Tenchi PBF   »    Rekrutacja    Generator    Punktacja    Spis treści    Mapa    Logowanie »    Rejestracja


Centrum NPC
 Rozpoczęty przez *Lorgan, 30-04-2009, 21:38

123 odpowiedzi w tym temacie
*Lorgan   #121 
Administrator
Exceeder


Poziom: Joutei
Stopień: Taichou
Posty: 3209
Wiek: 38
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa


Nazwa: Ojciec Bernard Branderberg
Rasa: Człowiek (Zjednany z Mahou)
Wiek: 68 l.
Kraj: Babilon

Wystąpił:
Ninmu:

Biografia: Zanim Bernard przyjął święcenia kapłańskie i wspiął się na stopień prezbitera, służył w wywiadzie armii Babilonu jako justycjariusz. Cieszy się zaufaniem arcybiskupa Milaniego i jest jego osobistym spowiednikiem.

Opis: Barczysty starzec o łagodnej minie i usposobieniu. Mierzy 190 cm, a jego dłonie są wielkie niczym bochny chleba. Ma zupełnie białe włosy i brodę, a twarz znaczy wiele zmarszczek. Nic w jego zachowaniu ani głosie nie sugeruje, że w przeszłości specjalizował się w wyciąganiu zeznań z opornych podejrzanych. Nosi prostą sutannę, skórzane sandały, a z jego szyi zwisa nieodmiennie gruby, drewniany różaniec.

Umiejętności niebojowe:
    • Detektywistyka (1)
    • Psychologia (3)
Uzbrojenie:
Majątek: 200,000 KUA

Batsu:
Archidiecezja semphyrska (Prezbiter)

Statystyki:
Ten: 2
Shageki: 0
Kenjutsu: 0
Hakuda: 1
Fuketsugei: 1
Chi: 4
Siła: 3+1
Szybkość: 0
Witalność: 1
_____________________________________________________

Szkoła: Sombra

Typ: Alumno

Krąg 1:
Escrita Sombra: Voz Interior
- Czar wymaga nakreślenia palcem szeregu magicznych znaków na czole człowieka lub nadczłowieka, jednocześnie trzymając w drugiej dłoni przybór do pisania lżejszy niż 50 gramów (np. długopis, lekki pędzel, kawałek kredy, a nawet patyk, jeżeli okoliczności są sprzyjające). Pod wpływem subtelnej magii, zaklęty przedmiot zaczyna samoczynnie spisywać na najbliższej powierzchni świadome myśli ofiary, do czasu kiedy pozostaje ona w zasięgu nie przekraczającym 10 metrów, albo nie skończy się powierzchnia do pisania. Naruszenie dowolnego warunku natychmiast przerywa efekt.
Porta Rezzo
- Użytkownik teleportuje się po chwili skupienia, o ile zarówno on sam, jak i miejsce docelowe pozostaje w cieniu. Efektywny zasięg wynosi 50 metrów. Nie trzeba znać dokładnego wyglądu obszaru, do którego planuje się przenieść, chociaż jest to pomocne. Zaklęcie nie może umieścić rzucającego w żadnym ciele stałym, ani wewnątrz jednolitego zbiornika wodnego, w związku z czym dokona automatycznej korekty ukierunkowanej na najbliższą wolną, zacienioną przestrzeń.

Eisai:
Vista (Vision) - bohater obdarzony tą techniką jest w stanie na pierwszy rzut oka rozpoznać, czy ktoś jest człowiekiem, czy nadczłowiekiem.
Medrar (Thrive) - magia na stałe zwiększa Siłę lub Szybkość postaci o 1 punkt (nie ma to wpływu na wartość Chi i zapisuje się na zasadzie cecha+1). Raz dokonanego wyboru nie można zmienić.
_____________________________________________________

Poziom: 1

Douriki: 500

Trudność: 5

Styl walki: Bernard jest bardzo silny - szczególnie w dłoniach. Od dawna nie wykorzystywał tego atutu, jednak za młodszych lat zdarzało mu się łamać kości podczas uścisku i zamieniać przyjacielskie wsparcie o czyjeś ramię w jasny sygnał, że brak podporządkowania będzie oznaczał wiele bólu. Jeżeli poczuje się zagrożony lub otrzyma służbowe polecenie, będzie walczył starając się unieruchomić i pogruchotać przeciwnika. Jest jednak bystry i doświadczony, w związku z czym zamiast porywać się na zbyt duże wyzwanie, posłuży się magią żeby uciec i wezwać wsparcie.

Bilans: [0/0]


Hit dirt, shake tree, split sky, part sea.

Poprawna polszczyzna | Wiedza dla ludu | Odpowiedź na Twoje pytanie
   
Profil PW Email WWW Skype
 
 
*Lorgan   #122 
Administrator
Exceeder


Poziom: Joutei
Stopień: Taichou
Posty: 3209
Wiek: 38
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa


Nazwa: Ojciec Adam Matel
Rasa: Człowiek
Wiek: 51 l.
Kraj: Babilon

Wystąpił:
Ninmu:

Opis: Niski, z wiankiem kruczoczarnych włosów, dużym nosem i wiecznie uważnym spojrzeniem dużych, piwnych oczu.
Ojciec Matel przez wiele lat koordynował pracę świeżo upieczonych zealotów, nabywając wiedzę na temat magii, osobistych potencjałów i ludzkiej psychiki. Mało kto potrafi z dorównującą mu skutecznością przewidzieć, czy nowy rekrut dostanie się do armii, zaprzepaści otrzymaną od rządu szansę, czy wprost sprzeniewierzy się naukom Kościoła i wstąpi na niebezpieczną ścieżkę herezji. Swoją rolę w archidiecezji od zawsze traktował jako drugorzędną względem służby w Dłoni. Jest lojalny ale krytyczny, niezbyt rozmowny ale charyzmatyczny, często zakłopotany ale zawsze zdecydowany.

Umiejętności niebojowe:
    • Koneksje [Babilon] (1)
    • Okultyzm [Magia Babilonu] (1)
    • Psychologia (3)
Uzbrojenie:
Majątek: 250,000 KUA

Batsu:
Dłoń Opatrzności (Kurator)
Archidiecezja arkadyjska (Prezbiter)


Hit dirt, shake tree, split sky, part sea.

Poprawna polszczyzna | Wiedza dla ludu | Odpowiedź na Twoje pytanie
   
Profil PW Email WWW Skype
 
 
*Lorgan   #123 
Administrator
Exceeder


Poziom: Joutei
Stopień: Taichou
Posty: 3209
Wiek: 38
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa


Nazwa: Zepar vel Lis Pustyni
Rasa: Akuma
Wiek: 9 l. (Odrodzony)

Wystąpił:
Tankyuu:

Biografia: Zepar w 1615 roku wydostał się poza granice Czerwonego Kontynentu i zajął ciało Lisa Pustyni - lidera grupy terrorystycznej, znanej Krwawe Szakale. Wkrótce zaczął wykorzystywać istniejące struktury do realizacji własnych planów, które o dziwo nie zgadzały się z przewidywaniami Shiona Ryuuzakiego, poczynionymi niedługo po spotkaniu w Yurze.

Opis: Szczupły, czerwonowłosy (pełny, głęboki kolor) i dość wysoki. Nad skroniami ma dwa krótkie rogi. Piękny, lecz zarazem odległy. Istnieje znacznie większe prawdopodobieństwo, że ktoś niepodlegający działaniu Jun'ai zacznie go podziwiać niż pożądać. Sylwetką nie budzi grozy, jednak stale towarzyszy mu aura niepokoju, uderzająca bezpośrednio w instynkt. Żywe, inteligentne istoty są w stanie zdławić to wrażenie, jednak nie normalne zwierzęta.
Ubiera się w czarno-biało-złote szaty przywódcy ludu Shah'en. Nosi też wyprofilowany, kevlarowy napierśnik, chociaż nie traktuje go jako nic ponad akcesorium modowe. Zdarza mu się zapomnieć odzienia po kąpieli. Wstyd przed pokazywaniem własnego ciała jest mu zupełnie obcy.
Pomimo że nie myśli w typowych, ludzkich kategoriach, dysponuje zupełnie innym systemem wartości i niezrozumiałą moralnością, wydaje się podlegać emocjom na normalnych zasadach. Jest też dość inteligentny i rozważny, co dodatkowo wspomaga świetna pamięć i zamiłowanie do nauki. Czas wolny od zarządzania Szakalami i planowania kolejnych posunięć poświęca czytaniu książek historycznych. Zdaje się lubić cywilizację Tenchi, jak hodowca mrówek, który docenia trud włożony przez nie w budowanie mrowiska.

Umiejętności niebojowe:
    • Historia (1)
    • Taktyka (2)
Uzbrojenie:
Majątek: 7,000,000 KUA
• Kevlarowy napierśnik

Batsu:
Krwawe Szakale (Zaeim)
Kuro Meiyaku (Senshu)

Uwagi:
• Postać zbyt ważna, żeby występowała w wątkach graczy. Istnieje na potrzeby konkretnych Tankyuu i Ninmu.
• Postać ze statusem specjalnym Omega (Ω), wymagająca do pokonania w walce co najmniej dwóch przeciwników na 3 poziomie, którzy dysponują metodami przeciwdziałania Eisai Borg. Dodatkowo, jeżeli którykolwiek z nich nie ma statusu Joutei, trudność postaci traktowana jest dla niego, jakby była o 0,5 wyższa. Gdyby więc skonfrontowało się z nią dwóch bohaterów graczy na poziomach 3J, do wygranej każdy musiałby samodzielnie napisać połowę walki ocenioną z osobna przez większość radnych jako równą lub lepszą od progu trudności.

Statystyki:
Ten: 10
Shageki: 1
Kenjutsu: 3
Hakuda: 3
Fuketsugei: 3
Chi: 65
Siła: 22
Szybkość: 22
Witalność: 21
_____________________________________________________

Shinzoku Shouri (Tsukau): Kakushin no Hinote (Core of Blaze)
- Dzięki tej mocy Akuma zyskuje kompletną kontrolę nad ogniem w promieniu stu metrów od siebie (również bazującym na Mahou lub Haki). Może go gasić (a nawet usuwać samo ciepło bez płomieni, minimalnie do 0 °C), rozniecać (maksymalnie do 5,000 °C), przemieszczać z ogromną prędkością i precyzją. Jego władza nad żywiołem jest nadrzędna wobec tej, która wynika z mocy ludzi/nadludzi na poziomie Genshu i Joutei.
- Taiyou Hassan: Akuma gromadzi wszystkie płomienie w jednym punkcie i zagęszcza je do granic możliwości, jednocześnie zwiększając temperaturę. Utworzona w ten sposób biało-żołta kula emanuje bardzo wysokimi temperaturami, zdolnymi wysuszać na śmierć lub wręcz palić żywe stworzenia z odległości kilkunastu metrów.
- Taiyounoyari: Ognista włócznia zostaje uformowana w ułamku sekundy i samoistnie wystrzelona w kierunku ofiary. Jej potencjał jest wystarczający do zabicia słonia, jednak może zostać podwojony, jeśli Akuma własnoręcznie wykona rzut.
- Hiken: W dłoni użytkownika pojawia się ognisty miecz o ogromnej sile tnącej. Pomimo nienamacalnej formy, zakrzywia prądy powietrza w taki sposób, że w jego wnętrzu tworzy się miniaturowy wir, umożliwiający zbijanie wrogich ataków.
- Jigoku no Hasu: Osiem strumieni ognia odchodzi od Akuma na odległość 30 metrów i zamyka się górą w formę kopuły. Ukończona konstrukcja obraca się z ogromną prędkością, uniemożliwiając ucieczkę. Technika wykorzystywana jest w celu zmuszenia ofiar do bezpośredniej konfrontacji.
- Keika: Najgroźniejsza manifestacja Kakushin no Hinote. Akuma powołuje do istnienia gromadę świecących kulek, wielkości co najwyżej paznokcia, rozsianych na przestrzeni stu metrów. Nie wydzielają one ciepła, dopóki czegoś nie dotkną (poza twórcą, rzecz jasna). Jeżeli tak się stanie, natychmiastowo spalają się w temperaturze 5,000 °C, dosłownie wymazując wszystko w promieniu kilkunastu centymetrów.

Jibun no Shouri (Shouzuru): Jun'ai (True Love)
- Nawiązanie jakiegokolwiek kontaktu zmysłowego z Akuma posiadającym tę moc sprawia, że każda ofiara należąca do przeciwnej płci staje się jego bezwarunkowym sojusznikiem. Działa zarówno na ludzi, jak i nadludzi, opiera się na uczuciu głębokiej miłości, która przezwycięży każdy obowiązek. Można się przed nią ochronić zdolnością, która byłaby w stanie zablokować Shouri, jednak próby wyłączenia lub przejęcia Jun'ai kończą się zawsze porażką. Efekt mija po dobie od ostatniego kontaktu zmysłowego z użytkownikiem. Jeżeli ofiara ma bardzo wysoką siłę duchową (Ten 7+), powstrzyma się przed krzywdzeniem dotychczasowych sojuszników, jeżeli ne zaczną działać jawnie na szkodę obiektu swoich nienaturalnych uczuć.

Eisai:
Soru (Warp) - zaawansowana technika ruchowa, sprawiająca, że atakujący może "zniknąć" sprzed oczu obserwatora i pojawić się nawet kilka metrów dalej. Jej skuteczność zależy od Szybkości.
Tekkai (Iron Body) - napięcie mięśni w taki sposób, że tworzy się z nich naturalny pancerz chroniący przed atakami. Im wyższa Witalność, tym skuteczniejsza ochrona.
Borg (Barrier) - pasywna technika manipulacji Haki, blokująca próby zranienia użytkownika. Działa przeciwko wszelkim formom ataku (konwencjonalnym, magii zealotów, nadludzkim mocom, szamańskim transformacjom itp.), za wyjątkiem tych, które zainicjowali przeciwnicy posiadający Magan lub inną metodę przeznaczoną do jej negowania (np. Fuzen Hanshi no Yaiba).
Joushou (Invincible) - technika ekstremalnej adaptacji bojowej, właściwa tylko Akuma. Samoczynnie podnosi na czas danej walki efektywne wartości statystyk pobocznych, opartych na Chi, do poziomu przeciwnika. Innymi słowy, można być tak samo Silny, Szybki i Witalny, jak użytkownik Joushou, jednak nie bardziej.
_____________________________________________________

Poziom:

Douriki: 0

Trudność: 2×7,75

Styl walki: Jak większość przedstawicieli swojej rasy nie traktuje ludzi ani nadludzi jako realnego zagrożenia. Ta pycha może prowadzić do niedbałości, ale jeśli zostanie podważona, przerodzi się w gniew i chęć udowodnienia, jak wielka przepaść dzieli Akuma od "pomniejszych" mieszkańców Tenchi.
Preferuje walkę wręcz, wspomaganą przez broń tymczasowo wytwarzaną dzięki Kakushin no Hinote. Noszenie ze sobą tradycyjnego oręża uważa za bezsensowne.
Zepar identyfikuje się jako wojownik, jednak preferuje dialog od przemocy - zwłaszcza tej niepotrzebnej. Interesuje go cywilizacja czterech mocarstw i od opuszczenia Czerwonego Kontynentu zdążył poznać jej podstawy. Nie dziwi go technologia, ani wyznawane przez ludzkość cnoty (chociaż sam z siebie się nimi w żadnym stopniu nie kieruje). Rozważy pertraktacje, jeżeli przybliży go to do realizacji celów. Klasycznie rozumiana moralność jest mu obca, jednak nie pragmatyzm. Tylko dzięki niemu da się na nim wymóc dotrzymanie słowa itp.

Bilans: [0/0]


Hit dirt, shake tree, split sky, part sea.

Poprawna polszczyzna | Wiedza dla ludu | Odpowiedź na Twoje pytanie
   
Profil PW Email WWW Skype
 
 
*Lorgan   #124 
Administrator
Exceeder


Poziom: Joutei
Stopień: Taichou
Posty: 3209
Wiek: 38
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa


Nazwa: Legato vel VoiceX
Rasa: Nadczłowiek (Generacja 2)
Wiek: Nieznany
Kraj: Sanbetsu (Yami)

Wystąpił:
Ninmu:
Tankyuu:

Opis: Smukły, wysoki, blondwłosy, wyluzowany i wyjątkowo przystojny - image Legato w ogóle nie pasuje do roli przywódcy potężnej Yakuzy. Ubiera się w powyciągane podkoszulki, jeansy i nosi modne buty. Jest wielkim melomanem, więc na uszach lub szyi często znaleźć można parę porządnych słuchawek. Chodzi na koncerty ulubionych zespołów, jakby był zwykłym zjadaczem chleba. Czego słucha? Gatunków jest wiele, lecz przeważają elektroniczne i klubowe brzmienia. Samemu zresztą trochę działa jako DJ i producent muzyczny. Jego pseudonim artystyczny, znany przede wszystkim w Babilonie, to VoiceX.
Lubi towarzystwo ładnych kobiet, chociaż nigdy nie zdradza im prawdziwej tożsamości. Przedstawia się imieniem Leo. W roli jednego z najpotężniejszych nadludzi w historii odnajduje przede wszystkim nudę. Brakuje mu wyzwań i impulsu do rozwoju. To drugie wynika prawdopodobnie z tego, że osiągnął wszystko, co było do osiągnięcia. Wszyscy interesujący rywale odeszli na Czerwony Kontynent. Jest piekielnie inteligentny i wszechstronnie wykształcony. Sztukę terroryzmu wyniósł do takiego stopnia, że najlepsi w fachu małpują jego własne metody. Potrafi przeniknąć wszędzie niezauważony i poznać każdy sekret, na którym mu zależy. Przez lata braku aktywności jego sieć kontaktów znacznie przygasła, ale dźwięk słowa Legato wystarczy, żeby przywołać niezachwianą lojalność, mającą często korzenie w głębokim strachu i szacunku. Nikt przy zdrowych zmysłach nie chciałby robić sobie z niego wroga.
Szanuje swoich podwładnych i bardzo pieczołowicie ich dobiera. Nikt słaby, nielojalny lub niezdolny do precyzyjnego wykonywania poleceń nie znajdzie miejsca w jego świcie. Gdyby ktoś z nich ucierpiał, byłby bardzo zły (choć nie na tyle, żeby przerwać misję, czy porzucić profesjonalną postawę).
Nie krzyczy i w ogóle nie jest zbyt ekspresyjny. Powie, co ma do powiedzenia, zaśmieje się cicho, puści oko, zażartuje. Nie musi się obawiać, bo nie ma czego, ani kogo. Nawet gdyby ktoś nadnaturalnie próbował wywołać taki efekt, jest chroniony telepatyczną barierą. Może gdyby poznał kogoś wartego uwagi, znów zainteresowałby się Sekretną Wojną?

Umiejętności niebojowe:
    • Aktorstwo (2)
    • Detektywistyka (3)
    • Ekonomia (3)
    • Fizyka (3)
    • Historia (3)
    • Koneksje (4)
    • Kulturoznawstwo (4)
    • Medycyna (3)
    • Muzyka [DJ] (3)
    • Muzyka [Produkcja] (3)
    • Psychologia (3)
    • Taktyka (4)
    • Taktyka [Ofensywa] (3)
    • Taktyka [Zwodzenie] (4)
Szkoły Walki (Sei):
    • Sejou: ??? (3)

    ???

    • Madou: ??? (3)

    ???
Uzbrojenie:
Majątek: 100,000,000 KUA
Szabla segmentowa

Batsu:
Genesis (Szef)
Kuro Meiyaku (Senshu)

Statystyki:
Ten: 6
Shageki: 0
Kenjutsu: 2
Hakuda: 2
Fuketsugei: 2
Chi: 6
Siła: 0
Szybkość: 5
Witalność: 1
_____________________________________________________

Moc: Nenriki - telekineza w najczystszej formie.

Typ: Nouryoku

Kijunhou:
- Użytkownik dysponuje zdolnością nieprecyzyjnego miotania obiektami w odległości do 5 metrów. Może tylko w przybliżeniu określić kierunek ruchu, Siła uderzenia/udźwigu równa jest 1 za każdy 1000道力, a Szybkość zależy od osobistego refleksu (Szybkości). W danej chwili można to zrobić tylko wobec jednej rzeczy lub istoty.

Gensoku:
- Użytkownik przestaje wiązać swoje telekinetyczne moce z konkretnymi przedmiotami. Teraz manifestują się jako niewidzialna siła, zdolna poruszać obiektami lub uderzać w nie z Siłą równą 1 za każdy 1000道力 i Szybkością równą swojej własnej Szybkości. Nie trzeba już skupiać się na konkretnej rzeczy, w zamian wybierając nieduży obszar. Można więc podnieść garść monet zamiast jednej lub uderzyć w grupę przeciwników, zamiast tylko jednego. Zasięg wciąż wynosi 5 metrów.

Ousei:
- Stopień kontrolowania telekinezy po raz kolejny rośnie. Możliwe staje się precyzyjne manipulowanie nawet najdrobniejszymi obiektami mocą samego umysłu. Siła i Szybkość poruszania nimi wynoszą tyle samo, co na poziomie Gensoku, lecz dodatkowo można tworzyć bardzo wytrzymałe bariery, wykonywać ilość czynności jednocześnie równą połowie Ten oraz działać na dowolnym obszarze w promieniu 10 metrów od siebie.
- Goshin: Użytkownik otacza się okrągłą, niewidzialną barierą o niezwykłej trwałości. Nie może w tym czasie korzystać z innych zastosowań Kijunhou, Gensoku i Ousei.
- Fukai Nemuri: Drogi oddechowe ofiary zostają otoczone barierami, przez co zaczyna się ona dusić. Najczęściej używany wariant nie jest zabójczy i służy do pozbawiania przytomności.

Shouri:
- Użytkownik staje się absolutnym mistrzem telekinezy. Może jej używać w zasięgu 20 metrów, wykonywać ilość złożonych czynności jednocześnie równą swojemu Ten, oddziaływać z Siłą równą 1 za każde 500道力 i Szybkością równą swojej własnej Szybkości. Dodatkowo, można także emitować własne Douriki, żeby używać kontaktowych technik szkół walki na odległość.
- Fujou: Użytkownik jest w stanie lewitować do 20 metrów nad ziemią i poruszać się w powietrzu ze swoją własną Szybkością.
- Hajikeru: Brutalna technika, pochłaniająca równowartość czterech złożonych czynności, wykonywanych jednocześnie. Ofiara jest ciągnięta z ogromną siłą w cztery strony świata, co najczęściej kończy się jej rozerwaniem na strzępy.
- Kanpeki Goshin: Ochronna bariera wokół użytkownika jest jeszcze potężniejsza i pochłania zaledwie równowartość dwóch złożonych czynności, wykonywanych jednocześnie.
- Shibou Unari: Ulubiona technika Legato, polegająca na odrzuceniu wszystkiego wokół niego z ogromną siłą w tył, niczym fala uderzeniowa.
- Hakaisha: Technika pozwalająca zutylizować cały potencjał telekinezy w walce wręcz. Użytkownik wykorzystuje równowartość czterech złożonych czynności, wykonywanych jednocześnie, żeby zastąpić Siłę swoich kończyn Siłą Shouri. Legato nie lubi toczyć walki osobiście, więc odwołuje się do niej wyłącznie w szczególnych okolicznościach.

Ijigen (Nouryoku): Shingan (Mind's Eye)
- Użytkownik jest potężnym telepatą, zdolnym do wyczuwania obecności wszystkich myślących istot w promieniu 100 metrów za każdy 1,000道力 (nie może określać ich dokładnego położenia, lecz potrafi bez trudu identyfikować tożsamości), przekazywania/odbierania wizji (obrazów i dźwięków, włącznie z możliwością rozmowy w myślach - wizje nie przyćmiewają zmysłów, więc nie utrudniają nikomu działania) oraz wznoszenia mentalnych barier u siebie i innych w zasięgu (jednocześnie może ich utrzymywać tyle, ile ma Ten - chronią przed szokiem emocjonalnym i wszelkimi atakami psychicznymi, jak dominacja, zauroczenie, ogłupienie itp.).

Eisai:
Ippogyaku (Reverse Step) - technika pracy stóp, pozwalająca wykonywać gwałtowne uniki (przestawienia całego ciała) niemalże w momencie, gdy cios styka się ze skórą, bądź ubraniem.
Hakuen (White Smoke) - zdolność toczenia walki bez użycia wzroku. Doskonała w sytuacjach, gdy widoczność jest ograniczona lub przeciwnik posługuje się iluzją.
Soru (Warp) - zaawansowana technika ruchowa, sprawiająca, że atakujący może "zniknąć" sprzed oczu obserwatora i pojawić się nawet kilka metrów dalej. Jej skuteczność zależy od Szybkości.
Bunshin (Clone) - dzięki tej skomplikowanej technice można tworzyć własny powidok, czyli formować ruchome iluzje siebie, które istnieją najdłużej kilkadziesiąt sekund i ulegają zniszczeniu przy pierwszej próbie kontaktu fizycznego. Ich ilość zależna jest od Douriki (każde 500 punktów pozwala na stworzenie pojedynczej iluzji).
Tensai (Genius) - dostrojenie do szkół walki Koi odbywa się natychmiastowo (bez koncentracji), do Sejou nie wywołuje redukcji cech, a mroczne piętna szkół Madou kompletnie przestają obowiązywać.

Onten:
Eisai Shinka: Suisei (Evolved Eisai: Comet) - użyteczna technika, polegająca na wybiciu się z ogromną prędkością w celu zwiększenia lub zmniejszenia dystansu. Wizualnie przypomina Soru, jednak zamiast oszukiwać zmysł wzroku, zapewnia niemal natychmiastowe przyspieszenie (przez co użytkownik nabiera dodatkowej siły kinetycznej, jeśli np. szarżuje na wroga).
_____________________________________________________

Poziom: 3J

Douriki: 9000

Trudność: 8,5

Styl walki: Telekineza załatwia większość problemów, zanim zdążą się zbliżyć. Jeżeli to zrobią, napotkają na Kanpeki Goshin, którym Legato zawsze się otacza. Kiedy poczuje się zagrożony (wyjątkowo nieprawdopodobne) lub zainteresowany przeciwnikiem (musiałby być bardzo silny i kreatywny), może osobiście przystąpić do walki. Używa Hakaisha i żongluje szkołami walki, wspomaganymi klasyczną telekinezą. Jest wówczas zdecydowanie najgroźniejszy - bojowe instynkty wyrywają się na wolność, a myśli krążą wokół oszałamiających strategii. Shingan wykorzystuje do wykrywania przeciwników i komunikacji. Mentalne bariery roztacza nie tylko nad sobą, ale i każdym podwładnym, który pozostaje w zasięgu.

Bilans: [0/0]


Hit dirt, shake tree, split sky, part sea.

Poprawna polszczyzna | Wiedza dla ludu | Odpowiedź na Twoje pytanie
   
Profil PW Email WWW Skype
 
 

Temat zablokowany  Dodaj temat do ulubionych



Strona wygenerowana w 0,14 sekundy. Zapytań do SQL: 12