Tenchi PBF   »    Rekrutacja    Generator    Punktacja    Spis treści    Mapa    Logowanie »    Rejestracja


Centrum NPC
 Rozpoczęty przez *Lorgan, 30-04-2009, 21:38

123 odpowiedzi w tym temacie
*Lorgan   #111 
Administrator
Exceeder


Poziom: Joutei
Stopień: Taichou
Posty: 3209
Wiek: 38
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa


Nazwa: Ben Blackstar
Rasa: Człowiek (Zjednany z Manitou)
Wiek: 47 l.
Kraj: Khazar (Yami)

Wystąpił:
Ninmu:

Biografia: Pojawi się z czasem.

Opis: Dojrzały mężczyzna o czarnej, dość krótkiej czuprynie i przeszywającym spojrzeniu. Jest wysoki, nosi ciemne, dobrze skrojone ubrania w dość eleganckim stylu. Dłonie niezmiennie skrywa pod parą skórzanych rękawiczek. Kiedy jest zamyślony lub podekscytowany, ma w zwyczaju naciągać je głębiej, przez co wydają charakterystyczny dźwięk.
Uchodzi za poważnego i stonowanego. Do każdego zadania zabiera się z pedantyczną precyzją i otwartym umysłem. Jest bardzo inteligentny i nawet Damien Lockheart z uwagą słucha każdej jego rady.

Umiejętności niebojowe:
    • Detektywistyka (2)
    • Psychologia (3)
    • Taktyka (3)
Szkoły Walki (Dou):
    • Sejou: Ikusen Panchi Isshiki (1)

    1. Dostrojenie - postać posługująca się formami Ikusen Panchi Isshiki otrzymuje modyfikator +1 do Szybkości kosztem -1 do Witalności oraz może wykorzystywać poziom szkoły do podnoszenia Fuketsugei.
Uzbrojenie:
Majątek: 550,000 KUA
• Nóż (x2) - doskonałej jakości, wyważone.

Batsu:
Phantom Knights (Członek)

Statystyki:
Ten: 3
Shageki: 0
Kenjutsu: 0
Hakuda: 1
Fuketsugei: 2
Chi: 3
Siła: 0
Szybkość: 2
Witalność: 1
_____________________________________________________

Moc: Amarok (Wilk)

Typ: Zwierzęcy

Shuusei: Włosy Bena stają się dłuższe i opadają na grzbiet, zęby rosną i zaczynają przypominać wilcze, zaś oczy przybierają ciemnoczerwoną barwę. W tej formie wzrok doskonale radzi sobie w słabym świetle, a szybkość reakcji wzrasta do niesamowitego poziomu.
Modyfikacja statystyk: Szybkość +3

Toukai: Yejian Kongbu (Night Terror)
- Dzięki tej mocy, użytkownik jest w stanie do pewnego stopnia manipulować ciemnością, w której się znajduje, tworząc iluzje przemieszczających się w niej kształtów i nieartykularnych dźwięków. Iluzje są tak wyraziste, że mogą oszukiwać nawet nokto- i termowizory.

Eisai:
Josa (Inquiry) - zdolność pozwalająca podczas pełnego skupienia przeczesać wzrokiem i słuchem całą okolicę, odkrywając najdrobniejsze detale.
Soyu (Possession) - dzięki tej zdolności można używać swojego Toukai, pozostając w ludzkiej formie.
_____________________________________________________

Poziom: 1

Douriki: 1500

Trudność: 6,75

Styl walki: Ben Blackstar jest nocnym łowcą. Atakuje z zaskoczenia i pod osłoną ciemności, w której potrafi manifestować swoje szamańskie moce. Jest bardzo inteligentny i zdolny do analizowania możliwości przeciwników. Nie ryzykuje walki, jeśli przeciwnicy dysponują przewagą liczebną. Nawet jeżeli wie, że jest od nich silniejszy.

Bilans: [0/0]


Hit dirt, shake tree, split sky, part sea.

Poprawna polszczyzna | Wiedza dla ludu | Odpowiedź na Twoje pytanie
   
Profil PW Email WWW Skype
 
 
*Lorgan   #112 
Administrator
Exceeder


Poziom: Joutei
Stopień: Taichou
Posty: 3209
Wiek: 38
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa


Nazwa: Shaolong Jafar
Rasa: Człowiek
Wiek: 35 l.
Kraj: Khazar

Wystąpił:
Ninmu:

Biografia: Drugi syn i za razem trzecie dziecko khana Khazaru, Mira Jafara, przyszedł na świat w roku 1589, w nadmorskiej rezydencji położonej w dystrykcie Lakota. Od najmłodszych lat interesował się sportem i sztukami walki. Wspiera i finansuje wielu sportowców oraz prominentnych żołnierzy w stanie spoczynku. Nigdy aktywnie nie angażował się w sprawy państwowe, ani nie zabierał publicznie głosu w kwestiach światopoglądowych, jednak sumiennie wypełnia swoje obowiązki (głównie reprezentacyjne), jako Khanzadeh. Jest najmniej medialnym pretendentem do tronu i jako jedyny nie posiada wyższego wykształcenia, co w oczach wielu znacznie zmniejsza jego szanse na zostanie kolejną głową państwa.

Opis: Wysoki (ponad 180 cm) i świetnie zbudowany Khazarczyk o ciemnej skórze i wyjątkowo zblazowanym spojrzeniu. Spośród wszystkich dzieci Mira Jafara, to właśnie on odziedziczył największe zacięcie do sportu i dbania o własne zdrowie. Gdyby nie dość aspołeczne nastawienie i brak chęci do angażowania się w politykę, prawdopodobnie byłby niezwykle popularny wśród kobiet (chociaż nawet teraz przyciąga rzesze fanek). Nosi tradycyjny łańcuszek Tikka, który symbolizuje wysokie urodzenie, drogie zegarki i perfekcyjnie skrojone garnitury. Długie czarne włosy ma zaplecione w prosty kucyk i przerzucone do przodu, przez lewe ramię.
Shaolong jest powściągliwym, lecz także bardzo odważnym człowiekiem, który nie zawaha się nawet wobec potężnej, nadnaturalnej groźby. Z drugiej strony zna zakres własnych możliwości i nie porzuci życia stawiając bezsensowny opór. Zblazowanie, czy wręcz apatia wobec większości wydarzeń, wynika z braku wrażeń w życiu khazarskiego arystokraty. Tanie podniety, jak alkohol i narkotyki budzą w nim odrazę. Mimo zachowania, roztacza wokół siebie władczą aurę i nawet najbardziej zdziczały wojownik wielokrotnie się zastanowi, zanim się mu przeciwstawi. Nie chodzi tu tylko o atletyczną sylwetkę, ale i szczególny rodzaj charyzmy, którą niewielu może się poszczycić.

Umiejętności niebojowe:
    • Koneksje [Khazar, Sanbetsu] (2)
    • Kulturoznawstwo (2)
    • Przetrwanie (1)
    • Psychologia (1)
Uzbrojenie:
Majątek: 500,000,000 KUA

Batsu:
Rząd Khazaru (Khanzadeh, Drugi Syn)


Hit dirt, shake tree, split sky, part sea.

Poprawna polszczyzna | Wiedza dla ludu | Odpowiedź na Twoje pytanie
   
Profil PW Email WWW Skype
 
 
*Lorgan   #113 
Administrator
Exceeder


Poziom: Joutei
Stopień: Taichou
Posty: 3209
Wiek: 38
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa


Nazwa: Johan D. Wolf
Rasa: Nadczłowiek (Generacja 2)
Wiek: 37 l.
Kraj: Nag

Wystąpił:
Ninmu:
Tankyuu:

Biografia: Pojawi się z czasem.

Opis: Dość wysoki mężczyzna o czarnej, zmierzwionej czuprynie i rozległej bliźnie pooparzeniowej wokół lewego oka. Jest atletycznie zbudowany i poznaczony wieloma szramami, zebranymi w ciągu misji wykonanych dla cesarstwa Nag. Nosi mundur i długi, oficerski płaszcz z wysokim kołnierzem, za którym często skrywa usta.
Jego znużone spojrzenie rozbłyska tylko w trakcie walki. Z ponurego i małomównego, zmienia się w gwałtownego i żądnego krwi. Niewiele myśli i mówi o swoich towarzyszach broni, o kraju, czy jakichkolwiek dalekosiężnych planach. Odbieranie życia daje mu prawdziwą radość, jednak nie złamie rozkazów, żeby się do tego posunąć. Mimo że ma głowę na karku, może się wydawać inaczej, bo własne bezpieczeństwo nic dla niego nie znaczy. Instynktownie budzi niepokój w pobliskich osobach i zwierzętach. Ta wypaczona charyzma jest jego znakiem rozpoznawczym i jednym z powodów, przez które uchodził za najgroźniejszego porucznika w całej armii. Teraz, jako kapitan, cieszy się jeszcze gorszą sławą.
Jest wychowankiem Lorgana Graviera - jednym z jego najstarszych i najbardziej zaufanych sojuszników. Z tego powodu nikogo nie zdziwiło, że przystąpił do Skarseld. Z innymi, niestety, współpraca nie układa mu się zbyt kolorowo. Gorącą nienawiścią darzy się ze Scarlett Kane. Kiedyś ich kłótnia przerodziła się w walkę, w wyniku której większość jednostki wojskowej legła w gruzach.

Umiejętności niebojowe:
    • Aktorstwo (1)
    • Okultyzm (2)
    • Taktyka (2)
Szkoły Walki (Dou):
    • Madou: Tekken (3)

    1. Dostrojenie - postać posługująca się formami Tekken otrzymuje modyfikator +1 do Siły i +1 do Szybkości w zamian za -1 od Witalności oraz może wykorzystywać poziom szkoły do podnoszenia Hakudy.
    2. Gyaku Kouzu - forma medytacji, zmieniająca kierunek cyrkulacji energii życiowej przez uszkodzone punkty witalne. Kiedy jest w użyciu, żadna inna szkoła walki nie jest w stanie obniżyć statystyk użytkownika, ani zanegować zapewnianych przez nią premii.
    3. En - ostateczna technika szkoły Tekken, pozwalająca dzięki uszkodzonym punktom witalnym, przekierować całe masy skompresowanego Douriki wokół pięści i stóp, zamieniając je w prawdziwe narzędzia zniszczenia. Każdy zadany przez nie cios wywołuje niepomiernie dotkliwsze konsekwencje, niż wynikałoby to z włożonej siły. Kopniak w głowę może doprowadzić do dekapitacji, uderzenie w metalowy wspornik, rozerwać go na dwoje.
    Mroczne piętno: Posługiwanie się formami Tekken nieodwracalnie uszkadza punkty witalne, odpowiedzialne za prawidłową cyrkulację energii życiowej. Adept traci możliwość uczenia się i stosowania innych szkół walki.
Uzbrojenie:
Majątek: 1,200,000 KUA
• Comlink

Batsu:
Nag Seikigun (Taichou)
Skarseld (Vakt)

Statystyki:
Ten: 2
Shageki: 0
Kenjutsu: 0
Hakuda: 2
Fuketsugei: 0
Chi: 10
Siła: 3
Szybkość: 4
Witalność: 3
_____________________________________________________

Moc: Karada Muteki - niezwyciężone ciało.

Typ: Nouryoku

Kijunhou: Judou Saisei
- Użytkownik regeneruje się pasywnie, całkowicie ignorując potrzebę snu (nawet tego z przymusu, wywołanego różnymi substancjami i mocami). Wciąż musi jednak odpoczywać, żeby odzyskiwać utracone siły. Zdolność nie chroni w żaden sposób przed utratą przytomności.

Gensoku: Tetsu no Tebukuro
- Zdolność pozwala intencjonalnie utwardzać przedramiona, dłonie, golenie i stopy, czyniąc je jednocześnie cięższymi i niewrażliwymi na ból. Kończyny pod wpływem Tetsu no Tebukuro przybierają czarną, metaliczną barwę. Można dzięki nim parować ataki wykonane bronią (bez ryzyka odniesienia ran) i zadawać ciosy z dużo większą siłą (praktycznie, jak przy pomocy solidnej buławy). Ich wytrzymałość jest tak duża, że opiera się wpływom ognia, kwasu, elektryczności itp.

Ousei: Saitei
- Żadna zdolność nadnaturalna nie jest w stanie bezpośrednio zadziałać na użytkownika Saitei częściej, niż raz na dobę, chyba że liczba uzyskanych w ten sposób niepodatności przekroczy jego Witalność (liczoną bez Douriki, Eisai i innych wspomagaczy). W takich przypadkach zdolności działają bez ograniczeń.
- Mitate: Dzięki wieloletniej praktyce, użytkownik jest w stanie celowo stłumić działanie Saitei, żeby nie uodpornić się na wybraną zdolność. Robi to, żeby nie marnować niepodatności na coś o niewielkiej (lub żadnej) szkodliwości, albo żeby móc korzystać z wielokrotnych dobrodziejstw tej o pozytywnych efektach.

Shouri: Mukankaku
- Ciało użytkownika staje się pod wpływem tej mocy całkowicie niewrażliwe na ataki. Nie można go przeciąć, zmiażdżyć, spalić, ani uszkodzić w absolutnie żaden inny sposób. Efekt jest stały, dopóki osoba, której dotyczy, pozostaje przy życiu. Nie obejmuje jednak wytworów ciała, jak włosy i paznokcie, za wyjątkiem zębów.

Eisai:
Kan (Sixth Sense) - rzadko spotykana zdolność wyczuwania czyhającego niebezpieczeństwa. Jej działania nie da się niestety odróżnić od zwykłego przeczucia, które może być mylne. Innymi słowy, postać nieustannie polegająca na Kan wpędzi się w paranoję.
Yokan (Premonition) - metoda bezprzyrządowego wykrywania poziomu Douriki u osób, które właśnie go używają.
Tekkai (Iron Body) - napięcie mięśni w taki sposób, że tworzy się z nich naturalny pancerz chroniący przed atakami. Im wyższa Witalność, tym skuteczniejsza ochrona.
Haoshoku (Conqueror) - bierna manifestacja perfekcyjnie wytrenowanej woli, pozwalająca przezwyciężać różnorodne ataki psychiczne oraz strach. Na potrzeby obronne przyjmuje się, że Ten użytkownika jest większe o 3 pkt.

Onten:
Eisai Shinka: Yochi (Evolved Eisai: Foresight) - wytrenowany "szósty zmysł" pozwala czytać aurę przeciwnika (emanację Douriki), żeby skuteczniej przewidywać jego ruchy. W walce stanowi znaczną przewagę, pozwalając, między innymi, kompensować braki w Szybkości.
Jahou: Sedo (Black Arts: Back Door) - technika przekazywana jest wyłącznie pracownikom Skarseld i wymaga wdrożenia specjalnego, zmieniającego się szyfru, który zestroi wyrysowany przez użytkownika krąg z rytualnym kręgiem w Orcus. Jeżeli wszystko pójdzie dobrze, Sedo przeniesie wszystkich w pierwszym kręgu do drugiego. Jeżeli nie (na przykład po podaniu błędnego szyfru), uczestnicy rytuału zostaną rozerwani na strzępy przez nieujarzmioną moc. Przygotowanie i dostrojenie kręgu pod teleportację wymaga około czterech godzin. Nie można go aktywować, jeżeli twórca nie będzie w tym czasie przebywał wewnątrz.
_____________________________________________________

Poziom: 3

Douriki: 5700

Trudność: 8

Styl walki: Największym utrudnieniem dla Johana jest konieczność walki na krótkim dystansie. Zdaje sobie z tego sprawę i często odwołuje się do podstępu (np. udając niezdolnego do walki/martwego po przyjęciu ataku) lub zaskoczenia, żeby znaleźć się blisko przeciwnika. Nigdy nie dbał specjalnie o bezpieczeństwo i nawet zanim opanował Mukankaku, wielokrotnie ryzykował kalectwem lub własnym życiem, żeby tylko zyskać szansę zadania decydującego ciosu. W trakcie konfrontacji każde, nawet najgorsze okoliczności, wykorzystuje do znalezienia dla siebie okazji. Przeciwnik jest tak zwinny, że nie da się go normalnie trafić? Trzeba wykorzystać chwilę słabości, gdy to on zaatakuje. Jego skóra jest zbyt twarda, żeby się przez nią przebić? Trzeba wyłupić mu oczy lub wypatroszyć przez usta. Jego strategie są nie do obejścia? Trzeba wziąć w nich udział intencjonalnie i cierpliwie wyczekać odpowiedni dla siebie moment. Płomienie uniemożliwiają ofensywę? Trzeba przez nie przejść.
To najgorszy i najbardziej zajadły wojownik, jakiego można sobie wyobrazić. Nie dlatego, że jest szczególnie potężny, czy mądry, a z powodu nienaturalnego zapału. Nie polega na instynktach, jak bestia, ani na emocjach, jak człowiek. Jest demonem z najgorszych koszmarów obleczonym w ciało.

Bilans: [0/1]


Hit dirt, shake tree, split sky, part sea.

Poprawna polszczyzna | Wiedza dla ludu | Odpowiedź na Twoje pytanie
   
Profil PW Email WWW Skype
 
 
*Lorgan   #114 
Administrator
Exceeder


Poziom: Joutei
Stopień: Taichou
Posty: 3209
Wiek: 38
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa


Nazwa: Shuji Hiramatsu
Rasa: Nadczłowiek (Generacja 2)
Wiek: 34 l.
Kraj: Sanbetsu

Wystąpił:
Ninmu:
Tankyuu: 2

Biografia: Rodzice Shujiego byli agentami w służbie Sanbetsu. Zostali zamordowani przez grupę niezidentyfikowanych rycerzy, w roku 1607. Od chwili przystąpienia do armii, służy pod kapitanem Demolką w pionie wojskowym. Po wielu wspólnych misjach, nauczyli się wzajemnego zaufania.

Opis: Mężczyzna mierzący 178 cm i ważący niespełna 70 kg. Ma dość długie czarne włosy, które zaczesuje do tyłu, wydatny nos i ciemno oprawione oczy. Generalnie nie jest przystojniakiem. Na misje zakłada swój czarny, dopasowany kombinezon, który odsłania tors, jednak przechodzi przez plecy aż do wysokiego kołnierza. Uzupełniają go masywne nagolenniki i utwardzane rękawice bez palców.
Shuji jest z reguły powściągliwy i zdyscyplinowany. Niestety posiada silną skazę na charakterze, która może go wpędzać w poważne kłopoty: szczerze i dozgonnie nienawidzi Nag i wszystkiego, co z nim związane. Pomimo że jest wprawnym adeptem sztuki walki, traktuje ją jako narzędzie, a nie filozofię życia. Trywializuje i niekiedy wręcz gardzi tymi, którzy podchodzą do sprawy bardziej mistycznie.

Umiejętności niebojowe:
    • Aktorstwo (3)
Szkoły Walki (Dou):
    • Sejou: Shokei no Ashi (2)

    1. Dostrojenie - postać posługująca się formami Shokei no Ashi otrzymuje modyfikator +1 do Siły w zamian za -1 od Witalności oraz może wykorzystywać poziom szkoły do podnoszenia Hakudy.
    2. Dantou Tsuru - błyskawiczne kopnięcie z półobrotu, zdolne odrąbać głowę trafionej ofierze. W trakcie ataku noga wygląda, jakby była poszarpanym ostrzem.
Uzbrojenie:
Majątek: 650,000 KUA
• Nagolenniki - masywne, zwiększające nie tylko wytrzymałość nóg, ale także ich wagę, przez co zadawane ciosy są znacznie potężniejsze.

Batsu:
Sanbetsu Seikigun (Fukutaichou)

Statystyki:
Ten: 4
Shageki: 0
Kenjutsu: 0
Hakuda: 2
Fuketsugei: 2
Chi: 7
Siła: 2
Szybkość: 4
Witalność: 1
_____________________________________________________

Moc: Gates of Horn and Ivory - manipulowanie rzeczywistością i ułudą przez dwa przyzwane portale.

Typ: Shouzuru

Kijunhou: Gate of Ivory: Spitting Image
- Użytkownik przyzywa lewitującą (porusza się z prędkością 15 km/h), dwumetrową bramę wykonaną z przepięknie zdobionej kości słoniowej. Może dzięki niej skopiować u siebie wygląd dowolnej humanoidalnej istoty, która przez nią przejdzie. Efekt utrzymuje się do zniszczenia lub odwołania bramy. Nie ma ograniczenia zasięgu, jednak po ponownym przyzwaniu, nie da się skorzystać z ówcześnie skopiowanego wyglądu. Można korzystać tylko z jednego wariantu Gate of Ivory jednocześnie.

Gensoku: Gate of Horn: Dragon's Breath
- Użytkownik przyzywa lewitującą (porusza się z prędkością 15 km/h), dwumetrową bramę wykonaną z nieregularnie ciosanego rogu. Na życzenie może przywołać z niej masywny, ognisty podmuch o długości do 10 metrów. Efekt utrzymuje się do wyłączenia na życzenie użytkownika, ewentualnie zniszczenia lub odwołania bramy. Moc da się kontrolować bez ograniczenia zasięgu. Można korzystać tylko z jednego wariantu Gate of Horn jednocześnie.

Ousei: Gate of Horn/Ivory: Titan's Might
- Ta potężna moc posiada wiele zastosowań, zależnych od tego, która brama zostanie na jej potrzeby wykorzystana. Dzięki Gate of Horn, użytkownik przyzywa lewitującą (porusza się z prędkością 15 km/h), dwumetrową bramę wykonaną z nieregularnie ciosanego rogu. Może przez nią przyzywać i kontrolować tytana, kolosalnego humanoida o boskiej mocy. Jest on na tyle duży, że nie może w całości wyłonić się przez bramę. Użytkownik musi zdecydować, w jaki konkretnie sposób chce skorzystać z jego wsparcia:
- Crushing Fist: Masywna ręka wyłania się z bramy, żeby pochwycić lub uderzyć we wskazany cel. Jej Siła wynosi 10 + premia z Douriki użytkownika, zaciśnięta pięść ma niemal dwa metry średnicy, może się wysunąć na 15 metrów i jest twarda, jak skała (po uszkodzeniu krwawi płynnym złotem, które wypala się po kilku minutach na proch).
- Tremor Leg: Noga tytana wyłania się z poziomo ustawionej bramy i uderza z niewyobrażalną mocą w podłoże, wywołując rozległe zniszczenia i w wielu przypadkach także trzęsienie ziemi. Użyta bezpośrednio do ataku, ma takie same statystyki, jak Crushing Fist, poza zasięgiem, który wynosi aż 20 metrów.
- Gust of Destruction: Usta tytana pojawiają się w bramie i wyrzucają z siebie potężny podmuch wiatru, zdolny łamać drzewa i przewracać samochody.
Dzięki Gate of Ivory, użytkownik przyzywa lewitującą (porusza się z prędkością 15 km/h), dwumetrową bramę wykonaną z przepięknie zdobionej kości słoniowej. Za jej sprawą może przyzywać pozostałe aspekty potężnego tytana.
- Eye of Providence: W bramie pojawia się oko tytana, zdolne przejrzeć każdą przeszkodę (np. ubranie, drzwi), dym i przebranie (jednak nie iluzje i podobne moce, które w bezpośredni sposób oszukują zmysł wzroku). Użytkownik traktuje je jak swoje własne, przez co ma znacznie zwiększone pole widzenia.
- Terrifying Presence: Wszystkie istoty w promieniu 10 metrów od bramy, których pula Douriki jest niższa od puli użytkownika, odczuwają przeszywający strach przed potężnym tytanem.
Jak w Kijunhou i Gensoku, nie ma ograniczenia zasięgu. Można korzystać tylko z jednego wariantu Gate of Horn/Gate of Ivory jednocześnie.

Eisai:
Ippogyaku (Reverse Step) - technika pracy stóp, pozwalająca wykonywać gwałtowne uniki (przestawienia całego ciała) niemalże w momencie, gdy cios styka się ze skórą, bądź ubraniem.
Nagarekihi (Flow Evasion) - technika pozwalająca wyrwać się z rytmu uderzeń przeciwnika, poprzez ekstremalne zwiotczenie własnego ciała.
Soru (Warp) - zaawansowana technika ruchowa, sprawiająca, że atakujący może "zniknąć" sprzed oczu obserwatora i pojawić się nawet kilka metrów dalej. Jej skuteczność zależy od Szybkości.
_____________________________________________________

Poziom: 2

Douriki: 2600

Trudność: 7

Styl walki: Shuji jest bardzo wprawiony w użytkowaniu bram. Doskonale koordynuje ich ruch i ukrywa obecność, jeżeli jest taka potrzeba. W walce polega jednak głównie na seriach silnych kopnięć, wzmocnionych szkołą walki i masywnymi nagolennikami, resztę sprowadzając do roli wsparcia. Jego najpotężniejsza technika, to użycie na Gate of Horn: Titan's Might - Tremor Leg techniki Dantou Tsuru, nazywane w skrócie Titan's Execution. Siła ataku jest z reguły wystarczająca, żeby całkowicie zdewastować okolicę, nie wspominając o ofierze. Poza tym, jego zachowanie w dużej mierze przypomina Bruce'a Lee - szybkie, oszczędne ruchy, okrzyki itp.

Bilans: [1/0]
Bilans (vs NPC): [0/1]


Hit dirt, shake tree, split sky, part sea.

Poprawna polszczyzna | Wiedza dla ludu | Odpowiedź na Twoje pytanie
   
Profil PW Email WWW Skype
 
 
*Lorgan   #115 
Administrator
Exceeder


Poziom: Joutei
Stopień: Taichou
Posty: 3209
Wiek: 38
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa


Nazwa: Elizabeth Jaeger
Rasa: Nadczłowiek (Generacja 2)
Wiek: 32 l.
Kraj: Nag

Wystąpiła:
Ninmu:
Tankyuu:

Biografia: Biologiczna córką Heinricha Jaegera - wybitnego nagijskiego naukowca. Osierocona w młodym wieku i przygarnięta przez arystokratyczny ród Silvanas, została wychowana w wierności cesarstwu i swoim benefaktorom. Dorastając wśród wojskowych miała wiele okazji do nauczenia się walki. Będąc z natury osobą życzliwą i łagodnie usposobioną wzbraniała się jednak przed zabijaniem. Kiedy osiągnęła pełnoletność, została osobistą służącą Vincenta Silvanasa. W wieku lat 20 przestała być cywilem, oficjalnie dołączając do cesarskich egzekutorów. Wśród nich nauczyła się ignorować moralne hamulce, zmieniając się w bezwzględnego zabójcę. Po zaledwie trzech latach została awansowana na porucznika i doceniona jako jedna z najskuteczniejszych osób w fachu.

Opis: Niewysoka, szczupła brunetka o przyjemnej twarzy. Ubiera się skromnie, najczęściej w ciemne sukienki nieodsłaniające zbyt wiele ciała. Jedno z jej oczu - prawe - jest na stałe zamknięte. Powieka została chirurgicznie zaszyta po tym, jak wyłupiono jej gałkę oczną podczas jednej z misji w Babilonie.
Dość cicha, dobrze wychowana i wstydliwa - to powszednie oblicze Elizabeth i jej prawdziwa natura. Żeby lepiej służyć cesarstwu i sprostać oczekiwaniom rodu Silvanas, nauczyła się zwalniać moralne hamulce. Robi to tylko kiedy musi - jej przełącznikiem jest papieros. Kiedy go odpala, staje się bezwzględna, brutalna i wręcz ordynarna. Nie przejmuje się przesadnie własnym ubiorem, poświęcając walce tyle materiału, ile potrzeba.

Umiejętności niebojowe:
    • Przetrwanie (3)
    • Psychologia (1)
    • Taktyka (2)
Uzbrojenie:
Majątek: 600,000 KUA
• 200 metrów szarego bandaża - niezwykle cienkiego, wykonanego ze specjalnie wzmocnionych, niepalnych włókien. Elizabeth owija nim swoje ciało i zmienia wygląd zewnętrznych zwojów tak, żeby imitowały normalne ubranie.

Batsu:
Nag Inpu (Samurai)

Statystyki:
Ten: 4
Shageki: 0
Kenjutsu: 1
Hakuda: 1
Fuketsugei: 2
Chi: 7
Siła: 2
Szybkość: 2
Witalność: 3
_____________________________________________________

Moc: Orimono - kontrolowanie tkanin.

Typ: Shouzuru

Kijunhou:
- Użytkownik jest w stanie usztywnić dotykaną tkaninę w wybranym przez siebie kształcie, tworząc broń i różne przedmioty użytkowe. Efekt trwa 10 minut za każdy punkt posiadanego Ten i jest tak silny, że nawet zwykłą bawełnianą szmatkę da się przerobić w zabójczą maczetę.
- Sekkan: Elizabeth usztywnia ubrania dotkniętej ofiary, ograniczając jej zdolność do poruszania się.

Gensoku:
- Raz dotknięta tkanina może zmieniać swój kształt zgodnie z wolą użytkownika, przez 10 minut za każdy punkt posiadanego Ten. Da się przy jej pomocy zmuszać materiały do pełznięcia, zaciskania się lub skakania niczym sprężyny. Zdolność nie posiada ograniczenia zasięgu, jednak sterowanie czymkolwiek po omacku nie jest zbyt skuteczne.

Ousei:
- Kontrola nad tkaninami wzmaga się do tego stopnia, że można nimi poruszać z niesamowitą sprawnością (Szybkość 5 + 1 za każdy 1,000道力), zupełnie jakby były żywymi stworzeniami. Wprowadzenie materiału w ruch wirowy umożliwia jeszcze lepsze osiągi, a dodatkowe utwardzenie uczyni z niego wiertło lub piłę, mogącą niszczyć nawet stalowe konstrukcje. Co więcej, manipulacja pojedynczymi włóknami pozwala błyskawicznie tworzyć ubrania, bandaże, czy inne użyteczne wyroby. Zastosowania ogranicza jedynie wyobraźnia.
- Shi no Sekkan: Działa podobnie do pierwotnego Sekkan, z tą różnicą, że tkaniny stopniowo zaciskają się na ciele ofiary, miażdżąc ją.
- Rasengan: Elizabeth otacza się sferą wirujących z ogromną prędkością bandaży w celu ochrony przed postrzeleniem. Opanowała tę technikę w tak wysokim stopniu, że zbija pociski pojedynczymi wstęgami, oszczędzając zasoby i dając sobie więcej ofensywnych możliwości.

Eisai:
Kan (Sixth Sense) - rzadko spotykana zdolność wyczuwania czyhającego niebezpieczeństwa. Jej działania nie da się niestety odróżnić od zwykłego przeczucia, które może być mylne. Innymi słowy, postać nieustannie polegająca na Kan wpędzi się w paranoję.
Nagarekihi (Flow Evasion) - technika pozwalająca wyrwać się z rytmu uderzeń przeciwnika, poprzez ekstremalne zwiotczenie własnego ciała.
Tekkai (Iron Body) - napięcie mięśni w taki sposób, że tworzy się z nich naturalny pancerz chroniący przed atakami. Im wyższa Witalność, tym skuteczniejsza ochrona.
_____________________________________________________

Poziom: 2

Douriki: 2500

Trudność: 7,5

Styl walki: Pomimo że jej moce są wyjątkowo wszechstronne z natury, Elizabeth ogranicza się do stosowania ich w bezpośredniej walce. Specjalizuje się w kontrolowaniu bandaży, dlatego przerabia w nie niemal wszystkie tkaniny, którymi się posługuje. Jest niebezpieczna i bardzo wytrzymała, zdolna znieść piekło, jeśli trzeba. Dzięki długotrwałemu szkoleniu w armii poznała arkana militariów od podszewki. Nie jest wprawdzie biegła w posługiwaniu się bronią palną, lecz walczyła przeciwko niej tyle razy, że stała się niemal niemożliwa do postrzelenia.

Bilans: [0/0]
Bilans (vs NPC): [1/0]


Hit dirt, shake tree, split sky, part sea.

Poprawna polszczyzna | Wiedza dla ludu | Odpowiedź na Twoje pytanie
   
Profil PW Email WWW Skype
 
 
*Lorgan   #116 
Administrator
Exceeder


Poziom: Joutei
Stopień: Taichou
Posty: 3209
Wiek: 38
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa


Nazwa: Judy Dee
Rasa: Człowiek
Wiek: 40 l.
Kraj: Sanbetsu

Wystąpiła:
Ninmu: Na tropie

Biografia: W lutym 1618 roku rozpoczęła romans ze swoim ochroniarzem, Shinjim. Związek zakończył się niespełna miesiąc później, kiedy wyszła na jaw jego prawdziwa tożsamość.

Opis: Atrakcyjna kobieta znana z kanału San24. Ma długie, brązowe włosy, dość ciemną karnację i pełne usta. Wbrew obiegowej opinii nie wywodzi się z Khazaru, a z południowych rubieży strefy Ginto. Jej rodzina należy do mniejszości Quen - jednego z najstarszych ludów Sanbetsu.
Jest uparta, dociekliwa i specjalizuje się w dziennikarstwie śledczym. Najchętniej spędzałaby w terenie większość czasu, jednak przełożeni, świadomi jak wielu widzów podziwia jej wdzięk, często zmuszają ją do realizowania programów, w których stanowi niewiele więcej niż ozdobę.

Umiejętności niebojowe:
    • Detektywistyka (2)
    • Koneksje [Sanbetsu] (1)
Uzbrojenie:
Majątek: 40,000 KUA
• Gaz pieprzowy

Batsu:
Telewizja "Optima" (Reporter San24)


Hit dirt, shake tree, split sky, part sea.

Poprawna polszczyzna | Wiedza dla ludu | Odpowiedź na Twoje pytanie
   
Profil PW Email WWW Skype
 
 
*Lorgan   #117 
Administrator
Exceeder


Poziom: Joutei
Stopień: Taichou
Posty: 3209
Wiek: 38
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa


Nazwa: Onizuka
Rasa: Nadczłowiek (Generacja 2)
Wiek: 42 l.
Kraj: Sanbetsu (Yami)

Wystąpił:
Ninmu: Brudna robota IV

Biografia: Zaraz po urodzeniu został odebrany matce przez rząd. Dziecięce lata spędził w specjalistycznej placówce wychowawczej, jednak kiedy jego moc została sklasyfikowana w mizernej, trzeciej kategorii, przestano się nim interesować. W końcu podrósł i trafił na ulicę, gdzie handlował prochami i próbował swoich sił jako alfons. Stamtąd został zwerbowany na informatora Gangu Czterech Smoków, a kiedy wykazał się dostateczną lojalnością i skutecznością, pozwolono mu dołączyć.

Opis: Łysy, szczupły, dość wysoki (181 cm) i poznaczony bliznami po wielu bójkach. Nosi się jak typowy uliczny gangster (skóry, futra, drogie buty). Jest gwałtowny, lubi alkohol i łatwe kobiety. Jeżeli ktoś go urazi, nie będzie się długo zastanawiał, czy dać mu nauczkę. Pomimo całkiem niezłych zarobków, zazwyczaj nie śmierdzi groszem. Większość zysków przepuszcza na hazardzie i innych rozrywkach.

Uzbrojenie:
Majątek: 2,000 KUA
• Kij baseballowy okuty metalem
• Kastet
Colt

Batsu:
Gang Czterech Smoków (Kobun)

Statystyki:
Ten: 3
Shageki: 1
Kenjutsu: 0
Hakuda: 1
Fuketsugei: 1
Chi: 7
Siła: 2
Szybkość: 2
Witalność: 3
_____________________________________________________

Moc: Enshoku - wytwarzanie ognistych pocisków.

Typ: Tsukau

Kijunhou: Hiutsu
- Użytkownik tej mocy jest w stanie strzelać ognistymi pociskami o średnicy kilku centymetrów z czubków swoich palców wskazujących. Ich siła nie jest większa niż zwykłej petardy o podobnych rozmiarach, jednak poruszają się z imponującą prędkością (nieco poniżej bariery dźwięku) i mogą być używane nawet dwa razy na sekundę z tego samego palca. Efektywny zasięg wynosi 40 metrów.

Eisai:
Kogasu (Incinerate) - metoda gwałtownego przyspieszania własnego metabolizmu, dzięki której można łatwo oczyścić organizm ze wszelkich toksyn, które nie mają natychmiastowego i permanentnego działania. Skutkiem ubocznym jej zastosowania, jest osłabienie wywołane spaleniem potrzebnych kalorii.
_____________________________________________________

Poziom: 0

Douriki: 400

Trudność: 5

Styl walki: Moc Onizuki nie jest zbyt imponująca, więc wykorzystuje ją głównie do dezorientowania przeciwników. Preferuje walkę na krótkim dystansie, szczególnie przy użyciu kija baseballowego. Nie jest może zbyt finezyjny w jego stosowaniu, ale wie, jak najłatwiej wyrządzić krzywdę. Nie zawaha się okaleczyć ofiarę, ale z egzekucją nie pójdzie już tak łatwo. Nie jest typem bezwzględnego zabójcy. Jeżeli planuje kogoś zlikwidować, to tylko na wyraźne polecenie jednego z bossów.

Bilans: [0/1]


Hit dirt, shake tree, split sky, part sea.

Poprawna polszczyzna | Wiedza dla ludu | Odpowiedź na Twoje pytanie
   
Profil PW Email WWW Skype
 
 
*Lorgan   #118 
Administrator
Exceeder


Poziom: Joutei
Stopień: Taichou
Posty: 3209
Wiek: 38
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa


Nazwa: Mada'Kar
Rasa: Człowiek (Zjednany z Manitou)
Wiek: 42 l.
Kraj: Khazar

Wystąpił:
Ninmu: Mordercze intencje VIII

Biografia: Urodził się w Har i dorastał razem z Kour'Qanem. Trzymali się blisko do tego stopnia, że zostali szamanami w trakcie tego samego rytuału. Zamiast żyć z przemocy i nielegalnego handlu, jak reszta wioski, zaciągnął się do armii. Od tamtej pory jego noga nie stanęła w rodzinnych stronach.

Opis: Wielki, prawie dwumetrowy mężczyzna z nadwagą i nadmiarem owłosienia na ramionach i torsie. Ma ciemne włosy poznaczone pasmami siwizny. Nosi sznurowane, płócienne koszule, wytarte spodnie i solidne buty na grubej podeszwie. Łatwo go rozgniewać i sprowokować do przemocy. Nie jest jednak sadystą. Przejawia słabość do alkoholu, po którym robi się rubaszny i otwarty. Charakteryzuje się patriotyczną postawą (zakrawającą na nacjonalizm) i otwartą niechęcią do Sanbetańczyków.

Umiejętności niebojowe:
    • Przetrwanie (1)
Uzbrojenie:
Majątek: 50,000 KUA
• Dwa masywne haki z uchwytami na dłonie.

Batsu:
Khazar Inpu (Jizamurai)

Statystyki:
Ten: 2
Shageki: 0
Kenjutsu: 0
Hakuda: 1
Fuketsugei: 1
Chi: 4
Siła: 1
Szybkość: 0
Witalność: 3
_____________________________________________________

Moc: Usarik (Niedźwiedź)

Typ: Zwierzęcy

Shuusei: Przedramiona porasta futro, włosy na głowie robią się bardziej zmierzwione i dłuższe, zęby zastępują niedźwiedzie kły, a paznokcie zmieniają się w ostre pazury.
Modyfikacja statystyk: Siła +2

Toukai: Szaman potrafi wydać z siebie przerażający ryk, tak głośny że zwykli ludzie stojący w pobliżu mogą stracić od niego przytomność.

Eisai:
Josa (Inquiry) - zdolność pozwalająca podczas pełnego skupienia przeczesać wzrokiem i słuchem całą okolicę, odkrywając najdrobniejsze detale.
Ulhwa (Wrath) - technika pozwalająca wprowadzić własne ciało w stan kilkuminutowej odporności na wszelki ból. Może być używana w co najmniej godzinnych odstępach.
_____________________________________________________

Poziom: 1

Douriki: 1300

Trudność: 5,75

Styl walki: Mada'Kar jest bardzo silny i wytrzymały, zwłaszcza w przetransformowanej formie. Przedkłada w związku z tym sprawność fizyczną nad finezję i taktykę. Posługuje się zazwyczaj parą grubych, metalowych haków, którymi rozerwał trzewia niejednego wroga.

Bilans: [0/1]


Hit dirt, shake tree, split sky, part sea.

Poprawna polszczyzna | Wiedza dla ludu | Odpowiedź na Twoje pytanie
   
Profil PW Email WWW Skype
 
 
*Lorgan   #119 
Administrator
Exceeder


Poziom: Joutei
Stopień: Taichou
Posty: 3209
Wiek: 38
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa


Nazwa: Frank Waldorf
Rasa: Nadczłowiek (Generacja 2)
Wiek: 26 l.
Kraj: Nag

Wystąpił:
Ninmu: Infiltracja i eliminacja II

Opis: Niecałe 180 cm wzrostu, szeroki w ramionach, o walecznym spojrzeniu. Ma krótko przystrzyżone włosy w kolorze jasny blond, kwadratową szczękę i dość masywny nos. Prawy policzek przecina mu odznaczająca się blizna - pamiątka po jednej z ofiar. Nosi się po wojskowemu (najczęściej można go spotkać w bojówkach, czarnym podkoszulku i w wysokich butach). Nie jest może najbystrzejszy (ani najlepiej wyedukowany), ale wie jak sobie radzić w życiu. Do problemów podchodzi z typowo nagijską butą.

Uzbrojenie:
Majątek: 4,000 KUA
• Rewolwer Magnum

Batsu:
Kallgren (Schutz)

Statystyki:
Ten: 3
Shageki: 1
Kenjutsu: 0
Hakuda: 1
Fuketsugei: 1
Chi: 7
Siła: 2
Szybkość: 1
Witalność: 4
_____________________________________________________

Moc: Klingenkorper - pokrywanie swojego ciała metalowymi ostrzami.

Typ: Nouryoku

Kijunhou: Po wewnętrznej stronie palców użytkownika pojawiają się na życzenie metalowe ostrza, zdolne ciąć ciała ofiar niczym brzytwy.

Eisai:
Ikusaiji (Battle Spirit) - rycerze znani są z niebywałej odporności na obrażenia. Znoszą efekty ran, jakby ich Witalność była wyższa o 1.
_____________________________________________________

Poziom: 0

Douriki: 300

Trudność: 6,25

Styl walki: Frank robi pełen użytek ze swoich nadludzkich możliwości fizycznych. Często wobec bezbronnych ludzi. Podczas konfrontacji z wymagającymi oponentami wykazuje się agresją i nie stroni od brudnych zagrywek. Szybszych wyniszcza nieustępliwymi atakami, nie dając żadnych szans na odpoczynek. Moc skrywa do momentu, w którym może jej użyć z zaskoczenia. Uwielbia przerażone spojrzenia pociętych ofiar, które nie rozumieją, co się z nimi stało.

Bilans: [0/1]


Hit dirt, shake tree, split sky, part sea.

Poprawna polszczyzna | Wiedza dla ludu | Odpowiedź na Twoje pytanie
   
Profil PW Email WWW Skype
 
 
*Lorgan   #120 
Administrator
Exceeder


Poziom: Joutei
Stopień: Taichou
Posty: 3209
Wiek: 38
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa


Nazwa: Emir Ernest Goodchild
Rasa: Człowiek
Wiek: 58 l.
Kraj: Khazar

Wystąpił:
Ninmu:

Biografia: Kiedy pierwszy khan jednoczył klany i plemiona, terytorium dzisiejszego Khazaru było gdzieniegdzie skolonizowane przez przybyszów z innych ziem. Wielu zostało wymordowanych lub przegnanych przez jego wojowników, jednak niektórzy natychmiast uznali nową władzę i się podporządkowali. Najlepszym przykładem takiego postępowania był nibirski ród Goodchild, który po opuszczeniu rodzimego królestwa utworzył niewielką kolonię na południowym wybrzeżu wschodniego kontynentu. Khan docenił nowego wasala za dzielenie się wiedzą i technologią. Po wiekach wiernej służby Goodchildowie utrzymują silny wpływ na scenę polityczną Tenri i cieszą się statusem równym najznamienitszym klanom. Głowa ich rodu, Ernest, piastuje z dumą urząd emira najszybciej rozwijającego się dystryktu, Farange.

Opis: Mężczyzna przeciętnego wzrostu, z lekką nadwagą i przyprószonymi siwizną blond włosami. Ma łagodne spojrzenie i spokojne usposobienie. Bardzo cierpliwy. Często bywa porównywany z Nakajimą Sanzou (obaj uchodzą za wybitnych ekonomistów i dysponują rozległymi fortunami). Ubiera się prosto, nie podkreślając swojego statusu. Wystrzega się przepychu i luksusów we wszystkich sferach życia. Według jego własnej filozofii, zakłócają one zdolność do trafnej oceny rzeczywistości. Pomimo wielu obowiązków znajduje czas na udział w obrzędach Voodoo i medytację.

Umiejętności niebojowe:
    • Ekonomia (4)
    • Koneksje (4)
    • Okultyzm (1)
    • Psychologia (3)
    • Taktyka (2)
Uzbrojenie:
Majątek: 24,385,000,000 KUA

Batsu:
Rząd Khazaru (Emir Farange)

Uwagi:
• Postać zbyt ważna, żeby występowała w wątkach graczy. Istnieje na potrzeby konkretnych Tankyuu i Ninmu.


Hit dirt, shake tree, split sky, part sea.

Poprawna polszczyzna | Wiedza dla ludu | Odpowiedź na Twoje pytanie
   
Profil PW Email WWW Skype
 
 

Temat zablokowany  Dodaj temat do ulubionych



Strona wygenerowana w 0,24 sekundy. Zapytań do SQL: 13