Tenchi PBF   »    Rekrutacja    Generator    Punktacja    Spis treści    Mapa    Logowanie »    Rejestracja


Rycerze
 Rozpoczęty przez *Lorgan, 13-12-2008, 01:12

20 odpowiedzi w tym temacie
Boul   #11 


Poziom: Keihai
Posty: 39
Wiek: 35
Dołączył: 20 Cze 2011
Cytuj
Gracz nieaktywny

Spoiler:


Imię / Nazwisko / Kryptonim:
Sasha / Kaniev / Boul

Wiek:
Nieznany.

Aktywność:
Tankyuu: 5

Opis:
Obecnie utajniony - postać najczęściej spotkać można w czarnym, bojowym stroju z elementami zbroi znajdującymi się na ramionach, tułowiu, rękach oraz nogach. Na twarzy, spod kaptura dostrzec można białą maskę wyglądem przypominającą wizerunek demona, z małymi rogami oraz wyraźnie zaakcentowanymi kłami.
Boul przyjmuje rozkazy bez słowa, czy jakiegokolwiek komentarza. Nie przyjmuje ich jednak od byle kogo. Sprawia wrażenie osoby bezdusznej, nie posiadającej sumienia i uczuć. Mało co potrafi zrobić na nim wrażenie. W związku ze stylem bycia i jego zachowaniem coraz częściej pojawiają się pogłoski, że może być jedynie pustą marionetką.

Uzbrojenie:
Majątek: 0 KUA
• broń snajperska z pełnym wyposażeniem,
• 2x broń krótka - Beretta,
• katana - dość specyficznie przerobiona, z rękojeścią imitującą szpadę oraz nieco zagiętą do tyłu głownią ostrza,
• 3x kunai,
• granaty dymne,
• linki.

Batsu:
Brak.

Statystyki:
Ten: 3
Shageki: 2
Kenjutsu: 1
Hakuda: 0
Fuketsugei: 0
Chi: 7
Siła: 0
Szybkość: 4
Witalność: 3
_____________________________________________________

Moc: Zaraza Chimery - moc polegająca na zarażeniu chorobą powodującą wyniszczanie żywego organizmu, rozpad jego komórek.

Typ: Nouryoku

Kijunhou: Boul jest w stanie za pomocą swojego dotyku przenieść zarazę na każdy żywy organizm powodując jego wyniszczenie. Choroba powoli rozszerza swoje działanie na coraz większy obszar powodując. Np. z dotkniętego ramienia zaczyna schodzić skóra, następnie zaczyna gnić mięso, a zaraza dociera aż do kości. Możliwe jest za pomocą śliny zmieszanej z krwią ,,zarażenie" jakiegoś przedmiotu, miecza lub też naboju. Działanie jednak jest znacznie słabsze, a choroba nie rozwija się tak szybko i tak rozlegle.

Eisai:
Do poprawy.
Ikusaiji (Battle Spirit) - rycerze znani są z niebywałej odporności na obrażenia. Po wybraniu tej zdolności, bohater znosi efekty ran, jakby jego Witalność była wyższa o 1.

Ostatnio zmieniony przez Lorgan 20-05-2017, 12:52, w całości zmieniany 10 razy  
   
Profil PW Email
 
 
»Daraven   #12 
Rycerz


Poziom: Keihai
Posty: 4
Wiek: 24
Dołączył: 28 Lip 2011
Cytuj
Imię / Nazwisko / Kryptonim:
Daraven / Yuku / Obieżyświat

Wiek:
Nieznany.

Biografia:
Brak.

Opis:
Niebieskooki, niewysoki, mający 1,6 metra wzrostu i ważący 55 kilogramów obywatel Nag, nie wyróżniający się od innych niczym, jeśliby nie wliczać jego tajemniczej osobowości oraz ubioru. Składa się on z czarnego, skórzanego bezrękawnika i fioletowych spodni, oraz czarnych butów sięgających do kolan. Z bezrękawnikiem łączy się ciemnofioletowa maska z materiału, która zakrywa obszar od początku szyi, po czubek nosa. Przedramię zdobią fioletowe nadgarstniki, długie po łokcie. Brązowe włosy podtrzymywane są w stanie uniesienia dzięki ciemnofioletowej chuście.

Daraven jest człowiekiem skrytym w sobie, nie lubiącym się odzywać nawet wtedy, kiedy ma ku temu bardzo dobry powód. Nigdy nie opowiada o sobie, nie uczestniczy w różnego typu imprezach bądź spotkaniach. Nie ma przyjaciół, ponieważ wyznaje zasadę, iż z wrogami poradzi sobie sam. Jedyną istotą której ufa jest jego wódz w boju - obecny Cesarz.

Uzbrojenie:
Majątek: 0 KUA
• Katana
• 2x Ares

Batsu:
Kallgren (Schutz)

Statystyki:
Ten: 4
Shageki: 2
Kenjutsu: 2
Hakuda: 0
Fuketsugei: 0
Chi: 6
Siła: 2
Szybkość: 4
Witalność: 0
_____________________________________________________

Moc: まぼろし (Iluzja) - Daraven potrafi częściowo manipulować postrzeganiem rzeczywistości, więc może wprowadzić przeciwnika w obłęd/zmylić go, tworząc iluzję czegoś, bądź zmieniając stopniowo jego emocje.

Typ: Nouryoku

Kijunhou:
- Podstawowa Iluzja może zmienić drobny szczegół w najbliższym otoczeniu, bądź też zmienić lekko emocję wroga, np. wprowadzać go stopniowo w stan smutku, bądź gniewu.

Eisai:
Do poprawy.
Ikusaiji (Battle Spirit) - rycerze znani są z niebywałej odporności na obrażenia. Po wybraniu tej zdolności, bohater znosi efekty ran, jakby jego Witalność była wyższa o 1.
Ostatnio zmieniony przez Lorgan 18-03-2018, 18:07, w całości zmieniany 9 razy  
   
Profil PW Email
 
 
»Aidou   #13 
Rycerz


Poziom: Keihai
Posty: 1
Wiek: 30
Dołączył: 07 Lis 2011
Cytuj
Imię / Nazwisko / Kryptonim:
Aidou / Kyoshiro / Ryu

Wiek:
Nieznany.

Biografia:
Brak.

Opis:
Ryu jest młodzieńcem wysokim, niewątpliwie o atletycznej budowie ciała (aczkolwiek smukłej i wysportowanej) o dosyć jasnej karnacji. Kolor Jego półdługich włosów bardzo ciężko jest zidentyfikować (można by rzec, iż jest to czerń przechodząca w granat, albo odwrotnie). Oczy, bacznie obserwujące wszystko co się w danym momencie dzieje do najzwyczajniejszych także nie należą. Dziwnym trafem, tęczówka ma skłonność do stopniowego zmieniania się pod wpływem emocji (w szale lub złości zmieniają się z czarnego na czerwony). Nie jest to żadna wrodzona umiejętność czy też efekt badań lub eksperymentów, a po prostu "wada" jeśli tak to można nazwać. Zwykle (w czasie wolnym od misji i potyczek) odziany jest w najzwyklejsze czarne Kimono, pod którymi najczęściej znaleźć można bandaże i sine pasy tatuażu na prawym oraz lewym ramieniu, zmierzające wzdłuż kręgosłupa aż do Jego zakończenia, odwzorowujące skrzydła. O znaczeniu tego jakże artystycznego dzieła wie jedynie sam Aidou. W wypadku spotkań biznesowych bądź podczas misji wśród zwyczajnych ludzi zwykł przyodziewać mniej rzucające się w oczy ubrania, takie jak garnitur (oczywiście tuż pod nim znajduje się lekka kamizelka zbrojna (bardzo zbliżona do tych, które nosili Samurajowie).

Ryu, choć nie należy do osób rozmownych i przesadnie wylewnych, do świata i aktualnie dziejących się na nim rzeczy nastawiony jest neutralnie. Z samej rozmowy z nim wywnioskować można iż krótkie i lakoniczne wypowiedzi są u niego na porządku dziennym, a chłód płynący od Jego osoby wyczuwalny jest na kilometr, czemu z resztą nie ma się co dziwić. Po wydarzeniach, które dzień po dniu uświadamiały go o okrucieństwie ludzi i egoizmie, każdą nowo poznaną osobę trzyma na dystans i stara się nie wdawać w zbędną polemikę. Z pozoru wydaje się być osobą spokojną i opanowaną - czar pryska w momencie, w którym po raz pierwszy zostanie zraniony.

Uzbrojenie:
Majątek: 0 KUA
• Katana (x2)
• Beretta (x2)

Batsu:
Kallgren (Schutz)

Statystyki:
Ten: 3
Shageki: 1
Kenjutsu: 2
Hakuda: 0
Fuketsugei: 0
Chi: 7
Siła: 2
Szybkość: 5
Witalność: 0
_____________________________________________________

Moc: Hiraishin (Flying Thunder God) - Ryu w wyniku połączenia mocy fizycznej z mocą psychiczną jest w stanie efektywnie poruszać się na pewne odległości z dużą szybkością. Umożliwia mu to także wykonywanie akrobacji, cięć lub uników w położeniu w którym normalnie nie miałby takiej możliwości (co w cale nie znaczy, iż zawsze mu się powiedzie). Ostatecznie można dojść do wniosku iż jest to raczej "teleportacja" na niewielką skalę, niż po prostu poruszanie się (połączenie walorów fizycznych i psychicznych czyni ją tak dziwną mocą).

Typ: Nouryoku

Kijunhou:
- Podstawowym wykorzystaniem Latającego Boga Gromu jest niezwykle szybkie poruszanie się (jak na aktualny poziom szybkości). Umiejętność więc może zostać wykorzystana do pokonywania dystansu, wykonywania bardziej efektywnych uników lub bardziej efektywnych zastosowań broni.

Eisai:
Do poprawy.
Ikusaiji (Battle Spirit) - rycerze znani są z niebywałej odporności na obrażenia. Po wybraniu tej zdolności, bohater znosi efekty ran, jakby jego Witalność była wyższa o 1.
Ostatnio zmieniony przez Lorgan 18-03-2018, 18:07, w całości zmieniany 11 razy  
   
Profil PW Email
 
 
»Mariushu   #14 
Rycerz


Poziom: Keihai
Posty: 4
Dołączył: 07 Sty 2012
Cytuj
Imię / Nazwisko / Kryptonim:
Mariushu / Shinigami / "Płonący Rycerz"

Wiek:
Nieznany.

Biografia:
Mariushu pochodzi z wojskowego Klanu Shinigamich, klan ten zazwyczaj krył się w cieniu, by być asem w rękawie cesarza. Klan ten od wieków dostarczał zdolnych żołnierzy do armii, jedna z ich rodzin oddawała dzieci do Projektu który stworzył rycerzy. Ojciec Mariushu był G1 a matka zwykłym człowiekiem. Gdy miał dwa miesiące po śmierci jego wuja "zapieczętowano" w nim Hinokami broń stworzoną przez Zaelotów do zniszczenia Neg.
Od kiedy skończył 3 lata był trenowany na żołnierza, a gdy skończył 14 lat wysłany do CAT, by dokończyć szkolenie. Przez większość czasu był ignorowany. Cieszył się z tego powodu, ponieważ cień to sprzymierzeniec jego klanu. Jednak nie trwało to wiecznie.
Gdy pierwszy rok nauki się kończył, jedna z drugich klas nadludzi Wzięła sobie na cel klasę. Pierwszą ofiarą był Mariushu, jednak nie dał się sprowokować, ale kiedy zaczęli napastować resztę klasy wpadł w szał. Razem z dwójką innych studentów Powalił ich wszyscy poznali jego silę. Gdy ukończył Akademie razem z przyjaciółmi dołączył do jednostki specjalnej.

Opis:
Wygląd: Wysoki atletycznie zbudowany brunet. Ma pociągła twarz na której znajdują się niebieskie oczy i którą przecina szrama z walki ze straszą klasą. Jeszcze więcej blizn można zobaczyć na jego klatce piersiowej, a na jego lewej łopatce widnieje Hieroglif shinigami, który mówi o jego przynależności do klanu.
Zazwyczaj pojawia się w zwykłym mundurze polowym, Ale gdy rusza do walki używa własnoręcznie zrobionego pancerza. Wygląda on jak zbroja płytowa, Której lewy naramiennik zasłania całą górną część ramienia, znajdują się na nim symbole: Jednostki, szarży i godło Neg.
Charakter: Mariushu stara się robić wrażenie znudzonego idioty. Prawda jest taka Że to całkiem inteligentny człowiek który prawie nikomu nie ufa. Kieruje się żelaznym kodeksem Honorowym.
Człowiek który przekona go do otwarcia się zyskuje w nim przyjaciela lojalnego do końca życia. Silna wola Mariushu sprawia że nie da się go złamać.

Uzbrojenie:
Majątek: 0 KUA
• Zambatō - Olbrzymia katana długości 2,5m. Rzadko kto może nią władać, z powodu olbrzymiego ciężaru.

Batsu:
Kallgren (Schutz)

Statystyki:
Ten: 4
Shageki: 2
Kenjutsu: 2
Hakuda: 0
Fuketsugei: 0
Chi: 6
Siła: 4
Szybkość: 1
Witalność: 1
_____________________________________________________

Moc: Mahō no buki - ognista moc działająca przez broń Mariushu.

Typ: Nouryoku

Kijunhou: Kasai no gētou~ei
- Ognista brama działa zależnie od broni którą dzierży Mariushu.
Powstaje ognisty miecz lub płonący krabin strzelający ognistymi pociskami.

Eisai:
Kan (Sixth Sense) - rzadko spotykana zdolność wyczuwania czyhającego niebezpieczeństwa. Jej działania nie da się niestety odróżnić od zwykłego przeczucia, które może być mylne. Innymi słowy, postać nieustannie polegająca na Kan wpędzi się w paranoję.
Ostatnio zmieniony przez Lorgan 18-03-2018, 18:08, w całości zmieniany 10 razy  
   
Profil PW Email
 
 
»Aruik   #15 
Rycerz


Poziom: Keihai
Posty: 5
Wiek: 35
Dołączył: 20 Wrz 2012
Cytuj
Imię / Nazwisko / Kryptonim:
Gabriel; Aleksander / Nibelung / Aruik

Wiek:
35 l.

Biografia:
Trzeci, najmłodszy w swoim pokoleniu Nibelung przyszedł na Świat w dramatycznych okolicznościach: matka, której ciąża była zagrożona, została poddana specjalnej kuracji mającej uratować dziecko, przypłaciła to jednak własnym życiem. Nadczłowiek pierwszego pokolenia w chwili narodzin wyzwolił moc tak silną, że zabił wszystkich obecnych na sali porodowej, w tym własną rodzicielkę. Ciężar wychowania został więc przeniesiony na rzesze prywatnych nauczycieli i dwie starsze siostry – ojciec, a zarazem głowa rodu Nibelungów wycofał się z życia rodzinnego niemal całkowicie, pozostając wyłącznie w świecie dworu i finansjery Nag.
Sam Gabriel po uzyskaniu wykształcenia próbował właściwie każdej dziedziny niezgodnej z rodowym profilem: kariery muzyka, poety, podróżnika, by wreszcie pod groźbą wydziedziczenia trafić na Cesarską Akademię Nauk Społecznych gdzie zyskał swoje przezwisko i poznał przyszłą żonę, Martę Noah. Zgodnie z przewidywaniami, na związek nie przystano łatwo, jednak przez wzgląd na pierwszeństwo dziedziczenia Marcie i Gabrielowi udało się wejść w uświęcony mocą cesarską związek małżeński w drugim miesiącu roku 1612, z zastrzeżeniem utajnienia wydarzenia przed opinią publiczną. Wtedy też, w trakcie podróży poślubnej po wyspach północnego Khazaru, okrutnie zamordowano Martę Noah-Nibelung, a Gabriel Aleksander poddając się rozpaczy zabił kilkadziesiąt znajdujących się w pobliżu osób.
Wydarzenie z trudem zatuszowano, winą obarczając niesnaski lokalnych plemion, zaś młodego Nibelunga na kilka miesięcy uwięziono. Ułaskawienie nastąpiło pod zastrzeżeniem wstąpienia do czynnej służby, jednak kiedy powrócił na dwór był już zupełnie innym człowiekiem – zdeterminowanym i w wielu aspektach pustym, świadomym własnej mocy oraz obowiązków. Od tego momentu rozpoczął pracę na rzecz przyszłości Nag i kiełkującej zemsty, balansując między dworem, międzynarodową areną szpiegowską a granicą własnego szaleństwa.

Opis:
Wzrost: 162 cm
Waga: 56 kg
Kolor Oczu: Niebieskozielone
Grupa Krwii: 0 RH+
Gabriel to niski, szczupły mężczyzna o niepozornej posturze i żylastym ciele. Porusza się zwinnie choć gwałtownie, często zbyt wnikliwie obserwując otoczenie, co przysporzyło mu już licznych problemów dyplomatycznych. By z nich wybrnąć korzysta z naturalnej charyzmy i erudycji, ma też tendencje do ubarwień. Ostatnie miesiące naniosły jednak na szlachetne, ostre rysy cień zmęczenia, którego nie pokrywa nawet wyćwiczony uśmiech. Do niedawna nosił długie, jasne włosy spięte w warkocz, jednak z racji żałoby ściął je krótko, do formy akceptowalnej przez Dwór.
Najczęściej zakłada rodowe srebro i zieleń, skrojone zgodnie z aktualną modą, zawsze z czarnym deseniem podkreślającym żałobę po utraconej żonie. Jeżeli jednak chce pozostać nierozpoznany, dobiera czarny prochowiec i dawny, nagijski mundur. Oddając się służbie Nibelung zapuścił również tradycyjną brodę i nie zdejmuje z palców pierścieni wyznaczających jego status – obrączki, sygnetu i sygilu państwa.

Uzbrojenie:
Majątek: 0 KUA
• Renor - Przez cały czasu Aruik utrzymuje aktywnym swoje Kijunhou w postaci 110 centymetrowego, obosiecznego miecza. Klinga ma barwę stalowoszarą zdobioną w czarny deseń i prostą rękojeść. Jest przy tym lodowata dla każdego kto ją dotknie, poza samym Rycerzem. Miecz publicznie tak przyrósł do wizerunku syna rodu Nibelungów, że dorobił się własnej poszwy, nazwy i motta.
• Mundur Nibelung – Charakterystyczny dla Cesarskich, wąski płaszcz, opięty korpusową kamizelką z elementami pancerza i karwaszami. Pomimo pozostawienia kroju, ten wykonany jest dokładniej i w barwach Nibelungów, z zastąpieniem ciężkich, wojskowych butów skórzanym obuwiem szermierczym. W naramienniki wszyto nadajnik, a do pasa nadgorliwy producent dodał zestaw noży.

Batsu:
Kallgren (Schutz)

Statystyki:
Ten: 2
Shageki: 0
Kenjutsu: 2
Hakuda: 0
Fuketsugei: 0
Chi: 6
Siła: 1
Szybkość: 3
Witalność: 2
Punkty frakcji: 2
_____________________________________________________

Moc: Killian d’Wu'Suul (Płatnerstwo Dusz) - wydobywanie z ludzkich dusz broni najbardziej dopasowanej względem ich fizyczności, umiejętności, wspomnień i psychiki.

Typ: Nouryoku

Kijunhou:
- Zdolność do materializacji Killian d’Wu'Suul. Następuje ona przez dotyk i wyciągnięcie broni z podmiotu lub przestrzeni obok niego – wygląd i stan przedmiotu jest całkowicie zależny od wizji Rycerza, za to jego wielkość i trwałość od Douriki i stanu psychicznego podmiotu. Wartość Ten podmiotu walczącego własną bronią należy uznać za wyższe o 1.
Rycerz, jako kreator Killian d’Wu'Suul, ma pełną kontrolę nad wielkością i położeniem broni, może również utworzyć kilka kopii tego samego przedmiotu. Jednocześnie nie może utrzymać więcej niż 4 zmaterializowanych Killian d’Wu'Suul.
Aktualnie zmaterializowane Killian d’Wu'Suul:
• Aruik Gabrile Nibelung

Eisai:
Do poprawy.
Gunrei - wychowanie w państwie o wielkich, wojskowych tradycjach zapewnia czasem niezwykłą zdolność dowodzenia. Bohaterowie z Gunrei mogą mieć o 1 więcej podwładnych, niż wynika to z ich poziomu.
_____________________________________________________

Frakcja:

1. Sylwia Sandra "#5 Starburst"
Spoiler:

Opis:
Wzrost: 185 cm
Waga: 79 kg
Wiek: 25 lat
Kolor Oczu: Orzechowe
Grupa Krwii: AB RH+
Starburst to wysoka blondynka o owalnej, jasnej twarzy i zadartym nosku, najczęściej zamyślona z zagubionym gdzieś wzrokiem. Z jej twarzy rzadko znika uśmiech – lekki tak samo jak jej ruchy. Najczęściej ubiera się w obcisły, czarny kombinezon taktyczny, choć jeżeli tego wymaga misja założy nawet sukienkę koktajlową.
Walka: Nie wchodzić w starcie z wrogiem to nadrzędna zasada Starburst. Jest znakomitym snajperem, a jej Kijunhou umożliwia strzał z właściwie każdej pozycji. Jeżeli ktoś nawet odkryje jej stanowisko snajperskie, pod osłoną niewidzialności stara się pojedynczym pchnięciem zneutralizować zagrożenie i wrócić do głównego celu. Nie stroni od materiałów wybuchowych, amunicji drążącej i każdego innego narzędzia wysokiego kalibru.

Uzbrojenie: Karabin snajperski BOR-22, para pistoletów typu Glock, stalowy sztylet mizerikordia oraz, zależnie do potrzeb, materiały wybuchowe detonowane zdalnie.

Ulepszenia: Heros (1), Doushi, Sen'you.

Statystyki:
Ten: 2
Shageki: 2
Kenjutsu: 0
Hakuda: 0
Fuketsugei: 0
Chi: 0
Siła: 0
Szybkość: 0
Witalność: 0

Moc (Nouryoku): ??? - długie, płowe włosy sięgające do łydek których poszczególne wici mają tendencję dotykać wszystkiego wokół.

Typ: Dywersyjny

Kijunhou:
- Włosy Starburst są w całości efektem jej mocy: poruszają się, rosną i splatają wedle jej uznania w zasięgu 3 metrów od użytkowniczki. Wszystko co oplotą, w tym one same, staje się niewidzialne poprzez załamanie światła.

Eisai:
Do poprawy.
Issen Kajuu (Flash Load) – Dzięki tej technice Starburst zasłynęła jako strzelec wyborowy. Korzystając z Kijunhou potrafi błyskawicznie przeładować magazynek nawet największego kalibru.

Douriki: 0

Ostatnio zmieniony przez Lorgan 18-03-2018, 18:09, w całości zmieniany 14 razy  
   
Profil PW Email
 
 
»Ronzel   #16 
Rycerz


Poziom: Keihai
Posty: 15
Wiek: 27
Dołączył: 09 Gru 2012
Cytuj
Imię / Nazwisko / Kryptonim:
Ronzel / Schun / Flash

Wiek:
Nieznany.

Aktywność:
Ninmu: Terror

Opis:
Shun jest wysokim rycerzem w średnim wieku. Ma lekki zarost, szare oczy i długie, brązowe włosy zawiązane w koński ogon. Na sobie nosi kuloodporny pancerz, który zakryty jest czarnym kimono, które kojarzy się bardziej z kulturą Sanbetsu niż Nag. Na kimonie nałożone jest tak zwane "haori" o różowym kolorze w czerwone kwiaty o ostrych czarnych zakończeniach. Nosi zazwyczaj zwykłe klapki zawiązane na kostkach. Ronzel nosi na prawym oku czarną opaskę, która zasłania połowę rany przelatującej przez oko, które praktycznie nie nadaje się już do użytku. Ronzel nie dba o wygląd, ale otacza się wieloma oryginalnymi, cennymi dla niego przedmiotami: włosy spina niebieską frotką i dwiema spinkami w kształcie drobnych, czerwonych kwiatów. Na głowie nosi słomkowy kapelusz (tzw. sakkat), przy którym po obu bokach wystają niezawiązane białe sznurki Na haori zarzuca kobiece, kwieciste kimono w różowym kolorze, a zamiast zwykłego, białego sznura ma jasnoniebieską szarfę zakończoną krótkimi frędzlami, przy której zawieszone są jego dwa miecze.

Ronzel jest osobą spokojną i zabawną, lubiącą od czasu do czasu wypić sobie jakiś mocniejszy trunek. Jego ulubionym zajęciem jest leniuchowanie i spanie. Uwielbia uganiać się za pięknymi kobietami. Zawsze jest na luzie, nawet podczas walk.

Uzbrojenie:
Majątek: 0 KUA
• Katana (85 cm)
• Wakizashi (60 cm)

Batsu:
Kallgren (Schutz)

Statystyki:
Ten: 2
Shageki: 0
Kenjutsu: 1
Hakuda: 1
Fuketsugei: 0
Chi: 8
Siła: 3
Szybkość: 3
Witalność: 2
_____________________________________________________

Moc: Rapid Movement - moc polegająca na nadzwyczajnie szybkim przemieszczaniu się.

Typ: Nouryoku

Kijunhou: Step
- Początkowe stadium wykorzystania swojej mocy. Polega na błyskawicznym, wręcz niezauważalnym przemieszczeniu się 10m dalej. Jest to coś podobnego do "Soru" lecz dzięki tej technice można uniknąć ataku, który jest kilka milimetrów od skóry użytkownika. Technika ta działa nawet, gdy użytkownik leży. Może być również wykorzystana na różne sposoby w walce, aby przyspieszyć swoje ruchy.

Eisai:
Do poprawy.
Ikusaiji (Battle Spirit) - rycerze znani są z niebywałej odporności na obrażenia. Po wybraniu tej zdolności, bohater znosi efekty ran, jakby jego Witalność była wyższa o 1.
Ostatnio zmieniony przez Lorgan 18-03-2018, 18:10, w całości zmieniany 7 razy  
   
Profil PW Email
 
 
»Dante   #17 
Rycerz


Poziom: Keihai
Posty: 5
Wiek: 32
Dołączył: 02 Paź 2014
Skąd: Toruń
Cytuj
Imię / Nazwisko / Kryptonim:
Dante / Lightbringer / -

Wiek:
Nieznany.

Biografia:
Brak.

Opis:
Wygląd: Dante jest młodzieńcem o średniej budowie ciała, którego oczy mienią się na niebiesko, a białe włosy pozostają we wiecznym nieładzie. Na jego twarzy zawsze gości uśmiech dzięki któremu przybywa mu znajomych, ponieważ robi dobre pierwsze wrażenie. Ubiera się przeważnie w taki sam rodzaj ubrań, których kolory wyryły się w jego pamięci. Zawsze ma na sobie czarne materiałowe spodnie i białą koszulę sportową, której materiał przylega do ciała. Czasami narzuca na siebie czarny płaszcz bez rękawów. Jego piszczele jak i ręce od palców do łokcia owinięte są zawsze bandażami, aby rany po walce wręcz były mniej dotkliwe, natomiast jego stopy zakryte są czarnymi i wygodnymi butami.

Charakter: Dante to osoba o bardzo barwnej i ciepłej osobowości. Rzadko kiedy dąży do tego, aby komuś dopiec lub sprawić, aby poczuł się źle. Oczywiście inaczej sprawy się mają, jeżeli ktoś wyprowadzi go z równowagi – choć jest to naprawdę bardzo trudne. Posiada ogromny optymizm, dlatego też na jego twarzy rzadko kiedy można ujrzeć smutną i zatroskaną minę. Od dziecka posiadał ogromną charyzmę i potrafił w łatwy sposób przyciągać do siebie inne osoby i nabywać nowych znajomości. Rzadko kiedy jest impulsywny i kieruje się chwilą emocji, więc popełnia mało błędów. Woli poczekać lub wycofać się ze swoich działań niż brnąć ku zagładzie. Jest typem myśliciela, który zawsze na wszystko ma jakąś odpowiedź i wytłumaczenie, dlatego bardzo trudno zaskoczyć go jakąś trudną sprawą. Przejawia po prostu dość dużą błyskotliwość w tym co robi i pewnie właśnie dlatego zawsze stara się dobrze dobierać słowa w zależności od sytuacji. Ponad wszystko stawia dobro przyjaciół i zawsze stara im się pomóc w najtrudniejszych momentach ich życia.


Uzbrojenie:
Majątek: 0 KUA
• Claymore (całkowicie biały) - 140 centymetrowy miecz dwuręczny.

Batsu:
Kallgren (Schutz)

Statystyki:
Ten: 3
Shageki: 0
Kenjutsu: 2
Hakuda: 1
Fuketsugei: 0
Chi: 7
Siła: 2
Szybkość: 3
Witalność: 2
_____________________________________________________

Moc: Katachi Kaze - kształtowanie wiatru poprzez zagęszczanie, ukierunkowywanie itp.

Typ: Tsukau

Kijunhou: Shinten
- Umiejętność polegająca na zebraniu powietrza wokół broni (miecza) i skondensowaniu go, aby wytworzyć bardzo cienką warstwę przybierającą formę trudno dostrzegalnego przedłużenia ostrza zarówno wzdłuż jak i w szerz. Przedłużenie może wynosić maksymalnie 15 cm, co w zwarciu, może przynieść wymierne korzyści.

Eisai:
Ikusaiji (Battle Spirit) - rycerze znani są z niebywałej odporności na obrażenia. Znoszą efekty ran, jakby ich Witalność była wyższa o 1.
Ostatnio zmieniony przez Lorgan 18-03-2018, 18:10, w całości zmieniany 9 razy  
   
Profil PW Email
 
 
»Corvus   #18 
Rycerz


Poziom: Keihai
Posty: 23
Wiek: 39
Dołączył: 06 Sty 2010
Skąd: Z twojego koszmaru
Cytuj

Imię / Nazwisko / Kryptonim:
Corvus / Corax / Unabomber

Wiek:
Nieznany.

Biografia:
Brak.

Opis:
Corvus to średniego wzrostu mężczyzna, przed trzydziestką, o niezbyt potężnej budowie ciała. Ma krótkie, jasne włosy, szare oczy i zazwyczaj jedno lub dwudniowy zarost. Jedynym stałym elementem jego ubioru są stare znoszone jeansy.
Wygląda na osobę wiecznie radosną i uśmiechniętą, co dosyć często sprawia że inni nie biorą go na poważnie. Uwielbia muzykę rockową i picie piwa do oporu, a jako że będąc saperem, czyli w dowolnej chwili może go zabić źle przecięty kabelek, stara się nie tracić ani jednej chwili z życia.

Uzbrojenie:
Majątek: 0 KUA
• 2 wzmacniane i dociążane pałki teleskopowe (tak, jestem w stanie zablokować nią miecz, ale raczej nie dwuręczny)
• Pistolet Luger

Batsu:
Kallgren (Schutz)

Statystyki:
Ten: 4
Shageki: 2
Kenjutsu: 0
Hakuda: 0
Fuketsugei: 2
Chi: 6
Siła: 1
Szybkość: 3
Witalność: 2
_____________________________________________________

Moc: Irikuchi - pozwala na stworzenie bezpośredniego połączenia między dwoma odległymi od siebie miejscami

Typ: Nouryoku

Kijunhou:
- Tworzy w przestrzeni "wrota" przez które można przejść w inne miejsce znajdujące się w zasięgu wzroku. Przejście ma wielkość ok 50x50 cm i działa tylko w jednym kierunku, więc jeśli coś lub ktoś przejdzie przez nie całkowicie nie będzie mogło wrócić tą samą drogą bez stworzenia wrót powrotnych.

Eisai:
Kan (Sixth Sense) - rzadko spotykana zdolność wyczuwania czyhającego niebezpieczeństwa. Jej działania nie da się niestety odróżnić od zwykłego przeczucia, które może być mylne. Innymi słowy, postać nieustannie polegająca na Kan wpędzi się w paranoję.
Ostatnio zmieniony przez Lorgan 18-03-2018, 18:11, w całości zmieniany 5 razy  
   
Profil PW Email
 
 
»oX   #19 
Rycerz


Poziom: Ikkitousen
Stopień: Samurai
Posty: 740
Wiek: 33
Dołączył: 21 Paź 2010
Skąd: Wejherowo
Cytuj

Imię / Nazwisko / Kryptonim:
Chris / Murphy / KRZ, oX

Wiek:
39 l.

Aktywność:
Ninmu: Krew w ciemności; Serce wojownika; Tablica zleceń - TANARI; Tablica zleceń - TANARI [2]; Podmorski sekret; Tablica zleceń - TANARI [3]; Tablica zleceń - Zakon Gryfa; Tablica zleceń - TANARI [4]; Tablica zleceń - Zakon Gryfa [2]; Tablica zleceń - TANARI [5]; Tablica zleceń - Zakon Gryfa [3]; Tablica zleceń - Zakon Gryfa [4]; Tablica zleceń - Zakon Gryfa [5]; Tablica zleceń - Zakon Gryfa [6]; Tablica zleceń - Zakon Gryfa [7]; Tablica zleceń - Zakon Gryfa [8]; Tablica zleceń - Zakon Gryfa [9]; Tablica zleceń - Zakon Gryfa [10]; Tablica zleceń - Zakon Gryfa [11]; Żrąca nienawiść II; Tablica zleceń - TANARI [6]; Tablica zleceń - TANARI [7]; Tablica zleceń - Skarseld; Tablica zleceń - Skarseld [2]; Tablica zleceń - Zakon Gryfa [12]; Tablica zleceń - Zakon Gryfa [13]; Tablica zleceń - Zakon Gryfa [14]; Autostrada do piekła II; Przeciw stalowemu orłowi; Tablica zleceń - Zakon Gryfa [15]; Tablica zleceń - Zakon Gryfa [16]; Tablica zleceń - Zakon Gryfa [17]; Tablica zleceń - Na własną rękę; Tablica zleceń - Zakon Gryfa [18]; Tablica zleceń - Zakon Gryfa [19]; Tablica zleceń - Skarseld [3]; Tablica zleceń - Skarseld [4]; Tablica zleceń - Na własną rękę [2]; Megahit
Tankyuu:

Biografia:
Rycerze są w trakcie poznawania przeszłości Murphy'ego. W niedługim czasie pojawi się jego pełna biografia.

Opis:
Wzrost: 182 cm
Waga: 80 kg
Kolor i długość włosów: Czarne, średniej długości
Kolor oczu: Niebieskie
Zarost: "Short boxed beard"
Znaki szczególne: Mała blizna na lewej części szyi, średnia na lewym policzku (ukryta pod zarostem), duża ilość blizn na plecach.

Murphy zachowuje się jak typowy egzekutor - introwertyk. Ciężko nawiązuje nowe znajomości, woli spędzać czas na łonie natury, aniżeli w zatłoczonym mieście, nie ufa ludziom (nawet tym, z którymi długo współpracuje). Preferuje używanie broni palnej, ponieważ tylko wtedy może korzystać z nadnaturalnych talentów. Posiada liczne kontakty na czarnym rynku, skąd często skupuje oręż nowej generacji. Jego życie określić można jednym słowem - "misja". Dzięki długim i trudnym treningom utrzymuje atletyczną sylwetkę.

Jedyna "osoba", której ufa bezgranicznie, to odnaleziony podczas misji pies - Bullet. Nienawidzą się, ale jeden wskoczyłby za drugiego w ogień i odwrotnie. Wykonał niezliczoną ilość zadań dla swojego kraju, któremu jest wierny niczym pies. Nawet przez chwilę nie myślał o dezercji, jak Bullock, jego ojciec.

Umiejętności niebojowe:
    • Aktorstwo (1)
    • Biologia [Botanika] (2)
    • Detektywistyka (1)
    • Koneksje [Nag, Babilon, Sanbetsu] (3)
    • Materiały wybuchowe (1)
    • Mechanika (1)
    • Okultyzm (2)
    • Przetrwanie (2)
    • Prowadzenie [Samochody terenowe] (2)
    • Psychologia [Tortury] (2)
    • Taktyka (4)
Szkoły Walki (Dou):
    • Sejou: Nekokou Sogeki (2)

    1. Dostrojenie - postać posługująca się formami Nekokou Sogeki otrzymuje modyfikator +1 do Szybkości kosztem -1 do Siły oraz może wykorzystywać poziom szkoły do podnoszenia Shageki.
    2. Cicatriz - manewr składający się praktycznie z 3 ruchów. Bohater najpierw odskakuje w prawo lub w lewo, następnie turla się po ziemi, po czym podrywa się na równe nogi i wycofuje tyłem po nieprzewidywalnym zygzaku. W ruchu wojownik jest bardzo ciężki do trafienia z dystansu i nieustannie strzela do przeciwnika z różnych płaszczyzn, nie tracąc, co najważniejsze, zanadto celności.
Uzbrojenie:
Majątek: 1,125,000 KUA
• Colt
Karabin snajperski .50 cal
Karabin szturmowy
• Katana (rzadko używana)
• Klucz elektro-utwardzalny
• Skrin
• 13mm A-TG "Door Knocker"
• Zbroja Aegis Z-0 (zakładana tylko na potrzeby misji "incognito")
• Granat elektromagnetyczny
• Granat termiczny
• Kamizelka modułowa (różne warianty)
• Plecak (różne wielkości)
• Sprzęt do biwakowania
Większa część uzbrojenia trzymana jest w różnych kryjówkach (głównie Damar i Avalon). Murphy lubuje się w różnorakim orężu, przede wszystkim w broni palnej, dzięki której wykorzystuje swój nadnaturalny talent. Ekwipunek dobiera indywidualnie, na potrzeby danej misji. Nie rozstaje się jedynie z ulubionym Coltem, którego najczęściej chowa w kaburze podpiętej do paska.

Batsu:
Nag Inpu (Samurai)
Zakon Gryfa (Łowca)
Skarseld (Vakt)

Statystyki:
Ten: 5
Shageki: 2
Kenjutsu: 1
Hakuda: 2
Fuketsugei: 0
Chi: 5
Siła: 2
Szybkość: 2
Witalność: 1
Punkty frakcji: 1
_____________________________________________________

Moc: Iryoku no Shosou (Aspects of Power) - zdolność przyzywania i kontrolowania aspektów samego siebie.

Typ: Shouzuru

Kijunhou: Ao no Jisou (Blue Aspect)
Spoiler:

- Użytkownik przyzywa swoją łagodną stronę, która manifestuje się jako żeńska wersja samego siebie. W przypadku oX'a, została ona nazwana Christina. Jest szczupła i dość atletycznie zbudowana, ma czarne, sięgające szczęki włosy, 174 cm wzrostu i waży 59 kg. Może być utrzymywana do utraty przytomności lub zaśnięcia. Jej strój jest zawsze damskim odwzorowaniem ubrania twórcy z momentu, w którym została przyzwana. Posiada także statystyki Ten oraz Szybkość równe jego własnym (pozostałe statystyki Chi wynoszą zero), włącznie ze wszystkimi premiami wynikającymi z Douriki. Po przyzwaniu, manifestacja Ao no Jisou pojawia się nie dalej, jak 10 metrów od użytkownika. W tym samym zakresie może zostać odesłana. Efektywny zasięg działania, wynosi z kolei 500 metrów. Atak, który zadałby obrażenia, rozprasza ją na 10 minut (minus minuta za każdy punkt posiadanego Ten) i wywołuje krótki, ale intensywny atak bólu u właściciela mocy. Kontrolowanie manifestacji odbywa się telepatycznie. Można widzieć jej oczami, słyszeć jej uszami, a także mówić jej ustami, lecz wtedy traci się dostęp do własnych zmysłów.

Gensoku: Ao no Jisou: Kutsurogi (Blue Aspect: Relaxation)
- Manifestacja delikatnej strony użytkownika, przejawia swoją prawdziwą moc. Jest w stanie dotykiem rozpraszać przepływ Douriki, wywołując miejscowy paraliż na sekundę za każdy punkt posiadanego Ten. Efekt ten przenika przez ubranie i jest zupełnie niezależny od obrażeń (a więc działa nawet, gdy np. te zostaną zablokowane Tekkai lub mocą o podobnym charakterze). Dodatkowo, użytkownik może poprzez dotyk scalić się z Ao no Jisou, przejmując tę moc samemu. W tej formie, jego tęczówki wydzielają intensywną, niebieską poświatę.

Ousei: Midori no Jisou (Green Aspect)
Spoiler:

- Użytkownik przyzywa swoją twórczą stronę, która manifestuje się jako bardziej wyniosła wersja samego siebie. W przypadku oX'a, została ona nazwana Christopher. Wygląda niemal tak samo jak on, lecz ma dłuższe, zaczesane do tyłu włosy i jest zawsze gładko ogolona. Może być utrzymywana do utraty przytomności lub zaśnięcia. Jej strój jest zawsze dobrze skrojonym, czarnym garniturem, skórzanymi rękawiczkami, wypastowanymi butami i okularami. Posiada statystyki Ten oraz Witalność równe twórcy (pozostałe statystyki Chi wynoszą zero), włącznie ze wszystkimi premiami wynikającymi z Douriki. Po przyzwaniu, manifestacja Midori no Jisou pojawia się nie dalej, jak 10 metrów od użytkownika. W tym samym zakresie może zostać odesłana. Efektywny zasięg działania, wynosi z kolei 500 metrów. Jej odporność na obrażenia jest taka sama, co oryginału. Śmiertelny cios rozprasza ją na 10 minut (minus minuta za każdy punkt posiadanego Ten) i wywołuje krótki, ale intensywny atak bólu u właściciela mocy. Kontrolowanie manifestacji odbywa się telepatycznie. Można widzieć jej oczami, słyszeć jej uszami, a także mówić jej ustami, lecz wtedy traci się dostęp do własnych zmysłów.
Mocą tej manifestacji jest roztaczanie wokół siebie zielonej, półprzezroczystej aury. Może ona dowolnie rozszerzać się lub kurczyć (maksymalnie do tylu metrów średnicy, ile wynosi Ten użytkownika), pozwalając na swobodną manipulację. Jej twardość i masa zbliżone są do betonu, jednak w żaden sposób nie obciążają, ani nie blokują twórcy. Zastosowanie mocy ogranicza jedynie wyobraźnia: da się roztoczyć wokół siebie solidną tarczę, obezwładnić cel kajdanami lub klatką, stworzyć kopię klucza pasującego do zamka itp. Dodatkowo, użytkownik może poprzez dotyk scalić się z Midori no Jisou, przejmując tę moc samemu. W tej formie, jego tęczówki wydzielają intensywną, zieloną poświatę.

Eisai:
Ikusaiji (Battle Spirit) - rycerze znani są z niebywałej odporności na obrażenia. Znoszą efekty ran, jakby ich Witalność była wyższa o 1.
Yokan (Premonition) - metoda bezprzyrządowego wykrywania poziomu Douriki u osób, które właśnie go używają.
Soru (Warp) - zaawansowana technika ruchowa, sprawiająca, że atakujący może "zniknąć" sprzed oczu obserwatora i pojawić się nawet kilka metrów dalej. Jej skuteczność zależy od Szybkości.

Onten:
Jahou: Sedo (Black Arts: Back Door) - technika przekazywana jest wyłącznie pracownikom Skarseld i wymaga wdrożenia specjalnego, zmieniającego się szyfru, który zestroi wyrysowany przez użytkownika krąg z rytualnym kręgiem w Orcus. Jeżeli wszystko pójdzie dobrze, Sedo przeniesie wszystkich w pierwszym kręgu do drugiego. Jeżeli nie (na przykład po podaniu błędnego szyfru), uczestnicy rytuału zostaną rozerwani na strzępy przez nieujarzmioną moc. Przygotowanie i dostrojenie kręgu pod teleportację wymaga około czterech godzin. Nie można go aktywować, jeżeli twórca nie będzie w tym czasie przebywał wewnątrz.
_____________________________________________________

Frakcja:

1. Bullet
Spoiler:


Biografia: Bullet został odnaleziony przez Chrisa Murphy'ego podczas jednej z misji wykonywanej z ramienia Zakonu Gryfa. Wiadomo tylko, że był obiektem badań sanbetańskich naukowców. Nie wiadomo zaś, kiedy posiadł nadnaturalne zdolności. Na nieszczęście wszyscy naukowcy zginęli podczas eksplozji w laboratorium. Murphy przygarnął go, nie mając pojęcia o zdolnościach nowego kompana.

Opis: Z wyglądu przypomina Khazarskiego Dobermana. Umaszczenie czarne, podpalane, stojące uszy, krótki ogon, ostre zęby i pazury. Z zachowaniem bywa różnie - jest wierny swojemu panu i wskoczyłby za nim w ogień, lecz nie należy do najmilszych i potulnych. W skrócie - Murphy uwielbia go jako partnera do walki, lecz nienawidzi jak pies się do niego "odzywa".

Umiejętności niebojowe:
    • Kulturoznawstwo (1)
Ulepszenia: Heros (3), Sen'you, Doushi.

Statystyki:
Ten: 0
Shageki: 0
Kenjutsu: 0
Hakuda: 0
Fuketsugei: 0
Chi: 4
Siła: 1
Szybkość: 2
Witalność: 1

Moc (Shouzuru): Doubutsu Shujin (Władca zwierząt) - atrybuty władzy nad królestwem zwierząt.

Kijunhou: Enzetsu
- Użytkownik wykorzystuje swoje moce żeby porozumiewać się z żywymi istotami, zarówno ludźmi, jak też innymi (zwyczajnymi) zwierzętami. W drugim przypadku ma możliwość zauroczenia celu i skłonienia go do pomocy.

Gensoku: Yuudaina
- Użytkownik przybiera majestatyczną formę, żeby wynieść się ponad normalne zwierzęta. Rośnie o kilkanaście centymetrów, a jego włosy robią się nieco dłuższe, błyszczące i zmierzwione. Douriki zwiększa się w tej formie o 1000 pkt., jednak można ją utrzymać tylko przez 10 sekund, plus kolejne 10 za każdy punkt swojego Ten. Każde użycie wymaga chwili pełnego skupienia, którego nie może przerwać nawet ruch, ani rozmowa.

Eisai:
Ikusaiji - rycerze znani są z niebywałej odporności na obrażenia. Po wybraniu tej zdolności, bohater znosi efekty ran, jakby jego Witalność była wyższa o 1.

Douriki: 1000

Ostatnio zmieniony przez Lorgan 08-03-2018, 16:14, w całości zmieniany 114 razy  
   
Profil PW Email
 
 
»Dann   #20 
Rycerz


Poziom: Ikkitousen
Stopień: Fukutaichou
Posty: 498
Wiek: 26
Dołączył: 11 Gru 2011
Skąd: Warszawa
Cytuj

Imię / Nazwisko / Kryptonim:
Sevastian / Dann / Wraith

Wiek:
35 l.

Aktywność:
Ninmu: Tablica zleceń - Kazuya Ishiro; Serce wojownika; Tablica zleceń - TANARI; Tablica zleceń - TANARI [2]; Tablica zleceń - Zakon Muspelheimu; Wilki i owce IV; Piątek trzynastego; Tablica zleceń - Zakon Muspelheimu [2]; Tablica zleceń - Zakon Muspelheimu [3]; Tablica zleceń - Zakon Muspelheimu [4]; Love Story II; Katharsis

Biografia:
Brak.

Opis:
Wygląd: Sevastian to dość wysoki (184 cm) i smukły mężczyzna. Jego skóra ma bardzo jasny, prawie biały odcień. Ma ciemnobrązowe włosy średniej długości, zazwyczaj luźno opadające po bokach jego pociągłej twarzy. Czasami jakiś niesforny kosmyk zasłoni mu oczy koloru czystego, letniego nieba. Lewą stronę ciała szpeci blizna po poparzeniach. Zaczyna się na policzku, gdzie skóra jest tylko ciemniejsza i lekko pomarszczona, lecz od dołu szyi, aż do lewego uda blizna jest znacznie bardziej widoczna. Poparzone ramię zostało ucięte przez niego samego kilka centymetrów pod zgięciem łokcia. Na dość długim, wąskim i lekko haczykowatym nosie zazwyczaj znajduje się scouter wyglądający jak zwykłe okulary z grubymi, czarnymi oprawkami. Na co dzień ubiera się różnie, od wąskich jeansów, prostych koszulek i skórzanych kurtek, po szyte na miarę garnitury najlepszych producentów na świecie. W czasie misji odrzuca je jednak na rzecz zrobionego na zamówienie pancerza Aegis Z-1. Najczęściej okrywa go długim, ciemnym płaszczem z nieznacznie poszerzonymi rękawami i niewidoczną, otwieraną klapą na prawym łokciu.

Charakter: Jest typem cichego obserwatora, jednak coraz częściej zrzuca tę maskę na rzecz samolubnego cynika. Porzucił wymuszaną na nim przez społeczeństwo postawę bohatera uciśnionych i nie przejmuje się życiem ludzkim, o ile jednostka nie ma dla niego jakiejś wartości. Dba tylko o dobro własne i (nad)ludzi mu bliskich, wysoko stawia też dobro państwa jako suwerena i pracodawcy. Wielkim szacunkiem obdarza tych, którzy przejawiają potęgę i umiejętności. Każdą decyzję stara się dokładnie przekalkulować, lecz często łapie się na działaniu pod wpływem instynktu. Stosunkowo łatwo ulega atrakcyjnym kobietom, zaś wszelkiego rodzaju uzbrojenie jest jego konikiem. W przeszłości uprawiał medytację, która pomagała mu panować nad strachem i presją, lecz porzucił te praktyki. Presja jest dla niego jak napęd, a strach to najlepszy przyjaciel. Gdy dochodzi do walki, używa praktycznie wszystkiego, co ma pod ręką. Jest mistrzem miecza w dwóch stylach walki i to z nim czuje się najlepiej przeciwko innym wojownikom, lecz nie przeszkadza mu to w używaniu własnego ciała, narzędzi a nawet przedmiotów codziennego użytku do szerzenia pogromu. Ciągle stara się w pełni opanować swoją moc, często pozwalając jej szaleć i siać zniszczenie i zamęt na polu bitwy. Woli walkę z wieloma słabszymi przeciwnikami naraz, gdzie może poluzować smycz swojej niszczycielskiej mutacji, lecz honorowy pojedynek jeden na jednego dalej ma w jego przeżartym sercu wyjątkowe miejsce.

Umiejętności niebojowe:
    • Aktorstwo (1)
    • Detektywistyka (1)
    • Koneksje [Nag] (1)
    • Przetrwanie (1)
    • Psychologia (2)
    • Taktyka (1)
Szkoły Walki (Sei):
    • Sejou: Ludift Youshiki (2)

    1. Dostrojenie - postać posługująca się formami Ludift Youshiki otrzymuje modyfikator +1 do Siły kosztem -1 do Witalności oraz może wykorzystywać poziom szkoły do podnoszenia Kenjutsu.
    2. Hatsu Kihonteki Tai - osiem form dobranych przeciwko każdemu typowi przeciwników. Efektywna Siła i Szybkość ataków przeciwko użytkownikowi Ludift Youshiki jest traktowana jak o 1 niższa.

    • Sejou: Hiten Mitsurugi-ryuu (2)

    1. Dostrojenie - postać posługująca się Hiten Mitsurugi-ryuu otrzymuje modyfikator +1 do Szybkości kosztem -1 do Witalności oraz może wykorzystywać poziom szkoły do podnoszenia Kenjutsu.
    2. Kuzu-ryuusen – dziewięć błyskawicznych, skoordynowanych uderzeń w witalne punkty na ciele przeciwnika. Technika zastosowana na pojedynczym celu ma ogromną moc, zaś rozłożona na kilka celów, uniemożliwia wszelkie kontry.
Uzbrojenie:
Majątek: 765,000 KUA
• Wykonana na zamówienie zbroja Aegis Z-1 - łuskowy pancerz w grafitowym kolorze i lekko "odchudzonym" na tle podstawowego modelu, w kluczowych miejscach chroniony dodatkowymi tytanowymi wkładkami. Panele na zewnętrznej stronie karwaszy posiadają wmontowane grube ostrza przypominające szpony, mogące wysuwać się zarówno od strony nadgarstków, jak i łokci;
Szabla segmentowa;
Piłomiecz - rzadko używany;
13mm A-TG "Door Knocker";
• Mały mechaniczny dyspenser amunicji przytwierdzony do panelu na lewym biodrze;
• Gadżety: Klucz elektro-utwardzalny, Scouter w formie okularów i Skrin.

Batsu:
Nag Seikigun (Fukutaichou)
Zakon Muspelheimu (Jedenasty)

Statystyki:
Ten: 4
Shageki: 1
Kenjutsu: 2
Hakuda: 0
Fuketsugei: 1
Chi: 7
Siła: 2
Szybkość: 3
Witalność: 2
_____________________________________________________

Moc: Frygt Jæger - zdolność wykorzystywania strachu, zarówno swojego jak i innych istot.

Typ: Nouryoku

Kijunhou: Genfærd
- Wraith jest w stanie wykryć najskrytsze obiekty przerażenia każdej istoty, z którą wejdzie w kontakt (cielesny lub wzrokowy). Po takim "połączeniu" jest w stanie wysyłać przez następnych dziesięć minut krótkie, gwałtowne wizje do umysłu ofiary. Im silniejszy cel tym słabsza i krótsza wizja. U osób silniejszych od Sevastiana efekty przypomina tylko przeczucie, postaci na podobnym poziomie mają krótkie (0,5-1,5s) wizje, np. widzą pędzący w ich stronę pocisk, kiedy nic takiego nie ma miejsca. W przypadku użycia mocy na postaciach słabszych od Nagijczyka pod względem Douriki, w głowie ofiary pojawia się nawet kilkunastosekundowa wizja, nad którą nie mają kontroli.

Gensoku: Ånd Ridder
- Rozwinięta forma Frygt Jæger pozwala Dannowi na użycie strachu niczym paliwa. Wchłaniając je poprzez kontakt fizyczny, zwiększa własną moc, jednak gdy efekt mija, jego umysł ogarnia wizja podobna do efektu działania Genfærd.
Zaczerpnięcie z pierwszej ofiary daje 500 Douriki na tyle minut, ile posiada się Ten. Druga ofiara zapewni kolejne 500 Douriki, jednak skróci czas działania o połowę.

Ousei: Sand Rædsel
- Zdolność wchłaniania strachu wszystkich w promieniu 1 metra za każde 100道力 i manifestowania go z siebie jako wiecznie zmieniającej się, chaotycznej masy składającej się głównie ze skostniałych kolców, oczu, ust, oślizgłych czułek i purpurowo-poczerniałego ciała. Dann kontroluje przerażające twory Sand Rædsel mroczną stroną swojej osobowości, zwaną Głosem. Pozostaje ona skora do współpracy, jeśli planowane posunięcia mają na celu samoobronę, śmierć, zniszczenie i cudzą krzywdę. W przeciwnym wypadku (np. kiedy próbuje się kogoś ocalić, zrobić coś dobrego) może wymknąć się spod kontroli i zalać wszystkich w okolicy falą nieskoordynowanych, jednak bardzo zajadłych ataków. Wielkość manifestacji jest proporcjonalna do ilości pozyskanego paliwa. Pełne przerażenie przeciętnej osoby pozwala przywołać w około 20 litrów ucieleśnionego strachu. Można wykorzystywać go do przedłużania swoich kończyn, wytwarzania broni, formowania macek do krępowania, obserwowania inaczej niedostępnych miejsc, mówienia do kogoś itp. Atakowanie tworów może wywrzeć na nich efekt (cięcia i uderzenia tylko zmuszają do reformowania, za to ogień i jemu podobne mogą zniszczyć doszczętnie), jednak nie osłabia samego Danna.
- Vinger af Skræk: Dann wykształca błoniaste, pulsujące skrzydła, umożliwiające dość niezdarny lot.
- Rædsel Rustning: Dann okrywa swoje własne ciało warstwą fizycznej manifestacji strachu. Poza dodatkową ochroną, zyskuje wygląd obrzydliwego, wiecznie zmieniającego się potwora niczym z najgorszych koszmarów. W tej formie bardzo ciężko go zaskoczyć, ponieważ na całej powierzchni może wytwarzać dodatkowe oczy.

Eisai:
Kan (Sixth Sense) - rzadko spotykana zdolność wyczuwania czyhającego niebezpieczeństwa. Jej działania nie da się niestety odróżnić od zwykłego przeczucia, które może być mylne. Innymi słowy, postać nieustannie polegająca na Kan wpędzi się w paranoję.
Nagarekihi (Flow Evasion) - technika pozwalająca wyrwać się z rytmu uderzeń przeciwnika, poprzez ekstremalne zwiotczenie własnego ciała.
Soru (Warp) - zaawansowana technika ruchowa, sprawiająca, że atakujący może "zniknąć" sprzed oczu obserwatora i pojawić się nawet kilka metrów dalej. Jej skuteczność zależy od Szybkości.

Onten:
Isan: Gyokari (Inheritance: Imperial Cut) - zaawansowana technika cięcia, której uczą się najlepsi nagijscy żołnierze podczas morderczego treningu. Jest tak szybka i trudna do przewidzenia, że ręka wraz z bronią wydaje się znikać w momencie ataku.
Ostatnio zmieniony przez Lorgan 02-03-2018, 09:23, w całości zmieniany 70 razy  
   
Profil PW Email
 
 

Odpowiedz  Dodaj temat do ulubionych



Strona wygenerowana w 0.16 sekundy. Zapytań do SQL: 22