Tenchi PBF   »    Rekrutacja    Generator    Punktacja    Spis treści    Mapa    Logowanie »    Rejestracja


Przedstaw się :-)
 Rozpoczęty przez *Lorgan, 16-02-2009, 17:14

63 odpowiedzi w tym temacie
*Lorgan   #1 
Administrator
Exceeder


Poziom: Joutei
Stopień: Taichou
Posty: 3209
Wiek: 37
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa
Cytuj
Zauważyłem, że zaszła potrzeba wprowadzenia takiego wątku... więc oto on ;)

Niegrzeczne zacznę od siebie:

Nazywam się Gaspar i udzielam się w Internecie niemal wyłącznie pod nickiem "Lorgan" - jeżeli więc gdzieś się z nim spotkacie, bardzo duża szansa, że to ja jestem jego właścicielem. Administruję tenchi.pl - przez kilka lat pracowałem jako moderator, a następnie vice admin na innym, całkiem sporym forum - tam zdobyłem jako takie doświadczenie i zapał do stworzenia czegoś własnego :DD
Studiuję filozofię na UWM w Olsztynie. Mam multum zainteresowań, wśród których znajdują się: polityka, szeroko rozumiana kultura Japonii, fantastyka, filozofia i baaaardzo amatorska krytyka filmowa :DD
Mam nadzieję na poznanie ciekawych ludzi i wymianę poglądów.

Pozdrawiam.


Hit dirt, shake tree, split sky, part sea.

Poprawna polszczyzna | Wiedza dla ludu | Odpowiedź na Twoje pytanie
   
Profil PW Email WWW Skype
 
 
Ravage   #2 


Posty: 4
Wiek: 37
Dołączył: 16 Lut 2009
Skąd: isle of misfit toys
Cytuj
To być powinien mój pierwszy post ale mam nadzieję że wybaczycie mi poślizg.

Po 9 miesiącach od aktu prokreacji mych rodziców, na świat przybył samiec o wdzięcznym imieniu Robert - czyli ja !

Obecnie jestem na 3 roku studiów filozoficznych i chodź preferowałbym być gdzie indziej, kulminacja licznych czynników sprawiła że jednak wykształcenie 'wyższe' zdobywam w Olsztynie w ramach Instytutu Filozofii.

Chodź sfera mych zainteresowań jest dość szeroka, to preferuję skupiać się na gałęzi militarnej, ze szczególnym naciskiem na sektor szeroko rozumiane SOF i SOA (ze szczególnym naciskiem na 160 Śmigłowcowy Pułk Operacji Specjalnych).