Tenchi PBF   »    Rekrutacja    Generator    Punktacja    Spis treści    Mapa    Logowanie »    Rejestracja


[Ninmu] Cyfry nie kłamią
 Rozpoczęty przez *Lorgan, 15-10-2014, 23:20
 Zamknięty przez Lorgan, 08-02-2015, 18:28

2 odpowiedzi w tym temacie
*Lorgan   #1 
Administrator
Exceeder


Poziom: Joutei
Stopień: Taichou
Posty: 3209
Wiek: 37
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa

Zasady Ninmu

Przez Sanbetsu przetoczyła się fala napadów rabunkowych, które zachęciły kolejnych przestępców do działania. Atmosferę chaosu i strachu spotęgowały dodatkowo zamieszki w nagijskim mieście Nebul. Reakcja giełdy była natychmiastowa: wiele firm ogłosiło upadłość, wielu poważnych graczy straciło miliardy. Na tragedii skorzystał jednak prominentny biznesmen, Kazuya Ishiro. Każdy jego ruch podczas najgorętszych tygodni był trafny. Z chirurgiczną precyzją pozbywał się akcji, które następnie stawały się bezwartościowe i obciążały kontrahentów. Zniszczył w ten sposób wielu groźnych rywali. Sprawą zainteresował się nawet minister handlu, Nakajima Sanzou. Pociągając za wiele sznurków ustalił, że Ishiro mógł maczać palce w dozbrajaniu niektórych terrorystów, w zamian za obietnicę ataku na konkretne cele. Nie posiadając niebitych dowodów, zdecydował się na odważny krok: wygłosił telewizyjne orędzie, w które umiejętnie wplótł swoje podejrzenia i odkrycia. Spróbował w ten sposób powiadomić potencjalnych przeciwników biznesmena o szansie na wyrównanie rachunków.

Wymagania:
• Sporządź opowiadanie, w którym rozgryzasz sekretny przekaz w wystąpieniu ministra, przeprowadzasz własne śledztwo, odkrywasz powiązania Ishiro ze światem przestępczym, a następnie realizujesz jeden z wariantów, przedstawionych w podpunkcie "nagroda". Musi ono liczyć co najmniej 15,000 znaków i powinno zostać zamieszczone w podforum Art Section.
• Tylko jeden bohater posiadający umiejętność niebojową Ekonomia na poziomie 4 może podjąć się tego Ninmu. Obowiązuje zasada "kto pierwszy, ten lepszy".
• Jeśli tekst nie pojawi się 7 dni po zgłoszeniu zamówienia, rezerwacja zostanie usunięta i kolejna osoba będzie mogła spróbować swoich sił.

Nagroda:
Istnieją cztery warianty ukończenia Ninmu i każdy z nich wiąże się z innym wynagrodzeniem:
    1. Podanie machlojek pana Ishiro do wiadomości publicznej (70 pkt. oraz wielkie, fabularne straty dla biznesmena);
    2. Przekazanie zdobytych haków sanbetańskiemu ministrowi handlu, Nakajimie Sanzou (60 pkt. dla nie-agentów, 80 pkt. dla agentów);
    3. Szantażowanie pana Ishiro przy pomocy pozyskanych dowodów (25% na 90 pkt. - test przeprowadzi administrator przy pomocy czterościennej kości, mając swoją świnkę morską za świadka. Niepowodzenie oznacza konieczność podania machlojek do wiadomości publicznej, czyli 70 pkt. oraz dozgonną nienawiść ze strony pokrzywdzonego Ishiro);
    4. Przekazanie informacji o poczynaniach Ishiro rodzimemu wywiadowi w celu pozyskania strategicznych korzyści na przyszłość (80 pkt. tylko dla nie-agentów i nie-Yami).


Hit dirt, shake tree, split sky, part sea.

Poprawna polszczyzna | Wiedza dla ludu | Odpowiedź na Twoje pytanie
   
Profil PW Email WWW Skype
 
 
^Tekkey   #2 
Generał
Paranoia Agent


Poziom: Genshu
Stopień: Shogun
Posty: 536
Wiek: 33
Dołączył: 24 Cze 2011

Zaklepuję.


A mogę zrobić wszystko! Wystarczy Twoja krew.~
   
Profil PW Email
 
 
^Tekkey   #3 
Generał
Paranoia Agent


Poziom: Genshu
Stopień: Shogun
Posty: 536
Wiek: 33
Dołączył: 24 Cze 2011


Skoro nie można tego odkręcić, wybieram:
Cytat:
2. Przekazanie zdobytych haków sanbetańskiemu ministrowi handlu, Nakajimie Sanzou (60 pkt. dla nie-agentów, 80 pkt. dla agentów);

Lorgan: Ninmu zaliczone.


A mogę zrobić wszystko! Wystarczy Twoja krew.~
Ostatnio zmieniony przez Lorgan 08-02-2015, 18:28, w całości zmieniany 2 razy  
   
Profil PW Email
 
 

Temat zablokowany  Dodaj temat do ulubionych



Strona wygenerowana w 0.07 sekundy. Zapytań do SQL: 15