Tenchi PBF   »    Rekrutacja    Generator    Punktacja    Spis treści    Mapa    Logowanie »    Rejestracja


[Drax] Zabawy nowicjusza
 Rozpoczęty przez »Drax, 12-11-2016, 21:06

29 odpowiedzi w tym temacie
»Drax   #1 
Yami


Poziom: Wakamusha
Posty: 242
Wiek: 32
Dołączył: 06 Sie 2010
Skąd: Gliwice
Cytuj
Witam,
jako, że naszła mnie chęć pobawienia się troszkę programem graficznym, postanowiłem potworzyć również troszkę w klimatach tenchi. Jestem w tym kompletnym nowicjuszem i nie posądzałbym siebie o jakikolwiek talent graficzny, jednak chętnie podzielę się swoimi pracami i poczytam co tam macie do powiedzenia.
Od razu jednak zaznaczam, iż będę głównie posługiwał się modelami stworzonymi już przez Lorgana ( który mam nadzieję, że nie będzie zgłaszał sprzeciwu, w końcu to prace na to forum :) ), więc nie spodziewajcie się nie wiadomo czego. Głównie będę starał się dorobić jakieś efekty, czy też tła.

No, to tyle wstępu.

Na początek przedstawiam wam naczelnego ponuraka w świecie tenchi - Fenrisa.

Sorata.jpg
Fenris
Pobierz Plik ściągnięto 565 raz(y) 140.06 KB



Per aspera ad astra.
Ostatnio zmieniony przez Drax 12-11-2016, 21:06, w całości zmieniany 1 raz  
   
Profil PW Email
 
 
»Sorata   #2 
Yami


Poziom: Genshu
Posty: 1471
Wiek: 38
Dołączył: 15 Gru 2008
Skąd: TG
Cytuj
Mnóstwo mroku, który rozmazuje obraz ale podoba mi się. Dałoby radę oddalić trochę postać by była bardziej niewyraźna? Myślę, że kontur rozmyty w konarach drzew byłby jeszcze bardziej złowieszczy.


Kryteria oceny walk: Klimat 4/10 Mechanika 3/10 Warsztat 3/10. W razie wątpliwości - konsultuj. Pomoc: https://tenchi.pl/viewtopic.php?p=17457#17457
   
Profil PW Email
 
 
»Drax   #3 
Yami


Poziom: Wakamusha
Posty: 242
Wiek: 32
Dołączył: 06 Sie 2010
Skąd: Gliwice
Cytuj