, w całości zmieniany 15 razy  
   
Profil PW Email
 
 

Odpowiedz  Dodaj temat do ulubionych



Strona wygenerowana w 0,17 sekundy. Zapytań do SQL: 23