Robienie brudnych interesów w Khazarze to czysta przyjemność. Rozległej krainy nie da się kontrolować, obstawić wojskiem, ani cywilną strażą. Rozmaite gangi, wojownicze plemiona i tymczasowe zbieraniny bandytów swobodnie mnożą się pod osłoną drzew i skał.
Nie wszyscy jednak godzą się z takim obrotem spraw. Zostałeś/aś wynajęty/a do zatrzymania konwoju przewożącego narkotyki do lemurskiej stolicy bezprawia, Har. Misja zakończyła się sukcesem, chociaż miało to miejsce niebezpiecznie blisko celu podróży. Skrzynie z towarem spłonęły koło wraku ciężarówki i kilku ciał przestępców. Byłeś/aś gotowy/a do powrotu, kiedy na horyzoncie wyrósł złowieszczy kształt. Umięśniony gość w kamizelce kuloodpornej zbliżał się na opancerzonym motorze. Najwyraźniej twoje ofiary zdążyły przed śmiercią wezwać posiłki...
Wymagania:
• Sporządź walkę z Kour'Qanem.
• Tylko jeden bohater 0 poziomu może podjąć się tego Ninmu. Obowiązuje zasada "kto pierwszy, ten lepszy".
• Od czasu zgłoszenia do Ninmu obowiązuje termin 14 dni na wystawienie wpisu (oczywiście w podforum "Walki").