Tenchi PBF   »    Rekrutacja    Generator    Punktacja    Spis treści    Mapa    Logowanie »    Rejestracja


Rycerze
 Rozpoczęty przez *Lorgan, 13-12-2008, 01:12

20 odpowiedzi w tym temacie
»Drax   #21 
Yami


Poziom: Wakamusha
Posty: 242
Wiek: 33
Dołączył: 06 Sie 2010
Skąd: Gliwice
Cytuj

Imię / Nazwisko / Kryptonim:
Marcus / - / Hawtin; Drax

Wiek:
Nieznany.

Aktywność:
Ninmu: Prawo silnych; Mordercze intencje VI; Tablica zleceń - Yakuza: Phantom Knights; Tablica zleceń - Yakuza: Phantom Knights [2]; Kwiat zemsty; Róża na grobie; Babilońskie zjawy; Tablica zleceń - Yakuza: Phantom Knights [3]; Tablica zleceń - Yakuza: Phantom Knights [4]; Tablica zleceń - Yakuza: Phantom Knights [5]

Biografia:
O przeszłości Marcusa wiadomo bardzo niewiele. Mówi się, że jest bękartem głowy jednego z najważniejszych rodów w Cesarstwie Nag, lecz nikt nigdy nie dał rady sprecyzować którego, ani czy to prawda. Jedynym pewnym punktem w historii młodzieńca jest fakt, iż uczęszczał do ekskluzywnej Cesarskiej Akademii Taktycznej, lecz nie wiadomo z jakim wynikiem ją ukończył, o ile w ogóle.

Opis:
Wygląd: Hawtin jest wysokim mężczyzną o lodowato niebieskich oczach i niesamowicie bladej cerze. Czarne, średniej długości włosy zaczesuje gładko do tyłu, nie zwracając jednak uwagi, jeśli jakieś niesforne kosmyki okażą mu nieposłuszeństwo. Na całkiem przystojnej twarzy rzadko kiedy gości uśmiech, albo jakikolwiek inny grymas. Jedynie gdy się złości, jego rysy zmieniają się w złowrogą maskę drapieżnika.
Swoje atletycznie zbudowane ciało ukrywa pod zmodyfikowanym pancerzem Aegis w wersji Z-2 (Praetorian), na który narzucony jest długi czarny płaszcz z krótkimi rękawami. W warunkach niebojowych, Marcus zazwyczaj ubiera się w czarne skórzane spodnie oraz tego samego koloru i materiału kurtkę, kojarzącą się z gangami motocyklowymi.

Charakter: Marcus jest skrytym nadczłowiekiem, który stroni od nawiązywania jakichkolwiek głębszych relacji, więc nikt nie jest w stanie określić jego charakteru. Wiadomo jedynie, nie posiada czegoś takiego jak wyrzuty sumienia - dla powodzenia misji jest w stanie dokonać nawet masowego ludobójstwa.

Umiejętności niebojowe:
    • Detektywistyka (1)
    • Koneksje [Nag, Babilon] (2)
    • Taktyka (3)
    • Zabezpieczenia (2)
Szkoły Walki (Sei):
    • Sejou: Hiten Mitsurugi-ryuu (1)

    1. Dostrojenie - postać posługująca się Hiten Mitsurugi-ryuu otrzymuje modyfikator +1 do Szybkości kosztem -1 do Witalności oraz może wykorzystywać poziom szkoły do podnoszenia Kenjutsu.
Uzbrojenie:
Majątek: 450,000 KUA
• Jatagan (x2) - przytroczone do pasa po prawej stronie.
• Bogato zdobiona katana z krawędzią ostrza z czarnego diamentu, noszona w pochwie zawieszonej na plecach.
Praetorian - wykonana na zamówienie wariacja pancerza Aegis Z-2. Na klasyczny czerwono-czarny kombinezon, nałożono warstwowo brązowy, kuloodporny kompozyt. Zestaw zawiera również: hełm (wyposażony w soczewki z niewielkimi reflektorami), czarny płaszcz (długi, ciężki i wytrzymały, posiada głęboki kaptur i krótkie rękawy odsłaniające karwasze z wmontowanym wysuwanym krótkim ostrzem na lewym ręku). Wymienne źródło zasilania dodatkowych elementów znajduje się miedzy łopatkami.

Batsu:
Phantom Knights (Członek)

Statystyki:
Ten: 4
Shageki: 0
Kenjutsu: 2
Hakuda: 2
Fuketsugei: 0
Chi: 6
Siła: 1
Szybkość: 4
Witalność: 1
_____________________________________________________

Moc: Andevindar - władza nad mroźnymi wichrami, przenikającymi wszelkie istnienie, zarówno w aspekcie fizycznym, jak i duchowym.

Typ: Tsukau

Kijunhou: Stelna
- Marcus samym spojrzeniem potrafi spowodować u dowolnej żywej istoty uczucie niesamowicie przenikliwego chłodu, przez co jej ruchy stają się niezgrabne, sztywne i powolne. Efekt utrzymuje się do momentu, gdy jej ciało dozna innego, gwałtownego bodźca, np. zranienia, polania wodą itp. Ponowne użycie umiejętności na tym samym celu wymaga minutowego odstępu od momentu uprzedniego zniwelowania efektu.
- Forstelna: Marcus skupia całe działanie mocy na pojedynczej kończynie celu, całkowicie pozbawiając w niej czucia.

Gensoku: Isigasjalen
- W okolicy użytkownika zrywa się zimny i porywisty wiatr. Dzięki tej zdolności, można objąć go kontrolą i w promieniu 10 metrów kreować potężne podmuchy o szybkości do 110 km/h, mogącej poderwać nawet dorosłego człowieka. Da się wykorzystywać tylko jedną formę Isigasjalen w tym samym czasie.
- Vingekallt: Użytkownik kieruje potężny podmuch wiatru na swoje plecy, zwiększając w ten sposób prędkość przemieszczania się w danym kierunku.
- Vintomhet: Użytkownik wyciąga przed siebie rękę, jednocześnie rozpraszając część prądów powietrznych w okolicy. Pozostałą resztę skupia przed otwartą dłonią, żeby przyciągnąć obiekty z wybranego miejsca w zasięgu, które wiatr jest fizycznie w stanie przywiać (a więc np. wspomnianego człowieka lub jego ekwiwalenty wagowe, o ile nie jest do niczego mocno przytwierdzone).
Odwracając działanie techniki, Hawtin może także z porównywalną mocą odepchnąć dowolny obiekt, który ma tuż przed dłonią. Odpowiednie manewrowanie oboma wariantami umożliwia przyciągnięcie celu i wyhamowanie go przed sobą, żeby uniknąć niepotrzebnego zderzenia.

Eisai:
Kan (Sixth Sense) - rzadko spotykana zdolność wyczuwania czyhającego niebezpieczeństwa. Jej działania nie da się niestety odróżnić od zwykłego przeczucia, które może być mylne. Innymi słowy, postać nieustannie polegająca na Kan wpędzi się w paranoję.
Yokan (Premonition) - metoda bezprzyrządowego wykrywania poziomu Douriki u osób, które właśnie go używają.


Per aspera ad astra.
Ostatnio zmieniony przez Lorgan 08-05-2018, 08:15, w całości zmieniany 28 razy  
   
Profil PW Email
 
 

Odpowiedz  Dodaj temat do ulubionych



Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 13