Tenchi PBF   »    Rekrutacja    Generator    Punktacja    Spis treści    Mapa    Logowanie »    Rejestracja


Centrum NPC
 Rozpoczęty przez *Lorgan, 30-04-2009, 21:38

123 odpowiedzi w tym temacie
*Lorgan   #61 
Administrator
Exceeder


Poziom: Joutei
Stopień: Taichou
Posty: 3209
Wiek: 37
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa


Nazwa: Zedd
Rasa: Człowiek (Zjednany z Manitou)
Wiek: 43 l.
Kraj: Khazar

Wystąpił:
Ninmu: Wielka ucieczka II

Biografia: Zedd urodził się w bardzo progresywnym mieście Taloc, w zamożnej rodzinie finansistów. Od najmłodszych lat przyzwyczajony był do luksusu i wystawnego życia. Jako nastolatek wpakował się w poważne problemy z prawem (prowadzenie pod wpływem, pewna martwa od przedawkowania prostytutka, pobity prokurator po nieudanej próbie przekupstwa). Żeby uniknąć medialnej burzy i dalszego upokorzenia, rodzina wysłała go do klasztoru położonego głęboko w nubijskich górach. Tam pod czujnym okiem mnichów i hounganów miał zawrzeć pokój z samym sobą i spędzić resztę życia na studiowaniu świętych tekstów. Świat po raz kolejny usłyszał o nim dopiero, kiedy miał skończone 30 lat. Powrócił jako mnich-szaman, sprowadzony przez samą Radę Starszych, żeby zasilił armię Khazaru.

Opis: Wysoki, bardzo umięśniony i poznaczony bliznami blondyn, ubierający się przeważnie w luźne spodnie przepasane pomarańczową szarfą i szal w tym samym kolorze, przewiązany wokół szyi.
Po wstąpieniu na drogę mnicha wyrzekł się swojego nazwiska. Nie zmieniło to jednak jego podejścia do codzienności. Jest wyluzowany, zainteresowany modą i atrakcyjnymi kobietami. Z racji swojej pozycji i niewyobrażalnych zdolności bojowych, rzadko zdarza mu się stawać do wyrównanej walki, a konfrontować się z płotkami po prostu nie lubi. Nie raz już zdarzało mu się odstąpić od wykonania rozkazu, jeśli przeciwnik był niewystarczającym wyzwaniem.

Umiejętności niebojowe:
    • Aktorstwo (1)
    • Historia (1)
    • Koneksje [Khazar, Nag] (2)
    • Materiały wybuchowe (3)
    • Okultyzm (2)
    • Przetrwanie (4)
    • Taktyka (1)
Szkoły Walki (Sei):
    • Sejou: Tengen-ryuu (3)

    1. Dostrojenie - postać posługująca się formami Tengen-ryuu otrzymuje modyfikator +1 do Szybkości kosztem -1 do Witalności oraz może wykorzystywać poziom szkoły do podnoszenia Fuketsugei.
    2. Tsubame - zamaszyste cięcie znad głowy, w takcie którego niespodziewanie wypycha się ostrze do przodu. Atak ten jest wyjątkowo trudny do uniknięcia i sparowania nawet, jeżeli rozumie się stojącą za nim zasadę.
    3. Renge - kombinacja składająca się z trzech ataków, zwanych "trzema kwiatami Renge":
    - Tsubaki - użytkownik wykonuje zamaszyste i szybkie cięcie, zmuszając przeciwnika do skrócenia dystansu. Jeżeli tego nie zrobi, padnie ofiarą Tsubame.
    - Botan - na krótkim dystansie ofiara zostaje podcięta drzewcem naginaty rozpędzonej po poprzednim ataku.
    - Kuchinashi - kiedy ofiara straci równowagę, naginata zatacza pionowy młyniec i uderza z dwukrotnie większą niż normalnie siłą.
Uzbrojenie:
Majątek: 900,000 KUA
• Kosa Meitou o imieniu Harvest
• Unikalny Scouter w formie ciemnych okularów

Batsu:
Khazar Inpu (Daimyo)

Statystyki:
Ten: 3
Shageki: 0
Kenjutsu: 0
Hakuda: 1
Fuketsugei: 2
Chi: 5
Siła: 3
Szybkość: 1
Witalność: 1
_____________________________________________________

Moc: Dragon Force (Smok)

Typ: Mityczny

Shuusei: 50%
- Ramiona i tors szamana pokrywa sieć drobnych i niezwykle twardych łusek. Jego paznokcie przekształcają się w pazury mocniejsze od stali, a oczy zmieniają się w jaszczurze, o złotej barwie, umożliwiając doskonałe widzenie w słabym świetle.
Modyfikacja statystyk: Szybkość +3

Toukai: Roast
- Szaman zyskuje umiejętność zionięcia strumieniem płonącej substancji, która nawet zgaszona jest w stanie topić beton. Sam jest całkowicie odporny na jej działanie.
- Warm Shower: Zedd uwalnia strumień cieczy wysoko w powietrze, sprowadzając niszczycielską nawałnicę na wszystko w promieniu 20 metrów.

Henkei: 100%
- Forma Shuusei zostaje poszerzona o następujące zmiany: znaczny przyrost masy mięśniowej, rząd kolców wyrastających z pleców na linii kręgosłupa, dwumetrowy ogon i lotne, błoniaste skrzydła. W tej postaci szaman uzyskuję dostęp do ogromnych pokładów Douriki (+1000).
Modyfikacja statystyk: Szybkość +3; Siła +2
- Spinner: Szaman składa skrzydła i wybija się w stronę przeciwnika, kręcąc się do przodu. Kolce na grzbiecie sprawiają, że rani niczym piła tarczowa.

Saishuuheiki: Finger Blast
- Pstryknięcie palcami wywołuje gigantyczną, ukierunkowaną eksplozję, której siła jest w stanie doszczętnie niszczyć budynki, pojazdy i ludzi jednocześnie.
- Fire Tornado: Szaman krzyżuje ręce na piersi i pstryka palcami obu dłoni, tworząc dwie eksplozje, które splatają się ze sobą w ognisty wir.
- Maximum Power: Szaman pstryka oboma kciukami o pozostałe palce dłoni, wywołując osiem, niemal jednoczesnych eksplozji o proporcjonalnie większej sile rażenia.

Eisai:
Josa (Inquiry) - zdolność pozwalająca podczas pełnego skupienia przeczesać wzrokiem i słuchem całą okolicę, odkrywając najdrobniejsze detale.
Ulhwa (Wrath) - technika pozwalająca wprowadzić własne ciało w stan kilkuminutowej odporności na wszelki ból. Może być używana w co najmniej godzinnych odstępach.
Sin Dangye (God Step) - wspomagana mocą Manitou technika ruchowa, sprawiająca, że atakujący może "zniknąć" sprzed oczu obserwatora i pojawić się nawet kilka metrów dalej. Jej skuteczność zależy od Szybkości.
Ijeon (Previous) - elitarna metoda medytacji, pozwalająca przez chwilowe skupienie przywrócić umysł do normalnego stanu. Przestają wtedy działać silne emocje, iluzje i wszelkie nadnaturalne wpływy.
_____________________________________________________

Poziom: 3

Douriki: 4900

Trudność: 7,25

Styl walki: Zedd jest niekwestionowanym mistrzem stylu Tengen-ryuu, który wykorzystuje poprzez swoją kosę Meitou, Harvest. Pomimo pozorów zdyscyplinowania i pobożności, jest rozrabiaką i lekkoduchem. Jedynie groźba powrotu za mury klasztoru trzyma go w ryzach. Dopóki nie stanie wobec prawdziwie niebezpiecznego przeciwnika, będzie robił wszystko, żeby tylko wykpić się od służby i poświęcić czas temu, co lubi najbardziej - ekstrawaganckim kobietom. W poważnej walce polega na swojej imponującej prędkości i sile ramion. Nie korzysta z destrukcyjnych mocy (Roast, Finger Blast), jeśli zagroziłoby to niewinnym. Pomimo wielu przywar, ma dobre serce, jednak wyprowadzony z równowagi staje się (prawie) bezlitosną machiną zniszczenia.

Bilans: [1/0]


Hit dirt, shake tree, split sky, part sea.

Poprawna polszczyzna | Wiedza dla ludu | Odpowiedź na Twoje pytanie
   
Profil PW Email WWW Skype
 
 
*Lorgan   #62 
Administrator
Exceeder


Poziom: Joutei
Stopień: Taichou
Posty: 3209
Wiek: 37
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa


Nazwa: Margaret Maxim vel Lady Death
Rasa: Człowiek (Zjednany z Mahou)
Wiek: 44 l.
Kraj: Babilon

Wystąpiła:
Ninmu: Mordercze intencje III

Biografia:

Opis: Margaret jest szczupłą i bardzo urodziwą kobietą o sięgających za ramiona, ciemnoczerwonych włosach. Ma inteligentne spojrzenie, chociaż często widać w nim pogardę. Zazwyczaj nosi dopasowane stroje, odkrywające nieco ciała (przeważnie brzuch, z którego jest bardzo dumna). Na wysokości miednicy ma wytatuowany symbol Lumena, zdradzający jej przynależność.
Lubi kokietować, choć w rzeczywistości traktuje mężczyzn podatnych na jej wdzięki jak bezwartościowe ścierwo. Jest bardzo niezależna i wyrachowana. Nigdy nie traci głowy w trudnych sytuacjach, lecz może stworzyć taki pozór, wyłącznie by sprowokować przeciwnika.

Umiejętności niebojowe:
    • Biologia (2)
    • Fizyka (3)
    • Koneksje [Babilon] (1)
    • Mechanika (3)
    • Medycyna (3)
    • Taktyka (3)
    • Zabezpieczenia (4)
Szkoły Walki (Sei):
    • Sejou: Ichigan Sogeki (3)

    1. Dostrojenie - postać posługująca się metodami Ichigan Sogeki otrzymuje możliwość omijania większości pancerzy przeciwników kosztem -1 do Szybkości oraz może wykorzystywać poziom szkoły do podnoszenia Shageki.
    2. Ichigan Sandan – przy pomocy Douriki, kula zostaje "naprowadzona" na cel. O ile nie przesłoni go jakaś przeszkoda, trafienie jest stuprocentowe. Pocisk porusza się w tym trybie znacznie wolniej i przez to zadaje mniej dotkliwe rany.
    3. Juugan Wareru - użytkownik tej techniki strzela z broni bez załadowanych pocisków, wykorzystując zamiast nich własne, skompresowane Douriki. Siła takiego ataku jest więc zależna od potęgi strzelającego. Ktoś o 2000道力 bez problemu może przebić betonową ścianę. Juugan Wareru jest niewidzialne, zabójczo precyzyjne (warunki pogodowe nie mają wpływu na lot "pocisku") i dwukrotnie szybsze niż zwyczajny nabój. Każdy punkt Witalności (począwszy od zerowego) pozwala na przeprowadzenie dwóch ataków bez odpoczynku.
Uzbrojenie:
Majątek: 1,500,000 KUA
• Rewolwer typu Senryuu, noszony z tyłu (przyczepiony do paska) oraz unikalny karabin wyborowy "DayBreaker SWS40 M-Custom", zaprojektowany i wykonany przez samą Margaret. DB SWS40 M-C, bo pod tak brzmiącym skrótem najczęściej występuje potężna snajperka, jest bronią powtarzalną, więc musi zostać ręcznie przeładowana po każdym strzale. Efektywny zasięg wynosi niemal cztery kilometry, lecz żaden normalny strzelec nie byłby w stanie trafić na taką odległość. Nawet sama Margaret często wspomaga się zaklęciami i szkołą walki, żeby doprowadzić pocisk do celu będącego dalej niż trzy kilometry od niej. Broń jest lekka i łatwa do złożenia. Posiada trzy typy amunicji: Spiral Coat, czyli specjalnie żłobiony nabój o niewyobrażalnej sile przebicia (przewierci się nawet przez pancerną płytę); Spitfire, czyli pocisk zapalający, który eksploduje po zderzeniu z celem i spowija go w płomieniach; Neural Thorn, czyli nabój, który po wbiciu w ciało poraża ładunkiem elektrycznym, paraliżującym wszystkie mięśnie ofiary na trzydzieści minut. Poza bronią palną, Margaret posługuje się także licznymi pułapkami i bombami, które nosi w torebce.

Batsu:
Babilon Inpu (Daimyo)

Statystyki:
Ten: 4
Shageki: 2
Kenjutsu: 0
Hakuda: 2
Fuketsugei: 0
Chi: 4
Siła: 0
Szybkość: 3+1
Witalność: 1
_____________________________________________________

Szkoła: Escarcha

Typ: Alumno

Krąg 1:
Nieve Mordedor
- Dowolna przestrzeń, nie większa niż 1m3, pokrywa się szronem i cienką warstwą śniegu. Ktokolwiek tam stoi lub wkroczy, zostaje przytwierdzony do podłoża. Zaklęcie jest podtrzymywane, nie może być rzucone więcej niż raz jednocześnie i ma zasięg 15 metrów.
Ice Spikes
- Zealota może tworzyć ogromne (do 3 metrów długości), lodowe szpikulce na dowolnym, skutym lodem obszarze. Wyrastają one momentalnie, przez co bardzo ciężko ich unikać. Zasięg czaru wynosi 30 metrów.

Krąg 2:
Clon Las Heladas
- Usted no sabrá el tiempo o lugar - całe ciało zealoty, który rzucił to zaklęcie zostaje pokryte cienką warstwą szronu. Ktokolwiek go zrani, zostanie zamrożony w wyniku natychmiastowej eksplozji lodu i zimna. W rzeczywistości, w momencie rzucenia zaklęcia, użytkownik przenosi się w zupełnie inne miejsce (nie dalej niż 250 metrów) i w nieruchomym transie kieruje poczynaniami swojej lodowej kopii. Do czasu eksplozji ma ona wszystkie fizyczne właściwości oryginału, może rzucać inne zaklęcia w jego imieniu i korzystać ze specjalnych umiejętności.
Esbirro Hielo
- Subir mis secuaces y ejecutar mi voluntad - zealota tworzy sześć lodowych sług, które wyglądają jak on pokryty szronem. Poza aparycją, nie posiadają właściwości oryginału, lecz swoje własne: Hakuda 2; Siła 1; Szybkość 2; Witalność 0; Douriki równe 70% bazowego Douriki użytkownika. Reagują na mentalne rozkazy i potrafią zmieniać dłonie w lodowe szpony, żeby efektywniej rozszarpywać przeciwników. Ponowne użycie zaklęcia rozprasza istniejące sługi i tworzy w ich miejsce nowe.

Krąg 3:
Killchill
- My blood will kill your body. Thousands of little razor sharp shards will cut the skin and imprison your soul. You will be an eternal witness to this world - Zealota rozcina palec i wypowiada formułę zaklęcia. Od tej pory jego dotyk zamraża cele, przekształcając je w kruche rzeźby. Killchill działa na przedmioty, organizmy żywe i niektóre moce (te o fizycznym wymiarze). Przykładowo, użyty na samochodzie czyni go wyjątkowo podatnym na skruszenie, jakby był wykonany z najdelikatniejszego szkła. Jedynie użytkownik zaklęcia może bezpiecznie odmienić ofiarę, nie zabijając jej przy tym.

Eisai:
Vista (Vision) - bohater obdarzony tą techniką jest w stanie na pierwszy rzut oka rozpoznać, czy ktoś jest człowiekiem, czy nadczłowiekiem.
Medrar (Thrive) - magia na stałe zwiększa Siłę lub Szybkość postaci o 1 punkt (nie ma to wpływu na wartość Chi i zapisuje się na zasadzie cecha+1). Raz dokonanego wyboru nie można zmienić.
Sonido (Sound) - wspomagana magią technika ruchowa, sprawiająca, że atakujący może "zniknąć" sprzed oczu obserwatora i pojawić się nawet kilka metrów dalej. Jej skuteczność zależy od Szybkości.
Indizar (Index) - dzięki wyczerpującym studiom i trenowaniu umysłu, bohater posiadł umiejętność rzucania kolejnego zaklęcia drugiego kręgu.
_____________________________________________________

Poziom: 3

Douriki: 3900

Trudność: 7,25

Styl walki: Jeżeli ktoś pogrywa z Margaret, najpewniej sam wpadł w jej sidła. Zealotka ma intelekt ostry niczym brzytwa i naturalny talent do niweczenia taktyki przeciwników. Praktycznie nigdy nie angażuje się w otwartą walkę, preferując strzały z bezpiecznego dystansu i wyrafinowane pułapki. Dzięki rozległej wiedzy na temat medycyny, fizyki, mechaniki i biologii, konstruuje zabójcze mechanizmy, które potrafią unieszkodliwiać lub zabijać wrogów w mgnieniu oka. Za sprawą swoich umiejętności, stażu i rezultatów pracy, otrzymała przydomek "Lady Death".
Magia jest dla niej ostatnią deską ratunku. Kiedy zostaje przyparta do muru, natychmiast używa kombinacji dwóch zaklęć: Clon Las Heladas i Esbirro Hielo. Ma wówczas na usługi siedem identycznie wyglądających, lodowych wojowniczek, a sama pozostaje w najbezpieczniejszym dostępnym miejscu. Jeśli taka taktyka nie jest w stanie sprostać sytuacji, odwołuje się do Killchill, którego używa poprzez Senryuu swojej lodowej kopii lub, jeśli nie ma innego wyboru, w walce wręcz.

Bilans: [0/1]


Hit dirt, shake tree, split sky, part sea.

Poprawna polszczyzna | Wiedza dla ludu | Odpowiedź na Twoje pytanie
   
Profil PW Email WWW Skype
 
 
*Lorgan   #63 
Administrator
Exceeder


Poziom: Joutei
Stopień: Taichou
Posty: 3209
Wiek: 37
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa


Nazwa: Eric Aksen
Rasa: Nadczłowiek (Generacja 2)
Wiek: 43 l.
Kraj: Nag

Wystąpił:
Ninmu:

Biografia: Urodzony w 1581 roku Eric jest jedynym synem byłego mistrza Zakonu Muspelheimu, Acke Złote Skrzydła. W młodości trenowany przez najlepszych wojowników żyjących za murami Varfaine, wyrobił sobie opinię najbardziej obiecującego talentu w długiej historii zakonu. Ojciec jawnie szykował go na swojego następcę, dlatego po wielu sprawdzianach i misjach zapewnił mu rangę trzeciego rycerza. Wtedy młodzieniec po raz pierwszy samotnie opuścił dom i udał się na wielomiesięczną misję, podczas której zdarzyło mu się spotkać z cesarzem Nag, Konradem V. Monarcha do tego stopnia zauroczył Erica, że ten postanowił poświęcić dla niego całe swoje życie. Po wykonaniu powierzonego zadania powrócił do ojca i wyrzekł się dziedzictwa, oznajmiając że jego przeznaczenie leży poza smaganymi mroźnym wichrem górami.
W roku 1609 został mianowany kapitanem w pionie egzekutorów cesarstwa Nag. Brał udział w wielu ważnych wydarzeniach na świecie i wyrobił sobie opinię niezrównanego mistrza miecza. Jest jednym z najbardziej lojalnych i zaufanych poddanych Konrada V, w związku z czym często działa na jego bezpośrednich rozkazach.
Spoiler:

Ważne pojedynki:
- Niklas Selkung (przyjacielski sparing rozegrany w 1605 roku na dziedzińcu Världsdaborg - zwycięstwo Erica);
- Zedd (ponad godzinne starcie na Pustyni Rozpaczy, przerwane przez przybycie King Vipera - nierozstrzygnięte).


Opis: Przystojny, bardzo dobrze zbudowany i zabójczy. Cały wolny od służby czas przeznacza na doskonalenie twojego ciała i techniki walki. Dzięki (nad)naturalnemu talentowi uważany jest za jednego z najlepszych szermierzy w cesarstwie. Posiada średniej długości, atramentowoczarne włosy, które nosi zaczesane do tyłu oraz kozią bródkę. Kiedy nie jest na misjach, często zakłada jasne koszule i garniturowe spodnie. Jego profesjonalny ubiór to kolczuga, naramienniki i nagolenniki płytowe. Jeśli walczy poważnie, pozbywa się pancerza z torsu, żeby stale czuć zagrożenie życia i przez to lepiej kontrolować swoje moce.
W oczach tych, którzy go poznali uchodzi za pogodnego i dobrze usposobionego. Nie traktuje wrogów z wyższością, ani ich nie szkaluje. Zazwyczaj można go spotkać w dobrym humorze, żartującego beztrosko. W ciągu swojego życia zawarł kilka przyjaźni, przede wszystkim z Keenanem Redilssonem oraz Lorganem Gravierem.

Umiejętności Niebojowe:
    • Historia (2)
    • Medycyna (2)
    • Okultyzm (3)
    • Przetrwanie (3)
    • Psychologia (2)
    • Zabezpieczenia (3)
Szkoły Walki (Dou):
    • Sejou: Chuuten no Chimi-ryuu (3)

    1. Dostrojenie - postać posługująca się formami Chuuten no Chimi-ryuu neguje u przeciwników dostrojenie zwiększające Szybkość oraz może wykorzystywać poziom szkoły do podnoszenia Kenjutsu.
    2. Hisen - technika drastycznie wzmacnia siłę cięcia zza głowy. Nawet przy udanym parowaniu, oręż ofiary może ulec zniszczeniu, a ona sama ryzykuje uszkodzeniem stawów i kości.
    3. Asashio - potężniejsza wersja Hisen. Atak z zamachem, który nie tylko doszczętnie druzgocze trafiony cel, ale dodatkowo tworzy wokół pędzącą falę, zdolną przewracać i ogłuszać pobliskich przeciwników.
Uzbrojenie:
Majątek: 4,200,000 KUA
• Miecz

Batsu:
Nag Inpu (Daimyo)

Statystyki:
Ten: 5
Shageki: 0
Kenjutsu: 2
Hakuda: 1
Fuketsugei: 2
Chi: 7
Siła: 3
Szybkość: 3
Witalność: 1
_____________________________________________________

Moc: Svärd Smed - tworzenie mieczy.

Typ: Shouzuru

Kijunhou: Järn Forge
- Użytkownik powołuje do istnienia stalowy miecz w swojej dłoni. Istnieje on do czasu, kiedy przestanie być trzymany. Znika w snopie białych iskier. Mocy można użyć, żeby przyzwać więcej niż jedną broń.

Gensoku: Makt Forge
- Machnięcie ręką powoduje przyzwanie ogromnego i bardzo ciężkiego miecza, lub mniejszego ale znacznie szybszego, który leci we wskazanym kierunku (z prędkością odpowiednio, 200/km/h lub 300 km/h). Krótko po trafieniu w cel, znika w snopie białych iskier.

Ousei: Extrema Forge
- Użytkownik tworzy wokół siebie sześć niewielkich portali jaśniejących bielą. Z każdego z nich może strzelać seriami rozpędzonych mieczy (400 km/h) we wskazane miejsce. Rozpraszają się one samoistnie po kilku minutach. Moc jest na tyle elastyczna, że pozwala przemieszczać portale w trakcie walki, byleby nie oddaliły się od użytkownika na więcej niż 5 metrów. Miecze są niezwykle wytrzymałe, ostre i na tyle ciężkie, że ich fala bez trudu zmiecie z drogi rozpędzony samochód.
- Avrättning: Jeżeli Eric walczy na krótkim dystansie, może otoczyć swoją ofiarę portalami, uniemożliwiając ucieczkę. Zwykle dokłada do tego cios zadany bronią dzierżoną przez samego siebie.
- Vägg: Mistrzostwo we władaniu Extrema Forge, umożliwia Ericowi odbijanie nadchodzących ataków mieczami wylatującymi z portali. Jest to na tyle skuteczne, że pozwala zasłaniać się nawet przed ostrzałem z broni palnej.

Shouri: Brytare
- Użytkownik ogniskuję pełnię swojej mocy, żeby przywołać do swojej ręki najdoskonalszy oręż, miecz z szarego kamienia o szeregu specjalnych właściwości. Przede wszystkim, broń jest niezniszczalna i nie ustąpi nawet pod naporem najpotężniejszych mocy i magicznych przedmiotów. Pokrywa ją sieć białych żył, które umożliwiają wchłanianie energii Ten (własnej lub celu) i emitowanie jej w postaci niszczycielskich, białych promieni z samego czubka. Kiedy broń jest dzierżona, otacza użytkownika mleczną łuną, która zwiększa Siłę o 3 punkty. Wreszcie, Brytare może skraść moc dowolnemu magicznemu przedmiotowi w zasięgu 10 metrów i wykorzystywać ją jak własną. Przejęcie nie dotyczy ewentualnej niezniszczalności, którą zresztą już posiada i trwa do odwołania, zniszczenia oryginalnego magicznego przedmiotu lub do czasu, aż użytkownik zdecyduje nadpisać ją jakąś inną.
Aktualnie przejęta moc: Brak.

Eisai:
Ikusaiji (Battle Spirit) - rycerze znani są z niebywałej odporności na obrażenia. Znoszą efekty ran, jakby ich Witalność była wyższa o 1.
Yokan (Premonition) - metoda bezprzyrządowego wykrywania poziomu Douriki u osób, które właśnie go używają.
Soru (Warp) - zaawansowana technika ruchowa, sprawiająca, że atakujący może "zniknąć" sprzed oczu obserwatora i pojawić się nawet kilka metrów dalej. Jej skuteczność zależy od Szybkości.
Haoshoku (Conqueror) - bierna manifestacja perfekcyjnie wytrenowanej woli, pozwalająca przezwyciężać różnorodne ataki psychiczne oraz strach. Na potrzeby obronne przyjmuje się, że Ten użytkownika jest większe o 3 pkt.
_____________________________________________________

Poziom: 3

Douriki: 6000

Trudność: 7,75

Styl walki: Eric walczy bardzo ofensywnie, starając się nie dopuścić przeciwnika do zutylizowania jakiejkolwiek złożonej strategii. Doskonale radzi sobie w zwarciu i na dystansie, co wykorzystuje do utrzymywania wysokiego tempa, niemal niezależnie od okoliczności. Kocha walkę i jest ryzykantem, dla którego ucieczka nie wchodzi w grę.

Bilans: [0/0]


Hit dirt, shake tree, split sky, part sea.

Poprawna polszczyzna | Wiedza dla ludu | Odpowiedź na Twoje pytanie
   
Profil PW Email WWW Skype
 
 
*Lorgan   #64 
Administrator
Exceeder


Poziom: Joutei
Stopień: Taichou
Posty: 3209
Wiek: 37
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa


Nazwa: Daizou Tako vel Rozpylacz
Rasa: Nadczłowiek (Generacja 2)
Wiek: 37 l.
Kraj: Sanbetsu (Yami)

Wystąpił:
Ninmu: Podwójne uderzenie

Biografia: Niewiele wiadomo o historii Daizou poza tym, że przyszedł na świat w Ishimie i przez krótką chwilę pracował dla Agencji w pionie Egzekutorów. Pewnego dnia zniknął bez słowa wykonując misję na terenie Pustyni Rozpaczy. Od tamtego czasu można usłyszeć pogłoski o nim jako "gościu od brudnej roboty".

Opis: Daizou wygląda dość niepozornie jak na byłego egzekutora. Mierzy zaledwie 165 cm wzrostu i waży około 70 kg. Podczas wykonywania zadań nosi kompletny, wojskowy strój chroniący przed chemikaliami i groźnie wyglądającą maskę przeciwgazową, która dokładnie zakrywa jego piegowatą twarz i duże, grube oprawki okularów. Jego charakter można opisać jako niestabilny, chociaż często bywa złośliwy i wybucha spontanicznym śmiechem.

Umiejętności Niebojowe:
    • Chemia (3)
    • Koneksje [Sanbetsu, Khazar] (2)
    • Materiały wybuchowe (1)
    • Medycyna (2)
    • Taktyka (2)
    • Zabezpieczenia (2)
Uzbrojenie:
Majątek: 300,000 KUA
• Katana – prosta w budowie, pozbawiona Tsuby. Jej ostrze zawsze pokryte jest trucizną.
• Exterminator X10 – to nic innego, jak noszone na plecach dwa pojemniki z trującym gazem o wysokim stężeniu, połączone z długim rozpylaczem w kształcie pistoletu.
• Rękawica nadgarstkowa "Ryoushi" – wyposażona w wyrzutnie trujących strzałek, nasączonych Jadem Niebieskich Os.

Batsu:
Syndykat (Grande Capo)

Statystyki:
Ten: 5
Shageki: 2
Kenjutsu: 2
Hakuda: 0
Fuketsugei: 1
Chi: 6
Siła: 0
Szybkość: 1
Witalność: 5
_____________________________________________________

Moc: Jikan Seigyoi – kontrolowanie upływu czasu.

Typ: Nouryoku

Kijunhou: Jikan no Shukufuku (Blessing of Time)
- Dzięki mocy użytkownik może podtrzymać, przyspieszyć lub spowolnić efekty działania zaklęć, mocy, eliksirów, trucizn etc. na sobie lub kimś innym.

Gensoku: Wakamono no Noroi (Curse of Youth)
- Użytkownik potrafi na okres 10 minut odmłodzić dotykiem przeciwnika o kilka lat. W praktyce zmniejsza jego Douriki o 1000 punktów.

Ousei: Jikan Sutoppu! (Time STOP!)
- Użytkownik potrafi zatrzymać na 3 sekundy postrzeganie czasu u istot żywych znajdujących się w odległości nie większej niż 10 metrów od niego. Podczas manifestacji tej mocy świadomość ofiar zostaje "zamrożona", przez co pozostają niczego nieświadome i nieruchome (mózgi rozkazują wszystkim mięśniom, żeby zastygły bez ruchu). Kiedy dochodzą do siebie mogą wywnioskować, że użytkownik ma faktyczną władzę nad czasem.

Eisai:
Kogasu (Incinerate) - metoda gwałtownego przyspieszania własnego metabolizmu, dzięki której można łatwo oczyścić organizm ze wszelkich toksyn, które nie mają natychmiastowego i permanentnego działania. Skutkiem ubocznym jej zastosowania, jest osłabienie wywołane spaleniem potrzebnych kalorii.
Hakuen (White Smoke) - zdolność toczenia walki bez użycia wzroku. Doskonała w sytuacjach, gdy widoczność jest ograniczona lub przeciwnik posługuje się iluzją.
Tekkai (Iron Body) - napięcie mięśni w taki sposób, że tworzy się z nich naturalny pancerz chroniący przed atakami. Im wyższa Witalność, tym skuteczniejsza ochrona.
_____________________________________________________

Poziom: 2

Douriki: 2500

Trudność: 6

Styl walki: Rozpylacz zasłynął jako specjalista od nieuczciwej walki. Stosuje podstępy, nieczyste zagrania, trucizny oraz swoje nadludzkie moce, żeby osłabić i wyniszczyć wroga. Sam z siebie jest cherlawy, cholernie wytrzymały i uporczywy niczym najgorszy robal.

Bilans: [0/1]


Hit dirt, shake tree, split sky, part sea.

Poprawna polszczyzna | Wiedza dla ludu | Odpowiedź na Twoje pytanie
   
Profil PW Email WWW Skype
 
 
*Lorgan   #65 
Administrator
Exceeder


Poziom: Joutei
Stopień: Taichou
Posty: 3209
Wiek: 37
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa


Nazwa: Nakajima Sanzou
Rasa: Człowiek
Wiek: 47 l.
Kraj: Sanbetsu

Wystąpił:
Ninmu: Cyfry nie kłamią
Tankyuu: 7

Opis: Ciemnowłosy mężczyzna w średnim wieku. Jest wyraźnie otyły, nosi drogie garnitury i okulary z plastikowymi oprawkami. Jego wada wzroku jest dość poważna. Lekko się jąka kiedy mówi spokojnie, jednak z niewiadomych przyczyn ta wada znika pod wpływem nerwów. Jest światowej klasy politykiem i wybitnym ekspertem w dziedzinie ekonomii. Doskonale ustosunkowany i przebiegły. Mówi się, że jeśli ktoś wejdzie mu w drogę, zostaje zrujnowany i odrzucony, niczym zepsuta zabawka.

Umiejętności niebojowe:
    • Ekonomia (4)
    • Fałszowanie (4)
    • Koneksje (4)
    • Taktyka (3)
Uzbrojenie:
Majątek: 4,780,000,000 KUA

Batsu:
Rząd Sanbetsu (Minister Handlu)

Uwagi:
• Postać zbyt ważna, żeby występowała w wątkach graczy. Istnieje na potrzeby konkretnych Tankyuu i Ninmu.


Hit dirt, shake tree, split sky, part sea.

Poprawna polszczyzna | Wiedza dla ludu | Odpowiedź na Twoje pytanie
   
Profil PW Email WWW Skype
 
 
*Lorgan   #66 
Administrator
Exceeder


Poziom: Joutei
Stopień: Taichou
Posty: 3209
Wiek: 37
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa


Nazwa: John Doe
Rasa: Nadczłowiek (Generacja 2)
Wiek: 51 l.
Kraj: Sanbetsu

Wystąpił:
Ninmu:

Biografia: Nie istnieją żadne dokumenty poświadczające prawdziwe imię Johna Doe, miejsce, ani czas jego urodzenia. Wiadomo tylko, że jest niezawodnym szpiegiem i nadczłowiekiem o niezwykle użytecznej mocy. Wywiad Sanbetsu traktuje go jako narzędzie najwyższej wagi i w razie potrzeby chroni wszelkimi dostępnymi środkami.

Opis: John Doe to pseudonim jednego z najskuteczniejszych polowych agentów sanbetańskiego wywiadu. Jest szczupłym mężczyzną w średnim wieku, którego wzrost szacuje się na ok. 180 cm. Bardzo prawdopodobne, że naturalnym kolorem jego włosów jest czarny. Doskonale imituje zachowanie i styl bycia osób, pod które się podszywa. Nie wychodzi z roli nawet, jeśli zostanie zdemaskowany. Podejrzewa się, że nie jest fanem zmieniania własnego wizerunku. Na przestrzeni lat pojawiał się jako długowłosy luzak z dwutygodniowym zarostem, przeważnie rozpracowujący od środka różne grupy terrorystyczne. W Krwawych Szakalach znany był jako Raul Bastez i Kamal, w gangu Czterech Smoków jako Naoto Hamasaki.

Umiejętności niebojowe:
    • Aktorstwo (4)
    • Detektywistyka (2)
    • Materiały wybuchowe (2)
    • Muzyka [Zmiana głosu] (3)
    • Psychologia (2)
    • Taktyka (1)
    • Zabezpieczenia (3)
Uzbrojenie:
Majątek: 690,000 KUA
• Pistolet Colt

Batsu:
Sanbetsu Shinobi (Chuunin)
Nezumitori (Kanchou)

Statystyki:
Ten: 3
Shageki: 2
Kenjutsu: 0
Hakuda: 1
Fuketsugei: 0
Chi: 8
Siła: 1
Szybkość: 4
Witalność: 3
_____________________________________________________

Moc: Fukikesu - wymazywanie i zmienianie wspomnień.

Typ: Nouryoku

Kijunhou: Urooboe (Faint Memory)
- Jeśli użytkownik złapie kontakt wzrokowy z ofiarą, może wymazać swój wygląd z jej wspomnień. Moc zaczyna działać dopiero, kiedy postaci przestaną się widzieć na co najmniej minutę. Wymazanie jest całkowite, jednak dotyczy wyłącznie fizycznej aparycji i głosu, a nie np. imienia czy zachowania.

Gensoku: Kasaku (Fabrication)
- Kiedy użytkownik rozmawia z ofiarą, z którą utrzymuje kontakt wzrokowy, może zaszczepić w jej umyśle fałszywe wspomnienia. Gdyby na przykład wspomniał, że dorastał razem z nią w domu dziecka, w umyśle pojawiłyby się obrazy ze starego sierocińca i wspólne zabawy w chowanego. Efekty Kasaku zostają w umyśle na stałe.

Ousei: Shitsunen (Oblivion)
- Drastyczna moc, która wymazuje dowolną ilość wspomnień. Działa wyłącznie, kiedy użytkownik trzyma dłoń na głowie ofiary i z racji tego, że treść kasowanych informacji pozostaje przed nim ukryta, dostraja się ją na podstawie czasu. Dla przykładu, użytkownik może usunąć pamięć z ostatniej godziny, miesiąca, z siódmego sierpnia zeszłego roku, od 1602 do 1605 roku itp. Wspomnienia pozostawiają po sobie ślad w umyśle ofiary, więc mogą teoretycznie zostać przywołane podczas seansów hipnotycznych lub pod wpływem narkotyków. Działania tego typu mogą jednak nieodwracalnie uszkodzić psychikę.
- Gensho: Moc używana najczęściej podczas egzekucji. Całkowicie wymazuje pamięć ofiary, cofając ją w rozwoju do niemowlęctwa.

Eisai:
Kogasu (Incinerate) - metoda gwałtownego przyspieszania własnego metabolizmu, dzięki której można łatwo oczyścić organizm ze wszelkich toksyn, które nie mają natychmiastowego i permanentnego działania. Skutkiem ubocznym jej zastosowania, jest osłabienie wywołane spaleniem potrzebnych kalorii.
Hakuen (White Smoke) - zdolność toczenia walki bez użycia wzroku. Doskonała w sytuacjach, gdy widoczność jest ograniczona lub przeciwnik posługuje się iluzją.
Soru (Warp) - zaawansowana technika ruchowa, sprawiająca, że atakujący może "zniknąć" sprzed oczu obserwatora i pojawić się nawet kilka metrów dalej. Jej skuteczność zależy od Szybkości.
_____________________________________________________

Poziom: 2

Douriki: 2700

Trudność: 7,5

Styl walki: John nie walczy, jeśli nie musi. Kiedy musi, załatwia sprawę szybko i możliwie bezboleśnie dla obu stron. Doskonale zna swoje możliwości i ograniczenia, dlatego nie zwiąże się z doświadczonym bojowo przeciwnikiem w konkursie siły i sprawności. Zależy mu na wygranej, a nie na medalu sportowym.

Bilans: [0/0]


Hit dirt, shake tree, split sky, part sea.

Poprawna polszczyzna | Wiedza dla ludu | Odpowiedź na Twoje pytanie
   
Profil PW Email WWW Skype
 
 
*Lorgan   #67 
Administrator
Exceeder


Poziom: Joutei
Stopień: Taichou
Posty: 3209
Wiek: 37
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa


Nazwa: Ander Rojo vel Ifryt
Rasa: Człowiek (Zjednany z Mahou)
Wiek: 36 l.
Kraj: Babilon

Wystąpił:
Ninmu: Wieża Babel

Biografia: Ander Rojo wychował się w sierocińcu na bezdrożach Kary, prowadzonym przez zgromadzenie sióstr zakonnych. Nikt nie wie kim są jego rodzice i czy posiada on jakąkolwiek żyjącą rodzinę, a i sam inkwizytor nie jest tym szczególnie zainteresowany. Owszem, kiedyś marzył o tym, że pewnego dnia w sierocińcu zjawi się jego ojciec z matką, by go odebrać i dać prawdziwy dom, jednak tak się nigdy nie stało i zdążył się już pogodzić z myślą, że był niechcianym dzieckiem.
Jego życie odmieniło się, gdy pewnego dnia matkę przełożoną, będącą jednocześnie dyrektorką sierocińca, odwiedził starszy mężczyzna i po krótkiej rozmowie postanowił adoptować jednego z chłopców. Wybór padł na Andera - chuderlawego, acz wysokiego bruneta.
Staruszek okazał się być emerytowanym zealotą w służbie Babilonu, który, nie mając własnej rodziny, jeszcze przed śmiercią chciał komuś przekazać sekrety i umiejętności. Rojo bez problemu przyjął fakt istnienia magii i równie szybko zgodził się zostać jego uczniem.
Dwójka Babilończyków przemierzała wspólnie zarówno rodzimy kontynent, jak i pozostałe trzy, nie raz wystawiając się na niebezpieczeństwo - wszystko by wyszlifować umiejętności młodego adepta magii. To był najszczęśliwszy okres w życiu Ifryta, który zakończył się jednakowoż tragicznie - podczas wykonywania zlecenia dla pewnej organizacji, opiekun Andera został pokonany i w okrutny sposób zabity przez nagijskiego nadczłowieka. Rojo w przypływie furii wywołał prawdziwą pożogę i, co prawda, pomścił swojego zastępczego rodzica, lecz sam ledwo uszedł z życiem.
Po tamtym wydarzeniu, młody zealota, nie chcąc ponownie zostać wyrzutkiem społeczeństwa, powrócił do Babilonu i zaciągnął się do wojska. Nie pozostał tam jednak długo, gdyż w trakcie jednej z misji, jego talent i zaangażowanie zauważyło Inkwizytorium i zaproponowało dołączenie do ich struktur.
Chłopak, ucieszywszy się, że ktoś zwrócił na niego uwagę, jak niegdyś jego mentor, przyjął propozycję i od tamtego czasu sumiennie wykonuje swoje obowiązki jako przedstawiciel Świętego Officjum.

Opis: Ander Rojo jest wysokim mężczyzną o zielonych oczach, czarnych włosach sięgających szczęki i szerokich barach. Jego kanciatą twarz pokrywa twardy, kilkudniowy zarost. Niezależnie od pogody, Ifryt zawsze ubiera się na ciemno, starając się jednocześnie by jego kostium pokrywał tors, zakrywając w ten sposób liczne blizny po oparzeniach.
Zazwyczaj jest spokojny i nie szuka zwady, aczkolwiek swoje misje stara się wypełniać jak najbardziej rzetelnie i jeżeli wymagają one użycia przemocy, a zazwyczaj tak jest, nie wzdryga się on przed nią. Niestety dla niego samego, jego przeciwników i całego otoczenia, jego oblicze zmienia się o 180 stopni, jeśli ktoś lub coś go rozdrażni. Staje się wtedy całkowicie nieobliczalny i nie zważa na nic, niszcząc źródło swojego gniewu.

Umiejętności niebojowe:
    • Fałszowanie (2)
    • Koneksje [Babilon] (1)
    • Okultyzm (2)
    • Przetrwanie (3)
    • Taktyka (2)
Szkoły Walki (Dou):
    • Sejou: Amagumo Ittoryuu (2)

    1. Dostrojenie - postać posługująca się Amagumo Ittouryuu otrzymuje modyfikator +1 do Siły kosztem -1 do Witalności oraz może wykorzystywać poziom szkoły do podnoszenia Kenjutsu.
    2. Hiroi Tenma Zangeki - Zamaszyste cięcie o niezwykłej prędkości, przechodzące przez pancerz i broń przeciwnika, jak przez masło. Technikę rozpoczyna się dość wolno, umieszczając czubek ostrza trzymanego oburącz miecza, przy cofniętej za siebie stopie. W chwili rozpoczęcia ataku kopie się broń, znacznie zwiększając tym samym jej siłę i szybkość.
Uzbrojenie:
Majątek: 330,000 KUA
• Flamberg

Batsu:
Babilon Inpu (Samurai)

Statystyki:
Ten: 2
Shageki: 0
Kenjutsu: 2
Hakuda: 0
Fuketsugei: 0
Chi: 5
Siła: 3
Szybkość: 1+1
Witalność: 1
_____________________________________________________

Szkoła: Lumbre

Typ: Origen

Krąg 1:
Bruciare
- Ifryt, gdy jest spokojny, potrafi na zawołanie przywołać ogień na dowolnym skrawku swojego ciała, bądź osobistego przedmiotu (w tym broni), który jednak jemu samemu nie robi żadnej krzywdy. Jeśli jednak jest wściekły, całe jego ciało, wraz z odzieniem i bronią wybucha potężnym, nieokiełznanym ogniem, który nie gaśnie, aż Rojo się nie uspokoi, bądź nie straci przytomności.
Onda Fuoco
- Jest to jedyne zaklęcie Andera, które działa zawsze i w taki sam sposób. Rojo potrafi za pomocą ruchu dłoni, bądź Flamberga, posłać falę ognia w kształcie półksiężyca o grubości i długości ostrza lub ręki. Fala gaśnie już po 15 metrach bądź natrafieniu na jakiś cel.

Krąg 2:
Il ruggito Inferna
- Zaklęcie nie posiada inkantacji, co jest wyjątkowe, jak na tak zaawansowaną magię, jednak nie można użyć go świadomie. Czar uaktywnia się samoistnie w momencie, gdy jest się w stanie skrajnej wściekłości. Jest on poniekąd rozwinięciem Bruciare, polegającym na uformowaniu gorejących na ciele płomieni w ogromną sylwetkę dwugłowej hydry, która porusza się jako podwójne ogniste tornado zgodnie z wolą użytkownika. Il ruggito Inferna to nie tylko czysty płomień: dzięki manipulacji chłodnym i gorącym powietrzem, głowy hydry są niczym wirujące walce, które zdolne są do ataku i obrony. Mają zasięg ok. 12 metrów, licząc od pozycji Andera.

Eisai:
Vista (Vision) - bohater obdarzony tą techniką jest w stanie na pierwszy rzut oka rozpoznać, czy ktoś jest człowiekiem, czy nadczłowiekiem.
Medrar (Thrive) - magia na stałe zwiększa Siłę lub Szybkość postaci o 1 punkt (nie ma to wpływu na wartość Chi i zapisuje się na zasadzie cecha+1). Raz dokonanego wyboru nie można zmienić.
Hierro (Iron) - magiczna energia tworzy ochronną barierę na skórze zealoty. Im wyższa Witalność, tym skuteczniejsza ochrona.
_____________________________________________________

Poziom: 2

Douriki: 3000

Trudność: 7,5

Styl walki: Ander, ze względu na swój charakter, nie posiada jednego stylu walki, którego się nieustannie trzyma. Wszystko zależy od przeciwnika - jeżeli jest zwykłym celem, Rojo stara się wszystko załatwić szybko i schludnie, za pomocą wyuczonej szkoły miecza i podstawowych czarów, inaczej sprawa wygląda w przypadku walki z osobą, której udało się go rozzłościć. Wtedy inkwizytor nie dba o strategię, byleby całkowicie zniszczyć rywala.

Bilans: [0/0]


Hit dirt, shake tree, split sky, part sea.

Poprawna polszczyzna | Wiedza dla ludu | Odpowiedź na Twoje pytanie
   
Profil PW Email WWW Skype
 
 
*Lorgan   #68 
Administrator
Exceeder


Poziom: Joutei
Stopień: Taichou
Posty: 3209
Wiek: 37
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa


Nazwa: Shion Ryuuzaki vel Pierwszy Smok
Rasa: Nadczłowiek (Generacja 2)
Wiek: 54 l.
Kraj: Sanbetsu (Yami)

Wystąpił:
Ninmu:
Tankyuu:

Biografia: Twórca gangu Czterech Smoków.

Opis:

Uzbrojenie:
Majątek: 0 KUA

Batsu:
Gang Czterech Smoków (Oyabun)
Eirei (Jedenasty)

Uwagi:
• Postać zbyt ważna, żeby występowała w wątkach graczy. Istnieje na potrzeby konkretnych Tankyuu i Ninmu.

Statystyki:
Ten: 0
Shageki: 0
Kenjutsu: 0
Hakuda: 0
Fuketsugei: 0
Chi: 12
Siła: 3
Szybkość: 5
Witalność: 4
_____________________________________________________

Moc: ???

Typ: ???

Kijunhou: ???

Gensoku: ???

Ousei: ???

Shouri: ???

Ijigen (Shouzuru): Jidousoujuu
- Bierna moc, której efektem ubocznym jest przemiana całej posiadanej energii Ten w Chi. Jej posiadacz bezpowrotnie traci wszelkie talenty związane z walką, w tym dostęp do szkół. Przestają mu być potrzebne. Niezależnie od zachowania i świadomej czujności, jego ciało automatycznie reaguje na ataki i koryguje zamierzone ruchy. Jest przez to świetnym wojownikiem, traktowanym jakby posiadał Shageki, Kenjutsu, Hakudę oraz Fuketsugei na poziomie 3 (jedynie oponent dostrojony do szkoły walki na poziomie 3 i posiadający 2 punkty w stosownej cesze Ten może się z nim równać). Zaskoczenie go fizycznym atakiem jest absolutnie niemożliwe, nawet za sprawą iluzji.

Eisai:
Kogasu (Incinerate) - metoda gwałtownego przyspieszania własnego metabolizmu, dzięki której można łatwo oczyścić organizm ze wszelkich toksyn, które nie mają natychmiastowego i permanentnego działania. Skutkiem ubocznym jej zastosowania, jest osłabienie wywołane spaleniem potrzebnych kalorii.
Nagarekihi (Flow Evasion) - technika pozwalająca wyrwać się z rytmu uderzeń przeciwnika, poprzez ekstremalne zwiotczenie własnego ciała.
Soru (Warp) - zaawansowana technika ruchowa, sprawiająca, że atakujący może "zniknąć" sprzed oczu obserwatora i pojawić się nawet kilka metrów dalej. Jej skuteczność zależy od Szybkości.
Ipporyuu (Dragon Step) - metoda poruszania się po wszelkich powierzchniach. Nie ważne, czy to woda, pionowa ściana, a nawet spadające na ziemię dachówki - dopóki bohater pozostaje w ruchu, traktuje je jako stabilne i nieruchome przedmioty, po których z łatwością może się przemieszczać. Dzięki Ipporyuu można nawet odbijać się od samego powietrza, żeby dotrzeć na dużą wysokość.
Jinsei (Tenacity) - niezrównany duch walki rekompensuje słabości. Pokonany bohater podnosi się pomimo ran, trucizn i dowolnie osłabiających mocy, żeby dzięki sile czystej determinacji odzyskać na chwilę pełną sprawność psychofizyczną i mieć szansę na pokonanie przeciwności. Jinsei można użyć jednokrotnie przed pełnym wyzdrowieniem.
_____________________________________________________

Poziom: 3 (Joutei)

Douriki: 10200

Trudność: 7,75

Styl walki: Shion robi to, na co ma akurat ochotę. Dzięki Jidousoujuu jest ekspertem od dowolnej formy konfrontacji fizycznej i nie musi nawet skupiać na niej uwagi, mogąc poświęcić się planowaniu strategii, w czasie gdy dla innych byłoby to niemal niemożliwe.

Bilans: [0/0]


Hit dirt, shake tree, split sky, part sea.

Poprawna polszczyzna | Wiedza dla ludu | Odpowiedź na Twoje pytanie
   
Profil PW Email WWW Skype
 
 
*Lorgan   #69 
Administrator
Exceeder


Poziom: Joutei
Stopień: Taichou
Posty: 3209
Wiek: 37
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa


Nazwa: Diuk Manami Murakami-Herrmann
Rasa: Człowiek
Wiek: 30 l.
Kraj: Nag

Wystąpiła:
Ninmu:

Biografia: Manami wywodzi się ze starego, szlacheckiego rodu jednego z krajów, które weszły w skład Sanbetsu. W roku 1614 zawarła małżeństwo z diukiem Jorgiem Herrmannem, ciotecznym wujem cesarza Nag, Konrada V. Po jego rychłej śmierci w wyniku chorób starczego wieku, już tako Manami Murakami-Herrmann została prominentną postacią w nagijskiej polityce.

Opis: Wysoka i smukła kobieta o niezwykłej urodzie. Od razu widać, że całe życie spędziła w luksusie - jest bardzo zadbana i ubiera się zgodnie z tradycją nagijskiej szlachty, którą teraz reprezentuje. Czarne włosy strzyże w boba.
Zdobyła wykształcenie na najlepszych uczelniach Sanbetsu i Babilonu. Jest naturalnie bystra i pewna siebie, chociaż doskonale odnajduje się w ramach nałożonych przez dworską etykietę.

Umiejętności niebojowe:
    • Ekonomia (2)
    • Historia (1)
    • Koneksje [Nag, Sanbetsu] (2)
    • Medycyna (2)
    • Taktyka (2)
Uzbrojenie:
Majątek: 112,000,000 KUA

Batsu:
Rząd Nag (Diuk)


Hit dirt, shake tree, split sky, part sea.

Poprawna polszczyzna | Wiedza dla ludu | Odpowiedź na Twoje pytanie
   
Profil PW Email WWW Skype
 
 
*Lorgan   #70 
Administrator
Exceeder


Poziom: Joutei
Stopień: Taichou
Posty: 3209
Wiek: 37
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa


Nazwa: Ren
Rasa: Nadczłowiek (Generacja 2)
Wiek: 31 l.
Kraj: Sanbetsu

Wystąpił:
Ninmu: Podziemny krąg

Biografia: Ren wywodzi się ze strefy Kazui, gdzie przez wiele lat samotnie doskonalił metody walki swoją nadludzką mocą.

Opis: Mierzący 177 cm i ważący 80 kg mężczyzna o czarnych włosach i zaciętym spojrzeniu. Dobrze zbudowany. Nosi tradycyjny kostium adepta sztuk walk (czarna kamizela i luźne spodnie).
Jest wyjątkowo poważny, zajadły i zawzięty. Nie boi narażać się na niebezpieczeństwo kiedy kieruje się ambicją. Gdy nie walczy, wydaje się wyjątkowo spokojny i małomówny. Całe życie podporządkowuje żelaznej dyscyplinie.

Uzbrojenie:
Majątek: 30,000 KUA
• Metalowe nunczako

Batsu:
Sanbetsu Inpu (Jizamurai)

Statystyki:
Ten: 5
Shageki: 0
Kenjutsu: 1
Hakuda: 2
Fuketsugei: 2
Chi: 5
Siła: 3
Szybkość: 1
Witalność: 1
_____________________________________________________

Moc: Kobushi Oura - wytwarzanie i kontrolowanie aury pięści.

Typ: Nouryoku

Kijunhou: Gitou
- Wokół dłoni użytkownika pojawia się biała poświata. Wyprowadzenie ciosu sprawia, że przyjmuje ona jej kształt ogromnej pięści i mknie w stronę celu. Szybkość i siła takiego ataku równe są konwencjonalnemu, jednak zasięg i obszar działania (a przez to także wywoływane obrażenia) stają się nieporównywalnie większe (do maksymalnie 40m/6m²). Możliwe jest stosowanie tej mocy razem z technikami ze szkół walki, o ile polegają na uderzeniach dłońmi, a nie np. kopniakach lub chwytach.
- Hiku: Użytkownik zderza ze sobą pięści, sprawiając że to samo dzieje się z pięściami aury, nie dalej niż 10 metrów od niego.

Gensoku: Shuudan Gitou
- Postać zatacza w powietrzu krąg dłonią, tworząc obręcz białej poświaty. Wyprowadzenie ciosu przez obręcz powołuje do istnienia od 2 do 6 pięści aury jednocześnie, posiadających te same właściwości, co klasyczne Gitou.
- Nibai Shuudan Gitou: Użytkownik używa Shuudan Gitou przy pomocy obu rąk jednocześnie, powołując do istnienia aż 12 pięści aury.

Eisai:
Ippogyaku (Reverse Step) - technika pracy stóp, pozwalająca wykonywać gwałtowne uniki (przestawienia całego ciała) niemalże w momencie, gdy cios styka się ze skórą, bądź ubraniem.
Hakuen (White Smoke) - zdolność toczenia walki bez użycia wzroku. Doskonała w sytuacjach, gdy widoczność jest ograniczona lub przeciwnik posługuje się iluzją.
_____________________________________________________

Poziom: 1

Douriki: 1200

Trudność: 6

Styl walki: Pomimo braku formalnego wykształcenia w jakiejkolwiek szkole walki, Ren jest trzeźwo myślący i zaprawiony w boju. Korzysta z nunczako kiedy mierzy się z kilkoma przeciwnikami jednocześnie, lub gdy przeciwnik sam posługuje się jakąś bronią. W przeciwnym wypadku polega na swoich twardych pięściach i imponującej sile. Nadludzkiej mocy używa, kiedy tylko zajdą po temu sprzyjające okoliczności.

Bilans: [0/0]


Hit dirt, shake tree, split sky, part sea.

Poprawna polszczyzna | Wiedza dla ludu | Odpowiedź na Twoje pytanie
   
Profil PW Email WWW Skype
 
 

Temat zablokowany  Dodaj temat do ulubionych



Strona wygenerowana w 0.23 sekundy. Zapytań do SQL: 12