Tenchi PBF   »    Rekrutacja    Generator    Punktacja    Spis treści    Mapa    Logowanie »    Rejestracja


Aktualizacje gry
 Rozpoczęty przez *Lorgan, 23-07-2009, 19:06

59 odpowiedzi w tym temacie
*Lorgan   #21 
Administrator
Exceeder


Poziom: Joutei
Stopień: Taichou
Posty: 3209
Wiek: 34
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa

W cenniku punktowym doszedł nowy punkt:
Cytat:
:arrow: Mentor nowego gracza + 50 (przyznawane wyłącznie, jeśli punkty nowego gracza przekroczą 50; działa tylko w pierwszym sezonie aktywności; za potwierdzeniem obu stron)

Pozdrawiam.


Hit dirt, shake tree, split sky, part sea.

Poprawna polszczyzna | Wiedza dla ludu | Odpowiedź na Twoje pytanie
   
Profil PW Email WWW Skype
 
 
*Lorgan   #22 
Administrator
Exceeder


Poziom: Joutei
Stopień: Taichou
Posty: 3209
Wiek: 34
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa

REFORMA EISAI

Szykuje nam się gruntowna reforma Eisai. W ramach Wielkiej Rady, został ustalony jej przyszły kształt, jednak to od Was, graczy, zależy czy go przyjmiemy. Zmiany są daleko idące: zakładają min, że wszystkie postaci graczy będą musiały mieć od nowa przydzielone Eisai.
Poniżej zamieszczam nową listę Eisai (po dwie pozycje na każdy poziom), która w odróżnieniu od szkół walki wolna jest od jakichkolwiek ciosów, kombosów i innych ofensywnych technik bojowych. Jak zapewne zauważycie, brakuje czterech pozycji zaznaczonych na czerwono. Za ich wymyślenie (sam opis, bez nazwy) przewiduję po 50 pkt. nagrody.
Wszelkie uwagi, sugestie i propozycje można zgłaszać w tym temacie: https://tenchi.pl/viewtopic.php?t=964
Cytat:
Sanbetsu:
Poziom 0
Ippogyaku (Reverse Step) - technika pracy stóp, pozwalająca wykonywać gwałtowne uniki (przestawienia całego ciała) niemalże w momencie, gdy cios styka się ze skórą, bądź ubraniem.
??? - do dodania.
Poziom 1
Hakuen (White Smoke) - zdolność toczenia walki bez użycia wzroku. Doskonała w sytuacjach, gdy widoczność jest ograniczona lub przeciwnik posługuje się iluzją.
Nagarekihi (Flow Evasion) - technika pozwalająca wyrwać się z rytmu uderzeń przeciwnika, poprzez ekstremalne zwiotczenie własnego ciała. Uniemożliwia zastosowanie wobec użytkownika większości kombinacji uderzeń i zmniejsza obrażenia od ataków wykonanych solidnymi przedmiotami.
Poziom 2
Soru (Warp) - zaawansowana technika ruchowa, sprawiająca, że atakujący może "zniknąć" sprzed oczu obserwatora i pojawić się nawet kilka metrów dalej. Jej skuteczność zależy od Szybkości.
Tekkai (Iron Body) - napięcie mięśni w taki sposób, że tworzy się z nich naturalny pancerz chroniący przed atakami. Im wyższa Witalność, tym skuteczniejsza ochrona.
Poziom 3
Bunshin (Clone) - dzięki tej skomplikowanej technice można tworzyć własny powidok, czyli formować krótkotrwałe, nieruchome iluzje siebie w miejscu, w którym się przed chwilą znajdowało.
Ipporyuu (Dragon Step) - metoda poruszania się po wszelkich powierzchniach. Nie ważne, czy to woda, pionowa ściana, a nawet spadające na ziemię dachówki - dopóki bohater pozostaje w ruchu, traktuje je jako stabilne i nieruchome przedmioty, po których z łatwością może się przemieszczać. Dzięki Ipporyuu można nawet odbijać się od samego powietrza, żeby dotrzeć na dużą wysokość.

Nag:
Poziom 0
Ikusaiji (Battle Spirit) - rycerze znani są z niebywałej odporności na obrażenia. Znoszą efekty ran, jakby ich Witalność była wyższa o 1.
??? - do dodania.
Poziom 1
Yokan (Premonition) - metoda bezprzyrządowego wykrywania Douriki u osób, które właśnie go używają.
Nagarekihi (Flow Evasion) - technika pozwalająca wyrwać się z rytmu uderzeń przeciwnika, poprzez ekstremalne zwiotczenie własnego ciała. Uniemożliwia zastosowanie wobec użytkownika większości kombinacji uderzeń i zmniejsza obrażenia od ataków wykonanych solidnymi przedmiotami.
Poziom 2
Soru (Warp) - zaawansowana technika ruchowa, sprawiająca, że atakujący może "zniknąć" sprzed oczu obserwatora i pojawić się nawet kilka metrów dalej. Jej skuteczność zależy od Szybkości.
Tekkai (Iron Body) - napięcie mięśni w taki sposób, że tworzy się z nich naturalny pancerz chroniący przed atakami. Im wyższa Witalność, tym skuteczniejsza ochrona.
Poziom 3
Haoshoku (Conqueror) - bierna manifestacja perfekcyjnie wytrenowanej woli, pozwalająca przezwyciężać różnorodne ataki psychiczne oraz strach. Na potrzeby obronne przyjmuje się, że Ten użytkownika jest większe o 3 pkt.
Ipporyuu (Dragon Step) - metoda poruszania się po wszelkich powierzchniach. Nie ważne, czy to woda, pionowa ściana, a nawet spadające na ziemię dachówki - dopóki bohater pozostaje w ruchu, traktuje je jako stabilne i nieruchome przedmioty, po których z łatwością może się przemieszczać. Dzięki Ipporyuu można nawet odbijać się od samego powietrza, żeby dotrzeć na dużą wysokość.

Babilon:
Poziom 0
Vista (Vision) - bohater obdarzony tą techniką jest w stanie na pierwszy rzut oka rozpoznać, czy ktoś jest człowiekiem, czy nadczłowiekiem.
??? - do dodania.
Poziom 1
Medrar (Thrive) - magia na stałe zwiększa Siłę lub Szybkość postaci o 1 punkt (nie ma to wpływu na wartość Chi i zapisuje się na zasadzie cecha+1). Raz dokonanego wyboru nie można zmienić.
??? - do dodania.
Poziom 2
Hierro (Iron) - magiczna energia tworzy ochronną barierę na skórze zealoty. Im wyższa Witalność, tym skuteczniejsza ochrona.
Sonido (Sound) - wspomagana magią technika ruchowa, sprawiająca, że atakujący może "zniknąć" sprzed oczu obserwatora i pojawić się nawet kilka metrów dalej. Jej skuteczność zależy od Szybkości.
Poziom 3
Guarda (Ward) - moce nadludzi nie są w stanie bezpośrednio zranić posiadacza tego potężnego daru.
Indizar (Index) - dzięki wyczerpującym studiom i trenowaniu umysłu, bohater posiadł umiejętność rzucania kolejnego zaklęcia drugiego kręgu.

Khazar:
Poziom 0
Geomi (Spider) - umiejętność wspinaczki po najtrudniejszym terenie, pozwalająca wykonywać manewry przypominające najbardziej zaawansowany parkour.
Josa (Inquiry) - zdolność pozwalająca podczas pełnego skupienia przeczesać wzrokiem i słuchem całą okolicę, odkrywając najdrobniejsze detale.
Poziom 1
Ulhwa (Wrath) - technika pozwalająca wprowadzić własne ciało w stan kilkuminutowej odporności na wszelki ból. Może być używana w co najmniej godzinnych odstępach.
Gongpo (Fright) - dzięki tej technice można zastraszyć przeciwnika samą prezencją, jeśli ma się wyższe Ten. Jeżeli się to uda, ofiara dostrzeże przerażającą iluzję Manitou użytkownika, przez co jej koncentracja zostanie złamana, wzmagając podatność na niespodziewane ataki. Jeżeli Ten postaci korzystającej z Gongpo jest wyższe o 3 lub więcej, iluzja Manitou staje się tak rzeczywista, że przeciwnik zacznie unikać jej ataków.
Poziom 2
Boho (Protection) - Manitou utwardza skórę użytkownika do tego stopnia, że tworzy się z niej pancerz chroniący przed atakami. Im wyższa Witalność, tym skuteczniejsza ochrona.
Sin Dangye (God Step) - wspomagana mocą Manitou technika ruchowa, sprawiająca, że atakujący może "zniknąć" sprzed oczu obserwatora i pojawić się nawet kilka metrów dalej. Jej skuteczność zależy od Szybkości.
Poziom 3
Ijeon (Previous) - elitarna metoda medytacji, pozwalająca przez chwilowe skupienie przywrócić umysł do normalnego stanu. Przestają wtedy działać silne emocje, iluzje i wszelkie nadnaturalne wpływy.
Seogsa (Master) - wyjątkowe szkolenie lub nadzwyczajny talent sprawił, że postać potrafi korzystać z technik szkół walki, do których nie jest aktualnie dostrojona.

Pozdrawiam.


Hit dirt, shake tree, split sky, part sea.

Poprawna polszczyzna | Wiedza dla ludu | Odpowiedź na Twoje pytanie
   
Profil PW Email WWW Skype
 
 
*Lorgan   #23 
Administrator
Exceeder


Poziom: Joutei
Stopień: Taichou
Posty: 3209
Wiek: 34
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa

Zmianie uległy typy mocy w kartach postaci graczy. Ich szczegółowe wyjaśnienie znaleźć można w tematach: agenci, rycerze, zealoci i szamani.

Gdyby ktoś chciał być przypisany do innego typu (dowolność wyboru dotyczy w ograniczonym stopniu, prawie wyłącznie zealotów), proszę się do mnie zgłosić w PW.

Pozdrawiam.


Hit dirt, shake tree, split sky, part sea.

Poprawna polszczyzna | Wiedza dla ludu | Odpowiedź na Twoje pytanie
   
Profil PW Email WWW Skype
 
 
*Lorgan   #24 
Administrator
Exceeder


Poziom: Joutei
Stopień: Taichou
Posty: 3209
Wiek: 34
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa

Dodałem kolejny punkt do FAQ: https://tenchi.pl/faq.php#17

Mam nadzieję, że okaże się pomocny przy kreowaniu kolejnych przygód ;)

Pozdrawiam.


Hit dirt, shake tree, split sky, part sea.

Poprawna polszczyzna | Wiedza dla ludu | Odpowiedź na Twoje pytanie
   
Profil PW Email WWW Skype
 
 
*Lorgan   #25 
Administrator
Exceeder


Poziom: Joutei
Stopień: Taichou
Posty: 3209
Wiek: 34
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa

Z przyjemnością powiadamiam, że Genkaku został mianowany Shinobi Bushou - komandorem pionu wywiadowczego Sanbetsu ;)

Pozdrawiam.


Hit dirt, shake tree, split sky, part sea.

Poprawna polszczyzna | Wiedza dla ludu | Odpowiedź na Twoje pytanie
   
Profil PW Email WWW Skype
 
 
*Lorgan   #26 
Administrator
Exceeder


Poziom: Joutei
Stopień: Taichou
Posty: 3209
Wiek: 34
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa

Regulamin Walki został wzbogacony o kolejny, dziesiąty już punkt.
Regulamin Walki napisał/a:
10. Jeżeli członek Wielkiej Rady nie oceni trzech walk z rzędu, zostanie usunięty z grupy, bez szansy na ponowną rekrutację przez kolejne trzy miesiące.

Wchodzi on w życie ze skutkiem natychmiastowym, a jego głównym celem jest przyspieszenie procesu zamykania walk poprzez eliminowanie nieskorych do współpracy oceniających.

Pozdrawiam.


Hit dirt, shake tree, split sky, part sea.

Poprawna polszczyzna | Wiedza dla ludu | Odpowiedź na Twoje pytanie
   
Profil PW Email WWW Skype
 
 
*Lorgan   #27 
Administrator
Exceeder


Poziom: Joutei
Stopień: Taichou
Posty: 3209
Wiek: 34
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa

Zmiana uzupełniająca 10 punkt regulaminu:

Od teraz członkowie Wielkiej Rady mają nie 72 godziny, a aż 7 dni na dokonanie oceny. Terminy będą jednak dużo bardziej respektowane niż dotychczas.

Pozdrawiam.


Hit dirt, shake tree, split sky, part sea.

Poprawna polszczyzna | Wiedza dla ludu | Odpowiedź na Twoje pytanie
   
Profil PW Email WWW Skype
 
 
*Lorgan   #28 
Administrator
Exceeder


Poziom: Joutei
Stopień: Taichou
Posty: 3209
Wiek: 34
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa

Od 1 listopada 1614 roku świat Tenchi zaczynają nękać naturalne katastrofy: powodzie, trzęsienia ziemi, trąby powietrzne, erupcje wulkanów itp. Uwzględniajcie to proszę w swoich wpisach. Sytuacja będzie miała miejsce do odwołania.

Pozdrawiam.


Hit dirt, shake tree, split sky, part sea.

Poprawna polszczyzna | Wiedza dla ludu | Odpowiedź na Twoje pytanie
   
Profil PW Email WWW Skype
 
 
*Lorgan   #29 
Administrator
Exceeder


Poziom: Joutei
Stopień: Taichou
Posty: 3209
Wiek: 34
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa

Przypomnienie:
  1. Każdy użytkownik, który prowadzi Tankyuu jest zobowiązany do przekazywania mi aktualizacji na temat wykorzystanych NPC i zwycięzców. Dane zostaną wykorzystane w spisie treści. Niewywiązanie się z tego obowiązku będzie równoznaczne z zakazem organizowania kolejnych Tankyuu.
  2. Wszelkie nagrody dodatkowe, które są przyznawane w trakcie trwania Tankyuu, poza tymi wynikającymi z Zasad Gry, muszą być ze mną uzgadniane. W przeciwnym wypadku nie zostaną przyznane.
Niebawem powstanie korekta zasad, która w sposób szczegółowy dookreśli temat nagród dodatkowych.

Pozdrawiam.


Hit dirt, shake tree, split sky, part sea.

Poprawna polszczyzna | Wiedza dla ludu | Odpowiedź na Twoje pytanie
   
Profil PW Email WWW Skype
 
 
*Lorgan   #30 
Administrator
Exceeder


Poziom: Joutei
Stopień: Taichou
Posty: 3209
Wiek: 34
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa

Zmiany, uściślenia, przypomnienia...

1. Punkty za wygraną w gali Tenchi Awards zostają na stałe zmniejszone do 15 pkt. od kategorii.
2. Mnożniki punktów za różne aktywności się nie kumulują. Jeżeli ktoś wygrywa walkę w Tankyuu podczas Festiwalu Śmierci, mnożnik wciąż wynosi x2.

Pozdrawiam.


Hit dirt, shake tree, split sky, part sea.

Poprawna polszczyzna | Wiedza dla ludu | Odpowiedź na Twoje pytanie
   
Profil PW Email WWW Skype
 
 

Temat zablokowany  Dodaj temat do ulubionych



Strona wygenerowana w 0,16 sekundy. Zapytań do SQL: 12