Tenchi PBF   »    Rekrutacja    Generator    Punktacja    Spis treści    Mapa    Logowanie »    Rejestracja


Centrum NPC
 Rozpoczęty przez *Lorgan, 30-04-2009, 21:38

123 odpowiedzi w tym temacie
*Lorgan   #21 
Administrator
Exceeder


Poziom: Joutei
Stopień: Taichou
Posty: 3209
Wiek: 37
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa


Nazwa: Tumula A'nen
Rasa: Człowiek
Wiek: 34 l.
Kraj: Nag

Wystąpiła:
Ninmu: Armia ciemności
Tankyuu:

Biografia: Tumula jest najmłodszą córką Keresa, nieśmiertelnego strażnika Kurhanu Bohaterów, który w roku 1608 przekazał jej swoje obowiązki i przyłączył się do nagijskiego wojownika, Lorgana.

Opis: Szczupła i bardzo wysoka, ubrana zwykle szykownie i funkcjonalnie za razem. Lubi eksponować dekolt jędrnego biustu i długie nogi. Blond włosy nosi upięte w dwa proste kucyki swobodnie opadające na ramiona.
Charakterem przypomina ojca, jest więc małomówna i poważna. Przywiązuje wielką wagę do swoich obowiązków.
Poddaje śmiałków próbom sprawności bojowej, unikając bezpośredniej konfrontacji. Jej podstawowym narzędziem jest Klucz Zmarłych. Jeśli w Kurhanie przebywa zbyt wielu żywych lub po prostu ktoś się panoszy, strażniczka budzi kilka bardzo potężnych dusz, żeby przywróciły spokój.

Umiejętności niebojowe:
    • Historia (3)
    • Okultyzm (2)
Uzbrojenie:
Majątek: 200,000 KUA
Klucz Zmarłych - niezwykły, magiczny przedmiot służący do budzenia duchów w Kurhanie Bohaterów. Wchodzą one w szczątki swoich dawnych ciał i atakują wskazane cele. Tylko prawdziwy strażnik Kurhanu może korzystać z tej mocy.


Hit dirt, shake tree, split sky, part sea.

Poprawna polszczyzna | Wiedza dla ludu | Odpowiedź na Twoje pytanie
   
Profil PW Email WWW Skype
 
 
*Lorgan   #22 
Administrator
Exceeder


Poziom: Joutei
Stopień: Taichou
Posty: 3209
Wiek: 37
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa


Nazwa: Ahmed Yakaka
Rasa: Człowiek (Zjednany z Mahou)
Wiek: 39 l.
Kraj: Babilon

Wystąpił:
Ninmu: Wieża Babel

Biografia: W roku 1610 Ahmed został schwytany podczas rutynowej misji w Khazarze i osadzony w mieście-laboratorium, Sermorze. Od tamtej pory służy jako obiekt doświadczalny. Po zniszczeniu placówki powrócił do Babilonu i zasilił szeregi archidiecezji arkadyjskiej.

Opis: Średniego wzrostu, krępy, ciemna skóra i czarne włosy. Strzyże się na krótko i nosi pełną brodę. Ubiera się typowo, jak na mieszkańca Babilonu, preferując jeansy i lekkie kurtki.
Ahmed jest przebiegłym typem, który zrobi wiele niegodziwych rzeczy, by wyjść cało z opresji. Jest wierny Lumenowi, lecz interpretuje jego nauki na dość kontrowersyjne sposoby.

Umiejętności niebojowe:
    • Fałszowanie (1)
    • Koneksje [Babilon] (1)
    • Przetrwanie (1)
    • Taktyka (1)
Uzbrojenie:
Majątek: 50,000 KUA

Batsu:
Archidiecezja arkadyjska (Członek)

Statystyki:
Ten: 3
Shageki: 0
Kenjutsu: 0
Hakuda: 2
Fuketsugei: 1
Chi: 3
Siła: 0
Szybkość: 1+1
Witalność: 2
_____________________________________________________

Szkoła: Escarcha

Typ: Alumno

Krąg 1:
Ice On
- Ręce zealoty są w stanie pokryć cienką warstwą lodu obszar 50 metrów kwadratowych. Twór ma specyficzne właściwości, ponieważ autor i jego sojusznicy nie tracą na nim przyczepności. Dla wszystkich innych jest śliski, jak to tylko możliwe.
Ice Spikes
- Zealota może tworzyć ogromne (do 3 metrów długości), lodowe szpikulce na dowolnym, skutym lodem obszarze. Wyrastają one momentalnie, przez co bardzo ciężko ich unikać. Zasięg czaru wynosi 30 metrów.

Eisai:
Vista (Vision) - bohater obdarzony tą techniką jest w stanie na pierwszy rzut oka rozpoznać, czy ktoś jest człowiekiem, czy nadczłowiekiem.
Medrar (Thrive) - magia na stałe zwiększa Siłę lub Szybkość postaci o 1 punkt (nie ma to wpływu na wartość Chi i zapisuje się na zasadzie cecha+1). Raz dokonanego wyboru nie można zmienić.
_____________________________________________________

Poziom: 1

Douriki: 1200

Trudność: 5,5

Styl walki: Próba szybkiego załatwienia przeciwnika przy pomocy kombinacji Ice On i Ice Spikes. Jeżeli to zawiedzie, próba wciągnięcia w walkę wręcz na terenie pokrytym Ice On i okazjonalne wykorzystywanie Ice Spikes do niespodziewanych ataków oraz do obrony.

Bilans: [0/1]


Hit dirt, shake tree, split sky, part sea.

Poprawna polszczyzna | Wiedza dla ludu | Odpowiedź na Twoje pytanie
   
Profil PW Email WWW Skype
 
 
*Lorgan   #23 
Administrator
Exceeder


Poziom: Joutei
Stopień: Taichou
Posty: 3209
Wiek: 37
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa


Nazwa: Donald Rockbelt
Rasa: Człowiek
Wiek: 64 l.
Kraj: Khazar

Wystąpił:
Tankyuu:

Biografia: Profesor Rockbelt przyszedł na świat w roku 1560, w dobrze sytuowanej rodzinie. Jego ojciec był rozpoznawanym sheikhiem, matka zaś laborantką w firmie zajmującej się zaawansowaną biotechnologią.
W wieku zaledwie 17 lat ukończył naukę w Akademii Tenrańskiej. Zdobył dyplomy z fizyki, biotechnologii, medycyny i chemii. Dwa lata później został wybrany "talentem dekady", dzięki czemu otrzymał staż w supernowoczesnym szpitalu "Dom Życia" w mieście Koudar. Pracował tam dwadzieścia lat, po czym został zwerbowany do udziału w rządowym projekcie o nazwie MATKA. Z miejsca uczyniono go głównym naukowcem i administratorem miasta-laboratorium Sermora. Pozycję tę zajmuje do dnia dzisiejszego.

Opis: Rockbelt wygląda młodziej niż wskazywałby wiek. Ma czarne włosy i bródkę, dość bladą cerę oraz trochę zmarszczek. Nosi okulary, pod którymi skrywa wiecznie zmęczone oczy. Jest szczupły, ma 178 cm wzrostu i lekko się garbi. Nosi garnitur, który zakrywa białym kitlem.
Przeważnie sprawia wrażenie miłego gościa, lecz dla nauki jest w stanie poświęcić bardzo wiele. W decydujących momentach potrafi odrzucić etykę dla osiągnięcia lepszych rezultatów. Projekt MATKA to dzieło jego życia, chociaż nie zaniedbuje z tego powodu innych, prowadzonych w Sermorze badań.
Jest zapracowanym człowiekiem. Rzadko kiedy zajmuje się sprawami małej wagi. Ma wizję i próbuje ją wprowadzić w życie. W sytuacjach stresowych wykazuje się opanowaniem i trzeźwym myśleniem. Nie jest typem ryzykanta i jak większość cywilów, boi się utraty życia. Nie jest jednak naiwny i nigdy nie wypapla niczego, co nie byłoby konieczne.

Umiejętności niebojowe:
    • Chemia (4)
    • Fizyka (4)
    • Koneksje (1)
    • Medycyna (4)
    • Medycyna [Genetyka] (4)
    • Psychologia (2)
    • Taktyka (1)
Uzbrojenie:
Majątek: 3,200,000 KUA

Uwagi:
• Postać zbyt ważna, żeby występowała w wątkach graczy. Istnieje na potrzeby konkretnych Tankyuu i Ninmu.

Batsu:
PIN (Członek)


Hit dirt, shake tree, split sky, part sea.

Poprawna polszczyzna | Wiedza dla ludu | Odpowiedź na Twoje pytanie
   
Profil PW Email WWW Skype
 
 
*Lorgan   #24 
Administrator
Exceeder


Poziom: Joutei
Stopień: Taichou
Posty: 3209
Wiek: 37
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa


Nazwa: Kyoko Imai
Rasa: Nadczłowiek (Generacja 2)
Wiek: 34 l.
Kraj: Sanbetsu

Wystąpiła:
Ninmu: Podziemny krąg

Biografia: Przyszła na świat w Ishimie, w roku 1590. Od dziecka wykazywała niezwykłe umiejętności i chęć pomocy w utrzymywaniu porządku. Pragnęła pracować w policji, jednak manifestacja nadludzkich mocy otworzyła przed nią kolejne drzwi.
Wstąpiła do 78 dywizji Ryuu Gijouhei, gdzie po 2 latach (1610) brawurowej służby i walki z Yami, została awansowana na stanowisko komisarza. Jest najmłodszym nadczłowiekiem pełniącym tę funkcję.

Opis: Kyoko idealnie pasuje do zadań specjalnych. Jest nieduża i drobna, dzięki czemu łatwiej jej przeniknąć na terytorium wroga. Włosy ścina do ramion, żeby nie przeszkadzały jej w walce. Ubiera się w dostosowany mundur RG i dumnie eksponuje na piersi tarczę z logo organizacji.
Jest dość porywczą dziewczyną, lecz cecha ta nie ma nic wspólnego z głupotą. Wyróżnia się idealizmem i praworządnością. Rzadko kiedy interesują ją przyziemne sprawy.

Umiejętności niebojowe:
    • Detektywistyka (1)
    • Fałszowanie (2)
    • Koneksje [Sanbetsu] (1)
    • Programowanie (2)
Szkoły Walki (Dou):
    • Sejou: Nekokou Sogeki (2)

    1. Dostrojenie - postać posługująca się formami Nekokou Sogeki otrzymuje modyfikator +1 do Szybkości kosztem -1 do Siły oraz może wykorzystywać poziom szkoły do podnoszenia Shageki.
    2. Cicatriz - manewr składający się praktycznie z 3 ruchów. Bohater najpierw odskakuje w prawo lub w lewo, następnie turla się po ziemi, po czym podrywa się na równe nogi i wycofuje tyłem po nieprzewidywalnym zygzaku. W ruchu wojownik jest bardzo ciężki do trafienia z dystansu i nieustannie strzela do przeciwnika z różnych płaszczyzn, nie tracąc, co najważniejsze, zanadto celności.
Uzbrojenie:
Majątek: 410,000 KUA
• Długa katana
• Desert Eagle.

Batsu:
RG-78 (Ishima) (Komisarz)

Statystyki:
Ten: 4
Shageki: 2
Kenjutsu: 2
Hakuda: 0
Fuketsugei: 0
Chi: 7
Siła: 1
Szybkość: 4
Witalność: 2
_____________________________________________________

Moc: Raisei (Thunder Sprite) - tworzenie wyładowań elektrycznych wokół własnego ciała.

Typ: Tsukau

Kijunhou: Blip
- Tworzenie krótkich eksplozji energetycznych pod stopami, żeby 4-krotnie zwiększyć szybkość biegu.

Gensoku: Seme Ichou
- Broń białą lub nabój spowija silne pole wyładowań elektrycznych, które rażąc wrogów, zadaje im dodatkowe obrażenia.

Ousei: Kin Hagai (Fairy Wings)
- Na plecach pojawia się para błękitnych skrzydeł wykonanych z czystej energii. Nie są one duże (ok. metra rozpiętości), lecz umożliwiają sprawne latanie oraz dzięki unikalnemu promieniowaniu, blokują 1000道力 wszystkich osób znajdujących się w promieniu 15 metrów (poza użytkownikiem, rzecz jasna).

Eisai:
Ippogyaku (Reverse Step) - technika pracy stóp, pozwalająca wykonywać gwałtowne uniki (przestawienia całego ciała) niemalże w momencie, gdy cios styka się ze skórą, bądź ubraniem.
Nagarekihi (Flow Evasion) - technika pozwalająca wyrwać się z rytmu uderzeń przeciwnika, poprzez ekstremalne zwiotczenie własnego ciała.
Soru (Warp) - zaawansowana technika ruchowa, sprawiająca, że atakujący może "zniknąć" sprzed oczu obserwatora i pojawić się nawet kilka metrów dalej. Jej skuteczność zależy od Szybkości.
_____________________________________________________

Poziom: 2

Douriki: 2400

Trudność: 6,5

Styl walki: Podstawowa taktyka polega na walce długą kataną i ciężkim pistoletem. Sporo jest zmiany położenia i trudnych do uniknięcia ataków.

Bilans: [0/2]


Hit dirt, shake tree, split sky, part sea.

Poprawna polszczyzna | Wiedza dla ludu | Odpowiedź na Twoje pytanie
   
Profil PW Email WWW Skype
 
 
*Lorgan   #25 
Administrator
Exceeder


Poziom: Joutei
Stopień: Taichou
Posty: 3209
Wiek: 37
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa


Nazwa: Elena Orsini
Rasa: Człowiek
Wiek: 50 l.
Kraj: Babilon (Yami)

Wystąpiła:
Ninmu: Danse Macabre

Opis: Dojrzała, pewna siebie kobieta, mająca gęste i ciemne włosy, często zasłaniające część twarzy. Nosi silny makijaż, lecz nigdy nie jest on przesadzony, ani szpetny. Ubiera się ze smakiem, modnie i drogo. Jej oczy są koloru niezmąconej szarości. Dla wielu ideał płci pięknej. Jest wyrafinowana, wykształcona i błyskotliwa. Jako ostatni żyjący członek rodu Orsini, osobiście nadzoruje wiele interesów i prowadzi rozmowy z inwestorami. Angażuje się w nielegalne działania, jednak robi to bardzo ostrożnie, nie narażając się.

Umiejętności niebojowe:
    • Koneksje (4)
Uzbrojenie:
Majątek: 7,000,000 KUA

Batsu:
Biała Róża (Przywódca)


Hit dirt, shake tree, split sky, part sea.

Poprawna polszczyzna | Wiedza dla ludu | Odpowiedź na Twoje pytanie
   
Profil PW Email WWW Skype
 
 
*Lorgan   #26 
Administrator
Exceeder


Poziom: Joutei
Stopień: Taichou
Posty: 3209
Wiek: 37
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa


Nazwa: Hanako Takigawa vel Lady Bazooka
Rasa: Człowiek
Wiek: 34 l.
Kraj: Sanbetsu

Wystąpiła:
Ninmu: Megahit

Biografia: Hanako przyszła na świat w 1590 roku w Ishimie, w patologicznej rodzinie żyjącej na skraju nędzy. Jej matka była kelnerką i jedyną żywicielką, przez co praktycznie nie było jej w domu. By jakoś wiązać koniec z końcem, pracowała na dwie zmiany oraz prostytuowała się. Hanako przez większą część dzieciństwa opiekowała się chorym na schizofrenię, bezrobotnym ojcem, który w chwilach wolnych od napadu schorzenia uczył ją śpiewać. Jak sama o sobie powiedziała, przebywanie w towarzystwie ojca odcisnęło na niej duże piętno. W wieku 12 lat ucieka z domu i po licznych perypetiach trafia na ulicę, gdzie przez kilka lat zarabia żebrząc i śpiewając. Tak właśnie zauważył ją przywódca lokalnego gangu, który urzeczony głosem młodej Hanako, postanowił uczynić z niej swoją maskotkę i przybraną córkę. Zapewnił jej odpowiedni wikt i solidne wykształcenie. Do młódki uśmiechnęło się szczęście i od tej pory, jej życie zaczęło nabierać tempa.
Czas jaki spędziła w gangu, ostatecznie ukształtował jej paramilitarny charakter i pełen agresji styl, odzwierciedlony zarówno w tekstach jak i w wokalu.
W wieku 15 lat zakłada swój pierwszy zespół "Gallow Walkers" i przybrała przydomek Lady Bazooka. Dwa lata później zadebiutowała już jako solowa artystka na sanbetańskim Festiwalu Nowych Trendów i przebojem, wzbudzając zachwyt wśród jurorów i publiczności, zdobyła pierwsze miejsce.
Od tej chwili jej kariera rozpędziła się niczym lokomotywa. Pojawiały się kolejne, międzynarodowe konkursy i zwycięstwa. W końcu pierwszy kontrakt z wytwórnią i od razu platynowy krążek. Kolejne dwie płyty tylko umocniły jej pozycję i potwierdziły klasę jako kompozytorki, tekściarki i wokalistki. Stała się światową gwiazdą muzyki, grywającą koncerty na wszystkich kontynentach. Rzeszy wiernych fanów nie odstraszają nawet liczne kontrowersje związane z jej osobą. Ekscesy na scenie, jak strzelanie z broni w choreografie, ostre angażowanie się w politykę, plotki o kontaktach z gangami lub rzekome uzależnienie od narkotyków.
Sławę przyniosły jej takie hity jak: "Paranoja", "Umrzesz gdy na ulicy przestaną grać bluesa" oraz "Spłoń Babilonie! Spłoń!". Jej styl krytycy najczęściej charakteryzują jako progresywny pop-metal, ale nie stroni też od wycieczek w kierunku zwykłego popu.

Opis: Hanako jest żywiołową blondynką. Jako gwiazda, dba oto by dobrze wyglądać i by nie przyzwyczajać fanów do jednego wizerunku. Dlatego często zmienia uczesanie i sposób ubierania. Zawsze jednak wygląda wyzywająco seksownie oraz stara się by jej skąpe zazwyczaj stroje nawiązywały do tematyki militarnej. Jeżeli chodzi o sylwetkę, Lady Bazooka jest iście wybuchową sex bombą. Pokaźny biust, doskonałe wcięcie w tali i długie zgrabne nogi, sprawiają, że jest obiektem westchnień niemal każdego mężczyzny. Na prawym ramieniu ma charakterystyczny tatuaż, symbol gangu w którym się wychowała.
Jeżeli chodzi o charakter, Hanoko jest osobą porywczą i wybuchową. Często działa pod wpływem impulsu i rzadko żałuje podjętych kroków. Dla obcych jest opryskliwa w sposób, który nie raz ociera się o chamstwo. Mimo wszystko, często są to jedynie pozory. Prywatnie jest bowiem obdarzona inteligencją, poczuciem humoru oraz dystansem do siebie. Doskonale potrafi zadbać o swoje sprawy oraz, gdy trzeba, zaplanować przebieg dalszej kariery.

Umiejętności niebojowe:
    • Aktorstwo (2)
    • Ekonomia (1)
    • Muzyka [Gitara] (1)
    • Muzyka [Śpiew] (4)
    • Koneksje [Sanbetsu, Nag, Babilon] (3)
    • Medycyna (1)
    • Psychologia (2)
Uzbrojenie:
Majątek: 32,000,000 KUA


Hit dirt, shake tree, split sky, part sea.

Poprawna polszczyzna | Wiedza dla ludu | Odpowiedź na Twoje pytanie
   
Profil PW Email WWW Skype
 
 
*Lorgan   #27 
Administrator
Exceeder


Poziom: Joutei
Stopień: Taichou
Posty: 3209
Wiek: 37
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa


Nazwa: Szary Smok
Rasa: Nadczłowiek (Generacja 2)
Wiek: 31 l.
Kraj: Nag

Wystąpił:
Ninmu: Koloseum

Biografia: Szary Smok jest najmłodszym mistrzem szkoły Dokiryuuken, nadczłowiekiem i bez wątpienia geniuszem. W lutym, roku 1611, zadebiutował w Koloseum i szybko zdobył sobie uznanie urodą, efektownym stylem walki i bezczelnym humorem. Wojsko śledziło jego postępy i ostatecznie wciągnęło w swoje szeregi, od razu na wysokie stanowisko porucznika.

Opis: Ze względu na swój młody wiek (ur. 1593), przyjemny dla oka wygląd (szare włosy, fiołkowe oczy) i beztroski styl bycia, Szary Smok rzadko kiedy brany jest poważnie. Mierzy 178 cm i waży niewiele ponad 60 kilogramów, co również sprawia, że często zaczepiają go tężej zbudowani goście (głównie ci, których denerwuje jego popularność wśród kobiet). Wtedy właśnie zaczyna się zabawa, ponieważ Smok uwielbia korzystać ze swoich niezwykłych umiejętności. Nie jest może specjalnie doświadczony i brutalny, ale nie przepuści okazji, żeby popisać się skomplikowanym atakiem lub błyskawicznie wykończyć wroga.

Umiejętności niebojowe:
    • Aktorstwo (1)
    • Przetrwanie (1)
    • Taktyka (2)
Szkoły Walki (Dou):
    • Sejou: Dokiryuuken (2)

    1. Dostrojenie - postać posługująca się formami Dokiryuuken otrzymuje modyfikator +1 do Szybkości kosztem -1 do Witalności oraz może wykorzystywać poziom szkoły do podnoszenia Hakudy.
    2. Heki-Yari - pojedynczy cios, który przypomina lot włóczni. Stosuje się go na przeciwnikach oddalonych o co najmniej trzy metry, gdyż do wykonania techniki potrzebna jest przestrzeń umożliwiająca rozpęd. Atak wytwarza zdumiewającą siłę dzięki prędkości atakującego, który zadaje prosty cios w korpus (raczej brzuch) przeciwnika, w kluczowym momencie uwalniając z pięści niewidzialną falę Douriki, która przeszywa wnętrzności ofiary.
Uzbrojenie:
Majątek: 500,000 KUA
Tytanowe karwasze i nagolenniki, które skrywa pod ubraniem oraz dwa pancerze energetyczne w formie naszyjników.

Batsu:
Nag Inpu (Samurai)

Statystyki:
Ten: 2
Shageki: 0
Kenjutsu: 0
Hakuda: 2
Fuketsugei: 0
Chi: 9
Siła: 2
Szybkość: 4
Witalność: 3
_____________________________________________________

Moc: Gaiatsu Seigyo - manipulowanie ciśnieniem.

Typ: Tsukau

Kijunhou: Hazeru
- Wykorzystując tworzone przez siebie różnice ciśnień, użytkownik może znacznie przyspieszać swoje ataki fizyczne i spowalniać wrogie, jeżeli znajdą się w promieniu nie większym niż 1 metr. Moc nadaje się również do spowalniania upadków, jednak nie jest w tym wydaniu bardzo efektywna.

Gensoku: Akkai
- Użytkownik jest w stanie drastycznie zwiększać ciśnienie przed swoimi dłoniami, dzięki czemu bez problemu miażdży nawet stal. Maksymalna objętość miażdżonego przedmiotu nie może przekroczyć metra sześciennego.

Ousei: Mega Cannon Kougeki
- Użytkownik układa dłonie, jakby brał coś w kadr, po czym ciśnienie wokół niego gwałtownie spada (wszyscy w promieniu 40 m³ nie mogą oddychać). Na życzenie może teraz odpalić potężny atak ciśnieniowy, zmierzający ku celowi wskazanemu przez "kadr". Niszcząca siła jest tak wielka, że może zrobić dziurę na wylot w sporej górze, nie wspominając nawet o fortyfikacjach tworzonych przez człowieka.

Eisai:
Ikusaiji (Battle Spirit) - rycerze znani są z niebywałej odporności na obrażenia. Znoszą efekty ran, jakby ich Witalność była wyższa o 1.
Nagarekihi (Flow Evasion) - technika pozwalająca wyrwać się z rytmu uderzeń przeciwnika, poprzez ekstremalne zwiotczenie własnego ciała.
Soru (Warp) - zaawansowana technika ruchowa, sprawiająca, że atakujący może "zniknąć" sprzed oczu obserwatora i pojawić się nawet kilka metrów dalej. Jej skuteczność zależy od Szybkości.
_____________________________________________________

Poziom: 2

Douriki: 2300

Trudność: 6

Styl walki: Szary Smok jest mistrzem walki wręcz, którą wspomaga swoimi nadludzkimi zdolnościami. Nie korzysta z broni, a kiedy konfrontuje się z uzbrojonym przeciwnikiem, zasłania się karwaszami i nagolennikami. Wykorzystuje je zresztą również do niektórych ataków. Na ile to możliwe, stara się nie angażować w walkę przypadkowych cywilów.

Bilans: [0/1]


Hit dirt, shake tree, split sky, part sea.

Poprawna polszczyzna | Wiedza dla ludu | Odpowiedź na Twoje pytanie
   
Profil PW Email WWW Skype
 
 
*Lorgan   #28 
Administrator
Exceeder


Poziom: Joutei
Stopień: Taichou
Posty: 3209
Wiek: 37
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa


Nazwa: Howard Wright vel Mr. 5
Rasa: Człowiek (Zjednany z Mahou)
Wiek: 46 l.
Kraj: Babilon

Wystąpił:
Ninmu: Wieża Babel; Agresja III: Konfrontacja

Biografia: Wright ponoć wychowywał się w szanowanej, szlacheckiej rodzinie gdzieś w Imperium Nag. Ponoć był synem polityka z Sanbetsu, jednocześnie spadkobiercą ogromnej korporacji. Ponoć przewodniczył sekcie ortodoksyjnych wyznawców Lumena na obrzeżach Babilonu.
Ponoć.
Jedno jest pewnie, obecnie uczestniczy w walkach gladiatorów. Z przymusu? Z zachcianki? Z ukrytego powodu? Brak odpowiedzi i jedno spojrzenie na Howarda nasuwające pytanie "co tu nie gra?", czyni go jeszcze bardziej enigmatyczną postacią.

Opis: Mierzy blisko 190 cm, a jego marne 61 kilogramów wagi jeszcze bardziej podkreślają idealnie dopasowane smokingi. Bardzo dba o schludny wygląd. Źle dopasowany kapelusz może go wyprowadzić z równowagi.
Nawet jeśli przychodzi wsadzić komuś palec w serce, niedopuszczalnym jest okazanie mu braku szacunku poprzez naganną kulturę osobistą. Howard zawsze uprzejmie przedstawia się swojej ewentualnej ofierze, w kontaktach towarzyskich w sposób maniakalny pilnuje, by etykieta została zachowana. Wszelkie przejawy dysrespektu budzą w nim zimnego sadystę, stąd każdy kelner który nie słyszał o Mr. 5, a tym bardziej w jakiej temperaturze może być podawana herbata, może się spodziewać wieczornej wizyty, wraz z wyjątkową, jednorazową lekcją. Jego pseudonim wziął się stąd, iż jeszcze nigdy nie przegapił filiżanki herbaty o 5-tej popołudniu.

Umiejętności niebojowe:
    • Aktorstwo (2)
    • Detektywistyka (1)
    • Fałszowanie (1)
    • Koneksje [Babilon] (1)
    • Psychologia (2)
Uzbrojenie:
Majątek: 65,000 KUA
• Podręczne sztylety wysuwane spod rękawów;
• Noże do rzucania ukryte pod marynarką;
• Stylowe pudełko z zapałkami, które wykorzystuje do kończenia czaru "Znamię Piekielnych Płomieni".

Batsu:
Babilon Shinobi (Genin)

Statystyki:
Ten: 2
Shageki: 0
Kenjutsu: 0
Hakuda: 0
Fuketsugei: 2
Chi: 4
Siła: 1
Szybkość: 3+1
Witalność: 0
_____________________________________________________

Szkoła: Lumbre

Typ: Alumno

Krąg 1:
Blizna Salamandry
- Jakakolwiek rana zadana przez broń, czy ciało Howarda zadaje niewyobrażalny ból ofierze - niezależnie od typu rany - przypominający ciężkie poparzenie. Sam kontakt ze skórą użytkownika wystarczy, by odczuć niewyjaśnione poczucie gorąca, po chwili stające się nie do wytrzymania.
Znamię Piekielnych Płomieni
- Po aktywowaniu zaklęcia, zealota dotyka ofiary, wypalając na niej niewielkie piętno w kształcie podwójnego pentagramu. Jest to magiczny glif, który utrzymuje się godzinę i czyni naznaczony obiekt wysoce łatwopalnym.

Eisai:
Arreglar (Patch up) - dzięki wykorzystaniu surowej, magicznej energii, bohater potrafi szybko zamykać własne rany. Efekt jest zbliżony do tego, jakby miało się pozakładane profesjonalne opatrunki. Skuteczność tej techniki potęgowana jest przez znajomość medycyny.
Medrar (Thrive) - magia na stałe zwiększa Siłę lub Szybkość postaci o 1 punkt (nie ma to wpływu na wartość Chi i zapisuje się na zasadzie cecha+1). Raz dokonanego wyboru nie można zmienić.

Poziom: 1

Douriki: 1240

Trudność: 6,75

Styl walki: Howard nie brudzi sobie rąk niepotrzebnym przelewem krwi. Ciosy jego sztyletów wyprowadzane są z chirurgiczną celowością i precyzją. Z reguły trzyma się na odległość, minimalizując wszelkie niepotrzebne ryzyko. Nawet po zdobyciu przewagi nie traci koncentracji, zbliżając się jedynie, będąc pewnym rozbicia wroga. Jeśli jego przeciwnik w jakiś sposób złamał etykietę, będzie dążył do jego kompletnego unicestwienia, dając wyraz sadyzmowi. Nie pokazuje przy tym ani grama skrzętnie ukrywanej, psychopatycznej złości, co wywołuje nawet większe przerażenie.

Bilans: [0/1]


Hit dirt, shake tree, split sky, part sea.

Poprawna polszczyzna | Wiedza dla ludu | Odpowiedź na Twoje pytanie
   
Profil PW Email WWW Skype
 
 
*Lorgan   #29 
Administrator
Exceeder


Poziom: Joutei
Stopień: Taichou
Posty: 3209
Wiek: 37
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa


Nazwa: Nagi Shiryuu vel Drugi Smok
Rasa: Nadczłowiek (Generacja 2)
Wiek: 40 l.
Kraj: Sanbetsu (Yami)

Wystąpił:
Ninmu: Mordercze intencje; Bez odwrotu II
Tankyuu: 1

Opis: Shiryuu jest typem macho: 180 cm wzrostu, umięśniony i opalony. Ubiera się w płaszcze z futrami, a piaskowe włosy nosi długie i nastroszone. Jego tors i szyję oplata bandaż, pod którym kryją się blizny po oparzeniach.
Charakterem odbiega nieco od mafijnych standardów. Jest przede wszystkim zbyt pewny siebie i narcystyczny, jakby cała ludzkość raczkowała gdzieś pod jego stopami. Głęboko wierzy w swoją siłę i intelekt. Oczekuje, że każdy powinien bez dyskusji wykonywać jego polecenia, niezależnie od tego kim jest, ani jakie ma zapatrywania.

Umiejętności niebojowe:
    • Ekonomia (2)
    • Fałszowanie (2)
    • Koneksje [Sanbetsu, Babilon, Nag, Khazar] (4)
    • Medycyna (1)
    • Prowadzenie [Motocykle] (1)
    • Taktyka (2)
Szkoły Walki (Dou):
    • Sejou: Ansatsuken (3)

    1. Dostrojenie - postać posługująca się formami Ansatsuken otrzymuje modyfikator +1 do najniższego współczynnika Chi w zamian za -1 do najwyższego. W przypadku równowagi, -1 do Witalności i +1 do Siły. Może wykorzystywać poziom szkoły do podnoszenia Hakudy.
    2. Shouryuu-ken – niszczycielski cios pięścią wymierzoną w podbródek przeciwnika. Pada z obrotowego wyskoku, a jego zadaniem jest przekazanie całej zgromadzonej energii prosto w ofiarę. Podczas zbierania owej energii, wokół atakującego powstają małe świetliste tornada.
    3. Dwa sekretne ciosy:
    Tatsumaki-Senpuu Kyaku – niezwykle spektakularne, obrotowe kopnięcie służące do natychmiastowego wyeliminowania nadgorliwego przeciwnika. Sprawia, że użytkownik wygląda w trakcie jego używania jak trąba powietrzna.
    Shinkuu Hadouken – potężna technika, która umożliwia swym adeptom skoncentrowanie monstrualnej ilości Douriki w postaci fali złotych wyładowań wyrzucanej z rąk. Prawidłowo zastosowany atak może zmieść cały budynek.
Uzbrojenie:
Majątek: 52,000,000 KUA
• Katana

Batsu:
Gang Czterech Smoków (Oyabun)
Kuro Meiyaku (Senshu)

Statystyki:
Ten: 5
Shageki: 0
Kenjutsu: 2
Hakuda: 2
Fuketsugei: 1
Chi: 7
Siła: 2
Szybkość: 3
Witalność: 2
_____________________________________________________

Moc: Saidai no Yougan - wytwarzanie lawy z własnego ciała.

Typ: Tsukau

Kijunhou: Hitaiseki Kobushi (Pięść płomiennego głazu)
- Dłonie użytkownika twardnieją jak skała i rozgrzewają się na tyle, że aż czerwienieją. Umożliwiają parowanie ataków wykonywanych bronią białą, mogą niszczyć większość normalnych materiałów oraz powodują potworne poparzenia u organizmów żywych.

Gensoku: Ame Hitaiseki (Deszcz płomiennych kamieni)
- Hitaiseki Kobushi rozgrzewa się jeszcze bardziej, aż zmieni stan skupienia na płynny. Użytkownik może wówczas chlapać kroplami lawy lub formować większe i groźniejsze pociski.

Ousei: Arai Funka (Dzika erupcja)
- Użytkownik wbija ręce w ziemię i wywołuje erupcję słupa lawy w dowolnym miejscu na obszarze 100 metrów wokół siebie. Może ona mieć dowolną średnicę, czyli nawet objąć cały ten teren. Wykreowany w ten sposób atak nie obejmuje nigdy twórcy.

Shouri: Youganjin (Człowiek-lawa)
- Ciało użytkownika pokrywa się w całości lawowymi skorupami. Staje się on wówczas odporny na wpływ ognia, znakomicie opancerzony, a przy tym nie traci szybkości.
W formie Youganjina emituje się ciepło od 700 do 1600 stopni Celsjusza. Im wyższa temperatura tym mniejsza ochrona ze względu na płynniejszy stan skupienia skorup.

Eisai:
Kogasu (Incinerate) - metoda gwałtownego przyspieszania własnego metabolizmu, dzięki której można łatwo oczyścić organizm ze wszelkich toksyn, które nie mają natychmiastowego i permanentnego działania. Skutkiem ubocznym jej zastosowania, jest osłabienie wywołane spaleniem potrzebnych kalorii.
Hakuen (White Smoke) - zdolność toczenia walki bez użycia wzroku. Doskonała w sytuacjach, gdy widoczność jest ograniczona lub przeciwnik posługuje się iluzją.
Soru (Warp) - zaawansowana technika ruchowa, sprawiająca, że atakujący może "zniknąć" sprzed oczu obserwatora i pojawić się nawet kilka metrów dalej. Jej skuteczność zależy od Szybkości.
Ipporyuu (Dragon Step) - metoda poruszania się po wszelkich powierzchniach. Nie ważne, czy to woda, pionowa ściana, a nawet spadające na ziemię dachówki - dopóki bohater pozostaje w ruchu, traktuje je jako stabilne i nieruchome przedmioty, po których z łatwością może się przemieszczać. Dzięki Ipporyuu można nawet odbijać się od samego powietrza, żeby dotrzeć na dużą wysokość.
_____________________________________________________

Poziom: 3

Douriki: 4000

Trudność: 7,75

Styl walki: Nagi pokłada pełne zaufanie w swoich pięściach. Używa różnych technik, żeby zwiększyć ich skuteczność. Zwykle wystarcza to do zakończenia walki. Jeśli lekceważy przeciwnika, sięga po katanę. Saidai no Yougan stosuje dopiero wtedy, gdy czuje się zagrożony lub podniecony.

Bilans: [0/1]


Hit dirt, shake tree, split sky, part sea.

Poprawna polszczyzna | Wiedza dla ludu | Odpowiedź na Twoje pytanie
   
Profil PW Email WWW Skype
 
 
*Lorgan   #30 
Administrator
Exceeder


Poziom: Joutei
Stopień: Taichou
Posty: 3209
Wiek: 37
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa


Nazwa: Leo Bandam
Rasa: Nadczłowiek (Generacja 2)
Wiek: 42 l.
Kraj: Nag

Wystąpił:
Ninmu:
Tankyuu:

Biografia: Mało liczna rodzina Bandam zaliczana jest do tzw. honorowej szlachty, czyli nie uznaje swoich przywilejów za coś naturalnego i oczywistego, tylko nieustannie je odpracowuje służąc cesarstwu. Leo od urodzenia wychowywany był w tej tradycji i przesiąkł nią do cna. W wieku czternastu lat trafił do Cesarskiej Akademii Taktycznej, gdzie zetknął się z młodym geniuszem, Lorganem Gravierem. Mężczyźni nigdy nie uczęszczali wspólnie na zajęcia, jednak wiele o sobie słyszeli i zdarzało im się rywalizować w niektórych dyscyplinach. Mówiono, że Leo przegrywał we wszystkim poza szachami i walce bez używania nadludzkich mocy (już wtedy praktykował Tengen-ryuu).
Po zakończeniu nauki wstąpił do armii i szybko związał się z wywiadem. W trakcie jednej z misji pokonał potężnego agenta i jako trofeum zabrał z jego zwłok wyjątkowo dobrze wykonaną naginatę, Serenadę. Od tamtej pory nie było głośno o jego misjach w terenie, za to wyrobił sobie renomę jako taktyk i doradca w centrum dowodzenia. Z jego usług korzysta nierzadko wpływowy Jounin, a prywatnie mistrz i przyjaciel, Garan.

Opis: Leo jest smukłym i dość wysokim mężczyzną (68 kg i 179 cm). Nosi dopasowane jeansy i ciemne golfy z długimi rękawami. Jest odpowiedzialny, zdecydowany i trzeźwo myślący. Rzadko kiedy traci kontrolę nad sytuacją i w inteligentny sposób wypełnia przydzielone mu misje. Mimo młodego wieku (ur. 1582) zdobył szacunek i uznanie wśród nagijskich Shinobi jako niezrównany doradca.

Umiejętności niebojowe:
    • Aktorstwo (3)
    • Detektywistyka (2)
    • Fałszowanie (2)
    • Psychologia (3)
    • Taktyka (3)
Szkoły Walki (Sei):
    • Sejou: Tengen-ryuu (2)

    1. Dostrojenie - postać posługująca się formami Tengen-ryuu otrzymuje modyfikator +1 do Szybkości kosztem -1 do Witalności oraz może wykorzystywać poziom szkoły do podnoszenia Fuketsugei.
    2. Tsubame - zamaszyste cięcie znad głowy, w takcie którego niespodziewanie wypycha się ostrze do przodu. Atak ten jest wyjątkowo trudny do uniknięcia i sparowania nawet, jeżeli rozumie się stojącą za nim zasadę.
Uzbrojenie:
Majątek: 440,000 KUA
• Naginata Meitou o imieniu Serenada
• Piersiówka wypełniona wodą

Batsu:
Nag Shinobi (Chuunin)

Statystyki:
Ten: 4
Shageki: 0
Kenjutsu: 0
Hakuda: 2
Fuketsugei: 2
Chi: 7
Siła: 2
Szybkość: 4
Witalność: 1
_____________________________________________________

Moc: Mizushite - nadawanie wodzie pozorów życia.

Typ: Tsukau

Kijunhou: Genzon Issui (Żyjąca kropla)
- Użytkownik dotyka palcem powierzchni dowolnego zbiornika wody i na kwadrans animuje z niej 5 cm³. Pod wpływem mocy ciecz nabiera zdolności widzenia (tak samo dobrze w świetle i bez), szybkiego ruchu i najskuteczniej jak to możliwe broni swojego twórcy. Rozpędzona, może wybijać się w powietrze i parować większość ataków fizycznych. Ze względu na brak koloru, bardzo ciężko ją dostrzec, zaś jeśli broni przed atakami pochodzącymi z niechronionego ciała, powoduje dodatkowo rany cięte. Moc może być aktywowana ponownie zaraz po zakończeniu swojego działania.

Gensoku: Soumi Kousoku (Cielesna restrykcja)
- Jeżeli goła ręka użytkownika dotknie ciała ofiary, może nadać pozory życia wodzie, która się w niej znajduje. Animowana ciecz blokuje ruchy, zmniejszając tym samym Douriki o 1000 na czas pięciu minut.

Ousei: Kyouki Ame (Zabójczy deszcz)
- Użytkownik dotyka dłonią zbiornika wody, nie mniejszego niż 1 dm³ (litr). Zostaje on w całości animowany i porusza się na podobieństwo deszczu w górę (do 10 metrów) i w dół. Krople rozpędzone są do tego stopnia, że szatkują niemal wszystko w swoim zasięgu, nawet metal (omijają oczywiście samego użytkownika i wszystko, co sobie zażyczy). Im więcej wody zostanie w ten sposób animowane, tym większy jest zasięg mocy (maksymalnie do 100 metrów²). Kyouki Ame może przemieszczać się z prędkością 20 km/h. Nie ma żadnego limitu czasowego, jednak anuluje się, jeżeli twórca straci przytomność.

Eisai:
Ikusaiji (Battle Spirit) - rycerze znani są z niebywałej odporności na obrażenia. Znoszą efekty ran, jakby ich Witalność była wyższa o 1.
Yokan (Premonition) - metoda bezprzyrządowego wykrywania poziomu Douriki u osób, które właśnie go używają.
Soru (Warp) - zaawansowana technika ruchowa, sprawiająca, że atakujący może "zniknąć" sprzed oczu obserwatora i pojawić się nawet kilka metrów dalej. Jej skuteczność zależy od Szybkości.
_____________________________________________________

Poziom: 2

Douriki: 2500

Trudność: 7

Styl walki: Leo nie lubi się popisywać. Walczy oszczędnie, próbując ukrywać zamiary i techniki. Zazwyczaj (o ile jest taka możliwość) od początku chroni się potajemnie Genzon Issui. Nie lubi błyskawicznych starć, ponieważ uniemożliwiają one zapoznanie się z silnymi i słabymi stronami przeciwnika. Nie zmarnuje jednak świetnej okazji.

Bilans: [0/0]


Hit dirt, shake tree, split sky, part sea.

Poprawna polszczyzna | Wiedza dla ludu | Odpowiedź na Twoje pytanie
   
Profil PW Email WWW Skype
 
 

Temat zablokowany  Dodaj temat do ulubionych



Strona wygenerowana w 0.26 sekundy. Zapytań do SQL: 12